0%

 

 

تعجب خواهید کرد اگر بشنوید که اغلب مشتریان به ما می گویند که آنها نه به دلیل کیفیت کار ما، بلکه به این دلیل که ما به زبان آنها صحبت می کنیم، با ما کار می کنند. در بسیاری از مواقع از بسیاری از مشتریان شنیده ایم که می گویند ” سایر طراحان تهدید کننده هستند ” یا  “ما درک نمی کنیم که آنها در مورد چه چیزی صحبت می کنند ” و یا حتی ” به نظر نمی رسد پیمانکاران که علاقه ای به کسب و کار ما داشته باشند”.

اغلب فریلنسرها مشغول تلاش برای اثبات خلاقیت خود به مشتریان هستند و این باعث می شود که آنها از خواسته مشتریان به طور کل چشم پوشی کنند. بحث در مورد خلاقیت خود را به بعد موکول کنید. با مشتریان در مورد آنچه که می توانید برای کسب و کارشان انجام دهید، صحبت کنید. به آنها بگویید که چگونه می توانید به آنها کمک کنید.
با مشتریان ارتباط موثر برقرار کنید؛
به بازار جدید توجه کنید ؛
مخاطبان بیشتری پیدا کنید؛
و بدانید که چطور ممکن است پول بیشتری برای آنها فراهم کنید!
اینها فقط چند نمونه است، اما شما می توانید این کار را برای هر صنعتی انجام دهید. فقط در نظر داشته باشید آنچه که شما می خواهید به عنوان یک مشتری بشنوید را به آنان بگویید . بسیاری از افراد از اینکه در مورد کسب و کار به صورت صریح صحبت کنند، واهمه دارند،  مثل اینکه احساس میکنند خلاقیت خود را به نحوی لکه دار می کنند. در واقع این گونه نیست. آن چه باید انجام شود این است که اعتماد و رابطه دوستانه ای با مشتریان ایجاد شود.

بنابراین اگر این موارد را به یاد داشته باشید، آنگاه خواهید دید که چگونه در رقابت پیروز خواهید شد. زیرا بر خلاف سایرین، شما به زبان مشتری خود صحبت می کنید.

 

نویسنده

روشنک علی طلب

روشنک علی طلب هستم. همیشه عاشق کارم، خانواده ام، حیوانات، طبیعت و سفر بودم و هستم. روابط اجتماعی خوبی دارم و لبخند زدن رو هیچ وقت فراموش نمیکنم. هر از چند گاهی پست‌های اینفوگرافیک و مطالبی رو ترجمه میکنم و بیشتر تمرکزم مدیریت رسانه های اجتماعی و بخش پشتیبانی سایت پونیشاست. اوقات فراغتم رو به عکاسی و پرورش گل و گیاه میپردازم. برای اطلاعات بیشتر در مورد من و ارتباط با من میتونین به لینک زیر مراجعه کنین : https://ir.linkedin.com/in/roshanakalitalab

برچسب ها