skip to Main Content
راه هایی برای تعامل بهتر شما با مشتریان

راه هایی برای تعامل بهتر شما با مشتریان

ما در مورد تعامل با مشتریان به تازگی مطالبی نوشتیم. در اینجا نیز چند مورد از راه های های تعامل آسان با مشتری را عنوان می کنیم.

مذاکره شما با مشتریان یک شبه و یا در یک لحظه اتفاق نمی افتد. این چیزی است که باید به طور مداوم و در طول زمان بر روی آن کار کرد. تعامل شما با مشتریان راه بسیار خوبی برای حفظ آنها در طول زمان و همچنین دلیلی برای یادآوری کار بزرگ شما برای آنان می باشد.

در زیر ایده هایی برای کمک به شما برای تعامل با مشتریان وجود دارد که روابط حرفه ای شما را بهبود می بخشد و کسب و کار شما را به عنوان یک فریلنسر تقویت می کند.

کانون توجه را بر روی مشتریان قرار دهید

” مایل هستیم تا در مورد شرکت کنندگان پروژهای ما و شرکت های آنان در وبلاگ خود مطالبی بنویسیم. این باعث خوشحالی آنان می شود چرا که ما در مورد فعالیت های آنها می نویسیم و آن را به اشتراک می گذاریم. آنها همچنین احساس درگیری بیشتری با شرکت ما می کنند، و خود را بخشی از یک جامعه بزرگتر احساس می کنند. ”

این یک توصیه بزرگ است ! اگر شما یک وبلاگ دارید، در مورد جلب مشتریان خود فکر کنید. این موضوع نه تنها به نوشتن شما معنی می دهد، بلکه به دیده شدن آن در موتورهای جستجو نیز کمک می کند. به علاوه، مشتریان ممکن است پست وبلاگ شما را در خبرنامه خود به اشتراک بگذارند (در صورتی که خبرنامه داشته باشند)، و یا به دوستان خود، مشتریان دیگر، و رسانه های اجتماعی ارسال کنند. کاری کنید که مشتریان شما خوب به نظر برسند، سپس می بینید که آنها آن را با دیگران به اشتراک می گذارند !!!

با مشتریان تماس بگیرید

” ممکن است بگویید این کار از مد افتاده است، اما چه چیزی می تواند بیشتر از یک تماس تلفنی سودمند باشد؟ سعی کنید با بعضی از مشتریان خود تماس بگیرید، حتی اگر این کار بخشی از توافق نامه شما با آنها نباشد. اگر شما تنها ۱۰ دقیقه زمان صرف آشنا شدن با مشتری کنید، برخی چیزهایی باور نکردنی در مورد اینکه چرا آنها شما را انتخاب کرده اند یاد می گیرید. شما همچنین می توانید برای کل زندگی خود، طرفداران خود را داشته باشید. اگر می خواهید آنلاین باشید، از اسکایپ استفاده کنید ! ”

یک تماس می تواند شگفتی هایی را به وجود آورد. این به مشتریان شما نشان می دهد که آنها در ذهن شما هستند، حتی اگر شما در حال حاضر پروژه ای از آنان را در دست ندارید. همچنین به آنها یاد آوری می شود که شما وجود دارید. لزومی ندارد که این مکالمه تلفنی طولانی شود. ما همیشه توجه بیشتری به افرادی که با ما تماس می گیرند داریم تا به کسانی که برای ما ایمیل می فرستند. ایمیل به راحتی نادیده گرفته می شود و حذف می شود… شما نمی توانید این کار را با یک فرد واقعی انجام دهید.

به طرفداران (یا مشتریان) خود در فیس بوک، “طرفدار هفته” را نشان دهید

“ما واقعا عاشق رابطه ای هستیم که با طرفداران و مشتریان خود داریم، بنابراین می خواهیم به دنیا نیز نشان دهیم. هر هفته بر روی صفحه فیس بوک خود می توانیم یکی از طرفداران خود را به عنوان “طرفدار هفته” نشان دهیم. این یک سرگرمی است، زیرا عشق آنها را به ما به دیگر طرفداران نمایش می دهد، و آن شخص پس از این قضیه، صفحه ما را با شبکه های اینترنتی دیگر به اشتراک می گذارد.”

اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را در فیس بوک و توییتر دنبال می کنید، و از آنها بخواهید که همین کار را برای شما انجام دهند. اگر چیز مثبتی برای مشتری شما رخ دهد، آن را در فیس بوک به اشتراک گذارید. اینکه آنها یک کارمند جدید استخدام کرده اند و یا به هدف خود در جمع آوری پول برای کمک به یک موسسه خیریه رسیده اند. خبرهای خوب را با طرفداران و پیروان خود به اشتراک بگذارید. این به مشتریان شما نشان می دهد که برای آنها کار می کنید، حتی اگر در حال حاضر برای آنها کار فریلنسینگ انجام نمی دهید.

نکته مهم این است که به مشتریان خود نشان دهید که همواره به آنها فکر می کنید. آیا می خواهید کسی را استخدام کنید که از کسب و کار شما پشتیبانی کند یا کسی را که به خود هیچ زحمتی نمی دهد و زمانی را به شما اختصاص نمی دهد؟ من می دانم که چه کسی را می خواهم !!!

آیا داستان های موفقی در مورد چگونگی تعامل خود با مشتریان دارید؟ ما دوست داریم آنها را بشنویم … پس با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top