
کارگاه جامع بازاریابی محتوایی
محتوا به عنوان ابزاری برای اطلاعرسانی به مخاطب همواره یکی از روشهایی بوده که کسبوکارها به آن توجه داشتهاند. اما تغییر دنیای بازاریابی به نگاهی خاصتر به درون کسبوکارها و بوجود آمدن نگاه ارزشمحور باعث شده تا این ارتباط هم بهینه شده و مخاطب بیشتر درباره ارزشی که کسب وکارها ایجاد میکنند بفهمند تا از محصول.
بازاریابی محتوایی نقش مهمی در این میان به عنوان ابزار مهمی که مبتنی بر محتوا-داده است به عهده گرفته و با نگاهی به مسائل و مشکلات مخاطب، ایجاد انگیزه و توجه، تلاش میکند تا تاثیر مهمی بر فرآیند فروش محصول/خدمت بگذارد.
در کارگاه دو روزه بازاریابی محتوایی مروری جامع میکنیم بر چرایی بازاریابی محتوایی، استراتژی و پیادهسازی بازاریابی محتوایی و با بررسی نمونههای واقعی در این حوزه، به صورت عملی یک پروژه بازاریابی محتوایی را هم پیادهسازی میکنیم. تغییر نگاه بنیادین به مساله بازاریابی محتوایی در کسبوکارها موضوعی است که در این کارگاه به دنبال آن هستیم.
کارگاه به صورت عملی و با بررسی نمونههای واقعی برگزار خواهد شد و شرکت کنندهها در قالب تیمهای مختلف به تمرین مفاهیمی که یاد میگیرند خواهند پرداخت.
این کارگاه در دو روز و در تاریخهای ۳ آبان و ۱۰ آبان ۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار میشود. زمان مصاحبه با نمایندههای برندها هم به زودی اعلام خواهد شد.