کدام نوع لوگو را میپسندید؟

علائم لوگو خلاصه

استایل نام تجاری شما

کلاسیک
مدرن
بالغ
جوان
زنانه
مردانه
بازیگوش
پیچیده
اقتصادی
مجلل
هندسی
ارگانیک
انتزاعی
تحت اللفظی

کدهای رنگ

  • #F9BF3B
  • #1E824C
  • #1F3A93
  • #4ECDC4

لوگو برای چه نامی ساخته شود؟

بنیاد سپهر / بنیاد سپهر انقلاب اسلامی

توضیح دهید سازمان یا محصول شما چه کاری انجام می دهد و مخاطبانش چه کسانی هستند؟

طراحی نشان بنیاد سپهر تبلیغ نوین

واژه شناسی برند

تبیین، ترویج، تبلیغ و صیانت از فرهنگ، هنر و عناصر سبک زندگی اسلامی - ایرانی با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) بر پایۀ علوم انسانی با استفاده از ظرفیت‌های دانشی و مهارتی جوانان مومن انقلابی و ابزارهای نوین رسانه‌ای و تبلیغی، هم راستا با فنّاوری‌های روز جهانی

تاریخچه برند

بنیاد سپهر، بازتعریفی از اقدامات و وظایف سنتی سازمان تبلیغات اسلامی است که در کنار انجام امور سنتی پیشین خواهان عملکردی فعالانه در حوزۀ فناوری‌های جدید و علوم نو شناخته است، تبیین مسائل و تدوین و ارائه راهکارهای هوشمندانه در خصوص نهادینه سازی بنیان‌های اسلامی در فرهنگ ایرانی و هنجار سازی فروع متصل به اصول اسلامی با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نوین که پیش از این به صورت غیر رسمی و با استفاده از ظرفیت موسسات و شرکت‌ها پیگیری می‌شد و امروزه با درایت مسئولان بلند پایه با ایجاد یک بنیاد مستقل سعی در ساماندهی و راهبری موضوعات مانحن‌فیه را دارد.

موضوع فعالیت

1. انجام فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و ترویجی به وسیله تولید محصولات مکتوب، رایانه‌ای اعم از الکترونیکی و دیجیتالی، صوتی و تصویری، پویانمایی و مانند آن.

2. طراحی و تأسیس و اجرای مراکز و سامانه‌هایی به منظور حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، خودجوش و مردمی

3. برقراری ارتباط با مراکز علمی و فرهنگی داخل و خارج از کشور و انجام مبادلات فرهنگی از طریق مبادله خدمات و کالاهای فرهنگی

4. صدور مفاهیم و اصول بنیادین انقلاب اسلامی و ایجاد ارتباط با ملت‌ها



چیز دیگری هم هست که بخواهید به طراحان بگویید؟

ملاحظات طراحی لوگو:

- از نمادهای برآمده از فرهنگ ایرانی اسلامی استفاده شود

- منحصربه‌فرد و دارای تمایز باشد

- به‌راحتی در مقیاس‌های مختلف پیاده‌سازی شود، انعطاف داشته باشد و تا حد امکان چیزی از جزئیات کاسته نشود.

- به‌سرعت درک شود و در ذهن مخاطب جای گیرد

- دارای ارتباط مستقیم با هویت برند باشد

- از استراتژی برند تبعیت کند

- نباید دارای بار منفی از دیدگاه فلسفی، نشانه‌شناسی، فرهنگی، سیاسی یا تاریخی باشد

- قابلیت تملک تمام و کمال و حق ثبت انحصاری داشته باشد

- در تمام عناصر هویت بصری به‌خوبی عمل کند

- سعی شود تا حد امکان از پیچیدگی پرهیز شود

- دارای فکر، ایده و داستان قابل‌بیان باشد و درعین‌حال سادگی آن حفظ شود

- از رنگ‌های اصیل ایرانی – اسلامی استفاده شود

- در صورت استفاده از بیش از یک رنگ قابلیت تبدیل به حالت چاپ یا نمایش در حالت تک‌رنگ را داشته باشد

- قالب طراحی لوگو (ساین + تایپ) به‌صورت مستطیل افقی، مربع یا دایره باشد (به‌هیچ‌عنوان به شکل مستطیل عمودی نباشد)

ملاحظات انتخاب رنگ / رنگ‌ها:

- رنگ‌ها باید توانایی انتقال پیام، مفاهیم و شاخص‌های هویتی مجموعه را داشته باشند

- رنگ‌ها باید بتوانند در پس‌زمینه با رنگ‌های دیگر همراه شود

- برای به دست آوردن رنگ‌ها با چالش‌های تکنیکی و فرآیندهای پیچیده مواجه نباشیم

- قابلیت استفاده در رسانه‌های مختلف چاپی و الکترونیکی را به‌خوبی و بدون تغییر داشته باشد

- قابلیت تبدیل به حالت چاپ یا نمایش در حالت تک‌رنگ را داشته باشد

- رنگ‌ را باید بتوان به‌خوبی در تمامی عناصر هویت بصری استفاده کرد

- رنگ‌ها باید با لوگوی طراحی‌شده سازگار باشند

- رنگ‌ها باید به‌صورت معناداری با خدمات و محصولات مجموعه همبستگی داشته باشند


تصویری، اسکچ یا داکیومنتی دارید که بتواند به طراحان کمک کند؟

مهارت خود را در طراحی محک بزنید

در پونیشا ثبت نام کنید
مهارت های خود را انتخاب کنید
طرح های خود را برای مسابقه ثبت کنید
با کارفرما در ارتباط باشید
30,000,000 ریال برنده شوید