یک پروژه Typescript - Next.js دارم که 2 چارت متفاوت با استفاده از Lightweight-Charts رندر میشن. حرکت 2 چارت رو خودم با همدیگه هماهنگ کردم ولی برای خوانایی بالاتر نیاز دارم که روی هرکدوم از چارت ها موس حرکت کرد روی اون یکی چارت هم Crosshair یا یک خط عمودی روی همون نقطه از زمان ترسیم بشه.
داکیومنتیشن:
https://tradingview.github.io/lightweight-charts/tutorials/how_to/set-crosshair-position
آخرین پروژه های توسعه نرمافزار و آیتی
ما در حال توسعهی یک پروژه B2B هستیم با ساختار سه بخشی اصلی در پنلهای مختلف کاربری. نیاز به یک تیم کوچک و متعهد داریم برای توسعه نسخه MVP. اطلاعات فنی پروژه بهصورت دقیقتر پس از توافق NDA ارائه خواهد شد.
نیازمندیها: Back-end Developer: مسلط به Java (ترجیحاً Spring Boot) و َpython ai modules و اتصال به Oracle DB
Front-end Developer: مسلط به JavaScript (ترجیحاً React)
AI Developer: مسلط به Python برای پیشنهاد دهنده هوشمند و تحلیل داده
تجربه کار تیمی، تحویل فازبندیشده و کدنویسی تمیز الزامی است
باسلام سایت ما درحال استفاده از قالب وودمارت و افزونه woocommerce-order-approval برای تایید سفارشات برخی از محصولات قبل از پرداخت هستیم
بصورت کلی مراحل پرداخت در قالب وودمارت و ووکامرس شامل 3 مرحله سبد خرید + تسویه حساب + تکمیل سفارش هست که با توجه به ماهیت تایید سفارشات قبل از پرداخت: میخوام 4 مرحله شامل: سبدخرید + تسویه حساب + درانتظار تایید سفارش + تکمیل سفارش باشه و همچنین مشکلی که با افزونه woocommerce-order-approval داریم اینه که برای محصولاتی که نیاز به تایید ندارند هم از پروسه تایید خودکار استفاده میکنه که رسیدن به مرحله درگاه رو طولانی میکنه میخوایم این پروسه برای این نوع محصولات استفاده نشه و یا برای این نوع محصولات سریع به صفحه درگاه ریدایرکت بشه
زمان اجرای پروژه خیلی برامون مهمه و سریع نیاز داریم لطفا افرادی که تخصص بالایی در ادیت پلاگین و قالب وردپرس (وودمارت) دارند درخواست بفرستند باتشکر
اگر فردی تجربه کار با وبسرویس سامانه مودیان مالیاتی رو داشته پیشنهاد بذاره قرار هست با زبان php، فانکشن های مورد نیاز برای ارتباط با این سامانه رو کدنویسی کنند
اضافه کنم که زمان برای انجام پروژه کم هست!
عنوان پروژه: طراحی سایت وردپرسی فروشگاهی کاملاً به زبان انگلیسی
توضیحات پروژه: ما به دنبال یک متخصص با تجربه در زمینه طراحی و توسعه وبسایتهای وردپرسی هستیم تا یک فروشگاه اینترنتی کاملاً به زبان انگلیسی برای فعالیت در زمینه دراپ شیپینگ ایجاد کند.
جزئیات و الزامات:
- طراحی وبسایت باید به صورت کاربرپسند و بهینه برای سئو باشد.
- اختصاصیسازی قالب و پلاگینهای وردپرس برای تطابق با نیازهای فروشگاه.
- توانایی ایجاد صفحات محصولات و دستهبندیها به همراه تصاویر و توصیفات دقیق.
- اطمینان از سازگاری و واکنشگرایی وبسایت در تمامی دستگاهها (رومیزی و موبایل).
- ایجاد سیستم پرداخت امن و ساده برای کاربران.
- تنظیم و پیکربندی افزونههای مربوط به دراپ شیپینگ.
- ارائه مشاوره در زمینه بهترین شیوههای بهینهسازی و بازاریابی.
لطفاً فقط افرادی که تجربه قبلی در طراحی سایتهای مشابه دارند و نمونه کارهای خود را میتوانند ارائه دهند، درخواست ارسال کنند. امیدواریم با همکاری شما، فروشگاهی جذاب و کاربردی ایجاد کنیم.
شرح موقعیت شغلی: یک مجموعه فعال در حوزه بازی سازی در نظر دارد جهت اجرای یک کمپین تبلیغاتی وایرال، با یک طراح فیلتر اینستاگرام همکاری نماید. از متقاضیان دارای تخصص در طراحی و پیادهسازی فیلترهای واقعیت افزوده (AR) از طریق پلتفرم Spark AR دعوت به همکاری میشود.
وظایف: طراحی و توسعه فیلتر اختصاصی برای اینستاگرام مطابق با سناریو و اهداف کمپین همکاری با تیم مارکتینگ و طراحی جهت بهبود ایده و اجرا ارائه نسخه نهایی قابل انتشار در موعد مقرر
شرایط لازم: تسلط به نرمافزار Spark AR Studio تجربه طراحی حداقل یک فیلتر منتشرشده در اینستاگرام آشنایی با مفاهیم پایه طراحی گرافیک و موشن توانایی درک نیازهای برند و ترجمه آن به زبان بصری دقت بالا و تعهد به زمانبندی پروژه
امتیازات مثبت (مزیت محسوب میشود): آشنایی با روندهای روز شبکههای اجتماعی
سلام یه وبسایت وردپرسی داریم که نیاز داره موارد زیر جهت بهبود سرعت روش انجام بشه: بهینه سازی محتوا بررسی هاست نصب و کانفیگ افزونه کش هر کار دیگه ای که در بهبود سرعت کمک میکنه باتشکر
(الف) فرآیند با ضبط مکالمه روی تلفن همراه کارشناس فروش آغاز میگردد. فایل این مکالمه در پوشه خاصی روی تلفن همراه ذخیره میشود. این فایل یا توسط کارشناس فروش یا به صورت خودکار در فضای ابری بارگذاری میشود. (ب) ورکفلو n8n با بارگذاری فایل جدید فعال (trigger) میشود و شماره تماس، تاریخ و ساعت را از نام یا متادیتای فایل استخراج میکند. (ج) فایل صوتی برای تبدیل به متن به یک سرویس هوش مصنوعی (مانند OpenAI Whisper) ارسال میگردد. (د) متن حاصل به همراه یک پرامپت مشخص به یک مدل زبان بزرگ (مانند GPT) فرستاده میشود تا خلاصهای از نکات کلیدی مکالمه استخراج و تگهای مرتبط (مانند: علاقهمند، نیاز به پیگیری، محصول مورد بحث) به آن افزوده شود. (ه) با استفاده از شماره تلفن استخراج شده، اطلاعات مشتری از طریق API در CRM شرکت (پیام گستر) جستجو میشود. (و) در نهایت، یک رکورد جدید (شامل خلاصه، تگها، تاریخ و ساعت تماس استخراج شده و لینک فایل صوتی) در پروفایل مشتری در CRM ثبت میشود.
سلام ما یک سایت فروشگاهی وردپرسی داریم که از ووکامرس + المنتور + JetEngine استفاده میکنه. در حال حاضر میخواهیم ظاهر کارت محصول (Listing Item) رو در JetEngine دقیقاً مشابه کارتهایی طراحی کنیم که در کاروسل محصولات المنتور دیده میشن (شامل تصویر محصول، عنوان، قیمت اصلی، قیمت تخفیفی، وضعیت موجودی، و دکمه افزودن به سبد خرید).
ویتایگر یک نرم افزار CRM اوپن سورس است (https://www.vtiger.com/) ما نسخه 7.4 را تحت وب استفاده می کنیم. یکسری اصلاحات نیاز داره: 1) نمایش اشتباه تاریخ تولد مخاطبین در تقویم ویتایگر: هنگام ساخت یک مخاطب جدید، تاریخ تولد به صورت صحیح ذخیره میشود، اما در نمایش تاریخ تولد در ماژول تقویم (نمایه تاریخ تولد مخاطبین)، برخی به صورت صحیح و برخی یک روز بعد یا یک روز قبل از تاریخ واقعی نمایش داده میشود.
2) عدم نمایش وظایف در تقویم: در تقویم دوتا ماهیت نمایش داده میشود، رویداد و وظیفه، وظیفهها در شرایطی که وضعیتشان روی“ در حال انجام “ باشد نشان داده نمیشود. همچنین وقتی یک وظیفهای ذخیره میشود نمیتونیم برای این وظیفه کامنت ثبت کنیم.
3) عدم امکان ثبت رویداد یا وظیفه در روزهای انتهایی برخی ماهها: در برخی از ماههای شمسی ششماهه اول امکان ساخت رویداد در روزهای پایانی وجود ندارد مثلا اگر رویداد از تاریخ 31ام تا 2ام ساخته شود سیستم تاریخ شروع به 27ام ماه قبل یا 1ام ماه بعد تغییر میدهد (گویا چند روز آخر ماههای شمسی ششماه اول شناسایی و تعریف نشده قبلا مشاور دیگهای به ما گفته ناشی از کبیسه بودن سالهای شمسی و میلادی است این موضوع فقط جهت اطلاع اعلام میگردد.)
4) نیاز به اصلاح شرطهای مرتبط با بازه زمانی: با توجه به تبدیل تقویم میلادی به شمسی، در بخش گزارشات در قسمت شرط فیلدهای مرتبط با تاریخ تعدادی بازه زمانی پیشبینی شده که همهی این بازههای زمانی بر مبنای تاریخ میلادی باقی مانده و به شمسی تبدیل نشده است به طور مثال وقتی سال گذشته انتخاب میشود ابتدای سال گذشتهی میلادی تا انتهای سال گذشته میلادی در نظرگرفته میشود.
5) ثبت اشتباه تاریخ رویدادها در تقویم برای روزهای انتهایی ماه: در برخی از ماههای شمسی ششماهه اول امکان ساخت رویداد در روزهای پایانی وجود ندارد مثلا اگر رویداد از تاریخ 31ام تا 2ام ساخته شود سیستم تاریخ شروع را به 27ام ماه قبل یا 1ام ماه بعد تغییر میدهد (گویا چند روز آخر ماههای شمسی ششماه اول شناسایی و تعریف نشده قبلا مشاور دیگهای به ماگفته ناشی از کبیسه بودن سالهای شمسی و میلادی است این موضوع فقط جهت اطلاع اعلام میگردد.)
6) عدم تنظیم صحیح تاریخ سرسید وظایف در اقدامات گردش کار: در قسمت گردشکار برای ساخت اقدامی که منجر به ساخت وظیفه شود بابت مهلت انجام وظیفه، بازه زمانی نمیتوانیم تعریف کنیم و هر تاریخی را برای شروع در نظر بگیریم همان تاریخ را برای پایان میسازد در صورتی که برخی وظایف نیاز به مهلت بیش از یک روز دارد.
7) مشکل در نمایش فایلهای آپلود شده: در منوی فایل قابلیت آپلود انواع پسوندهای فایل وجود دارد اگر فایل تصویری نباشد (مثلا PDF ، ورد و اکسل) بعد از ذخیره در قسمت فیلد نام فایل، اسم فایل با لینک آبی نمایش داده میشود و قابل دانلود است ولی اگر فایل تصویری باشد لینک آبی نیست.
8) مشکل در عملکرد دکمه تغییر رمز عبور: در کد مربوط به تغییر رمز کاربران (چه از طریق پروفایل کاربر و چه از طریق مدیریت کاربران توسط ادمین)، رمز عبور جدید دریافت میشود اما پس از ذخیره، تغییرات اعمال نمیشود و رمز عبور جدید ذخیره نمیگردد.
9) مشکل در تشخیص کارکترهای فارسی در ایمپورت فایل اکسل: برای ورود اطلاعات اولیه به ویتایگر از طریق ایمپورت فایل اکسل، کاراکترهای فارسی بهم ریخته و علامت سؤال (؟) نمایش داشته میشود. همین مشکل در خروجی به فایل هم وجود دارد.
ما نماینده فروش محصولات آرایشیبهداشتی در داروخانهها هستیم و قصد داریم سیستم باشگاه مشتریان برندمان را اجرا کنیم. هدف جذب مستقیم مشتری نهایی از طریق داروخانهها، با کمترین زحمت برای مشتری و پرسنل داروخانه است.
فرم ثبتنام آماده شده و اکنون نیاز داریم آن را به یک سیستم ساده اما دقیق تبدیل کنیم.
✔️ ویژگیهای مورد نیاز:
• طراحی صفحه فرود با آدرس ثابت یا داینامیک (برای هر داروخانه یک QR خاص)
• فرم ثبتنام با دو مسیر:
• مسیر ۱: فالو کردن پیج اینستاگرام + وارد کردن شماره موبایل
• مسیر ۲: فقط وارد کردن شماره موبایل
• اعتبارسنجی شماره موبایل
• ذخیره اطلاعات در Google Sheet یا پایگاه داده
• ارسال کد تخفیف از طریق پیامک (در صورت امکان)
• قابلیت بررسی و راستیآزمایی کد تخفیف توسط داروخانه در یک صفحه رمزدار
• قابلیت گزارشگیری از ثبتنامها به تفکیک داروخانه
🛠 پلتفرم پیشنهادی:
• ترجیحاً HTML/JS + Google App Script + Google Sheets
(یا یک بکاند ساده با PHP/MySQL)
⏱ زمان مورد انتظار:
• نسخه اولیه تستی در ۷ روز کاری آماده باشد
(با قابلیت توسعه در آینده)
📎 نکات مهم:
• ظاهر میتواند ساده باشد، تمرکز اصلی روی عملکرد دقیق است.
• مستند کامل شامل متنها، مراحل ثبتنام، مسیرهای تخفیف، و QRهای داروخانهها آماده است و به فریلنسر داده خواهد شد.
• هماهنگی و گزارشدهی منظم اهمیت بالایی دارد.
⸻
🎯 مهارتهای مورد نیاز:
• طراحی فرمهای تحت وب
• کار با Google Sheets یا دیتابیس
• اعتبارسنجی شماره موبایل
• ارسال پیامک با API (در صورت نیاز)
• آشنایی با ساختار QR و سیستمهای عضویت