پونیشا

سفارش طراحی تبلیغات

طراحی تبلیغات حرفه‌ای جلو هدر رقتن بودجه تبلیغاتی‌تان را می‌گیرد و بازده بالایی را تجربه می‌کنید.

یک لپ تاپ که بروی مرورگر آن طرح‌های تبلیغاتی قرار دارد

سفارش طراحی تبلیغات

STEPS

۱. ثبت پروژه

همه‌ی جزئیاتی را که لازم است فریلنسر درباره‌ی پروژه بداند، همراه با بودجه مد نظر خود، نوشته و ثبت کنید.

۲. انتخاب فریلنسر

از بین پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید.

۳. نظارت بر پروژه

در طول فرآیند پروژه، با فریلنسر تعامل داشته و بر روی پروژه نظارت کنید تا بهترین خروجی را داشته باشید.

۴. پرداخت امن

پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی را در بستر امن پونیشا انجام دهید.

نمونه کار های برگزیده

TOPWORKS

چرا پونیشا؟

WHY

طراحان تبلیغات حرفه‌ای

پونیشا شما را به حرفه‌ای‌ها وصل می‌کند، افرادی که در حوزه کاری‌شان خبره هستند و نیازهای شما را به خوبی می‌شناسند. می‌توانید رزومه و پرتفولیو آن‌ها را خوب بررسی کنید و در نهایت تصمیم بگیرید.

قیمت متناسب با پروژه شما

شما بودجه مشخصی دارید و دوست دارید با این بودجه بیشترین میزان نتیجه را بگیرید. می‌توانید پیشنهادات طراحان تبلیغات را ببینید و متناسب با بودجه‌تان تصمیم بگیرید.

تضمین بازگشت پول

پونیشا از ابتدا تا انتهای پروژه‌، همراه شما خواهد بود. اگر در حین انجام پروژه با مشکل مواجه شدید یا در انتهای پروژه، از انجام کار رضایت نداشتید، می‌توانید بعد از تایید تیم داوری پونیشا، پول خود را پس بگیرید.

یک میز و صندلی که روی آن یک لپ تاپ، چراغ مطالعه، دفترچه یادداشت، ماگ، مداد و جامدادی،گلدان و آیکون پونیشا است
فریلنسر در پونیشا
0
پروژه‌ ثبت‌شده در پونیشا
0
پروژه‌ انجام شده
0
نمونه کار ثبت شده
0
به ما اعتماد کردند

TRUST

لوگو سایت زومیت
لوگو سایت دیجیاتو
لوگو سایت همیار وردپرس
لوگو سایت ژاکت
لوگو سایت کافه بازار
لوگو سایت الو پیک
لوگو سایت کانون ایران نوین
لوگو سایت ایران سرور
لوگو سایت وبرگول
لوگو سایت پیوست
لوگو سایت دیوار
لوگو سایت شیپور
لوگو سایت زرین پال
لوگو سایت فونت ایران
لوگو سایت تسکولو
لوگو سایت زومیت
لوگو سایت دیجیاتو
لوگو سایت همیار وردپرس
لوگو سایت ژاکت
لوگو سایت کافه بازار
لوگو سایت الو پیک
لوگو سایت کانون ایران نوین
لوگو سایت ایران سرور
لوگو سایت وبرگول
لوگو سایت پیوست
لوگو سایت دیوار
لوگو سایت شیپور
لوگو سایت زرین پال
لوگو سایت فونت ایران
لوگو سایت تسکولو

پرسش‌های متداول

FAQ

یک طراح تبلیغات صفر تا صد تبلیغات شما برای یک سرویس یا یک محصول را انجام می‌‌دهد ولی به این معنا نیست که تمام کارهای طراحی و تبلیغ‌نویسی و … را به تنهایی انجام می‌دهد، بلکه استراتژی و اهداف تبلیغاتی را می‌چیند و المان‌های تبلیغاتی را با آن هماهنگ می‌کند.

طراحی لوگو و بروشور جزو وظایف طراح تبلیغات نیست اما در حیطه طراحی تبلیغات جای می‌گیرد. هر چند اگر این کارها را هم انجام دهد یا تجربه کار در این حوزه را داشته باشد مسلما یک مزیت مهم به حساب می‌آید و کیفیت تبلیغ را بالاتر می‌برد.

طراح باید قبل از هر چیز یک ویژن کلی از اهداف و نتایج تبلیغ به شما بدهد و در نهایت با توجه به این تارگت‌ها بتواند مواردی که گفته را به طور کامل عملی کند. اگر در نهایت به اهداف موردنظر تبلیغ برسد می‌توان گفت که کارش را به درستی انجام داده است.

داشتن نمونه‌کار موفق یکی از مهم‌ترین موارد است. یک طراح تبلیغات حرفه‌ای باید خلاق و ایده‌پرداز باشد و بتواند با شناسایی محصولات و مخاطبان بهترین استراتژی و بهترین فرایندها را پیاده‌سازی کند.

این همچنان به نوع کسب و کار شما و دیدگاه‌تان نسبت به مدل کار بستگی دارد. اگر کمپین‌های موقت در طول سال دارید احتمالا به طراح تبلیغات فول‌تایم نیازی ندارید چون ممکن است مثلا در طول یک‌سال 2 یا 3 کمپین داشته باشید. ولی اگر تبلیغات شما مداوم است احتمالا طراح فول‌تایم و حضوری بیشتر به کارتان می‌آید.

قبل از هر چیز تبلیغات یک تخصص است و به یک فرد باتجربه نیاز دارید که اصول کار را به خوبی بشناسد و ایده‌های خلاقانه داشته باشد و بتواند آن‌ها را عملی کند تا بتوانید بازده بالایی را تجربه کنید و تبلیغات را به یک عنصر با سودآوری بالا تبدیل کنید.

به راحتی بهترین نیروی حرفه‌ای طراح تبلیغاتی را به صورت دورکار یا حضوری پیدا کنید.

پونیشا، خانه‌ی فریلنسرهای ایران است. پروژه‌های خود را با مهارت طراحی تبلیغات برون‌سپاری کنید و برای انجام آن‌ها به بهترین شکل ممکن، نیروی حرفه‌ای دورکار یا حضوری استخدام کنید.

این تصویر ۴ تکه است که دو تصویر بالا دو خانم فریلنسر و تصویر پایین سمت راست فریلنسر آقا و تصویر سمت چپ یک مانیتور است

راهنمای طراحی تبلیغات

HELP

از صفر تا صد تبلیغات موفق با طراحی تبلیغات حرفه‌‌ای

تبلیغات صرفا به معنای ساختن یک بنر تبلیغاتی و یا هزینه کردن برای اینفلوئنسرها برای تبلیغ کسب و کار شما نیست. تبلیغات دنیای بزرگ و عمیقی است که کوچک‌ترین عناصر ممکن است بزرگترین تغییر را در موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی شما داشته باشند. اینجاست که طراحی تبلیغات حرفه‌ای می‌تواند ورق را برگرداند و به ازای هر ریالی که برای تبلیغات می‌پردازید تاثیر آن را در فروش، برندینگ و موفقیت کسب و کارتان ببینید.

طراح تبلیغات دقیقا چه کاری برای شما انجام می‌دهد؟

به زبان ساده و بدون حاشیه کار طراح تبلیغات این است که قدرت لازم و کافی را به تبلیغات شما بدهد تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید. به این معنا که:

  • روح کسب و کار شما را می‌شناسد و می‌داند مخاطب شما کیست و تارگت شما چه کسانی هستند.
  • استراتژی تبلیغاتی موردنیاز شما را می‌چیند و فرایندها و عناصری که برای تبلیغ نیاز دارید را آماده می‌کند. 
  • پلتفرم‌های تبلیغاتی مناسب برای شما را شناسایی می‌کند و برای هر کدام از این پلتفرم‌ها استراتژی و راهبرد مناسب را پیشنهاد می‌دهد و فرایندهای پیاده‌سازی را تدوین می‌کند. 
  • پیام تبلیغاتی شما را می‌سازد و اطمینان حاصل می‌کند که این پیام به درستی و در زمان درست به دست مخاطب درست برسد و همین مسئله تاثیرگذاری تبلیغ را به شدت بالا می‌برد. 
  • طراحی لوگو، کپی‌رایتینگ، طراحی بنرهای تبلیغاتی، طراحی بروشورها، انتخاب پلتفرم‌ها و تمام اجزا و عناصر تبلیغاتی را بررسی می‌کند تا مطابق با استراتژی تبلیغاتی پیش بروند.
  • اکثر فعالیت‌های آنلاینی که وقت‌گیر و زمان‌بر هستند را می‌توان با برنامه‌ نویسی به حالت اتوماتیک درآورد تا نیروی انسانی کمتر و همچنین هزینه و زمان کمتری صرف آن شود. 
  • کارهایی که به دقت زیاد نیاز دارند و خطای انسانی در آن‌ها رخ می‌دهد را به سادگی اتوماتیک می‌کنید و از حالت دستی خارج می‌‌کنید. 
  • وبسایت‌ها به بهینه‌سازی مداوم نیاز دارند، از توسعه فیچرها یا قابلیت‌های جدید گرفته تا برطرف کردن اشکالات و یا باگ‌هایی که برای کاربران مشکل ایجاد می‌کنند. 
  • کسب و کارها سیستم‌های مدیریت کارکنان را راه‌اندازی می‌کنند تا هماهنگی‌های بین همکاران خیلی سریع‌تر انجام شود و فعالیت‌های کسب و کار سرعت بگیرند. 
  • هر روز تکنولوژی‌های جدید برای توسعه نرم‌افزار معرفی می‌شوند که از نظر سرعت و کارایی بهینه‌تر هستند و اگر می‌خواهید از رقبا عقب نمانید باید به‌روز و آپدیت بمانید. 
  • پنل‌های مدیریت کاربران، ثبت‌نام و احراز هویت، سیستم تیکتینگ یا ارسال درخواست، اپلیکیشن‌های کاربردی و هزاران نیاز دیگر برای کسب و کارها وجود دارند که به سادگی توسط برنامه‌ نویس‌ها برطرف می‌شوند. 
  • بخش‌های مختلف صفحات شما به صورت حرفه‌ای ویرایش می‌شوند. از بیو تا بخش تماس، هایلایت‌های اینستاگرام و رنگ‌بندی صفحه، استایلی کاملا حرفه‌ای خواهند داشت. 
  • محتوای شما روی یک نظم مشخص منتشر می‌شود. یک استراتژی محتوا و یک تقویم محتوا خواهید داشت که متناسب با آن جلو می‌روید. 
  • جذب فالور مرتبط، بالا بردن نرخ انگیجمنت پست‌ها و توئیت‌ها، بالا بردن تعداد کامنت‌ها و به اشتراک‌گذاری مطلب و معیارهای دیگر هم در استراتژی محتوا وارد می‌شوند و در یک کلام خیلی حرفه‌ای و با برنامه جلو می‌روید. 
  • استراتژی مشخصی برای پاسخگویی به کامنت‌ها و یا دایرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای حفظ لحن و ماهیت برند شما در نظر گرفته می‌شود. 
  • هر شبکه اجتماعی به دلیل ماهیتی که دارد یک محتوای به‌خصوص، تقویم محتوا و زمان‌بندی مخصوص و فضای متفاوت‌تری نیاز دارد و کارشناس سوشال مدیا برای تمام شبکه‌های فعال شما برنامه‌ریزی خواهد کرد. 
  • هر کسب و کار استایل خاص خودش را دارد. نمی‌توان با کپی کردن و یا حتی تقلید از رقبا موفقیتی مشابه آن‌ها کسب کرد. در نتیجه باید خلاقانه‌تر عمل کنید و ادمین شبکه‌های اجتماعی این خلاقیت را هم به پیج و محتوای شما اضافه می‌کند.

با سفارش طراحی تبلیغات نرخ بازگشت سرمایه‌تان را بالاتر ببرید

یک مسئله مهم وجود دارد. بزرگان دنیای تبلیغات همیشه می‌گویند که نصف بودجه تبلیغات هدر می‌رود ولی هیچوقت نمی‌توانیم بفهمیم کدان نصف هدر رفته است. طراحی تبلیغات سعی می‌کند میزان هدررفت بودجه تبلیغاتی را به کمترین میزان ممکن برساند. اگر بدون استراتژی و هدف مشخص تبلیغات‌تان را شروع کنید مسلما نتیجه دلخواه‌تان را نخواهید گرفت. تبلیغات ریسک بالایی دارد و تمام عناصر آن باید در بهینه‌ترین حالت ممکن باشند تا این ریسک کاهش پیدا کند. حتی ممکن است استفاده از یک کلمه خاص تاثیر تبلیغات را به شدت بالا یا پایین ببرد. یا حتی استفاده از یک رنگ بخصوص روی تاثیرپذیری تبلیغ اثر بگذارد. اینجاست که استراتژی طراحی تبلیغات وارد ماجرا می‌شود و همه‌چیز را بهبود می‌بخشد و یک استراتژی موفق را با تمام جزئیات در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • هر دولوپر مهارت‌های خاص خودش را دارد، با فریم‌ورک‌های به‌خصوصی کار کرده است و روی برخی از آن‌ها مسلط است. در نتیجه باید بدانید دقیقا چه چیزی می‌خواهید و دنبال چه مهارت‌هایی در رزومه برنامه‌ نویس باشید. 
  • زبان برنامه‌ نویسی هم مهم است، اگر در حال حاضر سایت یا اپلیکیشن دارید مسلما با یک یا چند زبان برنامه‌ نویسی توسعه داده شده‌اند و دولوپر موردنظر شما باید روی این زبان‌ها تسلط داشته باشد. 
  • نمونه‌کار مرتبط داشته باشد و یا حداقل روی پروژه‌هایی مشابه پروژه شما کار کرده باشد. مثلا اگر می‌‌خواهید سیستم ERP راه‌اندازی کنید و یا پنلی برای کاربران‌تان ایجاد کنید برنامه‌نویس موردنظر شما باید روی پروژه‌های مشابه کار کرده باشد و ساختار و جزئیات این مدل سرویس‌ها را بداند. 
  • خروجی نهایی پروژه را به صورت پروتوتایپ و الگوریتم‌های موردنیاز ترسیم کند و یک نمای کلی از مدل پیاده‌سازی و همچنین خروجی پروژه به شما بدهد. 
  • مستند کردن و یا اصطلاحا داکیومنتیشن بلد باشد و ساختار پروژه و همچنین تمام جزئیات مربوط به آن را به صورت مستند به شما تحویل دهد.

در سفارش طراحی تبلیغات به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

طراحی تبلیغاتی یک علم است و در دنیای مدرن با هنر و تکنولوژی ترکیب شده است و اگر سفارش طراحی تبلیغاتی دارید باید به چند نکته مهم در رزومه و نمونه‌کار طراح توجه کنید.

  • داشتن نمونه‌کار موفق به شدت مهم است. طراح تبلیغات باید پرتفولیو و آمار دقیقی از کمپین‌های قبلی که اجرا کرده داشته باشد و در اختیار شما قرار دهد. 
  • خلاقیت بالا و مهارت ایده‌پردازی و خلق چیزهای جدید و ابتکار عمل در اجرای فرایندهای تبلیغاتی
  • همکاری با طراحان گرافیک، بخش مارکتینگ و بخش فروش برای اطمینان از عملی شدن هدف کمپین و همچنین هماهنگ بودن پیام تبلیغاتی با فرایندهای موجود در کسب و کار
  • آشنایی کامل با پلتفرم‌های تبلیغاتی و مکانیزم‌ها و میزان اثرگذاری هر کدام
  • تسلط روی روند اجرای فرایندهای تبلیغاتی و پیاده‌سازی کامل تبلیغات از بودجه‌بندی تا رصد کردن و همچنین ارائه آمار دقیق از شاخص‌های تبلیغاتی و تاثیر تبلیغات

از کجا طراح تبلیغات حرفه‌ای پیدا کنیم؟

برای سفارش طراحی تبلیغات نیاز دارید تا با افراد باتجربه و کاربلد همکاری کنید. افرادی که می‌دانند چطور یک تبلیغ را به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنند و از هدررفت سرمایه تبلیغاتی‌تان جلوگیری کنند. پونیشا چنین بستری را در اختیار شما قرار داده است. جایی که بهترین طراحان تبلیغات با توجه به پروژه‌ای که تعریف کرده‌اید، پیشنهادات‌شان را اعلام می‌کنند و شما با مشاهده نمونه‌کارها و رزومه و پرتفولیوی آن‌ها تصمیم می‌گیرید و با بهترین گزینه همکاری کنید. با سفارش طراحی تبلیغات نتیجه دلخواه‌تان را از کمپین‌ها بگیرید و رشد کسب و کارتان را به وضوح مشاهده کنید.

مشتریانمان به ما اعتماد کرده‌اند

افراد متخصص پیدا کنید و با پرداخت امن پونیشا، با اطمینان با آنها بصورت آنلاین کار کنید

5 ستاره برای امتیاز دهی که این تصویر عدد ۴.۵ را نمایش می‌دهد

تعداد آرا ۳۲,۷۸۵ / میانگین ۴.۵ رای