پونیشا

سفارش طراحی کارت ویزیت

با یک کارت ویزیت حرفه‌ای، خودتان را متمایز کنید و پرستیژ کاری‌تان را بالاتر ببرید.

طراحی کارت ویزیت با بهترین قیمت

STEPS

۱. ثبت پروژه

همه‌ی جزئیاتی را که لازم است فریلنسر درباره‌ی پروژه بداند، همراه با بودجه مد نظر خود، نوشته و ثبت کنید.

۲. انتخاب فریلنسر

از بین پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید.

۳. نظارت بر پروژه

در طول فرآیند پروژه، با فریلنسر تعامل داشته و بر روی پروژه نظارت کنید تا بهترین خروجی را داشته باشید.

۴. پرداخت امن

پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی را در بستر امن پونیشا انجام دهید.

نمونه کار های برگزیده

TOPWORKS

چرا پونیشا؟

WHY

بهترین طراحان کارت ویزیت

کارت ویزیت بخشی از برند شماست و باید طراحی آن را به حرفه‌ای‌ها بسپارید تا خروجی موردنظرتان را تحویل بگیرید و در پونیشا شما به بهترین‌ها دسترسی دارید.

سفارش کارت ویزیت با بهترین قیمت

از بین پیشنهادهایی که توسط طراحان داده می‌شود می‌توانید با توجه به نمونه‌کارهای قبلی طراحان و استایلی در ذهن‌تان دارید با بهترین قیمت کارت ویزیت‌تان را تحویل بگیرید.

تضمین بازگشت پول

پونیشا از ابتدا تا انتهای پروژه‌، همراه شما خواهد بود. اگر در حین انجام پروژه با مشکل مواجه شدید یا در انتهای پروژه، از انجام کار رضایت نداشتید، می‌توانید بعد از تایید تیم داوری پونیشا، پول خود را پس بگیرید.

یک میز و صندلی که روی آن یک لپ تاپ، چراغ مطالعه، دفترچه یادداشت، ماگ، مداد و جامدادی،گلدان و آیکون پونیشا است
0
فریلنسر در پونیشا
0
پروژه‌ ثبت‌شده در پونیشا
0
پروژه‌ انجام شده
0
نمونه کار ثبت شده
به ما اعتماد کردند

TRUST

لوگو سایت زومیت
لوگو سایت دیجیاتو
لوگو سایت همیار وردپرس
لوگو سایت ژاکت
لوگو سایت کافه بازار
لوگو سایت الو پیک
لوگو سایت کانون ایران نوین
لوگو سایت ایران سرور
لوگو سایت وبرگول
لوگو سایت پیوست
لوگو سایت دیوار
لوگو سایت شیپور
لوگو سایت زرین پال
لوگو سایت فونت ایران
لوگو سایت تسکولو
لوگو سایت زومیت
لوگو سایت دیجیاتو
لوگو سایت همیار وردپرس
لوگو سایت ژاکت
لوگو سایت کافه بازار
لوگو سایت الو پیک
لوگو سایت کانون ایران نوین
لوگو سایت ایران سرور
لوگو سایت وبرگول
لوگو سایت پیوست
لوگو سایت دیوار
لوگو سایت شیپور
لوگو سایت زرین پال
لوگو سایت فونت ایران
لوگو سایت تسکولو

پرسش‌های متداول

FAQ

کارت ویزیت هنوز یکی از روش‌های بازاریابی مستقیم و به شدت کارآمد است. مخصوصا برای کسب و کارهای حضوری و فیزیکی و یا کسب و کارهای مبتنی بر خدمات به خوبی جواب می‌دهد و باعث می‌شود مشتریان به سادگی با شما ارتباط برقرار کنند.

اکثر افراد متخصص و یا افرادی که در حیطه تخصصی‌شان حرفه‌ای هستند معمولا یک کارت ویزیت مخصوص خودشان دارند و در مواقع موردنیاز در اختیار همکاران و یا مشتریان‌شان قرار می‌دهند. کارت ویزیت شخصی بخشی از برندینگ شخصی به حساب می‌آید.

یک کارت ویزیت حرفه‌ای و خاص و کارآمد باید با کمترین توضیح بتواند اطلاعات موردنیاز مخاطب را در اختیارش قرار دهد. گاهی وقت‌ها فقط اسم برند، لوگو و یا شماره تماس کافی است. کارت ویزیت نباید شلوغ باشد و هویت بصری برند هم به طور کامل در آن رعایت شده باشد.

همه‌چیز به کیفیت موردنظر شما، نوع کارت ویزیت و نرخی که خود طراح پیشنهاد می‌دهد بستگی دارد. قیمت مصوب و مشخصی برای طراحی کارت ویزیت وجود ندارد و اکثرا به صورت توافقی قیمت‌گذاری می‌شود.

 رعایت کامل و دقیق المان‌ها و عناصر هویت بصری، طراحی خلاقانه و همچنین رعایت ابعاد و مختصات دقیق کارت جزو مواردی است که حتما باید در سفارش کارت ویزیت در نظر بگیرید. استفاده از فونت‌های خوش‌خوان و ساده‌سازی عناصر روی کارت هم مهم است و جزو معیارهای ارزیابی کار طراح است.

شما در پونیشا به جامعه بزرگ طراحان کارت ویزیت دسترسی دارید و می‌توانید نمونه‌کارها و رزومه و مهارت‌های این طراحان را ببینید و در نهایت با توجه به قیمت پیشنهادی آن‌ها به سادگی با طراح موردنظرتان همکاری کنید.

در کمترین زمان ممکن به جامعه بزرگ طراحان کارت ویزیت حرفه‌ای دسترسی پیدا کنید و با مشاهده نمونه‌کارها، طراحانی که استایل موردنظرتان را دارند انتخاب کنید.

پونیشا، خانه‌ی فریلنسرهای ایران است. پروژه‌های خود را با مهارت طراحی کارت ویزیت برون‌سپاری کنید و برای انجام آن‌ها به بهترین شکل ممکن، نیروی حرفه‌ای دورکار یا حضوری استخدام کنید.

این تصویر ۴ تکه است که دو تصویر بالا دو خانم فریلنسر و تصویر پایین سمت راست فریلنسر آقا و تصویر سمت چپ یک مانیتور است

راهنمای طراحی کارت ویزیت

HELP

با طراحی کارت ویزیت خاص‌تر دیده شوید

کارت ویزیت راحت‌ترین و بهترین روش برای ارائه اطلاعات تماس به مشتریان است. هنوز در بین کسب و کارها و مخصوصا کسب و کارهای حضوری و فیزیکی به شدت رایج است و حتی برخی افراد هم برای تخصصی که دارند کارت ویزیت طراحی کرده‌اند تا هر زمان که نیاز باشد اطلاعات تماس‌شان را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار مشتریان و مخصوصا مشتریان بالقوه قرار دهند. هرچقدر کارت ویزیتی که طراحی می‌کنید جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد تاثیر بیشتری روی فرد موردنظر شما می‌گذارد و در حقیقت با یک حرکت ساده، مشتری‌ها و افرادی که قصد همکاری دارند را یک قدم به خودتان نزدیک‌تر می‌کنید.

کارت ویزیت حرفه‌ای چه مزایایی برای کسب و کارها و متخصصین دارد؟

کارت ویزیت در حقیقت نمونه‌ای از تبلیغات مستقیم است. وقتی یک فرد با کسب و کار شما اولین ارتباط را برقرار می‌کند با ارائه کارت ویزیت می‌توانید او را ترغیب کنید مجددا به شما سر بزند و یا با شما تماس بگیرد. 

  • یک مدل از بازاریابی برای تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل است. 
  • با سفارش کارت ویزیت یک پیوند ارتباطی مشخص با افراد موردنظرتان می‌سازید.
  • ساده و سریع است و خیلی وقت‌ها خود مشتریان و یا افرادی که به سرویس یا محصول شما نیاز دارند درخواست کارت ویزیت دارند تا بتوانند مجددا با شما تماس بگیرند. 
  • بخشی از هویت بصری برند شماست و در حقیقت شما تکه‌ای از برندتان را در جیب و یا کیف‌پول مشتریان‌تان قرار می‌دهید. 
  • پرستیژ کاری شما را بالاتر می‌برد و اگر طراحی خاص و حرفه‌ای داشته باشید در ذهن مخاطب‌تان متمایز می‌شوید.

معمولا چه مشخصاتی در کارت ویزیت درج می‌شود؟

اینکه کارت ویزیت شما شامل چه عناصری باشد به خودتان و نوع کسب و کار و مخصوصا هویت بصری برندتان بستگی دارد. برخی کسب و کارها دوست دارند یک کارت ویزیت مینیمال داشته باشند و تنها به یک لوگو یا یک تصویر مینیمال و یا احتمالا آدرس اینستاگرام بسنده می‌کنند و برخی هم دوست دارند اطلاعات بیشتری روی کارت ویزیت‌شان داشته باشند. البته پیشنهاد می‌شود کارت ویزیت‌تان را زیاد شلوغ نکنید چون احتمال اینکه مشتریان آن را دور بیندازند بیشتر می‌شود. کارت‌های مینیمال مدت زمان بیشتری بین مشتری‌ها می‌مانند. عناصری که می‌توانید در طراحی کارت در نظر بگیرید شامل موارد زیر هستند:

  • نام برند
  • شعار برند
  • لوگو برند
  • شماره تماس
  • آدرس‌های ارتباطی رایج شما
  • پیج‌ها و صفحات شما در شبکه‌های اجتماعی
  • وبسایت
  • توضیح مختصر از خدمات، محصولات و یا سرویس‌های شما

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت

بسته به هزینه طراحی کارت ویزیت و کیفیتی که در ذهن‌تان برای خروجی نهایی دارید چند نکته را فراموش نکنید و از طراح کارت ویزیت بخواهید که این موارد را حتما در نظر بگیرد:

  • ابعاد کارت ویزیت
  • جنس کاغذ (سخت یا نرم)، نوع تراش لبه‌ها و مختصات کلی کارت
  • هویت بصری برند و رنگ‌هایی که در طراحی نهایی نیاز دارید
  • سادگی و خلاصه‌سازی عناصر به کمترین تعداد ممکن
  • درج دقیق و بدون غلط‌هایی املایی و یا تایپی که حتما باید با یک یا چند نفر قبل از چاپ همفکری کنید تا قبل از مرحله چاپ به صورت عمده ایرادات آن را برطرف کنید.

قیمت طراحی کارت ویزیت چطور تعیین می‌شود؟

هیچ قیمت مشخصی برای این کار وجود ندارد و این خروجی نهایی شما و کیفیت موردنظر شماست که تعیین‌کننده قیمت نهایی است. مسلما اگر به دنبال یک کارت ویزیت خاص و یونیک هستید و کیفیت و خلاقیت برای شما در اولویت است باید با طراحان حرفه‌ای همکاری کنید که نرخ بیشتری برای طراحی در نظر می‌گیرند. در اکثر مواقع میزان زمانی که برای کار نیاز است، تعداد ویرایش‌ها و همچنین میزان خلاقیتی که طراح به خرج می‌دهد در هزینه طراحی کارت ویزیت موثرند.

کارت ویزیت یک روش بازاریابی مستقیم است و باید نکات مربوط به بازاریابی و برندسازی را به خوبی در آن رعایت کنید. اگر اطلاعات کامل و کافی در مورد کسب و کارتان به طراح کارت ویزیت بدهید احتمالا خروجی نهایی با چیزی که در ذهن شماست همخوانی بیشتری داشته باشد. به نمونه‌کارهای قبلی طراحان کارت ویزیت نگاه کنید و دقیق بررسی کنید و ببینید کدام طراح با استایل کاری شما همخوانی بیشتری دارد و از میان این طراحان با گزینه‌ای که قیمت بهتری پیشنهاد می‌دهد همکاری کنید.

یک، دو، سه، کارت ویزیت حرفه‌ای و خاص شما آماده است

کارت ویزیت بخشی از برند شماست و باید این بخش از برندتان را جدی بگیرید و کارت ویزیت‌تان را به دست حرفه‌ای‌ها بسپارید تا کیفیت ایده‌آل موردنظر شما را داشته باشد. در پونیشا به سادگی با بهترین طراحان کارت ویزیت در ارتباط خواهید بود. کافیست پروژه سفارش کارت ویزیت را در پونیشا ثبت کنید تا پیشنهادهای طراحان را دریافت کنید و با توجه به رزومه و نمونه‌کارهای قبلی‌شان با فریلنسر موردنظرتان همکاری کنید.

مشتریانمان به ما اعتماد کرده‌اند

افراد متخصص پیدا کنید و با پرداخت امن پونیشا، با اطمینان با آنها بصورت آنلاین کار کنید

5 ستاره برای امتیاز دهی که این تصویر عدد ۴.۵ را نمایش می‌دهد

تعداد آرا ۴۸,۱۹۰ / میانگین ۴.۵ رای