استخدام کارشناس فروش و پشتیبانی حرفهای دورکار
با استخدام کارشناس فروش و یا پشتیبان دورکار و حضوری فرصتهای جدید برای فروش بیشتر و جلب رضایت مشتریان را تجربه کنید، پونیشا شما را به این کارشناسان وصل میکند.
- مشاهده نمونهکارها و تجربیات کارشناسان
- پیشنهادات مختلف با مهارتهای متنوع
- ساده و سریع
- پرداخت نهایی پس از رضایت از کیفیت

مراحل استخدام کارشناس فروش و پشتیبانی
STEPS
همهی جزئیاتی را که لازم است فریلنسر دربارهی پروژه بداند، همراه با بودجه مد نظر خود، نوشته و ثبت کنید.
از بین پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید.
در طول فرآیند پروژه، با فریلنسر تعامل داشته و بر روی پروژه نظارت کنید تا بهترین خروجی را داشته باشید.
پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی را در بستر امن پونیشا انجام دهید.
TOPWORKS

juza666

شروع از

sajadsholi

شروع از

ashkanz7

شروع از

mohamad_amir

شروع از

technical2222

شروع از
WHY
اینجا با حرفهایها کار خواهید کرد و افرادی که به شما پیشنهاد همکاری میدهند از نظر کیفیت کار و همچنین سابقه و تجربه در سطح بسیار بالایی قرار دارند.
پونیشا جایی است که با اطمینان کامل از کیفیت نهایی کار میتوانید نمونهکارها و تجربیات کارشناسان را ببینید و با خیال راحت تصمیم بگیرید.
پونیشا از ابتدا تا انتهای پروژه، همراه شما خواهد بود. اگر در حین انجام پروژه با مشکل مواجه شدید یا در انتهای پروژه، از انجام کار رضایت نداشتید، میتوانید بعد از تایید تیم داوری پونیشا، پول خود را پس بگیرید.

TRUST






























پرسشهای متداول
FAQ
یک کارشناس پشتیبانی و فروش حرفهای باعث افزایش فروش و بالا رفتن رضایت مشتری میشود، همچنین به تیم شما انعطاف بالاتری میبخشد و میتوانید مشتریان مهمتان را با اولویت بالاتری راه بیندازید.
مدیران حساب که مدیریت ارتباط با مشتریان و قراردادها را برعهده دارند، مدیران توسعه کسب و کار که بیشتر کار جذب لید و ارائه محصولات و فروش را انجام میدهند، کارشناسان پشتیبانی که برای پاسخگویی به سوالات مشتریان و حل مشکلات آنها کار میکنند و همچنین کارشناسان فروش که وظیفه فروش مستقیم را بر عهده دارند.
پنج مهارت مهم: تجربه در فروش و پشتیبانی، آشنایی با حوزه کاری شما، مهارتهای ارتباطی، مهارت حل مسئله و توانایی کار تیمی. اینها مهارتهای موردنیاز و ضروری برای هر متخصص و کارشناس فروش پشتیبانی هستند.
کارفرماها معمولا چند اشتباه مهم دارند: واضح نکردن اهداف کسب و کار و مسئولیتهای کارشناسان، چک نکردن سابقه کار و رفرنسها، پیشنهاد مبلغ بدون در نظر گرفتن تواناییها و مهارتهای کارشناسان.
خیلی واضح و ساده است. با رصد کردن میزان فروش و همچنین شاخصهای رضایت مشتری میتوانید به سادگی بفهمید تیم پشتیبانی و فروش شما تا چه اندازه موفق بوده است. همچنین تعداد مشکلات حل شده و پیامها و تیکتهای جواب داده شده هم میتواند به عنوان یک شاخص ارزیابی در نظر گرفته شود.
این مسئله به اهداف شما و مدل کسب و کارتان بستگی دارد. اگر بستری برای مدیریت پشتیبانی آنلاین و دورکار دارید احتمالا بتوانید با کارشناس فروش دورکار همکاری کنید و یا اگر مدل کسب و کار شما به گونهای است که حتما باید کارشناسان در شرکت حضور داشته باشند باید با نیروی حضوری همکاری کنید.
به راحتی بهترین نیروی حرفهای کارشناس فروش یا پشتیبانی را به صورت دورکار یا حضوری پیدا کنید.
پونیشا، خانهی فریلنسرهای ایران است. پروژههای خود را با مهارت کارشناس فروش یا پشتیبانی را برونسپاری کنید و برای انجام آنها به بهترین شکل ممکن، نیروی حرفهای دورکار یا حضوری استخدام کنید.

راهنمای استخدام کارشناس فروش و پشتیبانی
HELP
راز پنهان رشد کسب و کار و رضایت مشتریان
هیچ کسب و کاری نمیتواند تاثیر بزرگ و عمیق فروش و پشتیبانی را انکار کند. جایی که مستقیما با مشتری در ارتباط هستید و در کارشناس فروش و پشتیبانی در حقیقت نماینده کسب و کار شما در مواجهه با مشتری است. احتمالا شما هم بارها با پشتیبانی کسب و کارهای مختلف ارتباط برقرار کردهاید، اگر احساس کنید آنها در کار خودشان حرفهای هستند به احتمال زیاد ارتباطتان را با این کسب و کار حفظ میکنید و اگر حس بدی از آنها بگیرید ممکن است دیگر از آنها خرید نکنید. با استخدام کارشناس فروش و پشتیبانی یک متخصص کاربلد را در یک نقطه استراتژیک از قیف فروش و وفادارسازی مشتری قرار میدهید.
با استخدام پشتیبان حرفهای و متخصص فروش چه چیزی به کسب و کارتان اضافه میشود؟
مهارتهای کارشناس فروش دورکاری یا حضوری و یا پشتیبان دورکار صرفا به افزایش فروش و یا حل مشکلات مشتریان محدود نیست. آنها در حقیقت وظایف و مهارتهای متفاوت و مهمی دارند که قفلهای جدیدی را برای کسب و کار شما باز میکنند.
- افزایش فروش و افزایش تکرار فروش: متخصصین فروش و پشتیبانی دقیقا میدانند که چطور لید خلق کنند و چطور این لیدها را به مشتری تبدیل کنند و مهمتر اینکه این مشتریان را به مشتری همیشگی و وفادار بدل کنند.
- بالا بردن رضایت مشتری: ارتباط با مشتریان حرف اول را میزند. اگر ارتباط سازنده و موثری با مشتریانتان داشته باشید آنها حتی در مواقع بحرانی هم با شما خواهند ماند و رضایت مشتری به طرز معجزهآسایی بالا میرود.
- کم کردن بخشی از فشار کاری تیم پشتیبانی و فروش: با استخدام پشتیبان دورکاری یا حضوری یک نیروی تازهنفس دارید که میتواند حجم کاری تیم را کمتر کند و مشتریان هم خیلی سریعتر به شما دسترسی خواهند داشت.
- استخدام کارشناس فروش به تیم شما انعطاف میبخشد و میتوانید برای مشتریان خاصتان افراد متفاوتی در نظر بگیرید تا قراردادهای کاری مهمتان در اولویت بالا قرار بگیرند و بتوانید مشتریان مهمتان را حفظ کنید و در عین حال روی مشتریان جدید هم تمرکز کنید.
در استخدام کارشناس فروش و پشتیبانی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟
هر کسب و کاری با توجه به استراتژی فروش و ایدههایی که برای مدل بیزینس دارد انتظارات متفاوتی از کارشناسان پشتیبانی و فروش دارد ولی در حالت کلی در استخدام پشتیبان و یا همکاری با کارشناس فروش باید نکات مهم زیر را در نظر بگیرید:
- در حوزه کاریاش متخصص باشد و با الفبا و اصول کار به طور کامل آشنایی داشته باشد و رزومه خوبی در جذب لید، تبدیل مخاطب به مشتری و وفادارسازی مشتری داشته باشد.
- در مورد حوزه کاری کسب و کار شما اطلاعات نسبتا خوبی داشته باشد. مثلا مدل پشتیبانی و فروش برای کسب و کارهای B2B با کسب و کارهای B2C کاملا متفاوت است و باید بتواند این تفاوتها را به خوبی تشخیص دهد.
- مهارتهای ارتباطی خوبی داشته باشد. در حقیقت مهمترین مسئله در همکاری با پشتیبان و کارشناس فروش همین است. آنها باید بتوانند با مشتری ارتباط قدرتمندی داشته باشند. بیانی شیوا و رسا داشته باشند و با اصول مذاکره هم به خوبی آشنا باشند.
- هوش هیجانی و توانایی حل مسئله: هر کسب و کاری لحظات بحرانی خاص خودش را دارد و نیروی پشتیبانی باید بتواند تا حد زیادی در لحظات بحرانی کارایی لازم را داشته باشد و بنا به شرایط پیش آمده بتواند مسائل را هندل کند. مهارت حل مسئله و مواجهه با چالشها هم جزو تواناییهای کاربردی برای کارشناس فروش و پشتیبانی دورکار یا حضوری است.
- هر دولوپر مهارتهای خاص خودش را دارد، با فریمورکهای بهخصوصی کار کرده است و روی برخی از آنها مسلط است. در نتیجه باید بدانید دقیقا چه چیزی میخواهید و دنبال چه مهارتهایی در رزومه برنامه نویس باشید.
- زبان برنامه نویسی هم مهم است، اگر در حال حاضر سایت یا اپلیکیشن دارید مسلما با یک یا چند زبان برنامه نویسی توسعه داده شدهاند و دولوپر موردنظر شما باید روی این زبانها تسلط داشته باشد.
- نمونهکار مرتبط داشته باشد و یا حداقل روی پروژههایی مشابه پروژه شما کار کرده باشد. مثلا اگر میخواهید سیستم ERP راهاندازی کنید و یا پنلی برای کاربرانتان ایجاد کنید برنامهنویس موردنظر شما باید روی پروژههای مشابه کار کرده باشد و ساختار و جزئیات این مدل سرویسها را بداند.
- خروجی نهایی پروژه را به صورت پروتوتایپ و الگوریتمهای موردنیاز ترسیم کند و یک نمای کلی از مدل پیادهسازی و همچنین خروجی پروژه به شما بدهد.
- مستند کردن و یا اصطلاحا داکیومنتیشن بلد باشد و ساختار پروژه و همچنین تمام جزئیات مربوط به آن را به صورت مستند به شما تحویل دهد.
کارشناس پشتیبانی دورکار یا حضوری؟
این سوالی است که اکثر کارفرماها دارند. چیزی که در نهایت مهم است مدل کاری خود کسب و کار است. برخی کسب و کارها نیاز دارند نیروی فروش و پشتیبانی به صورت حضوری در مجموعه باشد و برخی هم بیشتر ارتباط آنلاین دارند و حتی ممکن است مشتریانشان خارج از ایران باشند و در نتیجه الزامی به حضور پشتیبان یا متخصص فروش نیست. تصمیم نهایی در این باره با خود شماست.
از کجا کارشناس پشتیبانی و فروش حرفهای پیدا کنیم؟
جای درست و دقیقی آمدهاید. کسب و کارهای بزرگ و کوچک نیروهای حرفهای خودشان را از پونیشا پیدا میکنند چون هم خیلی سریع رزومهها و نمونهکارهای موردنیازشان را پیدا میکنند و هم اینکه کارشناسانی که در پونیشا هستند متناسب با شرایطی که شما تعیین کردهاید پیشنهادات خودشان را اعلام میکنند و در نهایت با مشاهده رزومه و نمونهکارها میتوانید گزینه ایدهآلتان را پیدا کنید. با پونیشا راز پنهان افزایش فروش و رشد کسب و کارتان را کشف کنید.
مشتریانمان به ما اعتماد کردهاند
افراد متخصص پیدا کنید و با پرداخت امن پونیشا، با اطمینان با آنها بصورت آنلاین کار کنید
تعداد آرا ۵۲,۴۵۰ / میانگین ۴.۵ رای