skip to Main Content

راهنما

بازگشت

چه زمان و چگونه عضویت خود را به پلن بالاتر ارتقا دهم؟

گاهی تعداد پیشنهادهای شما در ماه پیش از زمان انقضای عضویت، به پایان می‌رسد و ممکن است تمایل داشته باشید عضویت خود را به پلن بالاتر ارتقا دهید تا بتوانید پیش از اتمام زمان عضویت فعلی، پیشنهادات بیشتری بر روی پروژه‌ها ارسال کنید.

 گاهی نیز تمایل دارید مهارت‌های بیشتری به پروفایل خود اضافه کنید و تصمیم می‌گیرید تا عضویت خود را ارتقا دهید.

شما در هر زمان می‌توانید عضویت خود را به پلن بالاتر ارتقا دهید. اما در نظر داشته باشید در ارتقا به پلن بالاتر، زمان عضویت تغییر نخواهد کرد و شما فقط مبلغ ما به التفاوت پلن بالاتر را پرداخت می‌کنید. 

به عنوان مثال اگر ۵ تیرماه عضویت خود به برنزی ارتقا داده باشید و در تاریخ ۲۰ تیر ماه تمایل داشته باشید عضویت خود را به نقره‌ای ارتقا دهید، کافی‌ است مبلغ ۵۰ هزار تومان پرداخت کنید (یعنی تفاوت مبلغ پلن برنزی و نقره‌‌ای) و به میزان ما به التفاوت نیز پیشنهاد دریافت خواهید کرد یعنی ۵۰ پیشنهاد.
اما توجه داشته باشید که زمان عضویت در این شرایط تغییری نخواهد کرد و این پلن همچنان در تاریخ ۵ مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

بنابراین اگر زمان عضویت برای شما اهمیت دارد می‌بایست منتظر شوید تا پلن فعلی منقضی و عضویت شما معمولی شود و سپس عضویت خود را مجدد به پلن مورد نظر ارتقا دهید.

Need Support?

Can't find the answer you're looking for?
Contact Support
Back To Top