skip to Main Content
دومین کنفرانس بازاریابی دیجیتال

دومین کنفرانس بازاریابی دیجیتال

دومین کنفرانس بازاریابی دیجیتال

دومین دوره‌ی کنفرانس بازاریابی دیجیتال ایران، ۱۱ مهرماه سال جاری در سالن کنفرانس رعد در تهران برگزار می‌گردد. در دومین دوره از این رویداد، بزرگترین کسب‌وکارهای مجازی ایران و برندهای موفق در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال، به ارائه‌ی آخرین تجارب و دستاوردهای خود خواهند پرداخت. این رویداد یک روزه، مهم ترین کنفرانس در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال در ایران است.

مدیران شرکت های دیجی کالا، اسنپ، پین تا پین، آژانس تبلیغاتی آفتاب، ماهورنگار و کاله، سخنران های این رویداد یک روزه هستند.

در این رویداد درباره‌ی چه مباحثی صحبت خواهد شد؟

موضوعات اصلی این کنفرانس شامل استراتژی بازاریابی (Marketing strategy)،بازاریابی مبتنی بر داده (data-driven marketing)، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (social media marketing)، بازاریابی مبتنی بر افراد تاثیرگذار (influencer marketing) و اندازه گیری شاخصه‌های بازاریابی (marketing measurement) است.

شرکت در این کنفرانس برای چه کسانی مهم است؟

بازاریابی دیجیتال، مفهومی نسبتا تازه در ادبیات کسب‌وکار ایران است. لذا اگر در این حوزه فعال هستید، فرصتی مغتنم برای تعامل با سایر فعالان این عرصه است. همچنین، اگر در کسب‌وکار خود به بازاریابی دیجیتال نیاز دارید، اطلاعاتی که در این رویداد به اشتراک گذاشته می‌شود قطعا می‌تواند برای‌تان راهگشا باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می‌توانید از وبسایت DMConf.ir دیدن فرمائید. همچنین برای تهیه‌ی بلیط شرکت در این کنفرانس ارزنده، به سایت ایوند سر بزنید.

کنفرانس دیجیتال مارکتینگ

تخفیف ویژه

با وارد کرد کد ponisha از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که این تخفیف تنها تا روز چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه فعال است.

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top