skip to Main Content
اشتباهات رایج در قیمت‌گذاری پروژه‌ها

اشتباهات رایج در قیمت‌گذاری پروژه‌ها

یادگیری و به کارگیری دانسته‌های جدید در هر مرحله از فریلنسینگ می‌تواند باعث پیشرفت و رشد کاری شود و شاید همین مساله یکی از مهم‌ترین مزایای فریلنسینگ به دیگر شغل‌ها باشد. در فریلنسینگ برای رشد و پیشرفت هیچ وقت دیر نیست. قیمت‌گذاری پروژه‌ها یکی از چالش‌های همیشگی فریلنسرهاست اما با یادگیری نکات بیشتر در این مورد، می‌توان راهی برای گذر کردن از این موانع و سختی‌ها پیدا یا ایجاد کرد. در این پست سعی کردیم مهم‌ترین اشتباهات رایج در زمان ارسال قیمت برای انجام پروژه‌ها را بررسی کنیم.

هیچ وقت رایگان کار نکنید

مشاوره یا ارائه‌ی اتود رایگان  باعث ایجاد توقع نابجا در کارفرماها از نحوه‌ی انجام پروژه‌ها می‌شود. بهتر است در روند ارسال پیشنهاد برای کارفرما این موارد را توضیح دهید تا به تصمیم‌گیری صحیح‌تر منجر شود.

ارزان کار نکنید

راه گرفتن پروژه ارائه‌ی قیمت ارزان‌تر نیست بلکه شما باید با  اتکا به مهارت و تخصص خود در انجام پروژه‌ها و مذاکره با کارفرما، در این بازار رقابتی موفق شوید.

ثبت پروژه پونیشا

با یک قیمت ثابت کار نکنید

کار کردن با یک قیمت ثابت در طولانی مدت می‌تواند به ضرر شما شود چون در این صورت برای افزایش قیمت خدمات خود با چالش‌های بیشتری روبرو خواهید شد و برای راضی کردن کارفرماها به پرداخت مبلغ جدید باید تلاش بیشتری کنید.

بدون بررسی کامل پروژه پیشنهاد قیمت ندهید

همیشه قبل از ارسال پیشنهاد قیمت، پروژه را کامل بررسی کنید و مطمئن شوید متوجه نیاز و خواسته‌های کارفرما شده باشید. می‌‌توانید از کارفرما درخواست اطلاعات بیشتری کنید و موارد مرتبط با پروژه را جستجو کنید تا با همه‌ی ابعاد پروژه آشنا شوید.

در نظر گرفتن زمان تحویل پروژه

قیمت خود را براساس مدت زمان تحویل پروژه در نظر بگیرید چرا که همیشه باید متناسب با  زمان، مهارت و انرژی خود کسب درآمد کنید نه کمتر از آن.

در نهایت همیشه به این موضوع توجه داشته باشید که پیشنهاد قیمت شما برای انجام پروژه‌‌ها باید متناسب با تخصص و مهارت شما باشد. هر چند بعد از مدتی که تجربه‌ی کاری شما بیشتر شد بایستی حتما به فکر افزایش نرخ خود باشید. برای آموزش‌های بیشتر و اطلاع از کدهای تخفیف می‌توانید پونیشا را در اینستاگرام دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds