skip to Main Content
دوره‌های برنامه‌نویسی کوئرا کالج

دوره‌های برنامه‌نویسی کوئرا کالج

تا حالا فکر کردین برنامه‌نویسی به شکل امروزی از کجا و چطوری شروع شده؟

جالبه بدونید حدود ۲۰۰ سال پیش ماشین بخاری ساخته شد که می‌تونست کارهایی رو به صورت مکانیکی انجام بده. دستورات با استفاده از کارت‌های به خصوصی به ماشین داده می‌شد و هرکس با تغییر تعداد و نوع اون‌ها می‌تونست برنامه‌ی خاصی بسازه.

این امر توجه خانمی به نام Ada Lovelace رو به خودش جلب کرد و تونست برنامه‌ای به کمک کارت‌ها بسازه که چند عدد خاص رو پشت سر هم چاپ می‌کرد و به این صورت اولین برنامه‌نویس دنیا بشه. با توجه به کاربرد گسترده‌ای که این روزها برنامه‌نویسی تو جهان پیدا کرده، آدم‌ها هرروز بیشتر از قبل بهش رو میارن و باهاش کارهای خلاقانه انجام می‌دن.

شاید شما هم جمله‌ی معروف استیو جابز رو شنیده باشید:

همه‌ی مردم باید برنامه‌نویسی رو یاد بگیرند چون فکر کردن رو به آدم‌ها یاد می‌ده.

برای همین تو این روزها که سعی می‌کنیم تو خونه بمونیم، می‌تونیم از وقتمون نهایت استفاده رو ببریم. اگر دوست دارید توی این فرصت برنامه‌نویسی یاد بگیرید، می‌تونید از دوره‌های آنلاین کوئرا کالج استفاده کنید.

این دوره‌ها کاملا آنلاین و تعاملیه، یعنی از هرجایی که هستید میتونید با یه کامپیوتر یا لپ تاپتون وارد دوره‌ها بشید. مدرسان این دوره‌ها از دانشگاه‌های برتر صنعتی شریف و امیرکبیر و.. هستند. توی دوره‌ها علاوه بر درسنامه‌هایی که می‌خونید می‌تونید کنارش کلی تمرین و پروژه بزنید تا خیلی خوب مباحث رو یاد بگیرید. امکان پرسش پاسخ با منتورها و مدرسان دوره هم وجود داره.

کوئرا برای پونیشایی‌ها، کد تخفیف ۶۰ هزار تومانی در نظر گرفته که می‌تونید تا ۲۰ فروردین برای همه دوره‌های آموزش برنامه‌نویسی از اون استفاده کنید.

کد تخفیف: ponisha  

اطلاعات بیشتر دوره‌ها رو توی کوئرا ببینید:

quera.ir/college

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds