skip to Main Content
سومین کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار خواهد شد

سومین کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار خواهد شد

شاید تا همین یکی-دو سال پیش، اهمیت و جایگاه واقعی بازاریابی دیجیتال برای بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها پوشیده بود و به آن به چشم راه‌حلی جایگزین و یا حاشیه‌ای نگاه می‌شد. اما امروزه، بخش قابل توجهی از بودجه و توجه شرکت‌ها در بازاریابی به این حوزه معطوف شده است و همین مهم، اهمیت این دانش را بیش از پیش محرز کرده است.

کنفرانس بازاریابی دیجیتال که از سال ۹۵ به عنوان اولین رویداد تخصصی در ایران برگزار شد، از ابتدا تلاش داشت تا نسبت به ارتقای سطح دانش و تخصص فضای بازاریابی ایران گامی موثر بردارد و خوشبختانه، پس از برگزاری دو دوره‌ی موفق، امروز می‌توان نتایج این تلاش را به وضوح مشاهده کرد.

در سومین دروه از کنفرانس بازاریابی دیجیتال ایران، مدیران ارشد بازاریابی و بازاریابی دیجیتال شرکت‌های نظیر ایرانسل، اسنپ، شبکه آفتاب، بیمه بازار، فیدیبو، اسنپ فود، تگ‌استار، تیوال، نویسش، پی‌پینگ و… به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و آخرین تجارب، دانسته‌ها و دستاوردهای خود را با مخاطبین به اشتراک می‌گذارند.

در این رویداد یک‌روزه، تلاش شده است تا با بررسی بازخوردها و تجارت دوره‌های گذشته، همچنین با در نظر گرفتن سطح و نیاز مخاطبین، مطالبی کاربردی و عملیاتی تهیه و ارائه گردد. از همین رو، تمامی سخنران‌های این کنفرانس، تجارب عملی خود را به زبانی شیوا و قالبی اجرایی بیان کرده و در پایان هر سخنرانی، امکان پرسش و پاسخ بین سخنران و مدعوین فراهم آمده است.

در دوره‌ی سومین این کنفرانس، چند بخش فرعی نیز در نظر گرفته شده است تا تجربه‌ی موثرتری را برای مدعوین رویداد خلق نماید. اول، میزگرد تخصصی با حضور شش نفر از متخصصین و فعالین بنام این عرصه، با موضوع «بررسی چالش‌های میان شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغات دیجیتال» است که توسط مدیر دیجیتال آژانس شبکه آفتاب اداره می‌گردد. بخش دیگر این رویداد، سخنرانان مدعو هستند که در موضوعی مشخص، تحقیق و یا تجربه‌ای درخشان داشته‌اند و به تایید هیئت سخنرانان، در این رویداد برای سخنرانی حضور خواهند یافت. همچنین دبیرخانه این رویداد با همکاری بیش از ۲۰ شرکت برتر حوزه‌ های مختلف، پروفایل افراد جویای کار در حوزه‌های مرتبط با بازاریابی دیجیتال را به مدیران منابع انسانی متقاضی تحویل خواهد داد.

شرکت در سومین میعادگاه بازاریابان دیجیتال ایران، فرصتی مناسب برای بروزرسانی دانش بازاریابی دیجیتال، توسعه ارتباطات حرفه‌ای و خلق فرصت‌های شغلی تازه است. شرکت در این رویداد برای تمامی فعالان و علاقه‌مندان به عرصه کسب‌وکارهای آنلاین، بازاریابی و بازاریابی دیجیتال مثمر فایده خواهد بود و می‌تواند دریچه‌های تازه‌ای را در زمینه‌های حرفه‌ای برا‌ی‌شان ایجاد نماید.

کد تخفیف: ponisha-25 

مهلت ثبت نام در رویداد به پایان رسیده است!

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds