skip to Main Content
طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران

آیا کسب و کار شما آن‌طور که که انتظار دارید، رشد نمی‌کند؟ موفقیت‌های مداوم برندهای رقیب شما را حیرت‌زده کرده است؟

این چیز عجیبی نیست و یکی از دلایل موفقیت آن‌ها می‌تواند طراحی سایت در تهران باشد. اگر رشد برند شما کند است و می‌خواهید از طریق اینترنت مشتریان بیشتری داشته باشید، اگر ساکن شهر تهران هستید در کنار فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به طراحی سایت نیز فکر کنید.

اگرچه در این شهر بزرگ شرکت‌های زیادی وجود دارد که به صورت تیمی کار طراحی وب سایت را انجام می‌دهند. اما استخدام یک فریلنسر می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد تا به حرفه‌ای‌ترین طراحان سایت دسترسی داشته باشید.

پونیشا به شما کمک می‌کند تا با دسترسی به بهترین طراحان وب سایت، یک سایت منحصر به فرد برای کسب‌وکارتان سفارش دهید.

دلایل طراحی سایت در تهران با پونیشا

بسیاری از سایت‌ها به نحوی طراحی می‌شوند که ویژگی‌ها و اطلاعات اضافه دارند و باعث آن می‌شود که  کاربران در آن سردرگم شوند از این‌رو همکاری با جامعه‌ی فریلنسرهای حرفه‌ای پونیشا به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار نیاز‌های شما یک وبسایت جذاب، منحصربه‌فرد و همسو با اهداف سازمانی برند خود را داشته باشید که بتواند در طی چند ثانیه، تاثیری ماندگار بر جای بگذارد.      

از جمله مهم‌ترین دلایل انتخاب بستر پونیشا برای طراحی سایت تهران باید به موارد زیر اشاره کنیم:

طراحی واکنش‌گرا سایت؛ یک تجربه کاربرپسند

طراحی تطبیقی (واکنش‌گرا) یکی از نکات مهمی است که طراحان فریلنسر در پونیشا به آن توجه دارند. در واقع این فرد مورد نظر باید سایت شما را به نحوی طراحی کرده باشد که اندازه رایج صفحه‌نمایش و نحوه نمایش محتوای ها در دسکتاپ، گوشی و تبلت و … درست و استاندارد باشد. در غیر این صورت نظم محتواها در یک سیستم عامل درست و در سیستم عامل دیگر به هم می‌ریزد و بخشی از کاربران خود را از دست می‌دهید.

طراحی سایت اختصاصی با ایده‌های کارفرما

هر کسب و کاری به خوبی می‌داند که مشتریان او چه ویژگی‌هایی دارند، سلیقه آن‌ها چیست، به دنبال چه چیزی هستند و حتی در مورد ضریب هوشی آن‌ها اطلاعات تقریبی دارد. بنابراین فریلنسر برای طراحی سایت حرفه ای در تهران می‌تواند برای سایت ایده‌های زیادی ارائه دهد.

برای مثال فکر کنید فردی در زمینه لوازم آرایشی فعالیت و به آن علاقه داشته باشد، می‌تواند با ایجاد یک سایت، نکات و ترفندهای زیبایی را  با دیگران به اشتراک بگذارد. این نکات و ترفندها می‌توانند در خصوص نحوه آرایش، مراقبت از پوست و توصیه‌هایی پیرامون مدل مو باشند. از این رو کارفرما با توجه به رده سنی بازدیدکنندگان خود می‌تواند طرح و ایده‌ سایت خود را با یک طراح سایت در میان بگذارد.

با ثبت پروژه در پونیشا، ایده‌های زیادی از طرف طراحان متخصص، برای طراحی سایت خود دریافت خواهید کرد که می‌توانید از بین آن‌ها، فریلنسر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

تفکر خلاقانه فریلنسر در طراحی سایت

یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی سایت اختصاصی در تهران از طریق سایت پونیشا، اجرای ایده‌های خلاقانه در وب سایت است.

زیرا فردی که می‌خواهد وب سایت شما را طراحی کند باید خلاقیت داشته باشد تا منتظر یک سایت متفاوت و منحصر به فرد باشید. در غیر این صورت سایتی که به شما تحویل داده می‌شود، از سایر سایت‌ها الگو برداری شده است.

طراحان حرفه‌ای در پونیشا ضمن اینکه نظرات و ایده‌های کارفرماها را در نظر می‌گیرند، خودشان نیز صاحب اندیشه و خلاقیت هستند. به طوری که یک وب سایت با المان‌ها و ویژگی‌های خاص را طراحی می‌کنند. برای سفارش طراحی پوستر همیشه به توانایی‌ها و هنرمند بودن طراح توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نمونه کار‌های طراح سایت در تهران

بررسی نمونه کارهای طراحان سایت

برای انتخاب طراحی سایت حرفه ای در تهران ابتدا باید نمونه کارهای آن‌ها را بررسی کنید.

پونیشا این قابلیت را دارد تا شما بتوانید رزومه فریلنسرها و طراحان وب سایت را به دقت بررسی کنید. این افراد در رزومه خود، آدرس‌ وب سایت‌هایی را که طراحی کرده‌اند، قرار می‌دهند. اگر تم‌ها، رنگ‌ها، عناصر و المان‌های به کار رفته در سایت متناسب با نیاز شما نیست، نشان می‌دهد فریلنسر مذکور نمی‌تواند در طراحی وب سایت مورد نظر موفق عمل کند.

همچنین اگر در بین لیست نمونه کارها، یک سایت از رقبای خود را مشاهده کردید، فوراً آن را بررسی کنید. این می‌تواند میزان مهارت و تبحر طراح سایت در پونیشا را نشان دهد.

قابلیت خواندن نظرات مشتریان

در پونیشا در بخش دیدگاه‌ها برای هر کارجو، همیشه نظراتی از مشتریان پیشین طراح وب سایت در تهران منتشر می‌شود. با این کار می‌توانید بفهمید مشتریان سابق طراح سایت مورد نظر چقدر از عملکرد او راضی بوده‌اند.ثبت پروژه پونیشا

دانش استفاده از سیستم مدیریت محتوا

در پونیشا طراحانی فعالیت دارند که از روش‌های جدید برای طراحی سایت استفاده می‌کنند. وردپرس یکی از رایج‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا برای طراحی وب است که به راحتی انجام می‌شود. اما اگر به دنبال یک سایت با ویژگی‌ها و امکانات اختصاصی هستید، طراح سایت باید از روش کدنویسی استفاده کند.

تسلط فریلنسر روی اصول بهینه سازی سایت (سئو)

اگر می‌خواهید یک فریلنسر حرفه‌ای را برای طراحی سایت خود استخدام کنید، باید از میزان تسلط او روی اصول سئو مطمئن شوید. اگرچه همه تصور می‌کنند بهینه‌سازی سایت با تولید محتوا و لینک‌سازی انجام می‌شود، اما کارشناسان حرفه‌ای معتقدند از زمانی که استارت طراحی سایت زده می‌شود، سئو سایت نیز شروع می‌شود. برای مثال سرعت سایت یک بحث فنی در سئو سایت است که توسط طراح سایت مدیریت می‌شود. شما می‌توانید در پونیشا به دنبال فردی باشید که ضمن طراحی سایت تهران، روی اصول فنی سئو نیز مسلط است و پروژه شما را به بهترین کیفیت انجام دهد.

فریلنسر یا آژانس طراحی سایت؟

طراحی سایت در تهران با فریلنسر یا آژانس‌های طراحی؟

طراحی سایت می‌تواند از طریق یک شرکت طراحی سایت یا یک فریلنسر در پونیشا انجام شود. افرادی که به شکل دورکار در این پلتفرم برای طراحی سایت تهران فعالیت دارند، دستمزد کمتری دریافت می‌کنند. اما قیمت طراحی وب توسط آژانس‌های طراحی سایت همیشه بالاتر است. همچنین شما می‌توانید از بین تعداد زیادی فریلنسر، همیشه به دنبال بهترین فرد و کیفیت مناسب باشید.

پرداخت امن در پونیشا

اگر به دنبال استخدام طراح سایت حرفه‌ای و با دستمزد مناسب هستید، پونیشا بستری است که شما را با این افراد آشنا می‌کند.

پونیشا یکی از معتبرترین و پربازدیدترین پلتفرم‌های فریلنسری است که می‌توانید با اطمینان خاطر پروژه خود را در آن ثبت‌ کنید و پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی را در بستر امن پونیشا انجام دهید.

پونیشا از ابتدا تا انتهای پروژه‌، همراه شما خواهد بود. اگر در حین انجام پروژه با مشکل مواجه شدید یا در انتهای پروژه، از انجام کار رضایت نداشتید، می‌توانید بعد از تایید تیم داوری پونیشا، پول خود را پس بگیرید.

قیمت طراحی سایت در تهران با تضمین بهترین کیفیت

اگر برایتان سوال است که در این پلتفرم هزینه طراحی سایت چقدر است باید بگوییم هزینه‌ای که باید بابت داشتن یک وب سایت حرفه‌ای بپردازید به عوامل مختلفی بستگی دارد.

اگر یک سایت با امکانات پایه برایتان کفایت می‌کند، مشخصا نیازی نیست هزینه زیادی بپردازید؛ اما اگر یک سایت کاملا اختصاصی بخواهید، باید هزینه مشخصی را پرداخت کنید. راه دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید یک سایت با امکانات کامل را راه اندازی کنید.

هزینه طراحی سایت در تهران چقدر است؟

حالا به این سوال می‌پردازیم که چه امکاناتی تعیین کننده قیمت طراحی سایت در تهران است؟

روش راه اندازی سایت

روش‌های متفاوتی برای راه‌اندازی و طراحی وب سایت وجود دارد؛ که هر یک از این روش‌ها نیازمند تخصص و ابزارهای است که باعث می‌شود راه‌اندازی سایت قیمت متفاوتی داشته باشد.

یک از این روش‌ها که کمتر پیشنهاد می‌شود، استفاده از سایت ساز است. روش بعدی راه‌اندازی سایت با استفاده از وردپرس است که بسیار محبوب است و روش آخر راه‌اندازی سایت از طریق برنامه نویسی است که هزینه بالاتری دارد.

نحوه تعامل در سایت شما

نحوه تعامل در سایت شما چگونه است؟ آیا از الگوی B2B (ارتباط کسب و کارها با هم) یا B2C (ارتباط مشتریان با کسب و کار) و یا C2C (ارتباط مشتریان با هم) را فراهم می‌کند؟ هر کدام از این الگوهای تعامل قابلیت‌های متفاوتی را می‌طلبد که طراح سایت در تهران باید بتواند آن را در سایت اجرا کند. برای مثال در سایت پونیشا بین کارفرما و کارجویان ارتباط برقرار می‌شود که از الگوی B2C پیروی می‌کند.

اجرای عناصر و المان در سایت

اگر در پونیشا به دنبال طراح سایت در تهران هستید که جدیدترین و به‌روزترین المان‌ها را روی سایت شما اجرا کند، باید دستمزد بالایی را هم در نظر داشته باشید.

طرح کلی و ظاهر بصری، پیمایش (Navigation) در وب سایت شما، محتوای جذاب و ترغیب برای تعامل کاربر (Call To Action) جزء اقداماتی است که توسط طراحان وب سایت انجام می‌شود.

انجام بهینه‌سازی سایت بعد از طراحی

حتی بعد از طراحی سایت نوبت به سئو می‌رسد که می‌توانید برای انجام خدمات سئو سایت از طراح سایت خود کمک بگیرید. برخی از فریلنسرها بعد از اتمام پروژه طراحی، سایت را نیز بهینه‌سازی می‌کند. تولید محتوا و کمپین رپورتاژ نیز بخشی از دیگر خدمات فریلنسر‌های پونیشا است تا وبسایت شما در نتایج گوگل رنک بالای بگیرد.

میزان مهارت طراح سایت در تهران

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین هزینه‌های طراحی سایت توسط فریلنسرهای پونیشا، داشتن یک سایت خوب و اختصاصی، در نظر گرفتن میزان مهارت، تجربه و سابقه کار طراح است. اگر بعد از ثبت پروژه تعداد زیادی پیشنهاد از سمت فریلنسر داشتید ابتدا باید تعداد نمونه کارها، رزومه فریلنسر، نظرات و امتیاز‌های او را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین طراح را انتخاب کنید.

نوع وب سایت

وب سایت انواع مختلفی دارد که شامل سایت‌های شخصی، شرکتی، فروشگاهی و وبلاگی است. هزینه طراحی هر یک از این سایت‌ها متفاوت است. به عبارت دیگر از مهم‌ترین ویژگی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی سرعت بالا لود شدن، توضیحات مناسب برای محصولات و سادگی استفاده از سایت است. طراحی صفحات لندینگ پیج و دسته‌بندی محصولات در این نوع سایت‌ها پیچیدگی بیشتری دارد.

اما سایت‌های شخصی یا شرکتی به نسبت ساده‌تر هستند و می‌توانید بدون برنامه نویسی این نوع سایت‌ها را طراحی کنید حتی امکان دارد طراح سایت تصمیم بگیرد که یک قالب اختصاصی برای شما دیزاین کند در روش قیمت متفاوتی دارد.

دسترسی آسان به صدها متخصص طراح سایت در تهران

آیا برای طراحی سایت اختصاصی خود در شهر تهران به دنبال یک فرد یا شرکت حرفه‌ای هستید؟ این روزها که اغلب کسب و کارها به اهمیت داشتن وب سایت پی برده‌اند، باعث افزایش رقبا در همه زمینه‌ها شده است. به همین دلیل باید به دنبال طراحانی باشید که برای شما یک سایت خاص و با ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد طراحی کنند.

پونیشا بستری است که از طریق آن می‌توانید با حرفه‌ای‌ترین فریلنسرهای طراحی وب سایت تهران ارتباط برقرار کنید. اطلاع از سابقه کار، رزومه، تجربه و میزان مهارت‌ها در پروفایل هر طراح درج می‌شود.

پونیشا از ابتدا تا انتهای پروژه‌، همراه شما خواهد بود. اگر در حین انجام پروژه با مشکل مواجه شدید یا در انتهای پروژه، از انجام کار رضایت نداشتید، می‌توانید بعد از تایید تیم داوری پونیشا، پول خود را پس بگیرید.

۳.۵/۵ - (۵۰ امتیاز)
دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds