skip to Main Content
فریلند فرصتی برای حرفه‌ای شدن

فریلند فرصتی برای حرفه‌ای شدن

دومین همایش فریلند امسال در ۲۸ و ۲۹ شهریور در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود. فریلند، همایشی برای آموزش اصول فریلنسینگ است که می‌تواند محلی برای سنجش و ارتقا استعدادها و کشف روش‌های کسب درآمد باشد. فریلند بزرگ‌ترین گردهمایی فریلنسرهای ایران است که امسال مفصل‌تر از سال گذشته و در دو روز در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.
در این رویداد مانند سال گذشته در کنار هم بیشتر درباره‌ی فریلنسینگ یاد خواهیم گرفت، از تجربیات هم استفاده خواهیم کرد و دوستان بیشتری پیدا خواهیم کرد تا در کسب و کار به ما کمک کنند.

در این دو روز ۱۱ سخنران از تجربیات مرتبط با فریلنسینگ خواهند گفت و در دو پنل درباره‌ی فریلسینگ محتوا و پادکست‌های فارسی صحبت خواهد شد. برای آشنایی با سخنران‌ها، موضوع ارائه‌ها و پنل‌ها می‌توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

در کنار سخنرانی‌های آموزشی، ۸ کارگاه انتقال تجربه نیز در سالن B برگزار خواهد شد. همچنین در فضای نمایشگاهی نیز ۴۰ استارتاپ و کسب و کار برای ارتباط مستقیم با شما و اکوسیستم استارتاپی ایران حضور دارند. برای آشنایی با جزییات و موضوعات هر کارگاه می‌توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید:


بزرگترین هدف فریلند این است که راه و روش درآمدزایی به صورت فریلنسینگ را به شما بیاموزد. برای کسب درآمد بصورت فریلنسینگ، شما نیاز به سرمایه ندارید. سرمایه‌ی شما زمانی است که برای کسب مهارت صرف می‌کنید. ما به شما کمک می‌کنیم تا یاد بگیرید چه مهارت‌هایی بیشترین تقاضا را دارند و چطور از آنها می‌توانید درآمد کسب کنید.

برای ثبت نام در فریلند می‌تونید از کد تخفیف زیر استفاده کنید:
PONISHA

برای اطلاع از جزییات رویداد، پیشنهادهای ویژه و اتفافات مرتبط، هشتگ #فریلند را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

برای ثبت نام در فریلند می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید:

https://freelanday.ir

فریلند منتظرتان هستیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds