skip to Main Content
پونیشا میزبان برنامه‌نویسان آینده

پونیشا میزبان برنامه‌نویسان آینده

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، خواسته‌ها و نیازهای نسل جدید نیز تغییر کرده و شاید دیگر صحبت کردن با کودکی ۸ ساله در مورد زبان برنامه نویسی مورد علاقه‌‌اش عجیب نباشد. بچه‌های نسل جدید بلند پروازند، سوالات بی‌پایان دارند، و از ۸ سالگی می‌دانند که در آینده یوتیوبر، گیمر و یا کارمند گوگل خواهند بود وبرای رسیدن به هدفشان علاوه بر خیالپردازی، در دنیای واقعی هم از ۸ سالگی به کلاس برنامه نویسی می‌روند!
ما در دفتر پونیشا روز جمعه ۲۲ آذر، میزبان ۸۰ برنامه‌نویس در بازه‌ی سنی ۸ تا ۱۵ سال بوده‌ایم. هماهنگی این بازدید علمی از طرف موسسه‌ی پل استار رشت بود و ما خوشحالیم که یک روز پر هیجان را در کنار بچه‌ها سپری کردیم.

با هماهنگی‌های انجام شده بچه‌ها در سه گروه ۲۵ الی ۳۰ نفره از ساعت ۱۰ صبح به نوبت به دفتر پونیشا آمدند، در ابتدا نیما نورمحمدی موسس پونیشا در مورد مسیر زندگی و انتخاب‌های خود که منجر به تولد پونیشا شد صحبت کرد و در ادامه الهام غفارزاده مدیر مارکتینگ و آموزش ما، در مورد پونیشا و فریلنسینگ گفت. هر سه گروه بازدیدکننده با اعضای تیم پشتیبانی و تیم فنی پونیشا آشنا شدند و سوالات خود را در هر مهارت از تیم پونیشا پرسیدند.

این روز برای تک تک ما در تیم پونیشا تجربه‌ی هیجان‌انگیزی بود. صحبت کردن با بچه‌ها، دیدن شور اشتیاق آن‌ها و سوالات بی‌پایانشان بی‌نظیر بود. امیدواریم که به زودی همه‌ی این بچه‌ها برنامه نویس قابلی شوند و باعث ایجاد تغییرات بزرگی در حیطه‌ی تخصصی خود شوند و آرزو می‌کنیم هیچ کودکی در هیچ جایی از دنیا دست از خیالپردازی برندارد. 🙂

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds