skip to Main Content
۷ اپلیکیشن ایرانی برای کسب درآمد به تومان با گوشی

۷ اپلیکیشن ایرانی برای کسب درآمد به تومان با گوشی

در این مقاله به لیستی از اپلیکیشن‌های ایرانی برای کسب درآمد از بازی به تومان خواهیم پرداخت. با توجه به اینکه بسیاری از سرویس‌های بازی و اپلیکیشن مثل اسنپ کیو، آپاناژ و… از کار افتاده‌اند صرفا سعی کردیم مواردی را برایتان را گلچین کنیم که در حال حاضر فعال هستند.

کسب درآمد با اپلیکیشن ایرانی: توهم یا واقعیت؟

کسب درآمد از بازی به تومان و سایر اپلیکیشن‌های ایرانی شاید موضوع دور از ذهنی برسد اما باید به شما بگوییم در حال حاضر کسب در‌آمد از بازی ایرانی و اپلیکیشن‌های ایرانی شدنی است و واقعا می‌توان پول درآورد، اما نه آن پولی که فکرش را می‌کنید.

در واقع نباید دچار این توهم شویم که قرار است با بازی‌های معرفی شده ثروتمند شویم؛ بلکه می‌توان به پولی که بدست می‌آورید صرفا به دید تفریح و پول تو جیبی نگاه کرد.

از طرفی کسب درآمد از بازی موبایل به تومان برای بسیاری از افراد یک موضوع جذاب است؛ برای اینکه به نظر می‌رسد که این روش کسب درآمد راحت و ساده است. البته کسب درآمد از بازی‌ها به سادگی آب خوردن نیست و باید تلاش و پشتکار داشته باشید.

اگر به‌دنبال این جنس از کارها هستید و به نیز هوش مصنوعی علاقه دارید، این مقاله را نیز مطالعه کنید: کسب درآمد از هوش مصنوعی

همچنین اگر طرفدار کارهای سخت‌تر و فنی‌تر هستید، پیشنهادهای جذابی نیز برای شما در این مقاله خواهیم داشت.

بخش اول: کسب درآمد از بازی به تومان (معرفی ۴ بازی ایرانی)

در این بخش به معرفی بهترین بازی‌های موبایلی ایرانی که قابلیت کسب درآمد تومانی دارند می‌پردازیم. برخی از این بازی‌ها آسان و برخی سخت‌تر هستند. پس همه چیز به هنر و مهارت شما بستگی دارد! در ادامه به معرفی ۴ بازی ایرانی می‌پردازیم:

۱- عصر پادشاهان (KingsEra): یک بازی استراتژیک و تیمی همراه با جوایز نقدی

لوگو بازی عصر پادشاهان در بالا و پنج کاراکتر بازی کشاورز، نجار، صنعتگر، معمار و منجم در پایین

عصر پادشاهان توسط استودیو بازی سازی توسعه سامان منتشر شده و یکی‌ از بهترین‌های آنلاین استراتژیک برای کسب درآمد به تومان با گوشی است.

روش کسب درآمد از این بازی بدین گونه است: ابتدا باید در یک سرور عضو شوید و سپس سعی کنید کتیبه‌ها و کلیدهای ارزشمند این بازی را تسخیر کنید. جوایز نقدی این بازی از ۴۰ هزار تومان شروع می‌شود و بهترین جایزه آن ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان است که البته بدست آوردن بهترین جایزه نیازمند تلاش فراوان است.

پس از پایان هر سرور، یک سرور جدید آغاز می‌شود و رقابت برای کسب جوایز از سر گرفته می‌شود.

بازی عصر پادشاهان هم اپلیکیشن اندروید و هم ios دارد؛ اما تجربه این بازی در کامپیوتر لذت بیشتری دارد.

۲- کیودی (QDay): دریافت جایزه نقدی در ۴۸ ساعت

دو اسکرین شات از بازی ایرانی کیودی که در بر بالای هر اسکرین شات به مفهوم کسب درآمد از بازی اشاره شده است

کیودی یک بازی پرسش پاسخ محور است. طریقه این بازی به گفته سازنده اینگونه است: به‌طور روزانه چند لیگ عمومی و تخصصی در بازی قرار گرفته می‌شود و هر لیگ جوایز مخصوص به خودش را دارد.

شما تا آخر هر روز فرصت بازی دارید و اگر جز برندگان باشید، جوایز نقدی بین شما و دیگر برندگان تقسیم می‌شود.

به گفته سازنده بازی، پس از درخواست واریز جوایز، طی ۴۸ ساعت جایزه نقدی به کارت بانکی شما واریز می‌شود. پس اگر به دنبال کسب درآمد از بازی موبایل به تومان هستید، بازی کیودی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

البته ظاهرا فرصت بازی نامحدود نیست و پس از اتمام بلیط‌ها و جون‌ها باید از طریق فروشگاه خریداری کرده یا اینکه از طریق چالش‌های رایگان آن‌ها را بدست آورید.

۳- کوییز اف کینگز (Quiz of Kings): یکی از معروف‌ترین‌ها

در پایین اسم بازی کوییز اف کینگز و در بالای لوگو بازی قرار گرفته است

بازی کوییز اف کینگز جز معروف‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های ایرانی است. مدل بازی کوییز کاملا مشابه کیودی بوده و پرسش پاسخ محور است که البته تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند.

شرط پیروزی در رقابت‌های کوییز اف کینگز داشتن اطلاعات عمومی بالا در زمینه‌های مختلف است. برخی از موضوعات مسابقه عبارتند از: تکنولوژی، لوگو و سرگرمی، زبان انگلیسی، فوتبال، سینما و موسیقی و غیره.

برای کسب درآمد و برنده شدن جوایز این بازی، باید در چالش‌ها و مسابقه‌های آن شرکت کنید.

این بازی یک مسابقه بزرگ نیز تحت عنوان «کوییز کاپ» دارد و افراد در این مسابقه در دو مرحله آنلاین و حضوری به رقابت می‌پردازند. کوییز کاپ در دو بخش گروهی و انفرادی برگزار می‌شود و برای هر دو بخش جایزه نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۵، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان است.

۴- بازی آچمز: ورود به دنیای تاس‌ها همراه با جوایز نفیس

نوشته برنده بعدی آچمز باش در راست و در چپ یک هدفون، گوشی موبایل و ساعت هوشمند به همراه چند تاس قرار گرفته است

آچمز یک بازی مبتنی بر تاس است و با ۶ تاس انجام می‌شود. هر بازیکن در نوبت خود، ۶ تاس می‌اندازد و می‌تواند تا ۳ بار تاس‌ها را دوباره بچرخاند. هدف بازی، کسب بیشترین امتیاز با استفاده از ترکیبات مختلف تاس‌هاست.

بازی ایرانی آچمز این بازی را همراه با تورنومنت‌ها و مسابقات روزانه عرضه کرده است و به گفته سازنده بازی برخی از جوایز عبارتند از: شمش طلا، تلویزیون، گوشی موبایل، ساعت هوشمند و جوایز نقدی دیگر.

به دنبال درآمد میلیونی هستید؟ خودتان بازی بسازید!

بازی‌هایی که پیش از این معرفی کردیم می‌توانند برای شما درآمد ایجاد کنند اما درآمد آن‌ها به قدری نیست که به آن به دید یک شغل یا بیزینس جدی نگاه کنید.

با توجه به اینکه حوزه بازی‌های موبایلی یک زمینه پردرآمد است، اگر قصد فعالیت به صورت جدی دارید، یک پیشنهاد جذاب این است که خودتان یک بازی طراحی کنید و از آن کسب درآمد کنید.

لازم نیست برای پیدا کردن ایده بازی سعی و خطا کنید، کافیست از یک نمونه موفق خارجی الگوبرداری کرده و با کمی خلاقیت و نوآوری نسخه ایرانی آن را بسازید.

برای طراحی اپلیکیشن بازی پیشنهاد ما به شما این است:

  • ابتدا با مشاورین مجرب در این زمینه ایده خود را مطرح کرده و آن را از نظر تجاری‌سازی بررسی کنید
  • سپس با استخدام برنامه نویس دورکاری ایده خود را عملی کنید!

ثبت پروژه پونیشا

می‌توان گفت کسب درآمد از بازی به تومان واقعی و شدنی است. بازی‌های معرفی شده، جز معروف‌ترین‌ها هستند پس با خیال راحت بازی کنید و پول بسازید!

بخش دوم: کسب درآمد با اپلیکیشن های ایرانی (معرفی ۳ اپ برتر)

در بخش قبلی صرفا بازی‌ها را معرفی کردیم و حالا در این قسمت قصد داریم، پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی را با هدف کسب درآمد معرفی به شما کنیم.

این بخش بیشتر مناسب کسانی است که به دنبال انجام کارهای فنی‌تر و تخصصی‌تر هستند.

۱- آچاره: کسب درآمد با اپلیکیشن ایرانی

لوگو برنامه اچاره در راست و لوگوتایپ آن در سمت چپ

اگر به انجام کارهای فنی و یدی علاقه دارید اپلیکیشین ایرانی آچاره را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آچاره یک اپلیکیشن ارائه خدمات مبتنی بر مکان است. آچاره طیف بزرگی از خدمات فنی را ادامه می‌کند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • نظافت و شست‌وشو
  • تعمیرات مربوط به ساختمان
  • تعمیرات اشیا
  • اسباب‌کشی و حمل بار
  • خدمات خودرو
  • و…

شما می‌توانید در اپلیکیشن آچاره به‌عنوان متخصص خودتان را معرفی کرده و با انجام دادن کارهای فنی مختلف کسب درآمد کنید.

نکته: دو اپلیکیشن ایرانی دیگر به اسم «استاد کار» و «خدمت از ما» نیز وجود دارند که نوع کارکرد آن‌ها کاملا به آچاره مشابه است.

منطقی‌ترین کار این است که هر ۳ اپلیکیشن را نصب کرده تا از حداکثر ظرفیت این اپلیکیشن‌ها برای کسب درآمد بهره ببرید.

هر چقدر در آچاره خدماتتان را با کیفیت بهتری ارائه دهید، از طریق مشتریان امتیازهای بالاتری دریافت می‌کنید. این امتیازها مستقیما در جذب گرفتن پروژه‌ها و کارهای جدید اثرگذار است.

۲- آپارات و فیلو: کسب درآمد از انتشار ویدیو

لوگو آپارات راست و لوگو تایپ آن در چپ

آپارات: بزرگ‌ترین سرویس انتشار ویدیو ایرانی است که از آن می‌توانید برای کسب درآمد استفاده کنید.

فیلو: یک پلتفرم جدید انتشار ویدیو ایرانی بوده که ساز و کار آن کاملا به آپارات مشابه است.

برای کسب درآمد از این اپلیکیشن‌‌ها لازم است ویدیوهای جذاب آپلود کنید. نحوه کسب درآمد شما از طریق بازدید ویدیوها تامین می‌شود. هر چقدر ویدیوهای شما بازدید بیشتری بخورد، درآمد شما نیز بیشتر خواهد بود.

هم آپارات و هم فیلو، اپلیکیشن اندروید دارند و از این جهت کار با آن‌ها راحت‌تر است. برای کسب درآمد از انتشار ویدیو چند پیشنهاد برای شما داریم:

  • یک برنامه منظم و دقیق برای انتشار ویدیو داشته باشید.
  • سعی کنید ادیت ویدیوهایتان خلاقانه و ترجیحا همراه با طنز باشد.
  • سعی کنید مخاطبان را با ویدیوهای خود درگیر کنید.
  • برای ایده گرفتن در مورد سناریو ویدیوها می‌توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید.

۳- پونیشا: بزرگ‌ترین ‌پلتفرم برون‌سپاری کارها

لوگو پونیشا راست و لوگو تایپ آن در چپ

پونیشا بزرگ‌ترین و اولین پلتفرم برون سپاری کارها در ایران است. در پونیشا بیشتر از ۷۰۰ هزار فریلنسر مشغول به کار هستند. برای کسب درآمد به تومان با گوشی از طریق پونیشا می‌توانید پروژه‌هایی را انجام دهید که صرفا به یک گوشی موبایل نیاز دارند. برای مثال یکی از خدمات پرطرفدار، ادمین شدن اینستاگرام است.

برای تبدیل شدن به ادمین اینستاگرام تنها چیزی که نیاز دارید، یک گوشی موبایل است. یک ادمین اینستاگرام، وظایف تولید محتوا و تعامل با فالوورها را دارد.

البته ادمینی اینستاگرام، تنها گزینه‌ای نیست که می‌توانید با موبایل پول در بیاورید. در پونیشا می‌توانید طیف بزرگی از خدمات را ارائه دهید.

مزیت پونیشا این است که لازم نیست برای گرفتن پروژه‌های جدید، هر روز بازاریابی انجام دهید. اگر در پروژه‌های اول، همکاری خوبی با کارفرمایان داشته باشید، با افزایش امتیازتان به‌راحتی می‌توانید پروژه‌های جدید جذب کنید.

کسب درآمد با اپلیکیشن های ایرانی (طراحی اپلیکیشن)

همانطور که در بخش معرفی بازی اشاره کردیم، یک روش پردرآمدتر این است که خودتان یک اپلیکیشن ایرانی طراحی کنید و از طریق آن کسب درآمد کنید. این روش ریسک و زحمت بالاتری دارد؛ اما درآمد آن با درآمد برنامه‌های معرفی شده قابل قیاس نیست.

البته با توجه به اشباع اپلیکیشن‌ها لازم است یک استراتژی و برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای آن داشته باشید. بهتر است که با یک مشاور بازاریابی و اپلیکیشن ایده‌ی خودتان را مطرح کنید تا در مبحث تجاری‌سازی و فروش به مشکل برنخورید. پس از آن با خدمات طراحی اپلیکیشن اندروید می‌توانید ایده‌ی خودتان را عملی کنید.

اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی

در لحظه نگارش این مقاله، متاسفانه هیچ اپلیکیشنی برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی وجود ندارد. البته در گذشته چندین سرویس ایرانی وجود داشت که همه‌ی آن‌ها از کار افتاده‌اند.

اما نمونه‌های خارجی کسب درآمد با دیدن تبلیغات به وفور یافت می‌شود و شما می‌توانید از آن‌ها به دلار پول دربیارید. در مقاله کسب درآمد دلاری از دیدن تبلیغات به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

نکته بسیار مهم: در تله هک و فیشینگ نیفتید

برخی افراد از شرایط اقتصادی فعلی سو استفاده کرده و سعی می‌کنند با معرفی روش‌های غیر منطقی شما را در تله بیندازند. اکیدا به شما توصیه می‌کنیم این نکات را رعایت کنید تا مشکلی برای شما به‌جود نیاید:

  • اپلیکیشن‌ها را صرفا از مارکت‌های معتبر مثل بازار و مایکت نصب کنید. از نصب اپلیکیشن در تلگرام، سایت‌ها و افراد ناشناس خودداری کنید.
  • قبل استفاده از هر سرویس و اپلیکیشن به حد کافی در مورد آن تحقیق کنید، حتی اپلیکیشن‌هایی که خودمان در این مقاله به شما معرفی کردیم!
  • نظر کاربران دیگر را در مورد هر اپلیکیشن بررسی کنید.

جمع بندی: کسب درآمد از بازی و اپلیکیشن بستگی به شما دارد!

اینکه چقدر از طریق اپلیکیشن‌های ایرانی کسب درآمد کنید، بستگی به مهارت و تلاش شما بستگی دارد. البته اگر به دنبال درآمد جدی هستید، تلاشتان نیز باید جدی‌تر باشد.

ساخت بازی و اپلیکیشن از جمله مواردی هستند که می‌توانند درآمد قابل توجهی برای شما ایجاد کنند. اگر قصد دارید وارد این حیطه شوید، می‌توانید با کمک افراد متخصص موجود در پونیشا ایده‌های خودتان را عملی کنید.

۴.۴/۵ - (۸ امتیاز)
دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds