skip to Main Content
کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی رایگان

کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی رایگان

در دنیای امروز، اینترنت فرصت‌های بی‌شماری را برای کسب درآمد به وجود آورده است. یکی از این فرصت‌ها، کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی رایگان است. این سایت‌ها به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه، از طریق انجام کارهای مختلف، به دلار یا یورو کسب درآمد کنید. در این مقاله، به اختصار به بررسی این موضوع می‌پردازیم و راه‌های مختلف کسب درآمد از سایت‌های خارجی رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین، نکاتی را برای انتخاب بهترین سایت‌ها و افزایش درآمدتان ارائه خواهیم داد.

امروزه، اینترنت فرصت‌های بی‌شماری را برای کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه ارائه می‌دهد. چه به دنبال درآمد کلان باشید یا صرفاً به دنبال راهی برای افزایش درآمدتان باشید، روش‌های متعددی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. در ادامه به برخی از این روش‌ها اشاره می‌کنیم:

۱٫ یادگیری استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی

هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال تحول دنیای ما است و تقاضا برای متخصصان این حوزه به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است. شما می‌توانید با یادگیری استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT، Bard و Copilot مهارت‌های ارزشمندی را کسب کنید که به شما امکان می‌دهد خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید و از این طریق کسب درآمد کنید.

۲٫ برگزاری کلاس‌های خصوصی آنلاین

اگر در زمینه‌ای تخصص دارید، می‌توانید با برگزاری کلاس‌های خصوصی آنلاین به دانش‌آموزان یا افراد دیگر آموزش دهید. پلتفرم‌های مختلفی مانند Udemy، Lynda، Skillshare و … برای برگزاری این کلاس‌ها در دسترس هستند.

۳٫ راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی

اگر به دنبال ایجاد یک کسب‌وکار آنلاین هستید، می‌توانید با راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانید. پلتفرم‌های مختلفی مانند ووکامرس، ** Shopify** و Etsy  برای ساخت فروشگاه‌های آنلاین در دسترس هستند.

۴٫ نوشتن و انتشار گزارش‌های خبری

اگر به نوشتن علاقه دارید، می‌توانید با نوشتن و انتشار گزارش‌های خبری در وب‌سایت‌ها یا مجلات آنلاین، کسب درآمد کنید. وب‌سایت‌های متعددی مانند آفتاب نیوز، ایسنا و مهر به دنبال نویسندگان مستقل هستند.

ثبت پروژه پونیشا

۵٫ ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ

اگر در زمینه بازاریابی دیجیتال تخصص دارید، می‌توانید خدمات خود را به صورت آنلاین به کسب‌وکارها ارائه دهید. خدماتی مانند مدیریت سئو، بازاریابی محتوا و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی از جمله خدمات پرطرفدار در این حوزه هستند.

۶٫ تولید محتوای دیجیتال

اگر در زمینه تولید محتوا مانند نوشتن مقاله، طراحی گرافیک یا ساخت ویدیو مهارت دارید، می‌توانید با تولید محتوای دیجیتال برای وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی، کسب درآمد کنید. وب‌سایت‌های متعددی مانند Fiverr، Upwork، Freelancer.com پونیشا و غیره به دنبال فریلنسرهای تولید محتوا هستند.

۷٫ شرکت در برنامه‌های همکار در فروش یا افیلیت

آیا فکر می‌کنید توانایی بازاریابی مؤثری برای تبلیغ محصولات را دارید؟ با پیوستن به یک برنامه‌ی همکار در فروش و تبلیغ محصولات، خدمات یا برندها در پلتفرم‌های مختلف، کسب درآمد کنید. پس از پذیرش، یک لینک همکار در فروش برای به اشتراک گذاشتن با دیگران دریافت خواهید کرد.

هنگامی که شخصی پس از کلیک روی لینک شما محصول یا خدمتی را خریداری کند، شما پورسانت به همراه اعتبار معرفی دریافت خواهید کرد. میزان پورسانت پرداختی به برنامه‌ی همکار در فروش و محصولی که تبلیغ می‌شود بستگی دارد.

کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی رایگان؛ معرفی سایت‌ها

در ادامه، به معرفی  برخی از محبوب‌ترین  و معتبرترین سایت‌های خارجی در هر دسته می‌پردازیم و توضیحاتی مختصر در مورد نحوه عملکرد و مزایا و معایب هر کدام ارائه می‌کنیم:

کسب درآمد از یوتیوب

تصویری از اسکناس‌های دلار به همراه لوگو یوتیوب روی آن‌ها

قطعا نمی‌توان یوتیوب را نادیده گرفت! یوتیوب فراتر از یک پلتفرم ویدیویی است، بلکه با ۱.۹ میلیارد کاربر فعال ماهانه، دومین موتور جستجوی محبوب دنیا پس از گوگل به شمار می‌آید.

امروزه، شما می‌توانید تنها با تلفن هوشمند خود، ویدیوهای آنباکسینگ، آموزش محصول و کلیپ‌های طنز کوتاه بسازید. راه‌اندازی کانال یوتیوب نیز هزینه‌ای ندارد. با ورود به یوتیوب با استفاده از حساب Google خود، می‌توانید کانالی جدید با نام خود یا نام دلخواه ایجاد کنید.

به عنوان صاحب یک کانال یوتیوب، فرصت‌های مختلفی برای کسب درآمد از یوتیوب خواهید داشت. هنگامی که به ۱۰۰۰ مشترک رسیدید، می‌توانید با اجرای تبلیغات در کانال خود شروع به کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید برای محتوای اسپانسرشیپ با برندها همکاری کنید، محصولات خود را به فروش برسانید یا به عنوان یک پارتنر یوتیوب، کانال یوتیوب خود را به روشی برای کسب درآمد تبدیل کنید.

موفقیت یک کانال یوتیوب به تمرکز بر یک حوزه‌ی خاص بستگی دارد. شما می‌توانید آموزش‌های آرایشی، نقد و بررسی محصولات فناوری، یا جمع‌بندی روزانه‌ی قیمت ارزهای دیجیتال را ارائه دهید، هر موضوعی که فکر می‌کنید بازدید بیشتری به همراه خواهد داشت می‌تواند به منبعی برای کسب درآمد آنلاین از یوتیوب تبدیل شود.

هم‌چنین در صورتی که هنوز نمی‌دانید چگونه محتوای جذابی تولید کنید می‌توانید با استخدام ادیتور یوتیوب ماهر، تولید ویدیوهای حرفه‌ای، جذاب و کاربردی خود را برون سپاری کنید.

 وب‌سایت فریلنسری Fiverr

طرح گرافیکی یک گلدان با گیاهان به شکل اسکناس و لوگوی Fiverr

سایت Fiverr یکی از محبوب‌ترین فضاها برای افرادی است که به مشاغل فریلنسری و کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی رایگان علاقمند هستند.

شما می‌توانید از مهارت‌های خود به عنوان یک مترجم، گرافیست، تولید کننده محتوا، متخصص سئو، برنامه نویس و … به صورت فریلنسری درآمد دلاری و آنلاین داشته باشید.

Fiverr فضایی برای دورکاری و عرضه‌ی خدمات توسط فریلنسرهاست که در آن حداقل دستمزد برای هر سرویس ۵ دلار آمریکا می‌باشد. اگر مهارتی دارید که برای دیگران ارزش‌آفرین باشد، قطعاً می‌توانید به این پلتفرم ملحق شوید.

برای مثال به عنوان یک فتوشاپ کار دور کار می‌توانید از مهارت‌های خود برای ارائه خدمات به مشتریان در سراسر جهان و کسب درآمد آنلاین استفاده کنید.

نحوه‌ی عملکرد Fiverr چگونه است؟

این فرآیند کاملاً ساده است! پس از ثبت‌نام، نیاز به ایجاد یک «گیگ» دارید که در واقع همان خدمتی است که به مشتریان خود ارائه خواهید داد.

در ابتدا، ممکن است برای یافتن چند مشتری اول با مشکل مواجه شوید، اما با پشت سر گذاشتن این مرحله، دیگر در جذب مشتری مشکلی نخواهید داشت.

علت این امر آن است که مشتریان معمولاً پیش از تصمیم‌گیری برای همکاری با فریلنسرها، به نظرات و رتبه‌بندی‌های مشتریان قبلی توجه می‌کنند.

به‌عنوان یک تازه‌کار، برای جلب نظر مشتریان، نه دارای نظرات و نه دارای رتبه‌بندی خواهید بود. در این مواقع است که می‌توانید برای رونق بخشیدن به کار خود، گیگ خود را در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید.

پیشنهاد ما این است که برای تبلیغ گیگ خود از پینترست و یوتیوب استفاده کنید، چرا که در این بسترها با افراد زیادی مواجه خواهید شد که مشتاق استفاده از خدمات شما هستند.

کسب درآمد بیشتر با امکانات اضافی Gig Extras

«امکانات اضافی در گیگ» (Gig Extras) خدمات جانبی‌ای هستند که علاوه بر خدمات اصلی خود ارائه می‌دهید.

برای مثال، اگر زمان تحویل نهایی محصول شما ۵ روز است، اما مشتریان خواستار دریافت آن طی ۱ الی ۲ روز باشند، می‌توانید هزینه‌ی بیشتری برای این فوریت در نظر بگیرید.

بدین ترتیب، قادر خواهید بود در کنار درآمد همیشگی خود، کسب درآمد بیشتری نیز داشته باشید.

کسب درآمد از طریق فروش عکس، ویدیو، وکتور، قالب و مدل‌های سه بعدی در Adobe Stock

تصویری از چندین عکس به هم چسبیده و لوگوی Adobe Stock روی آن‌ها

 

اگر در زمینه عکاسی، فیلم‌برداری، طراحی قالب و خلق مدل‌های سه بعدی مهارت دارید، می‌توانید از طریق فروش آن‌ها کسب درآمد دلاری داشته باشید.

Adobe Stock (پیش‌تر با نام Fotolia شناخته می‌شد) به شما امکان می‌دهد عکس‌ها، ویدیوها، تصاویر وکتور، قالب‌ها و مدل‌های سه بعدی خود را برای استفاده تجاری به فروش برسانید.

ناشران زیادی به دنبال این نوع از محتوا برای وب‌سایت یا انتشارات خود هستند. بنابراین، اگر آن‌ها آثار شما را برای کسب و کارشان ایده‌آل ببینند، قطعاً برای حق استفاده از آن‌ها هزینه پرداخت خواهند کرد.

تنها کافی است در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و شروع به بارگذاری آثار خود کنید. در صورت تمایل هر ناشری، آن‌ها می‌توانند از طریق Adobe Stock حق استفاده از آثار شما را برای کسب و کار خود خریداری نمایند.

برای هر فروش، شما کارمزد ۳۳ درصدی برای عکس‌ها/تصاویر وکتور و کارمزد ۳۵ درصدی برای ویدیوها دریافت خواهید کرد.

هنگامی که میزان حق‌التالیف شما به حداقل ۲۵ دلار آمریکا برسد، می‌توانید از طریق PayPal یا Skrill درخواست تسویه حساب خود را بدهید.

ویراستاری در پلتفرم‌هایی نظیر Wordy، PeoplePerHour و …

تصویری از لوگوی وب سایت PeoplePerHour

اگر در زبان انگلیسی و دستور زبان مهارت دارید، ویراستاری گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای برای شماست.

وظیفه‌ی یک ویراستار یافتن و تصحیح خطاهای گرامری، املایی و تایپی در متون نوشتاری است. این متون می‌توانند شامل کتاب‌ها، رمان‌ها، مقالات، روزنامه‌ها، گزارش‌ها و موارد بسیار دیگری باشند.

هم‌چنین در صورتی که به چند زبان تسلط دارید می‌توانید به عنوان یک ویراستار فریلنسر، از طریق پلتفرم‌های آنلاین ثبت سفارش ترجمه، با مشتریان سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و پروژه‌های ترجمه را دریافت کنید!

با انجام این کار می‌توانید ساعتی بین ۱۰ تا ۵۰ دلار آمریکا و حتی بیشتر درآمد کسب کنید.

شما می‌توانید به عنوان ویراستار فریلنسر از طریق پلتفرم‌هایی نظیر (Fiverr، Upwork، Freelancer، Indeed، Craigslist و غیره) کار کنید. گزینه‌ی دیگر پیوستن به شرکت‌های ویراستاری‌ای است که چنین فرصت‌های شغلی‌ای را ارائه می‌دهند.

برای سهولت کار شما، در اینجا فهرستی از ۵ شرکت ویراستاری که ویراستاران تازه‌کار و حرفه‌ای را می‌پذیرند، آورده شده است:

  • Proofreading Pal
  • EditFast
  • Wordvice
  • PeoplePerHour
  • Wordy

کسب درآمد با فعالیت در Swagbucks

طرح گرافیکی از دو موبایل و یک دست در حال نگه داشتن چندین سکه

Swagbucks یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین وب‌سایت‌هایی است که برای انجام فعالیت‌هایی نظیر موارد زیر به شما پول پرداخت می‌کند:

  • تماشای ویدیوها
  • شرکت در نظرسنجی‌ها
  • خرید کردن
  • جستجوی وب
  • معرفی دیگران به وب‌سایت (معرفی یا رفرال)

این فعالیت‌ها با امتیاز «Swagbucks» (به اختصار SB) پاداش داده می‌شوند که هر ۱۰۰ امتیاز معادل ۱ دلار آمریکا است.

همچنین فعالیت‌های روزانه‌ای مانند رأی‌گیری روزانه، جستجوی روزانه، پیشنهاد ویژه روز، فعالیت روزانه و کشف روزانه وجود دارد که امتیاز اضافی برای شما به ارمغان می‌آورد.

هنگامی که به میزان امتیاز دلخواه خود برای برداشت رسیدید، می‌توانید آن را با وجه نقد از طریق PayPal یا کارت‌های هدیه‌ی جذاب، نقد کنید.

کسب درآمد از طریق آموزش آنلاین در Skillshare

تصویری از لوگوی وب سایت SkillShare

آیا مهارتی دارید که بتوانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ در این صورت، می‌توانید با ساخت یک دوره‌ی آموزشی ویدئویی و بارگذاری آن در Skillshare به صورت خودکار درآمد کسب کنید.

Skillshare یک پلتفرم آموزش آنلاین با هزاران دوره آموزشی در زمینه‌ی طراحی، کسب و کار، فناوری و موارد دیگر است.

به عنوان یک مدرس، می‌توانید با ثبت‌نام و بارگذاری مجموعه‌ی ویدئویی دوره‌ی آموزشی خود، مهارت‌هایتان را به هزاران دانشجو آموزش دهید. نکته‌ی قابل توجه این است که برای شروع به کار، نیازی به مدرک تدریس ندارید.

هر ماه، زمانی که دانشجویان premium (پرمیوم)  برای بیش از ۳۰ دقیقه کلاس‌های شما را تماشا کنند، حقوقی را برای آن ماه دریافت خواهید کرد.

هر چه مدت زمان تماشای کلاس‌های شما بیشتر باشد، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

علاوه بر این، اگر کسی با استفاده از لینک معرفی شما به Skillshare بپیوندد، مبلغ ۱۰ دلار آمریکا به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

بسیاری از مدرسان در این پلتفرم ماهانه بیش از ۳۰۰ دلار آمریکا درآمد کسب می‌کنند و درآمد برخی از مدرسان برتر حتی به بیش از ۱۰۰۰ دلار آمریکا در ماه می‌رسد.

تبدیل ویس به متن در GoTranscript

تصویری از وب سایت Gotranscript

آیا به دنبال کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی رایگان از طریق تایپ مکالمات موجود در فایل‌های صوتی هستید؟ این همان فرصتی است که GoTranscript ارائه می‌دهد. GoTranscript یک شرکت رونوشت‌برداری و ترجمه آنلاین پیشرو است که خدمات رونوشت‌برداری صوتی و تصویری، ترجمه، زیرنویس و شرح را ارائه می‌دهد.

بر اساس آمار ارائه شده توسط GoTranscript، درآمد متوسط یک فرد در این شرکت ماهانه ۱۵۰ دلار آمریکا است و درآمد برترین کاربر به بیش از ۱۲۰۰ دلار در ماه می‌رسد.

وظیفه شما به عنوان یک رونوشت‌بردار، گوش دادن به فایل‌های صوتی و تایپ آن‌ها در یک صفحه‌ی متن آنلاین برای دریافت دستمزد است. به ازای هر فایلی که تبدیل می‌کنید، می‌توانید تا ۰.۶ دلار به ازای هر دقیقه درآمد کسب نمایید.

برای شروع کار، ابتدا باید برای قبولی در این موقعیت، آزمون ارزیابی آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

پس از عضویت، همواره می‌توانید پروژه‌های در حال انجام را در تابلوی مشاغل خود که بر اساس اولویت زمانی (“اولویت با نفر اول”) کار می‌کند، بیابید.

هنگامی که فایلی را تکمیل کردید، ویراستاران پیش از ارسال آن به مشتری، فایل‌های شما را بررسی می‌کنند. در صورت یافتن هرگونه خطایی، لازم است آن‌ها را اصلاح کرده و مجدداً ارسال نمایید.

حقوق این کار به صورت هفتگی از طریق درگاه پرداخت پی‌پال برای شما واریز خواهد شد.

اگرچه به نظر می‌رسد این شغل آسان است، اما در واقعیت به دلیل وجود نویزهای پس‌زمینه در فایل‌های صوتی یا لهجه‌های مختلف انگلیسی که درک‌شان ممکن است دشوار باشد، به آن سادگی هم نیست. با این حال، به این معنا نیست که همه‌ی فایل‌ها به این شکل هستند. با کمی جستجو می‌توانید فایل‌های صوتی واضحی نیز بیابید.

به همین دلیل است که GoTranscript به شما امکان پیش‌نمایش فایل‌های صوتی پیش از پذیرش آن‌ها را می‌دهد. از این طریق اطمینان حاصل می‌کنید که فایل‌های درستی را برمی‌‌دارید.

تست وب‌سایت

طرح گرافیکی یک مانیتور در حال باز کردن یک سایت

بررسی وب‌سایت‌ها برای دریافت پول، روش دیگری برای کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی رایگان است.

برخی از شرکت‌ها در قبال ثبت نظرات و تجربیات بر روی وب‌سایت‌هایشان، به افراد وجه نقد و محصولات رایگان ارائه می‌دهند. کسب‌وکارهای دیگر نیز برای سنجش کیفیت و عملکرد وب‌سایت خود به بررسی افراد نیاز دارند.

هنگام بررسی وب‌سایت‌ها، معمولاً عملکرد وب‌سایت و سرعت بارگذاری آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهید. درآمد شما به بازاری که در آن کار می‌کنید و روش‌های تستی که استفاده می‌کنید، بستگی دارد. در اکثر موارد، اگر مایل به انجام جلسات تست تک‌به‌تک با مشتریان از طریق ویدئو کنفرانس باشید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

در اینجا برخی از شرکت‌هایی که می‌توانید به آن‌ها ملحق شوید، آورده شده است:

  • UserTesting برای تست برنامه‌های کاربردی، وب‌سایت‌ها و تجربه‌ی کاربری
  • TryMyUI برای تست بر اساس برداشت اولیه و نظرسنجی
  • Testbirds برای تست محصولات دیجیتال، فروشگاه‌ها و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه

هیچ‌یک از این شرکت‌ها برای ثبت‌نام، هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند، بنابراین می‌توانید بدون هیچ سرمایه‌گذاری‌ای شروع به بررسی وب‌سایت‌ها و کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از طریق برنامه‌ی همکاران آمازون (Amazon Associates)

طرح گرافیکی از لوگو Amazon Associates و یک ذره‌بین روی آن

برنامه‌ی همکاران آمازون (Amazon Associates)  یک سرویس همیاری برای محصولات آمازون است که با عضویت در آن می‌توانید محصولات این شرکت را تبلیغ کرده و از این طریق پورسانت دریافت نمایید.

پیوستن به این برنامه بسیار آسان است و برای شروع نیازی به وبلاگ ندارید. هرچند داشتن وبلاگ می‌تواند بسیار کارآمد باشد، اما حتی با یک کانال یوتیوب نیز می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

پس از عضویت، امکان دریافت لینک‌های همیاری برای هر محصولی که قصد تبلیغ آن را دارید برای شما فراهم می‌شود. این لینک‌های همیاری حاوی شناسه‌ی همکار شما هستند که به این ترتیب، هر زمان شخصی روی لینک کلیک کرده و محصول را خریداری کند، شما پورسانت دریافت خواهید کرد.

حتی اگر شخص محصول دیگری را خریداری کند، باز هم پورسانت به شما تعلق می‌گیرد. به عنوان مثال، فرض کنید دوربینی را تبلیغ می‌کنید، اما فردی که روی لینک شما کلیک کرده است تلویزیونی را خریداری کند. در این صورت، شما پورسانت مربوط به محصول فروخته شده را دریافت خواهید کرد. این مورد، به شما امکان کسب درآمد جانبی قابل توجهی را می‌دهد.

در صورتی که کانالی در یوتیوب با ترافیک بالا یا یک وبلاگ پربازدید داشته باشید، به راحتی می‌توانید درآمدی بیش از ۱۰۰۰ دلار آمریکا در ماه کسب کنید.

شرکت در گروه‌های بحث (Focus Group)

طرح گرافیکی چند فرد در حال صحبت با یکدیگر

آیا از به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌ها و نظرات خود با دیگران لذت می‌برید؟ در مطالعات تحقیقات بازار پولی شرکت کنید و ساعتی ۵۰ دلار یا حتی بیشتر درآمد کسب نمایید. گروه‌های بحث (Focus Group) به طور معمول برای تعیین نگرش افراد نسبت به محصولات خاص، برندینگ یا ایده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین ممکن است از شرکت‌کنندگان در مورد نظراتشان درباره‌ی محصولات یا کسب‌وکارهای رقیب سؤال شود.

گروه‌های بحث می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین برگزار شوند، اما به طور کلی شرکت در آن‌ها رایگان است و به شرکت‌کنندگان به‌صورت قابل توجهی دستمزد پرداخت می‌شود. برخی از مکان‌هایی که می‌توانید برای یافتن گروه‌های بحث به آن‌ها مراجعه کنید، عبارتند از:

  • User Interviews
  • Respondent
  • L&E Research
  • ۲۰|۲۰ Panel
  • Take Part In Research

معمولاً یک مجری در گروه وجود دارد که مباحث را هدایت می‌کند، یادداشت برمی‌دارد و جلسه‌ی بحث را ضبط می‌کند. اگر در یک گروه بحث آنلاین شرکت می‌کنید، باید بتوانید از طریق نرم‌افزار ویدیویی روی تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه‌ی خود در مباحث شرکت کنید.

فروش محصول در سایت Etsy: فروش محصولات دست‌ساز

تصویر لوگوی سایت Etsy

 

گر فردی هنرمند هستید که می‌توانید کالاهای منحصربه‌فردی مانند جواهرات سفارشی یا آهنرباهای یخچال بسازید، Etsy مکان مناسبی برای فروش محصولات شماست.

از مزایای کسب درآمد از این سایت می‌توان به این موضوع اشاره کرد که پیمایش و راه‌اندازی فروشگاه در این وب‌سایت بسیار آسان است.

البته باید در نظر داشته باشید که رقابت در Etsy بسیار زیاد است. از یک طرف، افراد زیادی از Etsy  مطلع هستند و از این وب‌سایت بازدید می‌کنند. اما از طرف دیگر، به محض قرار دادن محصولات خود برای فروش، همانند Upwork و Fiverr، شما در میان انبوهی از افرادی قرار می‌گیرید که کالاهای خود را در Etsy به فروش می‌رسانند. این موضوع ممکن است کمی دلسرد کننده باشد. در حالی که می‌توانید در Etsy درآمد خوبی کسب کنید، اما همچنین ممکن است زمان زیادی را صرف کرده و در نهایت درآمدی نداشته باشید یا درآمد بسیار کمی کسب کنید، به خصوص اگر تقاضایی برای محصولات شما وجود نداشته باشد. همچنین، به ازای هر فروشی، کارمزد تراکنش ۶.۵ درصدی را به Etsy پرداخت خواهید کرد.

اما فروش در این سایت به چه میزان سرمایه گذاری زمانی نیاز دارد؟ با توجه به اینکه چه چیزی می‌سازید یا می‌فروشید، می‌توانید با سرعت دلخواه خود کار کنید. این فرآیند ممکن است یک هفته یا حتی چند ساعت طول بکشد. به طور کلی، حدود سه روز پس از فروش، وجه حاصل از آن را دریافت خواهید کرد. پس از سه ماه فعالیت در Etsy، وجه حاصل از فروش در روز کاری بعد به شما پرداخت می‌شود.

نکاتی برای انتخاب بهترین سایت‌های خارجی برای کسب درآمد

تصویری از یک دست در حال نگه داشتن چند اسکناس دلار

اعتبار سایت: قبل از ثبت نام در هر سایتی، اعتبار آن را بررسی کنید. نظرات کاربران را در مورد سایت بخوانید و ببینید که آیا سابقه پرداخت به موقع دارد یا خیر.

نوع کار: نوع کاری را که می‌خواهید انجام دهید انتخاب کنید و سایتی را پیدا کنید که در آن نوع کار تخصص داشته باشد.

دستمزد: به دستمزدهایی که سایت ارائه می‌دهد توجه کنید. مطمئن شوید که دستمزدها به اندازه کافی عادلانه هستند و ارزش وقت و تلاش شما را دارند.

شرایط پرداخت: شرایط پرداخت سایت را به دقت مطالعه کنید. ببینید که چه زمانی و چگونه می‌توانید پول خود را دریافت کنید.

شروع کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی رایگان

کسب درآمد از سایت‌های خارجی رایگان  می‌تواند راهی مناسب برای کسب درآمد دلاری  باشد. با تلاش و پشتکار، می‌توانید از این طریق به درآمد قابل قبولی دست پیدا کنید.

نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره شد، به شما کمک می‌کند تا در این مسیر موفق‌تر عمل کنید.

توصیه می‌شود قبل از شروع کار، حتماً قوانین و مقررات مربوط به کسب درآمد از سایت مورد نظرتان را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

 آیا برای کسب درآمد از سایت‌های خارجی رایگان نیاز به مدرک یا گواهی خاصی است؟

در اکثر سایت‌های خارجی نیاز به مدرک یا گواهی خاصی نیست. با این حال، در برخی از سایت‌ها ممکن است برای انجام برخی از کارها به مدارک و گواهی‌های خاصی نیاز داشته باشید. هم‌چنین برای فعالیت در برخی سایت‌ها ممکن است نیاز باشد تا از یک آزمون آزمایشی عبور کنید.

آیا برای فعالیت و کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی رایگان به دانش زبان انگلیسی نیاز دارم؟

برای فعالیت در اکثر سایت‌های خارجی نیاز است تا در حد مورد قبولی دانش زبان انگلیسی داشته باشید تا بتوانید با کارفرمایان و مشتریان خود ارتباطی موثر برقرار کنید.

کدام روش  بهترین روش برای کسب درآمد از سایت‌های خارجی رایگان است؟

بهترین روش بستگی به مهارت‌ها، تجربیات و علایق شما دارد.  به طور کلی، فریلنسینگ  و بازاریابی افیلیت  از جمله روش‌های محبوب و پرسود برای کسب درآمد از سایت‌های خارجی رایگان  هستند.

 حداقل چقدر می‌توان از طریق سایت‌های خارجی رایگان درآمد کسب کرد؟

میزان درآمد  از سایت‌های خارجی رایگان بستگی به عوامل مختلفی مانند نوع کار، میزان فعالیت، مهارت و تجربه شما  دارد. با این حال، به طور کلی می‌توان گفت که درآمد در این روش از چند دلار تا چند صد دلار در ماه  متغیر است.

منابع: shelaf | oberlo

به این مقاله امتیاز دهید
دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds