گردهمایی برترین های بازاریابی دیجیتال
رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۸ در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۹۷ در سالن همایشهای دانشگاه الزهرا برگزار شد. این رویداد که با استقبال گستردهی مخاطبان روبهرو شد، توانست بیش از ۸۰۰ نفر از فعالین حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکتهای مطرح استارتاپی و آژانسهای تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن را به یکی از حرفهایترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.
دومین دوره این رویداد در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دیماه ۹۷ در مرکز همایشهای بینالمللی رازی و با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسبوکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقهمندان به این حوزه برگزار خواهد شد.
حضور برترین مدیران عامل و بازاریابی دیجیتال شرکتهای استارتاپی مانند دیجیکالا، تپسی، علی بابا، اسنپ باکس، ایوند و… به عنوان سخنران و پنلیست، ارائه ورکشاپهای تخصصی در زمینه جدیدترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ و همچنین برگزاری نمایشگاه، این رویداد را به فضایی برای شبکهسازی و برقراری ارتباط با کارشناسان، فعالان و علاقهمندان این حوزه و همچنین فرصتی برای معرفی استارتاپهای نوپا و رونمایی از محصولات و دستاوردهای استارتاپهای بزرگ تبدیل کرده است.
برگزاری بیش از ۱۲ ساعت ورکشاپ تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، ایمیل مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ، پرفورمنس مارکتینگ، SEO-SEM و استراتژیهای طراحی کمیپن، ارائه ۱۰ سخنرانی توسط بنیانگذاران، مدیر عاملان و مدیران بازاریابی شرکتهای موفق استارتاپی در زمینههای مختلف بازاریابی دیجیتال و ۳ پنل با محوریت تبلیغات اینترنتی، اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ از جمله برنامههای رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ است.
افتتاحیه دوره دوم رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ساعت ۵ عصر روز ۲۷ دیماه برگزار میشود. ارائه یک پنل تخصصی و دو سخنرانی با حضور شرکتهای یکتانت، علی بابا و دیجیکالا از برنامههای روز اول این رویداد است. رویداد در روز دوم از ساعت ۸ صبح آغاز میشود که در آن دو پنل با موضوعات اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ و همچنین ۸ سخنرانی توسط شرکت های مختلف از برنامه های دیگر این رویداد است.
در دوره جدید رویداد روز بازاریابی دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی برگزار میشود. این نمایشگاه به استارتاپهای نوپا امکان میدهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکتهای بزرگ میتوانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.
در دوره جدید رویداد روز بازاریابی دیجیتال یک نمایشگاه تخصصی برگزار خواهیم کرد. این نمایشگاه بستری برای معرفی استارتاپهای نوپا، رونمایی از محصولات و دستاوردهای دیجیتال مارکتینگی استارتاپهای بزرگ و ارائه جدیدترین اخبار مربوط به حوزه بازاریابی دیجیتال است. برای ثبت نام و اجاره غرفه در این نمایشگاه به لینک موجود در بیو مراجعه کنید.
مهلت ثبت نام در رویداد به پایان رسیده است!
از کد تخفیف ponisha استفاده کنید