skip to Main Content
گفتگو درباره‌ی چالش‌های پروژه‌های طراحی گرافیک

گفتگو درباره‌ی چالش‌های پروژه‌های طراحی گرافیک

در اتاق گفتگوی چهارم پونیشاکلاب ما به سراغ گپ و گفت در مورد یکی از مهم‌ترین چالش‌های طراحان گرافیک خواهیم رفت. در روند شروع انجام پروژه‌های گرافیک اغلب فریلنسرها درگیر ارائه‌ی اتود رایگان به کارفرماها می‌شوند. این گفت و گو با حضور غزاله مطیعا، طراح محصول و تجربه، آرش اصغری طراح و دیزاینر و ندا ابراهیم فریلنسر برتر پونیشا در سومین دوره جشنواره فریلنسرهای ایران خواهد بود که علاوه بر انتقال تجربه در مورد چالش‌های انجام پروژه‌های طراحی گرافیک نیز صحبت خواهیم کرد.

این گپ و گفت یکساعته را می‌توانید فردا سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۱ از کلاب هاوس بشنوید. همه‌ی گفتگوهای ما در پونیشاکلاب ضبط می‌شوند و به صورت پادکست در همه‌ی پادبین‌ها و یوتوب پونیشا منتشر می‌شوند. شما می‌توانید نسخه‌ی کامل سه گفتگوی قبلی پونیشاکلاب را از اینجا بشنوید.

گفتگوهای آنلاین پونیشا در مورد فریلنسینگ و دورکاری را می‌توانید سه‌شنبه‌ها ساعت ٢١ در کلاب هاوس دنبال کنید. اگر سوالی در مورد این گفتگوها دارید می‌توانید با ما از طریق نظرات در میان بگذارید و یا در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #پونیشاکلاب آنرا منتشر کنید. برای شرکت در این مجموعه گفتگوها کافی است پونیشا را در کلاب هاوس فالو کنید و اگر نسخه‌ی IOS کلاب هاوس را دارید می‌توانید روم این هفته را به کلندر خود اضافه کنید تا گفتگویی را از دست ندهید.

به این مقاله امتیاز دهید
دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds