skip to Main Content
روش‌ها و تکنیک‌های افزایش بازدید سایت در گوگل به‌صورت رایگان

روش‌ها و تکنیک‌های افزایش بازدید سایت در گوگل به‌صورت رایگان

از جمله روش‌های افزایش بازدید سایت در گوگل می‌توانیم به سئو و بهینه سازی سایت، انتشار محتواهای یونیک، جذاب، کاربردی و طولانی، لینک‌سازی‌های مناسب، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی  و غیره اشاره کنیم. افزایش ورودی از گوگل اهمیت بسیار زیادی برای صاحبان سایت‌ها دارد. با استفاده از این روش‌ها ورودی به سایت افزایش می‌یابد و در صورتی که محتواهای جذاب و مفیدی برای کاربران داشته باشید می‌توانید کاربران را به مشتریان تبدیل کنید.

بازدید سایت در گوگل با روش‌های مختلفی افزایش می‌یابد. افزایش ورودی از گوگل یکی از مهم‌ترین اهدافی است‌‌که صاحبان سایت‌ها برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. زمانی که آمار بازدید سایت افزایش یابد احتمال تبدیل کاربران به مشتریان نیز افزایش یافته و در نتیجه فروش و سود شما نیز بیشتر می‌شود. به همین دلیل برای موفقیت یک کسب و کار باید با روش‌های افزایش بازدید گوگل آشنا شوید و این روش‌ها را به درستی انجام دهید.

در این نوشته تصمیم داریم تا روش‌های افزایش ترافیک سایت را بیان و بررسی کنیم. بنابراین در صورتی که شما هم در فکر بالا آمدن در سرچ گوگل هستید، پیشنهاد می‌کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه کنید.

روش‌های افزایش بازدید سایت در گوگل

راه‌های مختلفی برای افزایش بازدید گوگل وجود دارد که برخی از آن‌ها رایگان و برخی از این روش‌ها پولی هستند. در ادامه می‌خواهیم روش‌های رایگان افزایش ترافیک سایت را بررسی کنیم.

سئو و بهینه سازی سایت

یکی از مهم‌ترین و موثرترین روش‌ها برای افزایش بازدید گوگل سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. انجام سئو سایت باید به صورت تخصصی انجام شود تا شما بتوانید نتایج آن را در افزایش ترافیک سایت ببینید. سئو شامل موارد بسیار مختلفی از تعیین و استفاده از کلمات کلیدی مناسب گرفته تا بهینه سازی تصاویر و سرعت سایت می‌شود. با سفارش سئو سایت به کارشناسانی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارند می‌توانید رتبه سایت خود در موتورهای جستجو را بهبود داده و ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

بک‌لینک سازی مناسب

ایجاد بک‌لینک‌های مناسب نیز یکی از روش‌های افزایش بازدید گوگل است. بک‌لینک‌های مناسب سبب می‌شوند تا سایت شما به عنوان یک سایت با ارزش به گوگل معرفی شود. کاربران از طریق این لینک‌ها به سایت شما هدایت می‌شوند و به این ترتیب بازدید سایت شما افزایش می‌یابد. همچنین از آن‌جایی‌که کاربران با توجه به کلمات کلیدی که لینک داده‌اید به سایت شما آمده‌اند پس احتمال تبدیل شدن آن‌ها به مشتری بسیار زیاد است و این افزایش ترافیک به صورت مفید و هدفمند خواهد بود.

معرفی سایت به موتورهای جستجو

معرفی سایت به موتورهای جستجو و ایندکس کردن سایت نیز از جمله عواملی است که در افزایش ورودی از گوگل تأثیر دارد.

رقبا را تحلیل کنید

برای بالا بردن میزان بازدید سایت خود باید به طور مداوم رقبای خود را تحلیل کنید. به این ترتیب می‌توانید متوجه شوید که رقبا از چه طریقی ترافیک سایت را افزایش می‌دهند و یا چه فعالیت‌هایی برای کاربران مفید است و رقبا از آن غافل شده‌اند. برای تحلیل اصولی رقبا می‌توانید از یک بازاریاب اینترنتی کمک بگیرید تا یک استراتژی به صورت تخصصی و حرفه‌ای برای مسیر پیشرفت خود داشته باشید.

تصویری انیمیشنی از یک صفحه نمایش که اطراف آن یک ذره‌بین، نمودار ستونی، نمودار دایره‌ای و فلشی صعودی وجود دارد.

انتشار محتوا به صورت روزانه

گوگل به سایت‌هایی که همواره به‌روز هستند امتیاز بیشتری می‌دهد بنابراین انتشار محتوا به صورت روزانه یا آپدیت محتواهای قبلی به صورت مداوم می‌تواند روش مناسبی برای افزایش بازدید سایت در گوگل باشد. اگر سایت شما یک فروشگاه آنلاین است بهتر است به صورت روزانه محصولات تازه‌ای به سایت خود اضافه کنید. به این ترتیب هم گوگل سایت شما را به عنوان سایتی معتبر شناسایی می‌کند و هم کاربران برای دیدن محتواها و محصولات تازه به صورت روزانه سایت شما را باز می‌کنند.

آپدیت محتواهای قبلی

با آپدیت کردن و به‌روزرسانی محتواهای قبلی می‌توانید آمار بازدید سایت خود را افزایش دهید. برای آپدیت محتواهای قلبی می‌توانید اطلاعات جدید را به موضوعات گذشته اضافه کنید. تصاویر جدیدتری در محتوای خود قرار دهید. از مخاطبان بخواهید تا نظرات خود را در قسمت نظرات محتوا به اشتراک بگذارند.

در آپدیت محتواهای قبلی سعی کنید تمامی ایرادات و اشکالاتی که در محتوا وجود دارد برطرف کنید. لینک‌هایی که باز نمی‌شوند را اصلاح و در صورت امکان ویدیوها و تصاویر را نیز بهینه‌سازی نمایید. همچنین می‌توانید در محتوا به مطالب مشابه لینک دهید و یا لینک مطلب قدیمی را در محتوایی جدید و مرتبط قرار دهید. بهتر است با استفاده از ابزارهای موجود پربازدیدترین محتواهای قبلی خود را پیدا کرده و آن‌ها را آپدیت کنید. همچنین می‌توانید محتواهای قدیمی خود را با کلمات کلیدی بهتری آپدیت نمایید.

انتشار محتوا در پلتفرم‌های رایگان

بهتر است محتواهایی را در پلتفرم‌های رایگان منتشر کنید. ویرگول، لینکدین، مدیوم و غیره از پلتفرم‌های رایگانی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای انتشار محتوا و قرار دادن لینک خود در این پلتفرم‌ها استفاده کنید. به این ترتیب هم بک‌لینک سازی مفیدی می‌کنید و گوگل سایت شما را به عنوان مرجعی مفید می‌شناسد و هم کاربران برای خواندن ادامه مطالب شما به سایتتان وارد خواهند شد.

تولید محتوا حرفه‌ای

محتواهایی که در سایت خود منتشر می‌کنید تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان دارد. محتواهای شما باید جذاب و کاربردی باشند و ارزش افزوده‌ای را به مخاطبان ارائه دهند. با سفارش تولید محتوا به کارشناسانی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارند می‌توانید محتواهایی جذاب در سایت خود داشته باشید. بهتر است محتواهایی که منتشر می‌کنید ترکیبی از متن، ویدیو، پادکست، انیمیشن و غیره باشد تا بیشتر بتوانید توجه مخاطبان را به خود جلب کنید. ارائه آموزش‌های رایگان در سایت نیز به بازگشت کاربران به سایت شما کمک زیادی می‌کند.

ثبت پروژه پونیشا

در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا مخاطبان بیشتری جذب کرده و به مخاطبان خود نزدیک‌تر شوید. می‌توانید لینک سایت خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و از مخاطبان بخواهید به سایت شما وارد شوند به این ترتیب  بازدید سایت در گوگل افزایش می‌یابد.

علاوه بر این بهتر است در محتواهایی که در سایت منتشر می‌کنید نیز دکمه اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را قرار دهید. به این ترتیب کاربران می‌توانند به راحتی لینک شما را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و به این ترتیب مخاطبان آن‌ها نیز به سایت شما وارد می‌شوند و ترافیک سایت شما را افزایش می‌دهند.

سرعت سایت را افزایش دهید

سرعت سایت برای کاربران خیلی مهم است. در صورتی که سرعت بارگذاری سایت شما کند باشد اغلب کاربران را از دست خواهید دارد زیرا کاربران زمان و حوصله کافی برای انتظار ندارند و سریع به سراغ سایت بعدی می‌روند. بهینه سازی سایت به افزایش سرعت آن کمک زیادی می‌کند. با توجه به اهمیت افزایش سرعت سایت در افزایش ورودی از گوگل بهتر است از کارشناسانی که به صورت تخصصی خدمات افزایش سرعت سایت ارائه می‌دهند کمک بگیرید.

محتواهای طولانی منتشر کنید

برای افزایش بازدید سایت در گوگل بهتر است محتواهای طولانی منتشر کنید. محتواهای طولانی که به صورت آسمان‌خراش تولید می‌شوند به شما کمک می‌کنند تا لینک‌سازی مناسبی داشته باشید. در صورتی که محتواهای طولانی شما جذاب و مفید باشند می‌توانند نظر مخاطبان را جلب کرده و کاربران را در مدت طولانی در سایت نگه دارند.

انتشار رپورتاژ

با انتشار رپورتاژ در سایت‌های پربازدید می‌توانید نظر کاربران و مخاطبان آن سایت‌ها را به سایت خود جلب کنید و از این طریق افزایش بازدید گوگل را تجربه کنید. با تولید محتوا رپورتاژ می‌توانید سایت خود را به کاربران زیادی معرفی کرده و ترافیک هدفمندی را به سایت خود جلب کنید.

نموداری ستونی که دستی در حال کشیدن فلشی صعودی روی آن است و بالای آن به انگلیسی نوشته شده است ترافیک وب.

جمع‌بندی

در این نوشته روش‌های مختلفی را برای افزایش بازدید سایت در گوگل بیان و بررسی کردیم. با این روش‌ها ترافیک سایت شما افزایش می‌یابد. زمانی که ورودی گوگل سایت شما بیشتر شود احتمال تبدیل مخاطبان به مشتریان نیز افزایش می‌یابد. این روش‌ها کمک می‌کند تا سایت شما در رتبه‌ خوبی در میان نتایجی که گوگل پیشنهاد می‌کند قرار بگیرد. بالا آمدن سایت در گوگل احتمال کلیک کردن کاربران روی لینک شما را افزایش می‌دهد.

کارشناسان مختلفی به صورت فریلنسر با مجموعه پونیشا همکاری دارند و شما می‌توانید در زمینه‌های مورد نیاز خود از طراحی سایت گرفته تا تولید محتوا از این کارشناسان کمک بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید
دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds