skip to Main Content
اصول طراحی لوگو آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی

اصول طراحی لوگو آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی

چه دوست داشته باشید، چه نداشته‌ باشید، مشتریان در اولین نگاه، سالن آرایشی شما را از روی لوگو و ظاهر آن قضاوت می‌کنند. اگر به دنبال طراحی یک لوگوی حرفه‌ای برای سالن زیبایی خود هستید در این مقاله به‌طور جامع به اصول طراحی لوگو آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی می‌پردازیم.

لوگو، اولین مفهومی است که در ذهن مخاطبان شما نقش می‌بندد. معمولا سالن‌های زیبایی رقبای زیادی دارند. اگر می‌خواهید در این میان خاص دیده شوید، حتما از طراحی لوگو و هویت بصری شروع کنید.

چرا باید به طراحی لوگو سالن آرایشی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید؟

شرایط کسب‌وکار شما در ۲ حالت بیشتر نیست:

  • در حالت اول، شما سالن زیبایی‌تان را به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید و آن‌چنان در میان مشتریان شناخته شده نیستید. دراین‌صورت شما با استفاده از تبلیغات و تولید محتوا در اینستاگرام می‌توانید برای خود مشتریان جدید جذب کنید.

اما اگر مخاطبان هنگام مراجعه به پیج کاری شما، با هویت بصری ضعیف مواجه شوند، احتمال دنبال شدن کسب‌وکار شما، شدیدا پایین آماده و اثرگذاری تبلیغات شما نیز پایین می‌آید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم، قبل از اقدام برای تولید محتوا و تبلیغات، روی لوگو و هویت بصری کار کنید.

  • حالت دوم، حالتی است که شما برای گروهی از مخاطبان شناخته‌شده هستید و مشتریان خودتان را دارید. دراین‌صورت شما می‌توانید با بازطراحی لوگوی خودتان و قرار دادن آن در اقلام تبلیغاتی و شبکه‌های اجتماعی، برندینگ کسب‌وکارتان را ارتقا دهید.

بازطراحی لوگو اگرچه ممکن است مستقیما روی تعداد مشتریان شما اثرگذار نباشد اما در بلند مدت، روی برندینگ شما اثر مثبتی می‌گذارد و ممکن است باعث جلب توجه مشتریان جدید شود.

نمونه لوگو سالن زیبایی

در ادامه به بررسی ۶ دلیل برای داشتن یک لوگوی حرفه‌ای می‌پردازیم:

۱- در نگاه مشتریان حرفه‌ای‌تر به‌نظر می‌رسید

لوگو، مهم‌ترین قسمت هویت بصری هر برندی است چرا که لوگو، تنها نمادی است که از برند در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود؛ بنابراین می‌توان نتیجه‌گیری کرد اگر یک لوگو و هویت بصری حرفه‌ای داشته باشیم، در نظر مخاطبان جدید نیز حرفه‌ای به‌نظر می‌رسیم.

۲- باعث شناخته‌شدن سالن زیبایی شما می‌شود

لوگوی سالن زیبایی، معمولا در ذهن مخاطبان باقی می‌ماند. بنابراین با طراحی یک لوگوی حرفه‌ای، برند شما در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود؛ حتی اگر از خدمات سالن آرایشی شما استفاده نکند!

۳- در مشتریان حس اعتماد به‌وجود می‌آورد

یک لوگو زیبا و حرفه‌ای می‌تواند در مخاطبان، کمی حس اعتماد ایجاد کند. اولین تماس دیداری مشتری با یک برند ممکن است از طریق لوگو باشد و یک لوگوی حرفه‌ای می‌تواند چنین حسی را ایجاد کند.

۴- در تبلیغات و بازاریابی شما اثر مثبتی دارد

لوگو و هویت بصری به‌عنوان یک عنصر اساسی در تبلیغات و بازاریابی شما عمل می‌کند؛ چرا که از آن برای چاپ روی کارت ویزیت، بروشور و تبلیغات آنلاین استفاده می‌شود و وجود یک لوگو زیبا و گیرا می‌تواند تاثیر بسزایی در جلب توجه مشتریان داشته باشد.

۵- سالن آرایشی شما را از رقبا متمایز می‌کند

در بازاریابی سالن‌های زیبایی، تمایز داشتن از رقبا بسیار مهم است. یک لوگو زیبا، منحصر به فرد و خلاقانه، برند را از سایرین تمایز می‌دهد و به آن اعتبار می‌بخشد.

ثبت پروژه پونیشا

۶- لوگو چهره‌ی برند شماست!

ما انسان‌ها را از روی چهره می‌شناسیم و گاهی‌اوقات صرفا از روی ظاهر، یکدیگر را قضاوت می‌کنیم. در بحث برندینگ، لوگو چهره‌ی برند شماست و یک چهره‌ی بد، حس خوبی در مخاطبان ایجاد نمی‌کند. برای همین لوگوی شما باید به بهترین شکل ممکن سالن زیبایی‌تان را معرفی کرده و حس خوبی به آن‌ها منتقل کند.

تا اینجا مطمئن شدیم که صرف هزینه برای طراحی لوگو می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلند مدت در برندینگ باشد. حالا که به اهمیت طراحی لوگو برای سالن‌های زیبایی پی بردید، بیایید ویژگی‌های یک لوگوی مناسب برای سالن زیبایی را بررسی کنیم.

۵ ویژگی‌ یک لوگوی مناسب برای سالن زیبایی و آرایشی

طراحی لوگو سالن‌ آرایشی، نکات و ریزه‌کاری‌هایی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. مهم نیست لوگو را چه کسی طراحی می‌کند، شما به‌عنوان کارفرما باید این نکات را مد نظر داشته باشید.

۱- طراحی لوگو نباید از روی سلیقه انجام شود!

طراحی لوگو سالن زیبایی بهتر است به صورت سلیقه‌ای انجام نشود؛ بلکه باید بر اساس اصول طراحی گرافیک، ارزش‌های برند و شناخت مخاطبان تهیه شود و نه سلیقه شخصی کارفرما یا طراح لوگو. بلکه طراحی لوگو بر اساس اصول طراحی باعث می‌شود پیام برند به‌شکل بهتری منتقل شود.

به‌جای طراحی سلیقه‌ای باید این موارد را بررسی کنیم:

  • شناخت و تحلیل دقیق جامعه هدف: پیدا کردن رده سنی جامعه هدف، رنگ‌ها و نمادهای مورد پسند این جامعه
  • چه ارزش‌هایی را می‌خواهیم به جامعه هدف خود ارائه کنیم؟ وجه تمایز ما با سایرین چیست؟ از مزیت‌های رقابتی می‌توان در طراحی لوگو نیز بهره برد.
  • رنگ مورد علاقه جامعه مخاطب ما چیست؟ آیا این رنگ با دکوراسیون داخلی سالن زیبایی همخوانی دارد؟

۲- لوگو هر چقدر مینیمال‌تر و ساده‌تر باشد، بهتر است

در مورد اهمیت رعایت اصل سادگی در طراحی لوگو، می‌توان یک مقاله مجزا نوشت. اما شما این را بدانید که لوگوهای پیچیده با المان‌های زیاد ما را از هدفمان دور می‌کند. فراموش نکنید که هدف طراحی لوگو، ماندگار شدن در ذهن مشتریان است و هر چقدر لوگو پیچیده‌تر باشد، سخت‌تر در ذهن باقی می‌ماند.

بنابراین از انتخاب طرح‌های پیچیده، رنگ‌های زیاد و نامرتبط و فونت‌های غیر متعارف پرهیز کنید.

لوگوی همه‌ی شرکت‌های مطرح، از این اصل پیروی می‌کنند. به لوگوهای شناخته‌شده زیر نگاه کنید تا متوجه سادگی آن‌ها شوید.

دوازده لوگوی معروف با طرح مینیمال

مینیمال بودن طراحی لوگو می‌تواند لوگو را به اندازه کافی در ذهن مخاطب ماندگار کند؛ اما اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست بیارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله چگونه لوگویی خاص و ماندگار طراحی کنیم را مطالعه کنید.

۳- لوگوی سالن زیبایی باید با شعار برند شما هماهنگ باشد

به شعار تبلیغاتی یا شعار برند خود توجه کنید، بررسی کنید آیا شعار شما با طرح لوگوی شما همخوانی دارد یا خیر؟ یک لوگوی خوب درآن‌ِواحد هم برند را به شکل مناسبی معرفی می‌کند و هم می‌تواند نمایانگر شعار تبلیغاتی شما باشد.

۴- طرح و رنگ لوگو باید با دکوراسیون داخلی سالن آرایشی همخوانی داشته باشد

سعی کنید لوگو را به‌سبکی طراحی کنید که با دکوراسیون داخلی سالن زیبایی شما همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر محیط سالن آرایشی شما آرام است و از رنگ‌های آبی و سفید در دکوراسیون داخلی استفاده کرده‌اید، می‌توانید از این دو رنگ در طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

یا اگر یک سالن زیبایی لاکچری و سطح بالا دارید و هدف شما جذب مشتریان گران‌قیمت است، می‌توانید در طراحی لوگو از رنگ‌های مشکی و طلایی استفاده کنید.

۵- نماد استفاده شده در لوگو باید نشانگر تخصص و حوزه کاری شما باشد

معمولا لوگوهای مربوط به حوزه سالن زیبایی زنانه دارای یک نماد هستند. نماد به‌کاررفته در لوگوی شما بهتر است که تخصص و مهارتتان را نیز نشان دهد.

برای مثال شخصی که در کوتاهی مو تخصص دارد می‌تواند از نماد قیچی در لوگوی خود استفاده کند یا کسی که بافت مو انجام می‌دهد می‌تواند از یک نماد موهای بافته‌شده استفاده کند.

رنگ مناسب برای لوگو سالن زیبایی – چه رنگی انتخاب کنیم؟

برای انتخاب رنگ مناسب لوگو سالن آرایشی، باید به سه مسئله کلیدی توجه کنیم: روانشناسی رنگ‌ها، جامعه مخاطب و دکوراسیون داخلی آرایشگاه.

پالت رنگ

رنگ‌ها در طراحی لوگو اثر بسزایی دارند و می‌توانند بر احساسات، برند و حتی رفتار مخاطبان تاثیر بگذارند. در ادامه به برخی از رنگ‌ها و اثرات روانشناختی آنها در طراحی لوگو اشاره می‌کنیم:

  • قرمز:

قرمز یک رنگ پرانرژی و قدرتمند است که بیشتر با احساساتی مثل انرژی، شور و هیجان مرتبط است. در طراحی لوگو، استفاده از قرمز می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کند و احساس هیجان و شور را به آنها القا کند.

  • آبی:

آبی یک رنگ آرام است و بیشتر حس اطمینان، آرامش و اعتمادبه‌نفس را به مخاطب منتقل می‌کند. در طراحی لوگو، استفاده از آبی می‌تواند حس ثبات و اعتماد را به مخاطبان القا کند.

  • زرد:

زرد یک رنگ پرانرژی و شاد است و بیشتر با خوشحالی، انرژی مثبت و خلاقیت مرتبط می‌شود. در طراحی لوگو سالن زیبایی، استفاده از رنگ زرد می‌تواند حس شادی را به مخاطب منتقل کند.

  • طلایی

رنگ طلایی، یک رنگ خاص و لوکس است و حس ارزشمند بودن به مخاطب القا می‌کند. رنگ طلایی یکی از رنگ‌های بسیار پرطرفدار در طراحی لوگو سالن‌های زیبایی است.

  • سبز:

سبز رنگ طبیعت است و بیشتر با حس با رویش، نشاط، سرسبزی و آرامش ارتباط دارد. در طراحی لوگو، استفاده از سبز می‌تواند احساس آرامش و تجدید حیات را به مخاطب القا کند.

  • صورتی:

صورتی یک رنگ مهرآمیز است که بیشتر با عشق، دوست داشتن، لطافت و احساسات مرتبط مرتبط می‌شود. این رنگ نیز یکی از رنگ‌های پرطرفدار در طراحی لوگو سالن‌ آرایشی محسوب می‌شود.

  • بنفش:

بنفش یک رنگ مرموز و شاداب است که اغلب با ثروت، شهرت و ارزش مرتبط می‌شود. در طراحی لوگو، استفاده از بنفش می‌تواند حس لوکس بودن و شهرت را به مخاطبان القا کند. همچنین، در طراحی لوگو می‌توان از رنگ بنفش به‌عنوان پس‌زمینه یک لوگو با رنگ طلایی نیز استفاده کرد.

  • مشکی:

مشکی یک رنگ قدرتمند، ارزشمند و اصیل است که حس قدرت و اعتبار را القا می‌کند. در طراحی لوگو سالن زیبایی، استفاده از مشکی می‌تواند حس رسمیت و قدرت را به مخاطبان القا کند. همچنین، رنگ مشکی می‌تواند به عنوان پس‌زمینه لوگو نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

تا اینجا به‌طور مختصر با مبحث روانشناسی رنگ‌ها آشنا شدید. نکته‌ی دیگر در انتخاب رنگ لوگو، دکوراسیون داخلی سالن زیبایی است. بهتر است رنگی را انتخاب کنیم که با محیط سالن زیبایی ما همخوانی داشته باشد. این یکپارچگی در برندینگ، در کاربر حس اعتماد را به‌وجود می‌آورد.

آخرین نکته در انتخاب رنگ، جامعه هدف ماست. در واقع باید بررسی کنیم که مشتریان ما بیشتر به کدام رنگ علاقه‌مند هستند. در نهایت، هر رنگی که در طراحی لوگو استفاده شود، باید با شخصیت برند و مخاطبان سازگار باشد تا آن حسی که انتظارش را داریم را به مشتریان منتقل کند.

اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کلی داشته باشیم می‌توانیم بگوییم با توجه به اینکه رنگ طلایی، صورتی و بنفش، مورد علاقه اکثر خانم‌هاست و حس خوبی را به‌آن‌ها منتقل می‌کند، می‌توانید از این رنگ‌ها برای طراحی لوگو سالن آرایشی خود استفاده کنید.

البته انتخاب رنگ لوگو به همین سادگی نیست و به‌شکل مختصر به آن اشاره کردیم. در مقاله انتخاب رنگ مناسب برای طراحی لوگو به‌شکل مفصل‌تر و جامع‌تر به این موضوع پرداخته‌ایم.

انتخاب طرح مناسب لوگو آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی

در لوگو از سبک‌های مختلفی برای طراحی آن استفاده می‌شود. در ادامه به بررسی این سبک‌ها می‌پردازیم.

سبک مونوگرام

در سبک مونوگرام از اولین حرف یا چند حرف اول برند یا کسب‌وکار در طراحی لوگو استفاده می‌شود. لوگو برند مک دونالد، اچ پی و الجی از جمله لوگوهایی هستند که از این سبک استفاده کرده‌اند.

اگر برای کار سالن آرایشی‌تان بیشتر روی پرسونال برندینگ خودتان کار کرده‌اید یا نام سالن آرایشی شما معروف است، می‌توانید از این سبک بهره ببرید.

لوگو مک دونالد

سبک پیکتوگرام

در این سبک از یک نماد برای طراحی لوگو استفاده می‌شود. لوگوهای شرکت‌های اپل و توییتر بر اساس این سبک طراحی شده‌اند (المان سیب و پرنده). این سبک از طراحی لوگو به‌دلیل ماهیت تصویری بودن آن، بیشتر در ذهن مخاطب باقی می‌ماند

این سبک برای سالن‌هایی مناسب است که به‌شکل تخصصی یک خدمات را ارائه می‌کنند. برای مثال اگر فقط خدمات مربوط به مو را ارائه می‌کنید، می‌توانید از نماد تصویری مو برای طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

لوگو اپل

سبک امبلم

در این سبک همزمان هم از متن و هم از نماد تصویری در طراحی لوگو استفاده می‌شود، در واقع متن در داخل لوگو قرار می‌گیرد. باید حواستان باشد که استفاده از این سبک، باعث پیچیدگی بیش از حد لوگوی شما نشود، اگر بخواهید از این نوع لوگو در ابعاد کوچک مثل کارت ویزیت استفاده کنید، ممکن است کلمات قرار گرفته در لوگو خوانا نباشد. لوگوی ناسا، استارباکس و بی‌ام‌و از این سبک استفاده کرده‌اند.

سبک مینیمال

سبک طراحی مینیمال، یکی سبک‌های پرطرفدار و ترند در زمینه طراحی لوگو است. در این سبک سعی می‌شود، المان لوگو در ساده‌ترین حالت ممکن طراحی شود و هیچ پیچیدگی نداشته باشد.

این سبک لوگو ساده است اما طراحی آن دشوار! چراکه لوگوی شما در عین سادگی باید بسیار خاص دیده شود. لوگو برند مسترکارت و ایر‌بی‌ان‌بی نمونه‌ای از آن است.

لوگو مسترکارت

سبک لوگو تایپوگرافی و ترکیبی

در سبک لوگو تایپوگرافی صرفا از نام برند در طراحی لوگو استفاده می‌شود. لوگو شرکت‌های سامسونگ و فدکس نمونه‌ای از آن است. در مقابل لوگوی ترکیبی، لوگویی است که هم المان دارد و هم در کنار آن از تایپوگرافی استفاده می‌شود.

به سوال اصلی می‌رسیم: کدام سبک از طراحی لوگو برای سالن زیبایی زنانه مناسب‌تر است؟

این موضوع جواب مشخصی ندارد اما برای اینکه به‌شما یک دید بدهیم می‌توانید از پیشنهادهای زیر استفاده کنید:

  • اگر نام شما، نام سالن زیبایی‌تان است یا اینکه نام سالن‌تان معروف است، می‌توانید از سبک‌های مونوگرام و تایپوگرافی استفاده کنید. این سبک‌ها نام برندتان را در ذهن ماندگار می‌کند
  • اگر روی یک دسته از خدمات سالن زیبایی مثل ناخن به‌شکل تخصصی کار می‌کنید می‌توانید از سبک پیکتوگرام، مینیمال یا ترکیبی استفاده کنید

فونت مناسب برای طراحی لوگو سالن آرایشی

انتخاب فونت مناسب برای سبک‌های تایپوگرافی، امبلم و ترکیبی یک مسئله بسیار مهم است. ازآن‌جایی که در این نوع سبک‌ها از متن استفاده می‌شود، باید یک فونت بسیار خوانا استفاده کنید.

لوگوی فعلی اغلب سالن‌های زیبایی دارای یک متن ریز و ناخواناست. یادتان باشد که شما ممکن است تصمیم داشته باشید لوگوی خودتان را روی اقلام تبلیغاتی نظیر کارت ویزیت چاپ کنید. فونت ریز، متن لوگو را ناخوانا می‌کند و باعث می‌شود در ذهن مخاطب ماندگار نشود. بنابراین اکیدا توصیه می‌کنیم از فونت‌های فارسی و انگلیسی فانتزی خودداری کنید.

پیشنهاد می‌شود که انتخاب فونت مناسب را به طراح لوگو واگذار کنید.

المان‌های پرکاربرد در طراحی لوگو آرایشگاه زنانه

یکی از پرکاربردترین المان‌ها در طراحی لوگو آرایشگاه زنانه، چهره‌ی گرافیکی یک خانم است. اما شما با توجه به حوزه خدماتتان می‌توانید از المان‌های زیر در طراحی لوگو استفاده کنید:

  • المان مو: مناسب برای خدمات شینیون مو، کوتاهی مو، رنگ مو و بافت مو
  • المان قیچی: مناسب برای خدمات کوتاهی مو
  • المان ناخن: مناسب برای خدمات مرتبط با کاشت و ترمیم ناخن
  • المان مژه و ابرو: مناسب برای خدمات لیفت و لمینت ابرو، کاشت مژه و اکستنشن مژه
  • المان صورت: مناسب برای خدمات مرتبط با پوست

برای انتخاب المان مناسب نیز حتما با طراح لوگو مشورت کنید.

چگونه لوگو سالن زیبایی طراحی کنیم؟ راهکارها و پیشنهادها

اگر تصمیم دارید برای سالن آرایشی خود یک لوگو طراحی کنید، راهکارهای مختلفی پیش‌رو دارید. در ادامه هر کدام از راهکارها را به‌همراه مزایا و معایب آن بررسی می‌کنیم.

۱- طراحی لوگو رایگان با لوگوسازهای آنلاین

شما می‌توانید با استفاده از لوگوسازهای آنلاین بدون صرف هزینه‌ای برای سالن خود لوگو طراحی کنید. این راهکار را اصلا پیشنهاد نمی‌کنیم. معمولا خروجی این سایت‌ها دقیق و حرفه‌ای نیست و ممکن است حس خوبی به کاربر منتقل نکند.

مزایا:

  • رایگان بودن

معایب:

  • فاصله داشتن لوگو از هویت بصری برند شما
  • نداشتن تناسب در طراحی لوگو
  • عدم پشتیبانی از فونت فارسی در سایت‌های خارجی

۲- طراحی رایگان لوگو سالن زیبایی زنانه با هوش مصنوعی

دومین راهکار استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی لوگو است. شما با استفاده از پرامپت (دستور) به ابزار هوش مصنوعی می‌توانید لوگوی مدنظر خودتان را درخواست دهید.

مزایا:

  • تحویل رایگان و سریع
  • طراحی حرفه‌ای‌تر لوگو نسبت به لوگوساز‌های آماده

معایب:

  • پولی بودن برخی از ابزارهای هوش مصنوعی در این زمینه
  • محدود شدن در ادیت کردن لوگو
  • نیاز داشتن به مهارت پرامپت نویسی برای گرفتن بهترین خروجی
  • امکان نداشتن دریافت فایل در فرمت‌های مختلف

۳- خرید فایل لایه باز و اصلاح آن

راهکار دیگر، استفاده از لوگوهایی است که قبلا توسط یک گرافیست، طراحی شده و شما می‌توانید با خرید فایل، آن را به‌عنوان لوگوی خود استفاده کنید.

مزایا:

  • حرفه‌ای بودن طراحی لوگو
  • تحویل فایل به محض خرید

معایب:

  • نیازمند صرف هزینه
  • ممکن است افراد زیادی یک طرح لوگو را خریداری کرده باشند و لوگوی شما شبیه به سایرین شود
  • برای ویرایش کردن لوگو مطابق نظرتان باید کار کردن با نرم‌افزار فتوشاپ را بلد باشید. البته می‌توانید با استخدام فتوشاپ کار و صرف هزینه‌ی مناسب، لوگو را مطابق نظرتان تغییر دهید

۴- طراحی لوگو اختصاصی و حرفه‌ای

آخرین راهکاری که به شما معرفی می‌کنیم، سفارش لوگو به یک طراح حرفه‌ای در این زمینه است. این راهکار را به همه‌ی کسانی که می‌خواهند بدون دردسر یک لوگو برای سالن زیبایی خود داشته باشند را پیشنهاد می‌کنیم.

این روش یک مزیت مهم دارد و آن هم این است که طراح لوگو بر اساس اصول طراحی و برندینگ و همچنین سلیقه شما سعی می‌کند بهترین لوگوی ممکن را طراحی کند.

مزایا:

  • داشتن یک لوگوی اصولی مطابق با برندینگ سالن زیبایی شما
  • رایگان بودن درخواست کردن برای ویرایش و اصلاح لوگو (تا چند مرتبه)
  • امکان تحویل فایل از طراح در اندازه‌ها و فرمت‌های مختلف با پس‌زمینه‌های مختلف
  • امکان مشورت کردن و استفاده از دانش تخصصی طراح، برای انتخاب رنگ و سبک طراحی لوگو

معایب:

  • نیازمند صرف هزینه (البته که در بلند مدت ارزشش را دارد!)
  • ممکن است فرایند طراحی تا تحویل آن، یک الی دو هفته زمان ببرد

۷ نمونه‌ لوگو سالن آرایشی و زیبایی زنانه

حالا با اهمیت طراحی لوگو، ویژگی‌های یک لوگوی مناسب سالن آرایشی و سبک‌های آن آشنا شدید قصد داریم چند نمونه لوگوی زیبا برای طراحی لوگو آرایشگاه زنانه به شما نشان دهیم. این نمونه‌ها توسط فریلنسرهای پونیشا طراحی شده‌اند

شما می‌توانید نمونه‌هایی که بیشتر مورد علاقه‌تان است را انتخاب کرده و به طراح لوگوی خود نشان دهید تا متناسب با آن‌ها برای شما لوگو طراحی کند.

نمونه لوگو سالن زیبایی

نمونه لوگو سالن زیبایی

نمونه لوگو سالن زیبایی

نمونه لوگو سالن زیبایی

نمونه لوگو سالن زیبایی

نمونه لوگو سالن زیبایی

نمونه لوگو سالن زیبایی

نکات پایانی طراحی لوگو سالن زیبایی

این نکات تکمیلی را به‌یاد داشته باشید و برای طراحی لوگو سالن زیبایی خود استفاده کنید:

نکته ۱: بررسی لوگوهای رقبا را فراموش نکنید!

تفاوتی نمی‌کند قصد دارید خودتان لوگو طراحی کنید یا اینکه به یک طراح واگذار کنید، در هر صورت لوگوی برترین رقبای خودتان را بررسی کرده و سعی کنید از آن‌ها برای لوگوی خود الهام بگیرید. لوگوهای خوب و بد را دسته‌بندی کنید و از ویژگی‌های مشترک بهترین لوگوها در طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

همچنین بررسی برترین لوگوهای مطرح دنیا ممکن ایده‌های خوبی به شما بدهد.

نکته ۲: پس از طراحی لوگوی جدید از دیگران بازخورد بگیرید

پس از اینکه لوگو سالن زیبایی خودتان را از طراح تحویل گرفتید، سعی کنید از مشتریان و مخاطبان بازخورد بگیرید و صرفا سلیقه‌ای عمل نکنید. در نهایت بازخوردها را جمع‌آوری کنید و به طراح لوگو بگویید تا در آن تغییرات لازم را اعمال کند.

نکته ۳: هویت بصری فقط طراحی لوگو نیست!

هویت بصری اجزای مختلفی دارد که طراحی لوگو یکی از آن‌هاست. انتخاب رنگ برند، طراحی اقلام تبلیغاتی مثل کارت ویزیت و رنگ‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید همه در کنار هم هویت بصری شما را شکل می‌دهد.

اگر طراحی لوگوی شما با رنگ‌هایی در کسب‌وکارتان استفاده می‌کنید همخوانی نداشته باشد، قدرت برندینگ شما کمتر می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که از طراح بخواهید تا در کنار طراحی لوگو، برایتان یک هویت بصری زیبا طراحی کند.

[برای سالن زیبایی خود به طراحی کارت ویزیت حرفه‌ای نیاز دارید؟ از فریلنسرهای پونیشا برای ساخت کارت ویزیت خود استفاده کنید.]

حرف آخر

طراحی لوگو، جز مهم‌ترین بخش‌های برندینگ سالن زیبایی شماست. برای طراحی آن گزینه‌های زیادی در پیش دارید که پیشنهاد ما این است آن را به برترین گرافیست‌های پونیشا برون‌سپاری کنید، چرا که به کمک آن‌ها می‌توانید با طراحی لوگو و یک هویت بصری زیبا، به برندینگ خودتان جهش بدهید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds