skip to Main Content
دیدن استوری، پست‌ یا فالور‌ پیج‌های پرایوت امکان پذیر است یا نه!؟

دیدن استوری، پست‌ یا فالور‌ پیج‌های پرایوت امکان پذیر است یا نه!؟

همین ابتدای کار به شما بگوییم که روش مستقیمی برای دیدن پیج پرایوت وجود ندارد. البته این به معنی نیست که هیچ راهی‌ برای این کار وجود ندارد، در ادامه روش‌های موجود را بررسی می‌کنیم.

این حقیقت را نباید فراموش کنیم که محتوای موجود در پیج‌های پرایوت، شدیدا توسط اینستاگرام محافظت می‌شود و تقریبا راهی برای دور زدن سرورهای اینستاگرام وجود ندارد.

چرا افراد پیج خود را پرایوت می‌کنند؟

پرایوت کردن پیج یکی از راه‌های افزایش حریم خصوصی افراد است، با این کار امکان مشاهده پست‌ها و استوری‌ها محدود به فالوورهای شما می‌شود. [اگر تمایل دارید امنیت پیج خودتان را بالاتر ببرید پیشنهاد می‌کنیم راه‌های افزایش امنیت پیج اینستاگرام را مطالعه کنید]

یک تصویر از یک پیج پرایوت اینستاگرام

آیا راهی برای دیدن فالور های پیج پرایوت وجود دارد؟

ما ابتدا آمدیم سرویس‌های رایگان و سایت دیدن پیج پرایوت که مدعی بودند چنین قابلیتی دارند را تست کردیم. هیچ کدام از آن‌ها نتوانستد محتوای یک پیج پرایوت را باز کنند. پس می‌توان نتیجه گیری کرد: ما نمی‌توانیم از طریق وب‌سایت‌ها، محتوای پیج‌های پرایوت را ببینیم.

تنها راه برای دیدن پست و استوری پیج پرایوت: ساختن پیج فیک!

فقط یک راه برای دیدن محتوای پیج پرایوت وجود دارد: شما می‌توانید یک پیج فیک بسازید طوری که برای صاحب پیج مدنظر قابل اعتماد باشد. در این‌صورت شانس شما برای دیدن محتوای آن پیج بالا می‌رود (این کار ممکن است از نظر اخلاقی درست نباشد بنابراین مسئولیت اخلاقی چنین کاری را به شما واگذار می‌کنیم).

راه جالب دیگری که وجود دارد این است که اگر شخصی را می‌شناسید که پیج مدنظر شما را فالو دارد، از آن شخص بخواهید تا اطلاعات آن پیج را در اختیارتان قرار دهد.

آیا سایتی برای دیدن پیج پرایوت وجود دارد؟

همانگونه که پیشتر گفتیم، سایت‌هایی مدعی هستند که چنین کاری را انجام می‌دهند. ما نیز آن‌ها را تست کردیم. بعضی از آن‌ها به شما تبلیغات آزاردهنده نشان می‌دهند و ممکن است حتی برخی از آن‌ها کلاهبرداری باشند.

همانطور که انتظار داشتیم هیچ کدام از سرویس‌های رایگان آن‌ها کار نکرد. بنابراین هیچ سایت و نرم افزار دیدن پیج پرایوت وجود ندارد و اکیدا توصیه می‌کنیم به هر وب‌سایتی اعتماد نکنید و داده‌های شخصی خودتان را از جمله ایمیل، نام و… را در جایی وارد نکنید.

[پیج کاری اینستاگرام دارید؟ با استخدام ادمین حرفه‌ای وظایف و کارهای وقت‌گیر اینستاگرام را برون‌سپاری کنید.]

دیدن پیج پرایوت اینستاگرام با سایت Storistalker

تصویر از سایت storistalker که محل درج آیدی را نشان می‌دهد

ممکن است بخواهید پست‌ها و استوری‌های یک پیج غیر پرایوت را ببینید بدون اینکه صاحب پیج متوجه شود. دراین‌صورت پیشنهاد می‌کنیم از سایت https://storistalker.com استفاده کنید (ممکن است برای ورود به این سایت به یک ابزار ضد تحریم نیاز داشته باشید).

  1. ابتدا وارد این وب‌سایت شوید
  2. آیدی پیج مورد نظر را در باکس وارد کنید
  3. روی دکمه view anonymously کلیک کنید
  4. منتظر شوید تا اطلاعات پیج مدنظر لود شود

پیشنهاد جایگزین به‌جای دیدن پیج‌های پرایوت: کسب درآمد از اینستاگرام!

قصد داریم شما را با یک حقیقت مواجه کنیم: دیدن محتوای یک پیج پرایوت، هیچ کمکی به زندگی شخصی و کاری شما نمی‌کند؛ بلکه به‌جای آن پیشنهاد می‌کنیم تلاش کنید که از اینستاگرام درآمد داشته باشید! وقت طلاست و چرا طلای خودمان را صرف کارهای باارزش‌تر نکنیم؟

اگر این قسمت از مقاله برای شما تلنگری بود پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را با دقت بیشتری بخوانید.

یکی از روش‌های ساده برای کسب‌ درآمد از اینستاگرام، ادمین شدن پیج‌های کاری است. اگر وظایف یک ادمین اینستاگرام را به خوبی نمی‌شناسید مقاله ادمین اینستاگرام چیست را مطالعه کنید.

چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

ازآنجایی‌که با اینستاگرام و محیط آن آشنا هستید به‌خوبی می‌دانید چه محتواهایی برای اکثر مردم جذاب هستند، کافیست همین محتواها را برای کسب‌وکارها تولید کنید و به دایرکت‌ها و کامنت‌های آن پیج پاسخ دهید، وقتی که تلاش‌های شما به‌عنوان یک ادمین اینستاگرام منجر به افزایش فروش یک کسب‌وکار شود، می‌توانید حقوق خوبی درخواست کنید!

برای تبدیل شدن به ادمین اینستاگرام باید به ابزارها و نرم‌افزارهای تولید محتوا مسلط باشید، البته این قسمتی از وظایف یک ادمین است. در مقاله چگونه ادمین اینستاگرام شویم چگونگی آن‌را مفصل‌تر توضیح داده‌ایم.

البته تبدیل شدن به ادمین پیج‌های اینستاگرامی یکی از روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام است. چند روش دیگر برای کسب درآمد نیز وجود دارد:

  • تولید محتوا، جذب فالوور و کسب درآمد از اسپانسری تبلیغات
  • تامین محصول و فروش مستقیم کالا
  • فروش خدمات
  • فروش دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی
  • کسب درآمد از طریق همکاری در فروش
  • و روش‌های دیگری که در کسب درآمد از اینستاگرام گفته‌ایم.

با عمل کردن به این قسمت از مقاله، در آینده از تصمیم خود تشکر خواهید کرد!

جمع بندی

محتواهای پیج‌های پرایوت، توسط اینستاگرام محافظت می‌شود و تنها راه برای دیدن پست‌ها و استوری‌های پیج پرایوت می‌توانید یک پیج فیک قابل اعتماد بسازید تا شانس فالو شدن شما بیشتر شود (البته با مسئولیت اخلاقی خودتان). همچنین اشاره کردیم از سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که مدعی هستند چنین کاری انجام می‌دهند، برخی از آن‌ها توسط ما تست شدند و نتیجه‌ای در بر نداشتند.

۴.۱/۵ - (۱۱ امتیاز)
دیدگاه‌ها

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Back To Top

This will close in 0 seconds