
انجام شده
حسابداری، مالیاتی، حقوق و دستمزد یک شرکت تازه تاسیس
- کسبوکار
با سلام و احترام، درزمینه فروش چسب و لاستیک شرکت جدیدی تاسیس شده، نیاز به حسابدار ریموت و مسلط به برنامه حسابداری فروشگاهی هلو، با تجربه و دانش مالیاتی و آگاه به قوانین روز حسابداری، مالیاتی و حقوق و دستمزد، ـ ثبت اسناد خرید، فروش، هزینه... ـ ارائه گزارشات هفتگی تراز و غیره ـ ثبت و پیگیری اظهارنامه های ارزش افزوده، فصلی،و ....
- بررسی و آنالیز و اصلاح روند های اجرایی و تهیه فرم و فرمت برای بخش حسابداری،
خواهشمند است نسبت به ایجاد ساختار حسابداری مالیاتی پیشنهاد خود را مطرح نمایید،
مهارتهای مورد نیاز
حسابداری
ممیزی
حقوق و دستمزد
مالیات
قانون مالیات
امکانات ویژه
بینهایت
سرویسهای مرتبط
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کردهاند
- کارفرما این پیشنهاد را انتخاب کرده است.

salasehali4.83(13) امتیاززمان تحویل: 30 روزارسال پیشنهاد در: - زمان تحویل: 20 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 25 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 15 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 50 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 5 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 6 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 2 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 31 روزارسال پیشنهاد در:
eli21005(2) امتیاززمان تحویل: 30 روزارسال پیشنهاد در:
payampirayshshirazi4.97(12) امتیاززمان تحویل: 30 روزارسال پیشنهاد در:- زمان تحویل: 30 روزارسال پیشنهاد در:
آخرین پروژه های کسبوکار
projects




