پروژه انجام شده
ترکیبی از قیمت و کیفیت اهمیت دارد.تنظیمات GA4 و GTM
ایجاد شده توسط
در تبلیغات کلیکی Google ads به منظور دریافت conversion value پس از خرید، اتصال بین وب سایت و بخش google ads conversion بواسطه GTM و GA4 انجام شده است.
تمام اطلاعات مقادیر پارامترها بصورت صحیح از GTM تا GA4 دریافت می شوند (Report Realtime)
ولیکن مقادیر در GA4 revenue ثبت نمی شوند در نتیجه گزارشات GADS conversions فاقد value است و صرفا count (تعداد دفعات خرید در GADS Conversions) عمل می کند.
متخصص مربوطه نیاز است از طریق troubleshoot مشکل را پیدا و رفع نماید.
توجه شود این پروژه جهت ثبت اطلاعات "value" در سه پارامتر مختلف (tarnsaction id, transaction value, transaction currency) بابت هر conversion از GTM در GA4 revenue است. بنابراین تخصص در هر دو مورد GTM,GA4 الزامی است.
تصریح
شرایط:
دسترسی ها از طریق ریموت است.
حتما مشکل مربوطه و نحوه رفع بصورت کامل با قابلیت اجرا در گزارش تحویل پروژه ثبت شود.
10 شهریور 1403 8:23
Google Analytics
گوگل ادز (Google Ads)
گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)
بودجه کارفرما
آخرین پروژه های بازاریابی و فروش
projects