پونیشا
پونیشا
پروژه باز
ترکیبی از قیمت و کیفیت اهمیت دارد.
طراحی سایت مبتنی بر وردپرس
ایجاد شده توسط
behifigobehifigo
توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تیتوسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تی
در این سایت،،مشتری در یک آزمون تستی شرکت کرده و بر اساس نتیجه ی حاصل از این آزمون(بر اساس امتیازی که کسب می کند) پیشنهادات مختص به او برایش به شکل یک جدول ارسال می شود. مشتری برای استفاده از این خدمت باید حق اشتراک پرداخت کند. برای نمونه وبسایت زیر بر اساس سوالاتی که از مشتری خود می پرسد، یک برنامه ی تمرینی ورزشی مختص به او معرفی می کند aiworkoutgenerator.com در وبسایت مورد نظر، امکاناتی مثل چت با اپراتور سایت،درگاه پرداخت برای حق اشتراک، ثبت نام و ورود به پروفایل و صفحاتی برای توضیح خدمات و بارگذاری مطالب لازم است.
مهارت های مورد نیاز
HTML
برنامه نویسی تحت وب
جاوا اسکریپت (JavaScript)
سی اس اس (CSS)
طراحی رابط کاربری (UI)
امکانات ویژه
فوری
زمان باقی‌مانده برای ارسال پیشنهاد

پیشنهادها16

زمان باقی‌مانده برای ارسال پیشنهاد
بودجه کارفرما
پیشنهادها16
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کرده‌اند

زمان تحویل: 6 روز

زمان تحویل: 3 روز

زمان تحویل: 30 روز

زمان تحویل: 7 روز

زمان تحویل: 30 روز

زمان تحویل: 15 روز

زمان تحویل: 10 روز

زمان تحویل: 10 روز

زمان تحویل: 14 روز

زمان تحویل: 20 روز
avatar
4.73

زمان تحویل: 10 روز

زمان تحویل: 14 روز

آخرین پروژه های توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تی

projects
طراحی سایت فروشگاهی با پایتون (جنگو)
با سلام یک سایت فروشگاهی لوازم خانگی می خوام که با پایتون (جنگو )طراحی شده باشه
فرصت انتخاب
پیشنهادها15
ایجاد جستجوی معکوس تصاویر در سایت وردپرسی
یه سایت وردپرسی دارم که شامل تعداد زیادی طرح برای فروش هست. میخوام کاربر با جستجوی تصویر بتونه به محصول مورد نظرش برسه.
فرصت انتخاب
پیشنهادها2
اصلاح صفحات وبسایت حقوقی به صورت حرفه‌ای
باسلام؛ یک وبسایت حقوقی دارم که از قبل کاملا طراحی شده، طراحی گرافیکی ضعیفی داره و کاربری باهاش راحت نیست. هدفم اصلاح صفحات وبسایت و طراحی اون متناسب با خدمات وکالت و مشاور حقوقی هست. هدف اصلی ما آموزش قراردادنویسی نیز هست. با تشکر
فرصت انتخاب
پیشنهادها7
ساخت ایمیل فوری
شرح پروژه: هدف از این پروژه، توسعه سیستمی مشابه ربات‌های زیر است: https://t.me/fakemailbot https://t.me/TempMail_org_bot این سیستم باید از طریق فریم‌ورک Laravel پیاده‌سازی شده و به یک ربات متصل شود. کاربران می‌توانند از طریق ربات درخواست ایجاد ایمیل‌های موقت با دامنه‌های مختلف را بدهند و تمامی ایمیل‌های دریافتی از طریق همان ربات برای آنها نمایش داده شود. ویژگی‌های کلیدی پروژه: ایجاد ایمیل‌های جدید از طریق ربات : کاربران می‌توانند از طریق ربات درخواست ایمیل‌های موقت با دامنه‌های مختلف را بدهند. تنظیم محدودیت‌های استفاده از ایمیل: امکان تعیین محدودیت برای هر کاربر، به‌عنوان مثال تعیین اینکه هر کاربر در کل چند ایمیل می‌تواند دریافت کند یا محدود کردن تعداد ایمیل‌های دریافتی روزانه برای کاربران. سیستم اشتراکی و رایگان: سیستم شامل دو بخش رایگان و اشتراکی خواهد بود. بخش رایگان: کاربران می‌توانند از دامنه‌های خاصی که برای ایمیل‌های رایگان تعیین شده استفاده کنند. بخش اشتراکی: دامنه‌های متنوع‌تری برای کاربران اشتراکی ارائه می‌شود که تعداد بیشتری از دامنه‌ها را شامل می‌شود. عدم محدودیت در تعداد دامنه‌ها: این سیستم باید از حداقل ۱۰ دامنه مختلف برای ایجاد ایمیل استفاده کند و محدود به یک یا دو دامنه نخواهد بود. اتصال به ربات : تمامی عملکردهای مرتبط با ایجاد ایمیل و نمایش ایمیل‌های دریافتی از طریق ربات انجام خواهد شد. این پروژه باید با دقت و کیفیت بالا پیاده‌سازی شود و قابلیت توسعه برای استفاده در مقیاس‌های بزرگ‌تر را داشته باشد. اگر به انجام این پروژه علاقه‌مند هستید، لطفاً با من تماس بگیرید.
فرصت انتخاب
پیشنهادها7
نرم افزار ویندوزی ، برای ذخیره اطلاعات فایل های املاک
به یه نفر نیاز دارم که بتونه برام نرم افزاری برای ثبت فایل املاک درست کنه صفحه ها ی مورد نیاز 1- نمایش کلی اطلاعات ذخیره شده (فایلها ) 2-جستجو 3-ثبت فایل 4-بایگانی هست 5-اشخاص(دفترچه تلفن) یه نکته که برام خیلی مهمه میخوام ثبت و جستجو و به طور کلی کار با یو آی ساده باشه و گزینه ها و فیلد های ثبت اطلاعات و جستجوی آنها ،قابل مدیریت و تغییر و حذف و اضافه باشه(کاملا داینامیک) و اینکه بشه از نتیجه های جستجو تو فرمت ورد و txt و اکسل خروجی گرفت ، همچنین گزینه های مربوط به خروجی اطلاعات هم قابل انتخاب باشه ممنون از همه
فرصت انتخاب
پیشنهادها16
تغییر در رابط کاربری وبسایت
سلام. در حال حاضر ما یک وبسایت داریم که به درستی کار میکنه و مشکل عملکردی نداره. رابط کاربری هم داره. اما میخوایم بخشهاییش تغییر کنه تا شبیه وبسایت قبلیمون بشه. وب سایت از react استفاده میکنه و هیچ تغییر عملکردی نباید درش اتفاق بیفته. فقط تغییر رابط کاربری. سایت قبلیمون هم موجوده. یک سری تغییرات در نقشه اعمال میشن که خودم انجام میدم و تغییراتی که از شما میخوام فقط در react, html و css هست و ssr هم نخواهیم داشت. تغییرات به شما گفته خواهد شد ولی تعداد صفحاتی که باید تغییر کنن 12 عدده. نمونه سایت موجود اینه: https://demo4.traccar.org/ لطفا قبل از پیشنهاد پروژه عضو بشید داخلش و ببینید محتویات سایت رو. در مورد مدیریت ناوگان حمل و نقل هستش.
فرصت انتخاب
پیشنهادها8
طراحی یک بازی مشابه Major و Dogs
سلام خدمت طراحان گرامی ما به دنبال یک طراح بسیار خلاق و هنرمند برای طراحی یک بازی مشابه Major و Dogs اما با ایده ای متفاوت هستیم. توضیحات دقیق تر خدمت طراح ارسال میشود. طراحی باید در فیگما و کامپونتت محور انجام بشود. لطفا مبلغ پیشنهادی و نمونه کار های خود رو ارسال بفرمایید.
فرصت انتخاب
پیشنهادها3
باج افزار .hlas
متاسفانه این باج افزار به یکی از سیستم های من وارد شده و فایل هارو کدگذاری کرده کسی راه حلی داده؟
فرصت انتخاب
پیشنهادها1
طراحی و تکمیل وبسایت فروشگاهی وردپرس
سلام، یک وب‌سایت وردپرسی دارم که تا حدی تنظیمات و طراحی آن انجام شده است، به دنبال توسعه دهنده ای هستم که تجربه کافی در طراحی وب‌سایت‌های فروشگاهی وردپرس را داشته باشد و آن را تکمیل کند. قالب اهورا خریداری و نصب شده. کارهایی که از توسعه دهنده محترم انتظار دارم شامل موارد زیر است: 1. تنظیمات فروشگاه: - نصب و تنظیم کامل فروشگاه با افزونه WooCommerce - تنظیمات درگاه پرداخت، کارت به کارت، ارسال و هزینه‌های حمل‌ونقل (هنوز ای نماد و درگاه دریافت نشده) - اطمینان از اینکه محصولات جدید به صورت خودکار در دسته‌بندی‌های مربوطه قرار بگیرند - اضافه کردن قابلیت کوپن تخفیف و پیاده‌سازی امکاناتی مثل مقایسه محصولات - قرار دادن قسمت پیشنهاد های شگفت انگیز و محصولات در صفحه اصلی 2. عضویت و ورود کاربران: - طراحی فرم‌های عضویت و ورود کاربران - تنظیم پروفایل کاربری و تاریخچه خرید برای هر کاربر 3. طراحی هدر و فوتر: - طراحی و تنظیم هدر شامل منوهای اصلی، آیکون سبد خرید، دکمه‌های ورود/ثبت‌نام، مگامنو(شامل محصولات و خدمات که به طور خودکار پس از اضافه کردن محصول به محصولات اضافه شوند و برای خدمات، عنوان خدمات رو در مگامنو گذاشت و لینک داد به نوشته )، جستوجو، - طراحی فوتر شامل لینک‌های ضروری (تماس، قوانین، حریم خصوصی، شبکه‌های اجتماعی و…) 4. ایجاد برگه‌های جداگانه برای دسته‌بندی‌ها خدمات و محصولات: - حدود ده دسته‌بندی داریم. برای هر دسته‌بندی، یک برگه جداگانه طراحی شود. - نوشته‌های جدید و محصولات و خدمات جدید به صورت خودکار در دسته‌بندی‌ها و برگه های مربوطه قرار بگیرند. مثلا اگر چیپس رو به محصولات اضافه کردم، علاوه بر اضافه شدن در فروشگاه، در برگه مربوط به تنقلات هم به عنوان محصول اضافه شود 5. موارد امنیتی نصب و تنظیم افزونه های امنیتی لازم جلوگیری از ثبت نام ربات با استفاده از کپچا تنظیمات لازم برای کنترل اسپم در بخش نظرات 6. نصب و تنظیم افزونه های seo و قابلیت واکنش‌گرا بودن(Responsive) برای موبایل و تبلت را داشته باشد.
فرصت انتخاب
پیشنهادها14
طراحی وبسایت با قالب ورد پرس
وبسایتی می خوام با قالب ورد پرس برای معرفی تک محصول هاست و دامین هم موجوده
فرصت انتخاب
پیشنهادها21