0%

در رویداد روز بازاریابی دیجیتال متخصصان و کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا، استارتاپ‌ها، مدیران کسب و کارها و صنایع مختلف و همچنین علاقمندان و دانشجویان شرکت می‌کنند. روز بازاریابی دیجیتال صرفا یک رویداد نیست، سازمانی است برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و مهم تر از آن بازار دیجیتال مارکتینگ، ماموریت اصلی آن ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای مختلف است.
بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش می کند آخرین دغدغه ها، راهکارها و روشهای مختلف را با فعالین و علاقه مندان این حوزه به اشتراک بگذارد.

در روز بازاریابی دیجیتال حرف ها و آدمها مهم هستند و اگر حرف مستندی باید به گوش فعالین دیجیتال مارکتینگ برسد روز بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین بسترها برای اینکار است. از طرف دیگر خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی دانش باعث رشد این بازار می‌شود برای همین روز بازاریابی دیجیتال این کار را با جدیت دنبال می‌کند.

حضور استارت‌آپ‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، یکتانت و زرین پال، … و صحبت در مورد جدیدترین تجربیات و دغدغه‌های کسب و کار‌های دیجیتال باعث شده تا رویداد روز بازاریابی دیجیتال فضایی حرفه‌ای برای شبکه سازی و انتقال تجربیات به خود بگیرد.

این رویداد تا بحال در دو دوره برگزار شده است و مجموع ۱۸۰۰ شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده. برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و … از بخش‌های رویدادهای قبلی بوده است.

برگزاری دور سوم از این رویداد

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال دی ماه سال ۹۸ به مدت ۳ روز برگزار می‌شود. تفاوت‌های اساسی‌ این رویداد با رویدادهای قبلی که باعث افزایش فضای تخصصی‌ رویداد می‌شود:

  • جداسازی هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آن‌ها از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف(Edition)
  • ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف
  • بررسی دغدغه های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • همکاری گسترده‌تر با همکاران، شریکان تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان

بخش‌های مختلف سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال

روزبازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه ها و صنایع مختلف را بررسی کند. این بخش‌ها شامل حوزه های صنایع تند مصرف(FMCG)، آرایشی بهداشتی ، غذایی و …، حمل و نقل ، سفر و لجستیک، موبایل، مد و لباس و مال های تجاری و فروشگاه های زنجیره ای و مواردی ازین دست است.

این رویداد از ۱۲ تا ۱۴ دی ماه و در تهران برگزار می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف ponisha با ۳۰ درصد تخفیف در این رویداد ثبت نام کنید. همچنین برای ارتقای تفکر سبز و پایدار، هیج محتوای کاغذی‌ای مانند کاتالوگ و بروشور مربوط به این رویداد ارائه نمی‌شود.

برای تهیه‌ی بلیت به وبسایت روز بازاریابی دیجیتال(dmday.ir) مراجعه نمایید.

نویسنده

تیم مدیریت پونیشا

پونیشا سایت برون سپاری پروژه های آنلاین است و هزاران فریلنسر در صدها مهارت مختلف آماده کار برای شما هستند. همین امروز پروژه خود را ایجاد کنید.