پونیشا
Salimi04

Salimi04

0
Tehran
Salimi04

Salimi04

0
Tehran
متوسط زمان پاسخ‌گویی کمتر از 1 ساعت
متوسط زمان پاسخ‌گویی کمتر از 1 ساعت

درباره من

با بیش از ۶ سال تجربه در حوزه‌های اداری، خرید، تأمین و مدیریت دفتر، مهارت بالایی در ورود داده، مدیریت سفارش‌ها، هماهنگی اداری و پشتیبانی کسب‌وکارها دارم. دارای تجربه کار با نرم‌افزارهای Excel، Word، سیستم‌های اداری و مدیریت پروژه‌های کوچک. قابلیت انجام کارها به صورت دورکاری و مدیریت زمان با مسئولیت‌پذیری بالا.

مهارت‌ها

  • بازنویسی مقالات
  • گزارش نویسی
  • نوشتن سخنرانی
  • اکسل (Excel)
  • تحقیقات علمی
  • + 4 مهارت دیگر

سوابق کاری

  • مسئول خریدیک کارخانه تولیدیکارخونه تولیدی محصولات پلاستیکی مسئول خرید، تأمین خرید و تأمین مواد اولیه و تجهیزات پیگیری سفارشات و کنترل موجودی هماهنگی با تامین‌کنندگان و مدیریت قراردادها مسئول اداری / دفتر مدیرعامل مدیریت نامه‌ها و اسناد اداری تنظیم جلسات و پیگیری امور روزانه ارتباط با مشتریان و هماهنگی بین بخش‌ها01 آبان 1398 - 01 آذر 1404 (حدود 6 سال)

سوابق تحصیلی

  • کارشناسی ارشد زمین شناسی مهندسیدانشگاه سراسری تبریز_دیپلم تجربی کارشناسی زمین شناسی از دانشگاه زنجان01 مهر 1394 - 16 دی 1396 (بیشتر از 2 سال)
آخرین فعالیت 19 آذر 1404

0 پروژه انجام شده
عضو پونیشا از 18 آذر 1404
متولد 1371
مسلط به انگلیسی و فارسی
پروژه‌ها
پروژه‌ای یافت نشد!
امتیاز کلی فریلنسر
نرخ موفقیت در پروژه‌ها
کیفیت کار
تعامل با کارفرما
سرعت عمل
تمایل به همکاری مجدد