پونیشا
پونیشا
پروژه باز
ترکیبی از قیمت و کیفیت اهمیت دارد.
ویرایش و شخصی سازی یک افزونه ورپرس
ایجاد شده توسط
oomoooomoo
توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تیتوسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تی
ویرایش افزونه فیلد خرید که لینک افزونه اخر توضیحات گذاشته میشود ---افزونه یک قسمت دارد زمانی که میزنیم روی عدد وارد کردن میتوان تنظیم کرد مبلغی به پول محصول اضافه شود. ولی متاسفانه تنها مبلغ ثابتش رایگان هست و ما میخواهیم یک فرمول بتونیم قرار بدیم که عددی که وارد میکنن با اون فرمول نسبت به قیمت محصول حساب شود مثلا (عدد*2*قیمت محصول) قبلا برسی شده نیاز هست خودتان کد نویسی کنید کد های این ویژگی داخل نسخه پولیش هست و قابل دسترسی نیست که بشه فقط لایسنسشو برداشت کرد (اگر بتوانید میتونید نسخه پولیش اگر داخل اینترنت هست پیدا کنید کد همین بخش را پیدا کنید بردارید و برای افزونه ما قرار دهید) --- به افزونه فیلد دکمه اضافه بشه که به دکمه لینک بدیم کاربر روی دکمه بزنه صفحه جدید باز بشه بره به همان لینک --- یک وضعیت سفارش داریم به نام اطلاعات اشتباه . میخواهیم وقتی در این وضعیت سفارش مشتری قرار گرفت مشتری بتوانید اطلاعاتی که در این افزونه (فیلد های سفارشی) وارد کرده را ویرایش کند و ذخیره کند بعد از ثبت اطلاعات جدید سفارش کاربر خودکار وارد وضعیت درحال انجام شود با اطلاعات جدید https://wordpress.org/plugins/advanced-product-fields-for-woocommerce
مهارت های مورد نیاز
HTML
برنامه نویسی تحت وب
پی اچ پی (PHP)
وردپرس (WordPress)
زمان باقی‌مانده برای ارسال پیشنهاد

پیشنهادها5

زمان باقی‌مانده برای ارسال پیشنهاد
بودجه کارفرما
پیشنهادها5
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کرده‌اند

زمان تحویل: 1 روز

زمان تحویل: 5 روز

زمان تحویل: 7 روز

زمان تحویل: 2 روز

زمان تحویل: 7 روز

آخرین پروژه های توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تی

projects
ایجاد پنل ادمین یک محصول فروشگاهی
به یک فرد برای تکمیل پنل ادمین یک سایت فروشگاهی با تکنولوژی react و رفع ایرادات بخش فرانت با تکنولوژی next.js لازم داریم. برای پنل ادمین روی دیزاین دستی میریم جلو و برای فرانت با فیگما. حدودا دو هفته بصورت پارت تایم کار لازم هست
فرصت انتخاب
پیشنهادها7
افزودن امکانات به اسکریپت لاروال فروشگاهی
سلام من یک سری امکانات میخواستم به این اسکریپت اضافه کنم -سیستم گزینه حمل و نقل مثل با سلام ( مثلا انتخاب گزینه ای باشه ارسال رایگان یا رایگان تا مبلغ سفارش ... یا هزینه ثابت پستی) - - سیستم احراز هویت کاربران میخوام که کد ملی و تاریخ تولدشون رو وارد کنند تا با شماره موبایل مطابقت داشته باشد - ورود و ثبت نام با شماره موبایل باشد - افزودن پنل پیامکی لینک دمو: https://enzo.themefix.ir/
فرصت انتخاب
پیشنهادها7
شخضی سازی سایت وردپرسی
وقت بخیر یک سایت وردپرسی هست که میخواستم صفحه محصول این سایت شبیه به نمونه ای بشه ک ارسال میکنم سایت وردپرسی هست
فرصت انتخاب
پیشنهادها30
دیباگ و ویرایش کردن پروژه CVAE
دیباگ و ویرایش کردن پروژه CVAE پیاده سازی cvae روی DNA و استفاده از property های DNA بعنوان کاندیشن. لایه های استفاده شده در انکدر و دیکودر BiLSTM و FC هستند، و کاندیشن ها هر کدام یک توزیع نرمال دارند. پیاده سازی انجام شده اما اکیورسی در ولیدیشن کمتر از ۴۰ درصد هست. گرید سرچ و هایپرپارامتر های مختلف استفاده شده، اما بهبودی در ولیدیشن صورت نگرفته. نیاز به شخصی که با biological sequences کار کرده و کاملا با مفهوم VAE,CVAE اشنایی داره و سریع میتونه پروژه رو بهبود بده داریم.
فرصت انتخاب
پیشنهادها1
طراحی داشبورد برای آموزشگاه
ما به یک داشبورد برای آموزشگاه نیاز داریم که در آن معلم ها و هنر جویان به صورت جداگانه بتونند عضو بشند. در داشبورد معلم ها نیاز دارند برنامه هفتگی کلای هاسی خود رو ببینند و برای هر کلاس لیست دانش آموزانش باشه. در داشبورد هنرجویان آن ها بتونند کلاس های خود رو ببینند، وضعیت کلاس ها ، نمره ای که در هر کلاس و درس دارند و برنامه هفتگیشون هم چننین معلم ها بتونند راجب هر دانش آموز نظری بدهند. هم چنیین یک آدمین باشه که بتونه کلاس ها رو اضافه و کم بکنه و مدیردیت کلی داشته باشه سایت اصلی جدا هست و در حال طراحی این پنل داشبورد نیاز به صفحه عضویت و صفحه ورود داره.
فرصت انتخاب
پیشنهادها38
طراحی فرانت سایت مدیریت سالن زیبایی
یک برنامه نویس فرانت اند مسلط به Next و React برای طراحی سایت مدیریت سالن زیبایی نیاز داریم سایت مشابه: https://www.fresha.com بک اند سایت تا حد زیادی آمادس و یک مقدار کم از فرانت سایت پیش رفته و به یک فرانت اند دولوپر نیاز داریم تا ادامه پروژه رو برامون انجام بده. سایت شامل چند بخش هست: مدیریت اکانت برای کلاینت ها(ویرایش پروفایل- حذف و اضافه کردن آدرس و کارت بانکی- رزرو وقت) - مدیریت اکانت برای مدیر سالن(مدیریت کارکنان و سرویس ها - داشبورد - مدیریت وقت های رزرو شده) همه فیچر های fresha مد نظر نیست و یک ورژن ساده تر از این سایت رو نیاز داریم.
فرصت انتخاب
پیشنهادها24
ترسیم نمودار Gradient Descent & Ascent
طبق تصویر ضمیمه شده دو نمودار گرادیان مورد نیاز است که در یکی عین تصویر ضمیمه که دارای قله است پلات شود و در پلات دوم گرادیان اسنت که دارای دره است و مینیمایز کننده است ترسیم شود.
فرصت انتخاب
پیشنهادها4
پلاگین قیمت محصولات در جدول
سلام. یک پلاگین وردپرسی بر روی ووکامرس میخواستم. یک شورت کد داشته باشه و بر اساس دسته بندی هایی که بهش میدیم و البته آپشن های instock, exclue و include یک جدول بکشه و عکس، نام محصول و قیمت آن را درج نماید. اپشن instock اگر true یا false باشد فقط ان هایی که موجود هستند. اپشن های exclude , include بر اساس product id باشد و اضافه بر دسته ها عمل کنند. فرانت جدول هم کاربرپسند و ریسپانسیو باشد. ممنون.
فرصت انتخاب
پیشنهادها9
ایجاد سایت مشابه اینستاگرام با دو تم رنگ
با سلام نیاز به ایجاد صفحات html وب سایت دارم با مشخصات زیر: 1- با استفاده از بوت استرپ 5 آخرین نسخه بدون هیچگونه کتابخانه اضافه یا کدنویسی اضافه و بدون دلیل زیرا سرعت بالای اجرا و لود صفحات بسیار مهم است. 2- دارای نسخه راستچین فارسی و استاندارد انگلیسی 3- قالب سایت بصورت Mobile First 4- دقیقا مطابق رنگ بندی و صفحات اینستاگرام 5- دارای دو تم استاندارد و dark mode 6- تمام صفحات و دکمه ها دقیقا مشابه و استاندارد اینستاگرام 7- رنگ بندی های استاندارد و تیره در فایل مجزا که بعدا نیز قابل ویرایش و ایجاد تم دیگری باشد که خودتان پروژش را انجام خواهید داد 8- متن دکمه ها از فایل xml لود خواهند شد که برای ساخت تم فارسی و انگلیسی نیاز به ساخت و ویرایش چند نسخه از قالب نباشه 9- پرداخت صرفا در پایان پروژه انجام و تایید کیفیت کار انجام خواهد شد 10 - تعهد به کار و زمان اعلامی بسیار مهم است 11 - کدنویسی تمیز و Document شده الزامی است اگر ایده ای جهت بهبود پروژه دارید با من در میان بگذارید لطفا قیمت و زمان منطقی پیشنهاد بدید که بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم.
فرصت انتخاب
پیشنهادها9
نصب Revit server تحت شبکه DDNS
نصب Revit server Host با ddns روی سرور 1 شبکه 1 نصبت Accelerator روی سرور 2 شبکه 2 دسترسی به host از کلاینت داخل شبکه 1 و خارج از شبکه 1 از طریق اینترنت (شبکه 2)
فرصت انتخاب
پیشنهادها1

هزاران نفر در پونیشا مشغول به کارند
© تمام حقوق برای پونیشا محفوظ است