پونیشا
پونیشا
پروژه انجام شده
کیفیت بیشترین اهمیت را دارد.
طراحی سیستم GIS با استفاده از Geo Server یا سرویس مشابه
ایجاد شده توسط
ponishakamatechponishakamatech
توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تیتوسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تی
ما به دنبال یک توسعه‌دهنده ماهر برای ایجاد یک اپلیکیشن نقشه تعاملی هستیم که با استفاده از تکنولوژی GeoServer و یا سرویس مشابه اجرا شود و قابلیت استفاده با‌ Leaflet یا OpenLayers را داشته باشد. این اپلیکیشن باید دارای قابلیت‌های زیر باشد: ذخیره و بازیابی داده‌ها: - امکان ذخیره نقاط و چندضلعی‌ها بر روی نقشه - امکان بازیابی داده‌ها از نقشه بر اساس نقاط یا چندضلعی‌ها فیلتر داده‌ها: - قابلیت فیلتر کردن داده‌ها با استفاده از رسم چندضلعی بر روی نقشه. - هر رسم چندضلعی باید قابلیت ذخیره شدن را داشته باشد و بتواند به عنوان فیلتر ورودی استفاده شود. - قابلیت ادغام چندین فیلتر (چندضلعی) برای انجام فیلترینگ پیچیده‌تر. استفاده از GeoServer یا سرویس مشابه: - استفاده از GeoServer یا سرویس مشابه برای مدیریت و سرویس‌دهی به داده‌های مکانی. پیاده‌سازی API: - پیاده‌سازی یک API برای دسترسی به تمامی قابلیت‌های مذکور. مهارت‌های مورد نیاز: - تجربه کار با GeoServer - آشنایی با مفاهیم و تکنیک‌های GIS - تجربه در پیاده‌سازی و طراحی API - تجربه کار با Leaflet یا OpenLayers موارد ارسالی: لطفاً نمونه کارهای مرتبط خود را ارسال کنید و توضیح دهید که چگونه مهارت‌ها و تجربیات شما می‌تواند به موفقیت این پروژه کمک کند. زمان‌بندی و بودجه: لطفاً زمان‌بندی پیشنهادی خود را برای انجام این پروژه همراه با بودجه مورد نیاز ارائه دهید. ما مشتاق به همکاری با یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای هستیم که می‌تواند این پروژه را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند. منتظر پیشنهادات شما هستیم.
مهارت های مورد نیاز
Geolocation
بودجه کارفرما
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کرده‌اند
انتخاب شده
avatar
4.75

زمان تحویل: 1 روز

زمان تحویل: 20 روز

زمان تحویل: 20 روز

آخرین پروژه های توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تی

projects
سایت آگهی های تخصصی حوزه صنعت
قصد دارم یک استارت آپ تخصصی در حوزه صنعت راه اندازی کنم که صنعتگرها بتونن اونجا با هم بیشتر در ارتباط باشن و خدمات خود رو آگهی کنن و خدمات مورد نیاز رو پیدا کنن بنابراین در قدم اول میخام یه وب سایت مشابه سایت دیوار براش طرحی کنم ولی با کتگوری محدودتر ولی در حوزه تخصصی صنعت در قدم اول نمیخام هزینه زیادی پرداخت کنم و میخام با حداقل هزینه بهینه کار رو شروع کنم و در طی مسیر اون رو بهبود بدم بنابراین به دوست نسبتا با تجربه و خلاقی نیاز دارم که سابقه فعالیت در این چنین استارت آپ هایی رو داشته باشه و برای راه اندازی این سایت بهم کمک کنه و از مشاوره هاش و تجربیاتش برای بهتر پیش بردن کار استفاده کنم طراحی ظاهری کار هم برام خیلی مهمه که مینیمال، خلاقانه، سبک، سریع و جذاب باشه
فرصت انتخاب
پیشنهادها7
اخذ گواهینامه‌های ERP و راه‌اندازی DevSecOps
راه‌اندازی DevSecOps: -طراحی و پیاده‌سازی یک چرخه DevSecOps امن برای یکپارچه‌سازی و تحویل مستمر (CI/CD) -اطمینان از اینکه امنیت در تمام مراحل چرخه توسعه، از کد تا استقرار، یکپارچه شده باشد پروتکل و فرآیند انتقال داده: -توسعه و مستندسازی یک پروتکل و فرآیند جامع برای انتقال داده‌ها به صورت ایمن، با حداکثر امنیت و حداقل از دست رفتن اطلاعات پروتکل استقرار امن: -ایجاد فرآیندی برای استقرار نرم‌افزار به امن‌ترین شکل ممکن و حفاظت در برابر تهدیدات و آسیب‌پذیری‌های امنیتی گواهینامه افتا (AFTA): آشنایی کامل با فرآیندها و الزامات اخذ گواهینامه افتا برای نرم‌افزار گواهینامه‌های ISO: مشاوره برای تمامی اقدامات لازمه برای گواهینامه‌های زیر برای شرکت ISO 20000 (مدیریت خدمات فناوری اطلاعات) ISO 27001 (مدیریت امنیت اطلاعات) ISO 9001 (مدیریت کیفیت) ISO 15408 (معیارهای مشترک برای امنیت IT) ISO 17025 (آزمایشگاه‌های تست و کالیبراسیون)
فرصت انتخاب
پیشنهادها2
طراحی سایت آموزشی ترید ارزهای دیجیتال
وب سایتی میخوام که قابلیت اپلود فایل های تصویر حجیم رو داشته باشه با امکان اپلود روزانه فایل هارا. درگاه پرداخت انلاین به صورت ریالی و ارز دیجیتالی داشته باشد. قابلیت برگذاری مسابقات انلاین و همچنین امکان برگزاری ازمون های انلاین با اعطای مدرک.میخواهم این سایت باشگاه مشتریان هم داشته باشد که داخل ‌آن بتوانند سیگنال های روزانه رو قرار بدهند و امکان اپلود فایل را نیز داشته باشند. سئو این سایت برام اهمیت زیادی دارد و میخواهم در صفحه اول گوگل به نمایش در بیاد. این سایت باید بسیار کاربر پسند باشد و جذابیت بصری زیادی داشته باشد ضمنا این سایت باید قابلیت نمایش صحیح را در تمام دستگاه ها از جمله تبلت و موبایل را داشته باشد.
فرصت انتخاب
پیشنهادها12
طراحی سایت وردپرس برای مقایسه محصولات
سلام و ادب به دنبال یک فریلنسر با تجربه در طراحی و توسعه وب‌سایت‌های وردپرسی هستیم. پروژه ما مربوط به یک وب‌سایت مقایسه محصولات است که هدف آن ارائه بهترین گزینه‌ها به کاربران از دیدگاه ما می‌باشد. برخی از ویژگی‌های مورد نظر: • صفحه مقایسه محصولات • نمایش تحلیل‌ها و نظرات کاربران • امکان مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های محصولات از فروشگاه‌های مختلف • طراحی جذاب و کاربرپسند که تجربه کاربری را بهبود بخشد. • توجه به اصول سئو برای جذب ترافیک بیشتر. • وب‌سایت به زبان انگلیسی باشد. لطفا اگر شما امکان انجام این پروژه را دارید، خوشحال می‌شوم که بتوانیم در مورد آن صبحت کنیم.
فرصت انتخاب
پیشنهادها16
طراحی ui مینیمال وب اپ
درود ما یک وب اپ گیم طور داریم که یک طراحی فوق العاده مینیمال و کاربر پسند براش میخوایم کلا 4 صفحه داره همین کلا هم 1-2 روز زمان داریم برای طراحیش نه بیشتر لطفا نمونه کار های طراحی مینیمالتون به همراه زمان و هزینه ارسال بفرمایید متشکرم نکته مهم: خروجی باید در فیگما تحویل داده شود- اگر فیگما بلد نیستید درخواست ارسال نفرمایید
فرصت انتخاب
پیشنهادها8
موتور جستجو و انتقال اطلاعات
در حال حاضر ما با استفاده از یک برنامه به زبان پی اچ پی 5.3 اطلاعاتی را که حدود 8000 رکورد است و مرتبط با انتشار مقالات علمی است را استفاده می کنیم. در این پلتفرم اطلاعات را یا مستقیم و یا با استفاده از فایل های اکس ام ال وارد می کنیم و یوزر می تواند انها را استفاده با استفاده از موتور جستجو استفاده کند. مع الوصف نظر به اینکه استفاده از نرم افزارهای پی اچ پی 5.3 توسط هاستینگ دیگر پشتیبانی نمی شود می خواهیم از یک اپ جدید استفاده کنیم که ترجیحا توسط نود جی اس نوشته شده باشد و اطلاعات را به ان انتقال دهیم. شیوه کار اپ فعلی اینطور است که ما اطلاعات مربوط به هر یک از مجلات را یک بار تعریف می کنیم. و بعد در قدم بعدی اطلاعات هر مقاله در ان وارد می شود. همینطور فایل های اکس ام الی را هم ممکن است داشته باشیم که در ان نام مجله وجود دارد و اطلاعات مر بوط به یک یا حداکثر 60 مقاله موجود است که باید بتوانیم در ان سایت اپلود کنیم و از این طریق کار دیتاانتری راحت می شود ولی باید هر دو حالت وجود داشته باشد. سایت اطلاعات را در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می سازد و باید متا دیتای منطبق با گوگل اسکولار برای هر مقاله داشته باشد که گوگل ان را بردارد. همچنین در پایین هر صفحه اطلاعات مربوط به استدکانتر نیز ملحق شود که بتوانیم آمار افراد مراجعه کننده از طریق استدکانتر را ببینیم. همکار گرامی باید ابتدا با همکاری کافرما مطمئن شود که هاستینگ مورد استفاده پشتیبانی نرم افزار را داشته باشد.
فرصت انتخاب
پیشنهادها5
طراحی وب سایت خدماتی و فروش
۱. صفحه اصلی (Home Page) - هدر: - لوگوی آکادمی - منوهای اصلی سایت (فروشگاه، آموزش‌ها، خدمات، اتاق اساتید، فروش محصولات هنرجویان) - جستجوی پیشرفته - لینک به حساب کاربری و سبد خرید - بخش معرفی: - معرفی کوتاه آکادمی و توضیحات کلی درباره محصولات و خدمات - بخش‌های برجسته: - لینک‌های سریع به محصولات جدید، دوره‌های آموزشی، خدمات خاص - گالری محصولات ویژه: - نمایش تصاویر برترین محصولات - بخش اساتید: - معرفی برترین اساتید با لینک به اتاق اساتید ۲. فروشگاه آنلاین (Shop) - دسته‌بندی‌ها: - مصنوعات طلا و نقره - اکسسوری‌های طلا و نقره - قطعات تخصصی ساخت طلا - فایل‌های سه‌بعدی طلا و جواهرات ۳. دوره‌های آموزشی (Courses) - دسته‌بندی دوره‌ها: - دوره‌های حضوری و آنلاین - دسته‌بندی بر اساس موضوع (مدلسازی با موم، نرم‌افزارهای طراحی، ریخته‌گری، فینیشینگ و ...) - جزئیات دوره‌ها: - توضیحات کامل، سرفصل‌ها، زمان و محل برگزاری (برای دوره‌های حضوری)، قیمت، تعداد جلسات - امکان خرید و ثبت‌نام آنلاین - نظرات و امتیازات: قابلیت اضافه کردن نظرات هنرجویان درباره هر دوره ۴. سفارشات سفارشی‌سازی (Custom Orders) - طراحی و سفارش دلخواه: امکان سفارش طلا و جواهر با طراحی و مشخصات دلخواه (بسته‌بندی، حکاکی، جنس و ...) - قابلیت بارگذاری فایل: امکان ارسال فایل‌های سه‌بعدی شخصی برای سفارشات ۵. اتاق اساتید (Experts’ Room) - معرفی اساتید برتر: صفحه اختصاصی برای معرفی اساتید معتبر حوزه طلا و جواهر - بیوگرافی و نمونه‌کارها: بیوگرافی، رزومه و دستاوردهای هر استاد، همراه با نمونه‌کارهای آنها - لینک به دوره‌های مرتبط: ارتباط با دوره‌های آموزشی مرتبط با هر استاد ۷. خدمات آکادمی (Services) - لیست خدمات: - مدلسازی با موم - مدلسازی با نرم‌افزارهای تخصصی - پرینت سه‌بعدی - سنگ‌نشانی روی موم - شاخه‌کردن و ریخته‌گری - فینیشینگ - خدمات لیزر (حکاکی، برش، جوش) - فرم سفارش خدمات: - فرم آنلاین برای ثبت سفارش خدمات مختلف - قابلیت بارگذاری فایل برای خدمات پرینت سه‌بعدی و مدلسازی ۸. خرید فایل‌های سه‌بعدی (3D Model Files Shop) - فروش فایل‌های طراحی: - امکان خرید فایل‌های سه‌بعدی طلا و جواهرات - قابلیت سفارش پرینت سه‌بعدی، ریخته‌گری و فینیشینگ بعد از خرید فایل - امکان سفارشی‌سازی بیشتر بعد از تکمیل مدل (بسته‌بندی، حکاکی) ۹. بلاگ و اخبار (Blog & News) - مطالب آموزشی و اخبار: مقالات آموزشی درباره طلا و جواهرات، اخبار دوره‌ها و مسابقات - آموزش‌های رایگان: ویدئوها و مطالب آموزشی رایگان برای کاربران سایت ۱۰. پروفایل کاربری (User Profile) - مدیریت سفارشات: مشاهده وضعیت سفارشات خرید و سفارشات سفارشی‌سازی - تاریخچه خرید و خدمات: دسترسی به تاریخچه خرید و استفاده از خدمات ۱۱. پشتیبانی و ارتباط با ما (Support & Contact Us) - فرم تماس: فرم ارتباط برای سوالات و مشکلات کاربران - چت آنلاین: امکان پشتیبانی آنلاین
فرصت انتخاب
پیشنهادها33
ترمیم سایت وردپرسی
ما یک سایت وردپرسی داریم که اولش با قالب استادیار طراحی شده بود. المنتور هم داشت. ولی در ادامه چون تغییر و تحول زیاد داشتیم مجبور شدیم روی همین سایت و فقط با استفاده از المنتور، یک سایتی رو با ظاهر و قابلیت های دیگه، ایجاد کنیم. الان چندماهه که به وضعیت مطلوب و استیبل رسیدیم و دیگه تغییری نداشته. واسه همین نیاز داریم که همین ظاهر المنتوری و امکاناتی که قرار دادیم در سایت، از نو روی یک وردپرس خالی و با المنتور بیاد بالا. شاید بشه از المنتور خروجی گرفت و روی وردپرس جدید ایمپورت کرد. الان سایت بخاطر قالب قبلیه و ... خیلی محتوای به دردنخور و اضافی داره و حتی المنتور هم کمی خراب شده. واسه همین درخواستمون اینه که سایت در یک وضعیت تمیز و درست و حسابی ایجاد بشه.
فرصت انتخاب
پیشنهادها20
نیاز به یک طراح حرفه ای و با سابقه برای پروژه جدیدم دارم
یک پروژه ترکیبی که تعداد صفحات بالایی دارد . از صفحه هایی که شامل تست های دو گزینه ای است تا صفحاتی که خیلی حرفه ای و ساده باید آموزش هایی را برای مخاطبین سایت ارایه دهد . توضیحات بیشتر در مورد این پروژه به افرادی داده میشود که یک قدم به همکاری با ما نزدیک تر شده باشند البته اگر بنده افتخار داشته باشم . دیدگاهم برای همکاری هرچند بلند مدت است اما در این پروژه بیشتر دوست دارم که بصورت پروژه ای با حرفه ای ها همکاری کنم و انتظار دارم که این طراحی دیزاین این پروژه ۱۰ الی ۱۵ روز طول بکشد و حدود ۲۰ الی ۳۵ میلیون تومان برای این بخش از پروژه بودجه در نظر گرفته شده است .
فرصت انتخاب
پیشنهادها23
طراحی سایت مذهبی
یک سایت مذهبی که امکان بارگزاری فیلم و عکس و صوت داشته باشد امکان خرید کتاب به صورت آنلاین داشته باشد امکان دانلود کتاب به صورت pdf امکان آپلود مقالات داشته باشد درگاه پرداخت داشته باشد حساب کاربری جداگانه هم داشته باشد حتما
فرصت انتخاب
پیشنهادها39