
راه اندازی نرم افزار Microsoft Dynamics 365
- موارد دیگر
راه اندازی یک نسخه از نرم افزار داینامیک ماکروسافت ۳۶۵ که آخرین نسخه ماکروساخت CRM می باشد به همراه فارسی ساز و تقویم فارسی ایجاد فرم ها و گردشکارهای مورد نیاز و همچنین ایجاد ارتباط میان نسخه ماکروسافت و نرم افزار مالی شرکت که به قرار زیر است:
سینک انبار پیوست
کل کالاها و خدمات
موجودی انبار
اطلاعات کالاها (کد ای ار سی – تاریخ انقضا)
مشاهده قیمت خرید توسط مدیر فروش (مشاهده قیمت آخرین خرید)
ورود قبض انبار توسط انباردار در CRM (همراه با تاریخ انقضای کالا و لات نامبر کالا)
ایجاد شعب و گروه بندی کارمندان در هر شعبه
گروه بندی شغل ها و سطح دسترسی
مشاهده همه انبارها توسط همه شعب
صدور پیش فاکتور
تایید توسط مدیر فروش هر شعبه و ارسال برای خریدار
تایید توسط خریدار
تایید توسط مدیر فروش هر شعبه و
ارسال برای واحد مالی و صدور فاکتور در پیوست
نیاز به درخواست برای تامین کالاایجاد پنل گروه تامین کنندگان
درخواست توسط کارشناس فروش – ارسال اطلاعات خرید ( قیمت خرید – زمان تسویه) از واحد تامین به مدیر فروش – تایید توسط مدیر فروش و ارسال به واحد تامین) – خرید توسط واحد تامین
ایجاد پنل مدیر فروش هر شعبه
مشاهده پیش فاکتورهای درخواستی هر کارشناس (تایید یا عدم تایید)
اطلاع رسانی پس از ارسال به واحد تامین و جواب واحد تامین در صورت نیازایجاد پل گزارشات مدیریتی
فاکتورهای باز(پرداخت نشده) (ارتباط با پیوست)
مشتری
حقیقی
حقوقیسقف تعهدات خریدارها
کنترل سقف تعهدات برای مجموع فاکتورهای مانده
فرمها
فرم درخواست تامین کالا از واحد تامین توسط کارشناس فروشنام مرکزی که نیاز به آن کالا دارد – تاریخ درخواست – تاریخ تحویل کالا – تعداد – نام کالا – زمان تسویه مرکز- توضیحات
فرم ماموریت
فرم مرخصی
فرم مساعده
ارتباط با
تلفن سانترال
اس ام اس
ایمیل
اطلاع رسانی ها:
بعد از انجام خرید (قبض انبار) توسط واحد تامین به کارشناس و مدیر فروش اطلاع رسانی شود
صدور قبض خروج کالا به انبار دار بعد از صدور فاکتورمهارتهای مورد نیاز
Microsoft Dynamics CRM
برنامه نویسی
سرویسهای مرتبط
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کردهاند
vahidpirmoradian4.97(15) امتیاززمان تحویل: 1 روزارسال پیشنهاد در:
javadghaffari04.53(9) امتیاززمان تحویل: 60 روزارسال پیشنهاد در:- WEwebdevpoya5(2) امتیاززمان تحویل: 35 روزارسال پیشنهاد در: