

رفع مشکل گوگل آنالیتیکس و تگ
- بازاریابی و فروش
سلام، ما در استفاده از Google Tag Manager در وبسایت خود دچار مشکل شدهایم. ساختار وبسایت شامل دو بخش است: صفحه اصلی (index) که روی دامنه اصلی قرار دارد و بخش CRM که روی یک سابدامنه نصب شده است. مشتریان برای ثبت سفارش به این سابدامنه هدایت میشوند.
برای رهگیری ورودیها از UTM استفاده میکنیم، اما دادههای گوگل آنالیتیکس که به GTM متصل است، تمامی سفارشها را بهصورت Direct نمایش میدهد و هیچ سفارش مرتبط با UTMها ثبت نشده است، درحالیکه مطمئن هستیم این اطلاعات نادرست است.
این مشکل در Microsoft Clarity نیز مشاهده میشود که به GTM متصل شده است. در بررسی رکوردهای Clarity، متوجه شدهایم که اکثر Session ها از CRM آغاز میشوند و بخشی که کاربر وارد سایت اصلی شده را ثبت نکرده است. به نظر میرسد که یک سشن جدید ایجاد میشود. البته، در برخی موارد رکوردها کامل هستند و مسیر کاربر از صفحه index به CRM را نشان میدهند، اما چنین مواردی کم است (از هر ده رکورد، فقط یک رکورد کامل است).
کوکیهای CRM و سایت اصلی نیز بررسی شده و هردو یکسان هستند. تشکر
مهارتهای مورد نیاز
Google Analytics
گوگل ادز (Google Ads)
گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)
سرویسهای مرتبط
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کردهاند
masoodsalaee5(1) امتیاززمان تحویل: 3 روزارسال پیشنهاد در:
makenzi4.93(6) امتیاززمان تحویل: 7 روزارسال پیشنهاد در:- زمان تحویل: 3 روزارسال پیشنهاد در:
