پروژه باز
ترکیبی از قیمت و کیفیت اهمیت دارد.نوبت دهی حضوری
ایجاد شده توسط
**توضیحات پروژه:**
سلام
لطفا دستگاه های نوبت دهی حضوری در بیمارستان ها یا بانک ها را در نظر داشته باشید چه امکاناتی دارد مثل استند نوبت دهی که صف های مختلف دارد ، پیجر روی میز کارمندان ، ال سی دی نمایش دهنده نوبت و فراخوان ، بنده نیاز دارم تمام این موارد در یک Web به صورت نرم افزاری پیاده سازی شود.
این پروژه شامل دو فاز است: نوبتدهی حضوری و نوبتدهی آنلاین
در حال حاضر تنها فاز نوبتدهی حضوری (دستگاه های نوبت دهی حضوری) مورد بحث می باشد. در فاز دوم، در صورت نیاز، امکان توسعه نوبتدهی آنلاین و ارتباطات از طریق API نیز تعریف می گردد.
**سطوح دسترسی:**
در این سیستم سه نوع کاربر با دسترسیهای مختلف داریم:
1. مشتری
2. کاربر فراخوان (کارمند)
3. مدیر سیستم (با قابلیت تعریف رول برای کاربران)
**دسترسی مشتری:**
نسخه مشتری روی یک تبلت فراخوانی می شود که همانند یک استند سخت افزاری در اختیار مشتری قرار داده می شود که سه گزینه اصلی زیر را مشاهده میکنند.
صف ها:
1. پذیرش دستگاه
2. تحویل دستگاه
3. نوبت اینترنتی
نکته : با توجه به داشتن شعبه های مختلف نام کاربری برای هر شعبه تعریف می شود که صف های مجزایی دارد بنابراین روزانه قبل از استفاده مشتری، درخواست لاگین شدن به سایت نمایش داده شود که مدیر شعبه باید روزانه این لاگین ( یک مرتبه در روز ) را انجام داده و در اختیار مشتریان حضوری قرار دهد.
با انتخاب هر گزینه، مشتریان به صف مربوطه ( با توجه به شعبه ) وارد شوند و اطلاعاتی شامل شماره نوبت، تعداد نفرات در صف و میانگین زمان انتظار را دریافت کنند.
با انتخاب هر گزینه باید فرآیند مربوطه انجام شود:
1- بعد از انتخاب گزینه پذیرش دستگاه، در کامبوباکسی نوع درخواست خدمات به مشتری نمایش داده شود و توسط مشتری انتخاب شود ( که قبلا توسط مدیر سیستم تنظیم شده است مثل: تعمیرات، سرویس دوره ای، جشنواره و ...).
2- بعد از انتخاب گزینه تحویل دستگاه، فیلدهای اجباری مشخص شده از سوی مدیر سیستم درخواست میشود. ( در بخش تنظیمات سایت قابل تنظیم باشد )
3- در صورت انتخاب نوبت اینترنتی، مشتری باید ID مورد نظر که قبلا از سایت آنلاین دریافت کرده ( مشتری قبلا برای یک روز و ساعت خاص نوبت اینترنتی دریافت کرده است) را درج کند و سیستم راستی آزمایی آن را با ارتباط API انجام دهد و سپس در صف نوبت آنلاین قرار داده شود.
**دسترسی کاربر:**
کاربر فراخوان پس از لاگین به سیستم با توجه به رول های تعریف شده توسط مدیر، باید بتواند تعداد نفرات در صف شعبه را مشاهده کرده و بتواند با دسترسی که دارد فراخوان از هر صف انجام دهد.
تمام فراخوانیها باید در یک پنل دیگر قابل مشاهده باشد تا مشخص باشد مشتری باید به کدام باجه مراجعه نماید به صورت تکست و ویس ( این پنل معمولا در یک ال سی دی به واسطه یک نوت بوک نمایش داده می شود)
**مدیریت سیستم:**
سیستم باید دارای قابلیتهای زیر باشد:
- فرمهای پایه مانند پروفایل و تغییر کلمه عبور.
- تعریف و مدیریت شعب و کاربران.
- تعریف رولها و تنظیمات دسترسی مرتبط.
- امکان ثبت و مدیریت صفهای مختلف و وضعیت هر کدام از شعب.
- امکان تنظیم فیلدهای اجباری و اختیاری ( حداقل سه فیلد ) صف ها
- امکان تنظیم سیستم برای ارسال SMS به مشتریان نوبت گرفته در زمان گرفتن نوبت با فرمتهای متنوع،و استفاده از Place holder ها در متن ها
جزئیات بیشتر بعدا اطلاع رسانی می گردد.
**تکنولوژی مورد نیاز:**
- زبان برنامهنویسی: ASP و Angular
- دیتابیس: SQL
- UI باید کاربرپسند و ریسپانسیو برای نمایش در گوشی، تبلت و نوتبوک باشد.
تمامی کدهای نوشته شده باید استاندارد بوده و سورس کامل (بدون داشتن کد های آماده در خارج از سورس اصلی) پس از اتمام پروژه ارائه شود.
با احترام
سی اس اس (CSS)
طراحی رابط کاربری (UI)
ASP.Net
انگولار (Angular.js)
ری اکت (React)
زمان باقیمانده برای ارسال پیشنهاد
پیشنهادها3
زمان باقیمانده برای ارسال پیشنهاد
بودجه کارفرما
پیشنهادها3
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کردهاند
آخرین پروژه های توسعه نرمافزار و آیتی
projects