پروژه باز
ترکیبی از قیمت و کیفیت اهمیت دارد.ادیت ویدئو فوری
ایجاد شده توسط
سلام پیج ترید داریم چون اتفاقات لحظه ای زیاد داریم زمان برامون مهمه چون سوژه دیگه از دست میره
ایلوستریتور (Adobe Illustrator)
تایپوگرافی
طراحی بنر
طراحی گرافیک
فوتوشاپ (Photoshop)
زمان باقیمانده برای ارسال پیشنهاد
پیشنهادها16
زمان باقیمانده برای ارسال پیشنهاد
بودجه کارفرما
پیشنهادها16
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کردهاند
آخرین پروژه های طراحی و خلاقیت
projects
ساخت لوپ 2 ثانیه ای با افترافکت یا پریمیر یا هوش مصنوعی
برای صفحه اول وبسایت یک ویدیو لوپ 2 یا 3 ثانیه ای میخواهیم.
منظور از لوپ این است که آخر ویدیو دقیقا منطبق با اول ویدیو قرار بگیرد که در حالت "تکرار بی نهایت" استفاده شود. به هیچ عنوان کات خوردگی نباید احساس نشود.
ویدیو از "کهکشان" باشد، مثل چیزی که الان در صفحه اول سایت ما مشاهده می کنید:
سایت: https://potansiel.land/
لینک ویدیو پس زمینه:
https://potansiel.land/wp-content/uploads/2024/08/galaxy.mp4
-
میتوانید 2-3 ثانیه از همین ویدیو رو استفاده کنید.
برای ما 2 تا نکته مهم است:
1- حجم کم ویدیو (که نهایتا 2-3 ثانیه باشد اوکی است)
2- لوپ بودن ویدیو
فرصت انتخاب
پیشنهادها1
تغییر سایز عکس انگشتر با فتوشاپ (با حفظ کیفیت و رعایت سایه)
تعدادی عکس انگشتر موجود است برای هر مورد عکس اولیه باید به سایز عکس رفرنس درآید. ممکن است علاوه بر تغییر سایز کلی انگشتر، سایز نگین اصلی هم نیاز به تغییر داشته باشد. درصورت نیاز، زاویه ها نیز اطلاح شود. برای دیدن مثال و لینک فایل ها به فایل ضمیمه مراجعه شود.
فرصت انتخاب
پیشنهادها8
بروشور سه لت فوری
یک بروشور سه لت نیاز داریم به طرح پیچیده ای نیاز نداریم فقط فوری باشه اطلاعات به صورت شخصی ارسال میشه
فرصت انتخاب
پیشنهادها30
طراحی پاپت کاراکتر انیمیشن تبدیل عکس ای آی به پاپت
سلام میخوام یا عکس از خودم یا عکسی توسط هوش مصنوعی با توجه به چهره خودم تولید شده تبدیل به پاپت ادوب کاراکتر انیماتور بشه
فرصت انتخاب
پیشنهادها1
تدوین کلیپ از یک مراسم موسیقی و هنری
سه تا کلیپ یکی دو دقیقه ای
یک فیلم ۵ دقیقه ای یرای اینستاگرام
فرصت انتخاب
پیشنهادها18
طراحی سبک و لوگو و تمپلیت
سلام وقت بخیر
طراحی خلاقانه هویت ظاهری برند حوزه معاملات آنلاین طلای آب شده به طور حرفهای مورد نیاز است.
شامل:
ترکیب رنگ و تایپوگرافی (تقریبا قطعی شده ولی نیامند مشاوره با شما می باشد)
لوگو (برای برند و شرکت) و لوگو موشن (برای برند)
ست اداری
صفحه اسپلش اپلیکیشن
آیکن (20 تا 25 مورد)
تمپلیت بنر در ابعاد مختلف برای جایگاههای وبسایت، اپلیکیشن، اینستاگرام
کاتالوگ معرفی
و ...
فرصت انتخاب
پیشنهادها17
طراحي تيزر تبليغاتي بصورت موشن گرافيك براي يك مجموعه تربيتي
يك مجموعه تربيتي كه در مناطق محروم فعاليت دارد قصد دارد جهت معرفي فعاليتهاي خود به خيرين انيميشن كوتاهي توليد كند كه ضرورت و اهداف كار را نشان دهد.
يك نمونه كار مشابه گذاشته ام كه به همين سبك مد نظرم مي باشد.
نريشن يك متن را مي دهم تقريباً 5 دقيقه طول مي كشد
مي خواهم روي اين صوت، تصاوير گرافيكي عمومي متناسب با متن سوار شود.
بسم الله الرحمن الرحیم
از جرقهای کوچک تا شعلهای فروزان: روایت رضوان، پرورش نسل صالح و مصلح
در قلب شهر مقدس مشهد، در امالقرای جهان اسلام و شیعهخانهی اهل بیت (ع)، ضرورتی بنیادین برای تربیت نوجوانانی صالح و مصلح احساس میشد؛ نوجوانانی که نه تنها آیندهسازان این سرزمین، بلکه زمینهساز ظهور موعودند. این ضرورت، از سویی در تربیت نخبگانی نهفته بود که با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را برای جامعه به ارمغان میآورند و از سوی دیگر، در ساختن جامعهای انسانی و هدایت انسان به سوی مقصد واقعیاش، یعنی پرورش تمام ابعاد وجودی انسان. نوجوانی، دورهی شکلگیری شخصیت و هویتیابی، بلوغ عقلی و احساسی و پذیرش بهتر حقایق است؛ آغازی برای درک عمیقتر مسئولیتهای اجتماعی و فرهنگی. این ضرورت در مناطق محروم، رنگ و بویی مضاعف مییابد؛ جایی که محدودیت فرصتها و امکانات فرهنگی و آموزشی، چرخهی فقر و مشکلات اجتماعی را به نسلهای بعدی منتقل میکند و نابرابریها را تشدید مینماید. در پاسخ به این نیاز بنیادین، در حوالی سال ۱۳۸۷، استاد خسروی و همسر گرامیشان، با نگاهی ژرف به آیندهی خانوادههای محروم و با همراهی شاگردان دغدغهمند خود، شعله ای کوچک را روشن کردند. ابتدای این مسیر با برگزاری کلاسهای کوچک و رفع اشکال درسی برای فرزندان این خانوادهها آغاز شد، اما به زودی مشخص شد که برای ایجاد تغییری پایدار، نیازمند برنامهای منسجمتر هستند. به توفیق الهی، در سال ۱۳۸۲، با تدوین برنامهای منسجم برای رشد تربیتی فرزندان پسر این خانوادهها، جرقهی اولیهی موسسهی رضوان زده شد. برنامهریزی جداگانه برای پسران و دختران و برگزاری کلاسهای آموزشی متنوع، گامی مهم در این مسیر بود. موسسه رضوان به تدریج رشد کرد و در سال ۱۳۹۰، با طراحی و اجرای طرح بلندمدت «رویش رضوانیان»، نقطهی عطفی را در تاریخ خود رقم زد. این طرح، با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای نوجوانان نخبهی محروم در زمینههای مختلف، الگویی نوین را ارائه کرد و موسسه را به سرعت گسترش داد. این الگو، مبتنی بر رویکردی جامع و بلندمدت است که با هدف پرورش انسانهایی صالح و مصلح، بر اساس اصول اسلامی طراحی شده است. الگوی تربیتی رضوان با تمرکز بر رشد فردی و اجتماعی متربیان، به ایجاد تعادل بین ابعاد مختلف شخصیت انسان میپردازد و ارتباط مستمر و موثر با والدین را از ارکان اصلی خود میداند. بلندمدت بودن برنامه (حداقل سه سال و به طور ایدهآل یازده سال)، ارتباط مستمر با والدین از طریق جلسات منظم، محوریت مربیان به عنوان الگوهای رفتاری و آموزشی، برگزاری فعالیتهای متنوع گروهی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و رویکرد مشارکتی متربیان، مربیان و والدین در تمام مراحل برنامه، از ویژگیهای بارز این الگو است. اکنون که موسسهی رضوان با بیش از 13 مجموعه فعال، ۵۰ مربی دلسوز و ۳۰۰ دانشآموز پرشور، به یک خانوادهی بزرگ تبدیل شده است؛ با توجه به نیاز مبرم جامعه به تربیت ساختارمند و تقاضاهای مکرر برای بهرهمندی از مدل تربیتی رضوان، دغدغه اصلی، چگونگی توسعهی این موسسه است. علیرغم ضرورت توسعه، محدودیتهایی چون منابع مالی و نیروی انسانی متخصص، مانع از این توسعه شده است. رفع این موانع، با یاری دو گروه از مؤمنین میسر خواهد بود: گروه اول اساتید تربیتی و مجموعههای تخصصی فرهنگی در حوزهی تربیت مربی و گروه دوم، خیرین نیکاندیشی هستند که با درک اهمیت انفاق فرهنگی و تربیت نسل آیندهی شیعیان امیرالمؤمنین (ع)، میتوانند با حمایتهای خود، نقشی بیبدیل در توسعهی این حرکت ایفا کنند.
از یک جرقهی کوچک، شعلهای فروزان برخواسته است و این تنها آغاز راه است...
فرصت انتخاب
پیشنهادها7
تنظیم آمبیانس و تدوین پادکست
۱۲ قسمت ۱۰ دقیقهای خام با موضوع قصه کودک
موسیقی باید اضافه شده و تدوین انجام شود
فرصت انتخاب
پیشنهادها2
طراحی لوگو برای پیک و مغازه فروش ماگ و تراول ماگ
مغازه ما فروش ماگ و تراول ماگ به صورت تک و عمده هست یه لوگو مینیمال ساده و شیک میخاستم
فرصت انتخاب
پیشنهادها45
ادیت ویدئو فوری
سلام پیج ترید داریم چون اتفاقات لحظه ای زیاد داریم زمان برامون مهمه چون سوژه دیگه از دست میره
فرصت انتخاب
پیشنهادها16