پونیشا
پونیشا
باز
اتصال سامانه پیامکی به درگاه‌های پیامکی افزونه دیجیتس
توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تی11 روز و 23 ساعت زمان باقی‌مانده برای ارسال پیشنهاد
1,500,000 تومان

باسلام میخوام سامانه پیامکم در قسمت درگاه‌های پیامکی اضافه بشه به صورتی که کسانی که می‌خوان از قابلیت پیامک دیجیتس استفاده کنن با خرید پنل از سامانه من با داشتن یوزر و پسورد متصل بشن

مهارت‌های مورد نیاز
HTML
جاوا اسکریپت (JavaScript)
سی اس اس (CSS)
وردپرس (WordPress)
پی اچ پی (PHP)

سرویس‌های مرتبط

فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کرده‌اند
کارفرما این پیشنهاد را انتخاب کرده است.
click2ir
click2ir4.93(14) امتیاز
زمان تحویل: 2 روز
ارسال پیشنهاد در: 3 روز پیش
زمان تحویل: 1 روز
ارسال پیشنهاد در: 1 روز و 23 ساعت پیش
hamicode
hamicode4.47(3) امتیاز
زمان تحویل: 2 روز
ارسال پیشنهاد در: 2 روز و 17 ساعت پیش
زمان تحویل: 1 روز
ارسال پیشنهاد در: 2 روز و 19 ساعت پیش
hosseingholipor
hosseingholipor4.98(12) امتیاز
زمان تحویل: 1 روز
ارسال پیشنهاد در: 2 روز و 22 ساعت پیش
aliakbar8099
aliakbar80994.8(4) امتیاز
زمان تحویل: 1 روز
ارسال پیشنهاد در: 2 روز و 14 ساعت پیش
زمان تحویل: 3 روز
ارسال پیشنهاد در: 2 روز و 21 ساعت پیش
aryanbagheri
aryanbagheri4.33(6) امتیاز
زمان تحویل: 1 روز
ارسال پیشنهاد در: 1 روز و 23 ساعت پیش
CL
clickpatogh4.88(106) امتیاز
زمان تحویل: 1 روز
ارسال پیشنهاد در: 3 روز پیش
navidvafaei
navidvafaei4(1) امتیاز
زمان تحویل: 1 روز
ارسال پیشنهاد در: 2 روز و 23 ساعت پیش

آخرین پروژه های توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تی

projects
طراحی و توسعه پلتفرم مناقصه معکوس، تامین کالا و خدمات تخصصی

توضیحات پروژه: ما به دنبال یک تیم یا فرد توانمند در زمینه طراحی و توسعه وب هستیم تا یک پلتفرم آنلاین تأمین کالا و خدمات با قابلیت مناقصه معکوس (Reverse Auction) و درخواست قیمت (RFQ) ایجاد کند. در این سامانه، خریداران مشخصات کالاها و خدمات تخصصی مورد نیاز خود را ثبت می‌کنند و فروشندگان مختلف پیشنهادات قیمت خود را ارسال می‌کنند. سپس خریدار می‌تواند بهترین گزینه را انتخاب کند.

ویژگی‌های اصلی سامانه:

ثبت سفارش توسط خریدار با امکان تعیین فیلترهای مختلف (نوع و مشخصات فنی کالا و خدمات، محل تحویل، شرایط پرداخت و...)

ارسال درخواست قیمت (RFQ) به فروشندگان مرتبط براساس مشخصات کالا و خدمات

پنل مدیریت برای فروشندگان جهت ارسال پیشنهاد قیمت، مشاهده وضعیت سفارشات و مدیریت محصولات

امکان مقایسه قیمت‌های پیشنهادی و انتخاب بهترین گزینه توسط خریدار

سیستم اطلاع‌رسانی (ایمیل، پیامک، نوتیفیکیشن) برای اطلاع‌رسانی به کاربران

امکان ثبت‌نام و احراز هویت تأمین‌کنندگان و خریداران

داشبورد مدیریتی برای کنترل سفارشات، پرداخت‌ها و مدیریت کاربران

یکی از کلیدی ترین ویژگی های این سامانه اتصال هوشمند خریداران به تامین کنندگان یا فروشندگان براساس مشخصات و شرایط درخواستی خریدار و مشخصات و توانمندی تامین کننده هستش

مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز:

طراحی و توسعه وب‌سایت: ترجیحاً با Laravel، Django یا Node.js (پیشنهادات فنی قابل بررسی است)

توسعه فرانت‌اند: تجربه کار با React.js یا Vue.js

توسعه API و ارتباط بین سیستم‌ها

بانک اطلاعاتی: MySQL، PostgreSQL یا MongoDB

تجربه کار با سیستم‌های احراز هویت و ورود کاربران

آشنایی با پرداخت‌های آنلاین و درگاه‌های بانکی

تجربه کار در پروژه‌های Marketplace یا B2B (مزیت محسوب می‌شود)

آشنایی با مفاهیم UX/UI و طراحی کاربرپسند

لطفاً در پیشنهاد خود موارد زیر را مشخص کنید:

  1. نمونه کارهای مشابه (در صورت وجود)
  1. زمان پیشنهادی برای اجرای پروژه
  1. تکنولوژی‌های پیشنهادی
  1. هزینه تقریبی انجام پروژه

اگر تجربه توسعه پلتفرم‌های B2B و سیستم‌های مناقصه آنلاین را دارید، خوشحال می‌شویم با شما همکاری کنیم!

فرصت انتخاب14 روز و 23 ساعت
پیشنهادها0
منو انلاین

منو انلاین رستوران

مدیریت دارا بودن ۱۰ تم مختلف انتخاب توسط مدیریت ( تم مینیمال - تم هندی - ) گزارش گیری از محصولات پر بازدید و کم بازدید و ... ایجاد qr کد برای منو و امکان چاپ و خروجی png دسترسی با نام کاربری و پسورد اختصاصی برای ورود به داشبورد امکان اپلود و تغییر عکس غذا امکان نوشتن مخلفات غذا و ... امکان اصلاح قیمت بصورت کلی و جزعی

مشتری مشاهده منو انلاین از طریق اسکن qr یا لینک مشاهده عکس با کیفیت غذا مشاهده قیمت مشاهده مخلفات غذا و افزودنی ها

فرصت انتخاب14 روز و 23 ساعت
پیشنهادها0
انتقال سایت از پورتال به وردپرس

وقت بخیر یک سایت فروشگاهی رو که هم اکنون در فروشگاه ساز پورتال هست قرار هست انتقال داده بشه به وردپرس و قالبی انتخاب شده که باید پیاده سازی و تغییرات مورد نیاز برای یک فروشگاه اینترنتی که نیاز هست انجام شود پیشنهادات خودتون رو اعلام بفرمایید

فرصت انتخاب14 روز و 21 ساعت
پیشنهادها17
مدیریت ممیزی

1- مقدمه با توجه به اهمیت بهبود فرآیندهای ممیزی و مدیریت قراردادها، نیاز هست که یک نرم‌افزار تحت وب طراحی و پیاده‌سازی شود. این نرم‌افزار فرآیندهای مرتبط با اطلاعات مشتری، ممیزی، و کنترل کیفیت را به‌طور یکپارچه مدیریت می‌کند و قابلیت تهیه گزارشات متنوع دارد. مبنای فرایندی این نرم افزار الزامات ISO/IEC17021 و استانداردهای مدیریتی مانند ISO9001 و مدارک الزامی نهادهای گواهینامه دهنده مانند IAD Md هاست.

2- اهداف پروژه • جمع‌آوری و سازماندهی اطلاعات مشتریان و فرآیند ممیزی. • تسهیل ارتباطات بین واحدهای مختلف (امور قرارداد، برنامه‌ریزی ممیزی، واحد مالی و غیره). • افزایش کیفیت و دقت در گزارشات و کنترل کیفیت. • بهبود کارایی در فرآیندهای مدیریتی و تصمیم‌گیری.

3- ویژگی‌های کلیدی نرم‌افزار

  1. ثبت اطلاعات مشتری: o ورود اطلاعات مشتری بر اساس پرسشنامه توسط واحد امور قرارداد. o امکان ویرایش و حذف اطلاعات مشتریان.
  2. محاسبه نفر روز ممیزی: o محاسبه میزان نفر روز لازم برای ممیزی توسط واحد برنامه‌ریزی ممیزی.
  3. ارسال پیشنهاد ممیزی: o ایجاد و ارسال پیشنهاد ممیزی همراه با نامه توسط واحد امور قرارداد.
  4. تنظیم قرارداد: o ایجاد قابلیت تنظیم قرارداد توسط واحد امور قرارداد.
  5. ارسال برنامه ممیزی: o ارسال برنامه ممیزی همراه با نامه توسط واحد برنامه‌ریزی ممیزی.
  6. تهیه چک لیست‌های ممیزی: o فراهم کردن چک لیست‌های ممیزی برای تیم ممیزی جهت تهیه گزارش، با کنترل ورودی‌ها و گزارش خطا در صورت نقص اطلاعات. توضیح:
    • نرم افزار باید به گونه ای باشد که سوالات ممیزی قابلیت اضافه کردن/ ویرایش و حذف داشته باشد. پاسخ سوالات به صورت تشریحی، تصویر، یا چند گزینه ای باشد.
    • در صورتی که چند ممیز در برنامه ممیزی هستند سوالات هر بند ممیزی در برنامه برای ممیز مربوطه دسترسی پیدا کند و در نهایت گزارش های ممیزان به صورت تجمیع بر اساس ترتیب بندهای استاندارد یکپارچه شده و خروجی به صورت PDF و ورد و اکسل بدهد.
    • پک ممیزی شامل فرمهای ممیزی با هر مشتری یا مرحله ممیزی تولید و قابلیت پرینت داشته باشد.
  7. کنترل کیفیت گزارش ممیزی: o کنترل و بررسی گزارشات ممیزی توسط واحد برنامه‌ریزی ممیزی و ارجاع تحت وب به ممیز برای تکمیل گزاراشات وجود داشته باشد.
  8. تصمیم‌گیری ذینفعان: o ارائه محیطی برای تصمیم‌گیری و نظرات ذینفعان در مورد گزارشات و پیشنهادات.
  9. صدور گواهینامه: o صدور گواهینامه پس از تأیید نهایی گزارش ممیزی.
  10. مدیریت ممیزی مراقبتی: • انجام تمامی موارد از ردیف 2 تا 9 برای ممیزی مراقبتی.
  11. یادآوری تمدید و ممیزی مراقبتی: • ارسال نامه یادآوری به مشتریان 9 ماه بعد از آخرین ممیزی.
  12. گزارش خطا: • در صورت نقص اطلاعات چک لیست ممیزی، گزارش خطا به واحد مربوطه ارسال شود.
  13. یادآوری تاریخ‌های مهم: • ایجاد سیستم یادآوری برای تاریخ‌های مهم نظیر تاریخ‌های ممیزی مراقبتی.
  14. مدیریت هزینه‌ها: • ثبت هزینه ممیزی توسط واحد مالی و دریافتی از مشتری.
  15. قابلیت دسترسی: • قابلیت دسترسی دادن به همه یا بخشی از نرم افزار برای یوزرهای مختلف. • برای هر مشتری دسترسی ها میتواند جدا باشد.

در حال حاضر تمامی موارد فوق در 2 فایل اکسل 21 و 68 شیته مرتب شده و انجام میگردد

4- مراحل اجرایی پروژه

  1. تحلیل نیازها: o برگزاری جلسات با ذینفعان برای شناسایی نیازها و الزامات.
  2. طراحی نرم‌افزار: o طراحی رابط کاربری و پایگاه داده.
  3. توسعه نرم‌افزار: o اجرای برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی ویژگی‌ها.
  4. آزمایش و بررسی: o انجام آزمایش‌های کاربری و اصلاحات لازم.
  5. آموزش و راه‌اندازی: o ارائه آموزش به کاربران و راه‌اندازی نرم‌افزار.
  6. پشتیبانی و نگهداری: o ارائه خدمات پشتیبانی و به‌روزرسانی نرم‌افزار.

5- زمان‌بندی پیشنهادی پروژه • زمان کل پروژه: 2 ماه o تحلیل نیازها: 2 هفته o طراحی نرم‌افزار: 6 هفته o آزمایش و اصلاحات: 2 هفته o آموزش و راه‌اندازی: 2 هفته

هفته 1    2    3    4    5    6    7    8

تحلیل نیازها  
طراحی نرم‌افزار      
آزمایش و اصلاحات   آموزش و راه‌اندازی 

6- بودجه پیشنهادی • برآورد هزینه‌ها شامل هزینه‌های طراحی، تست، آموزش و پشتیبانی و نحوه پرداخت به تفصیل ارائه شود.

7- مالکیت کد و برنامه و قرارداد پشتیبانی • سورس اصلی برنامه نوشته شده متعلق به این شرکت خواهد بود. • پشتیبانی و آپ دیت دوساله در قرارداد جداگانه ای منعقد خواهد شد.

8- نظارت • نظارت بر تهیه برنامه و اطمینان از تطابق آن با اصول طراحی نرم افزار توسط فرد معرفی شده خواهد بود و طراح ملزم به اصلاح نکات اعلامی است. 9- نتیجه‌گیری • طراحی و توسعه این نرم‌افزار تحت وب می‌تواند به بهبود چشمگیر فرآیندهای مدیریت ممیزی و قراردادها منجر شود. این پروپوزال زمینه‌ساز جلسات آینده و گفتگوهای بیشتر در خصوص جزئیات و مراحل بعدی خواهد بود.

10- موارد مورد نیاز برای بررسی و عقد قرارداد پیشنهاد دهنده موارد نهایی زیر را برای پروپوزال بالا بدهد: • 1- زمان تهیه نرم افزار • 2- هزینه • 3- زبان های مورد استفاده • 4- تضامین انجام کار • 5- رزومه کاری و رضایت نامه های کار • 6- هزینه پشتیبانی دو ساله و بروز آوری نرم افزار • 7- زیرساخت مورد نیاز از قبیل سرور و ... • 8- سایر پیشنهادات

فرصت انتخاب14 روز و 21 ساعت
پیشنهادها5
برنامه نویسی اکسپرت متاتریدر 4

سلام پروژه ای مدنظر داریم که با یک اندیکاتوری که داریم و برخی حالت ها مثل tp , sl , Trailing Stop مواردی که مورد نیاز داریم برامون ایجاد شود .

لطفا کسانی که کامل میتوانند به این حالت مسلط هستند اعلام کنند داکیومنت خدمت شما ارسال شود .

پروژه مدنظر با متاتریدر 4 مدنظر داریم اجرا کنیم . تشکر

فرصت انتخاب14 روز و 19 ساعت
پیشنهادها3
نصب ، راه اندازی و توسعه ERP Odoo

فاز اول بالا آوردن نسخه Enterprise Odoo هستش

اگر کارتون خوب بود برای توسعه پروژه اودو توافقی جلو می رویم

فعلا نصب و راه اندازی اولیه به همراه آموزش آن رو نیاز داریم

نیازمندی‌ها:

تسلط به زبان برنامه‌نویسی پایتون
تجربه کار در محیط ERP Odoo
آشنایی با سیستم عامل لینوکس (اوبونتو)
فرصت انتخاب14 روز و 9 ساعت
پیشنهادها1
ارتباط با سامانه مودیان

سلام وقتتون بخیر یک اسکریپت حسابداری دارم که همه چیزش تکمیل هستش ، api ارتباط با سامانه مودیان هم آماده شده است با زبان php گرفتن کلید های ارتباط و حتی ارسال فاکتور نوع 2 هم درسته ، اما یکم باید ساختار کد برای ارسال فاکتور بهتر بشه ارسال فاکتور نوع اول درست بشه فاکتور ابطالی ، فاکتور برگشت از فروش ، فاکتور اصلاحی هم درست بشه براش

اسکریپت با زبان php و به صورت mvc توسعه داده شده است

فرصت انتخاب14 روز و 9 ساعت
پیشنهادها5
تغیرات ظاهری سایت

با سلام و عرض ادب یک وبسایت که با قالب آماده تنظیم شده و می خواهم جایگزین آن محصولات و اطلاعات خودم را جای گذاری شود

فرصت انتخاب14 روز و 9 ساعت
پیشنهادها20
نیازمند یک طراح حرفه‌ای و با‌تجربه فیگما

ما به دنبال یک طراح خلاق و حرفه‌ای فیگما هستیم.

شرایط و مهارت‌های مورد نیاز: ✅ تسلط به Figma و طراحی رابط کاربری (UI/UX) ✅ خلاقیت و دقت بالا در طراحی ✅ آشنایی با اصول طراحی مدرن و ترندهای روز ✅ تجربه‌ی طراحی برای وب‌سایت ✅️تسلط به تایپوگرافی، ترکیب رنگ‌ها و اصول گرافیکی مدرن

فرصت انتخاب14 روز و 9 ساعت
پیشنهادها15
توسعه برنامه C# برای خواندن فایل‌ نرم افزار StaadPro (*.std)

به دنبال برنامه‌نویسی مسلط به C# هستیم که بتواند کدی بنویسد برای خواندن فایل‌های .std (مربوط به نرم‌افزار STAAD Pro) و انتقال تمامی داده‌ها به کلاس‌های C#. برنامه باید تمامی حالات ممکن را پشتیبانی کند.

از لینک زیر مستندات فرمت فایل رو میتونید ببینید. برای هر قسمت مستندات فرمت وجود داره. https://docs.bentley.com/LiveContent/web/STAAD.Pro%20Help-v16/en/STD_UNIT.html

از این لینک هم میتونید نرم افزار Staad Pro رو دانلود کنید. https://soft98.ir/software/engineering/785-staad.html

مراحل پروژه:
مرحله اول (تحویل ابتدایی - 50%):
5 فایل std در اختیار توسعه‌دهنده قرار می‌گیرد تا برنامه بر اساس آن‌ها نوشته شود (فایل های پیوست بعلاوه 2 فایل دیگر که بعدا ارسال خواهد شد).

مرحله دوم (آزمایش - 25%):
پس از تکمیل مرحله اول، 3 فایل جدید برای تست ارائه خواهد شد.
هدف: بررسی عملکرد برنامه با داده‌های متنوع.

مرحله سوم (رفع اشکال و تکمیل - 25%):
رفع اشکالات احتمالی و بهینه‌سازی برنامه برای همه فایل‌ها.
زمان‌بندی: حداکثر تا 2 ماه پس از اتمام مرحله دوم قابل انجام است.

الزامات:
طراحی معماری کد: ساختار کلاس‌های C# باید با دقت بالا طراحی شود به‌گونه‌ای که نگهداری و توسعه‌پذیری برنامه در آینده تضمین شود. انعطاف‌پذیری، سازمان‌یافته بودن و بهینه بودن کلاس‌ها جهت افزودن قابلیت‌های جدید یا تغییر در منطق (logic) برنامه.

کیفیت کد: کد منبع باید تمیز، خوانا، کامنت‌گذاری شده و منطبق با بهترین روش‌های برنامه‌نویسی باشد.

مدیریت خطا: پیاده‌سازی مکانیزم‌های مدیریت خطا به‌گونه‌ای که تمامی خطاها شناسایی، مدیریت و گزارش شوند. در گزارش خطا، شماره خط مربوطه نیز ذکر شود.

حفظ محرمانگی: توسعه‌دهنده ملزم به حفظ محرمانگی کد و عدم ارائه آن به اشخاص یا نهادهای دیگر می‌باشد.

درخواست پیشنهاد: لطفاً در پیشنهاد خود یک خلاصه مختصر و شفاف از رویکرد و مراحلی که برای انجام این پروژه در نظر دارید ارائه کنید.

فرصت انتخاب14 روز و 7 ساعت
پیشنهادها7
© تمام حقوق برای پونیشا محفوظ است