




آخرین پروژه های توسعه نرمافزار و آیتی
بنده یک سرمایه گذار و کارفرما هستم ، یک سایت نیازمندی ها( آگهی) میخوام که فاز به فاز تکمیل می شود و اپ های مربوطه نیز در فاز های بعدی بعد از تکمیل سایت اضافه میگردد اپ ها ( ترجیحا فلاتر ) خواهند بود که راحت تر بشه خروجی اندروید و ios گرفت.
فعلا در فاز اول فقط سایت فارسی برای داخل ایران مد نظر هست که در فازهای بعدی نسخه انگلیسی جهانی نیز فعال خواهد شد . البته بدون استفاده از وردپرس و قالب های آماده برنامه نویس باید دید طولانی مدت برای همکاری داشته باشد
1- برای همکاری به دو صورت می توانید درخواست بدید یا فعلا هزینه فقط فاز اول 2- یا درخواست کلی ( بصورت شراکت) ماداام العمر با چند درصد از درامد اوکی خواهید بود به این صورت که هزینه های سرور ، تبلیغات گسترده ، بازاریابی ، پشتیبانی ، با بنده باشد پشتیبانی فنی و توسعه پروژه ( سایت و اپ ) به عهده برنامه نویس یا تیم مربوطه باشد
لطفا افراد مبتدی ، تازه کار و فاقد رزومه قوی پیام ندهند جزییات بیشتر در چت گفته خواهد شد موقع ارسال پیام نمونه کار و رزومه خودتون رو ارسال کنید .
توضیحات پروژه: ما به دنبال یک تیم یا فرد توانمند در زمینه طراحی و توسعه وب هستیم تا یک پلتفرم آنلاین تأمین کالا و خدمات با قابلیت مناقصه معکوس (Reverse Auction) و درخواست قیمت (RFQ) ایجاد کند. در این سامانه، خریداران مشخصات کالاها و خدمات تخصصی مورد نیاز خود را ثبت میکنند و فروشندگان مختلف پیشنهادات قیمت خود را ارسال میکنند. سپس خریدار میتواند بهترین گزینه را انتخاب کند.
ویژگیهای اصلی سامانه:
ثبت سفارش توسط خریدار با امکان تعیین فیلترهای مختلف (نوع و مشخصات فنی کالا و خدمات، محل تحویل، شرایط پرداخت و...)
ارسال درخواست قیمت (RFQ) به فروشندگان مرتبط براساس مشخصات کالا و خدمات
پنل مدیریت برای فروشندگان جهت ارسال پیشنهاد قیمت، مشاهده وضعیت سفارشات و مدیریت محصولات
امکان مقایسه قیمتهای پیشنهادی و انتخاب بهترین گزینه توسط خریدار
سیستم اطلاعرسانی (ایمیل، پیامک، نوتیفیکیشن) برای اطلاعرسانی به کاربران
امکان ثبتنام و احراز هویت تأمینکنندگان و خریداران
داشبورد مدیریتی برای کنترل سفارشات، پرداختها و مدیریت کاربران
یکی از کلیدی ترین ویژگی های این سامانه اتصال هوشمند خریداران به تامین کنندگان یا فروشندگان براساس مشخصات و شرایط درخواستی خریدار و مشخصات و توانمندی تامین کننده هستش
مهارتها و تخصصهای مورد نیاز:
طراحی و توسعه وبسایت: ترجیحاً با Laravel، Django یا Node.js (پیشنهادات فنی قابل بررسی است)
توسعه فرانتاند: تجربه کار با React.js یا Vue.js
توسعه API و ارتباط بین سیستمها
بانک اطلاعاتی: MySQL، PostgreSQL یا MongoDB
تجربه کار با سیستمهای احراز هویت و ورود کاربران
آشنایی با پرداختهای آنلاین و درگاههای بانکی
تجربه کار در پروژههای Marketplace یا B2B (مزیت محسوب میشود)
آشنایی با مفاهیم UX/UI و طراحی کاربرپسند
لطفاً در پیشنهاد خود موارد زیر را مشخص کنید:
- نمونه کارهای مشابه (در صورت وجود)
- زمان پیشنهادی برای اجرای پروژه
- تکنولوژیهای پیشنهادی
- هزینه تقریبی انجام پروژه
اگر تجربه توسعه پلتفرمهای B2B و سیستمهای مناقصه آنلاین را دارید، خوشحال میشویم با شما همکاری کنیم!
منو انلاین رستوران
مدیریت دارا بودن ۱۰ تم مختلف انتخاب توسط مدیریت ( تم مینیمال - تم هندی - ) گزارش گیری از محصولات پر بازدید و کم بازدید و ... ایجاد qr کد برای منو و امکان چاپ و خروجی png دسترسی با نام کاربری و پسورد اختصاصی برای ورود به داشبورد امکان اپلود و تغییر عکس غذا امکان نوشتن مخلفات غذا و ... امکان اصلاح قیمت بصورت کلی و جزعی
مشتری مشاهده منو انلاین از طریق اسکن qr یا لینک مشاهده عکس با کیفیت غذا مشاهده قیمت مشاهده مخلفات غذا و افزودنی ها
وقت بخیر یک سایت فروشگاهی رو که هم اکنون در فروشگاه ساز پورتال هست قرار هست انتقال داده بشه به وردپرس و قالبی انتخاب شده که باید پیاده سازی و تغییرات مورد نیاز برای یک فروشگاه اینترنتی که نیاز هست انجام شود پیشنهادات خودتون رو اعلام بفرمایید
1- مقدمه با توجه به اهمیت بهبود فرآیندهای ممیزی و مدیریت قراردادها، نیاز هست که یک نرمافزار تحت وب طراحی و پیادهسازی شود. این نرمافزار فرآیندهای مرتبط با اطلاعات مشتری، ممیزی، و کنترل کیفیت را بهطور یکپارچه مدیریت میکند و قابلیت تهیه گزارشات متنوع دارد. مبنای فرایندی این نرم افزار الزامات ISO/IEC17021 و استانداردهای مدیریتی مانند ISO9001 و مدارک الزامی نهادهای گواهینامه دهنده مانند IAD Md هاست.
2- اهداف پروژه • جمعآوری و سازماندهی اطلاعات مشتریان و فرآیند ممیزی. • تسهیل ارتباطات بین واحدهای مختلف (امور قرارداد، برنامهریزی ممیزی، واحد مالی و غیره). • افزایش کیفیت و دقت در گزارشات و کنترل کیفیت. • بهبود کارایی در فرآیندهای مدیریتی و تصمیمگیری.
3- ویژگیهای کلیدی نرمافزار
- ثبت اطلاعات مشتری: o ورود اطلاعات مشتری بر اساس پرسشنامه توسط واحد امور قرارداد. o امکان ویرایش و حذف اطلاعات مشتریان.
- محاسبه نفر روز ممیزی: o محاسبه میزان نفر روز لازم برای ممیزی توسط واحد برنامهریزی ممیزی.
- ارسال پیشنهاد ممیزی: o ایجاد و ارسال پیشنهاد ممیزی همراه با نامه توسط واحد امور قرارداد.
- تنظیم قرارداد: o ایجاد قابلیت تنظیم قرارداد توسط واحد امور قرارداد.
- ارسال برنامه ممیزی: o ارسال برنامه ممیزی همراه با نامه توسط واحد برنامهریزی ممیزی.
- تهیه چک لیستهای ممیزی:
o فراهم کردن چک لیستهای ممیزی برای تیم ممیزی جهت تهیه گزارش، با کنترل ورودیها و گزارش خطا در صورت نقص اطلاعات.
توضیح:
- نرم افزار باید به گونه ای باشد که سوالات ممیزی قابلیت اضافه کردن/ ویرایش و حذف داشته باشد. پاسخ سوالات به صورت تشریحی، تصویر، یا چند گزینه ای باشد.
- در صورتی که چند ممیز در برنامه ممیزی هستند سوالات هر بند ممیزی در برنامه برای ممیز مربوطه دسترسی پیدا کند و در نهایت گزارش های ممیزان به صورت تجمیع بر اساس ترتیب بندهای استاندارد یکپارچه شده و خروجی به صورت PDF و ورد و اکسل بدهد.
- پک ممیزی شامل فرمهای ممیزی با هر مشتری یا مرحله ممیزی تولید و قابلیت پرینت داشته باشد.
- کنترل کیفیت گزارش ممیزی: o کنترل و بررسی گزارشات ممیزی توسط واحد برنامهریزی ممیزی و ارجاع تحت وب به ممیز برای تکمیل گزاراشات وجود داشته باشد.
- تصمیمگیری ذینفعان: o ارائه محیطی برای تصمیمگیری و نظرات ذینفعان در مورد گزارشات و پیشنهادات.
- صدور گواهینامه: o صدور گواهینامه پس از تأیید نهایی گزارش ممیزی.
- مدیریت ممیزی مراقبتی: • انجام تمامی موارد از ردیف 2 تا 9 برای ممیزی مراقبتی.
- یادآوری تمدید و ممیزی مراقبتی: • ارسال نامه یادآوری به مشتریان 9 ماه بعد از آخرین ممیزی.
- گزارش خطا: • در صورت نقص اطلاعات چک لیست ممیزی، گزارش خطا به واحد مربوطه ارسال شود.
- یادآوری تاریخهای مهم: • ایجاد سیستم یادآوری برای تاریخهای مهم نظیر تاریخهای ممیزی مراقبتی.
- مدیریت هزینهها: • ثبت هزینه ممیزی توسط واحد مالی و دریافتی از مشتری.
- قابلیت دسترسی: • قابلیت دسترسی دادن به همه یا بخشی از نرم افزار برای یوزرهای مختلف. • برای هر مشتری دسترسی ها میتواند جدا باشد.
در حال حاضر تمامی موارد فوق در 2 فایل اکسل 21 و 68 شیته مرتب شده و انجام میگردد
4- مراحل اجرایی پروژه
- تحلیل نیازها: o برگزاری جلسات با ذینفعان برای شناسایی نیازها و الزامات.
- طراحی نرمافزار: o طراحی رابط کاربری و پایگاه داده.
- توسعه نرمافزار: o اجرای برنامهنویسی و پیادهسازی ویژگیها.
- آزمایش و بررسی: o انجام آزمایشهای کاربری و اصلاحات لازم.
- آموزش و راهاندازی: o ارائه آموزش به کاربران و راهاندازی نرمافزار.
- پشتیبانی و نگهداری: o ارائه خدمات پشتیبانی و بهروزرسانی نرمافزار.
5- زمانبندی پیشنهادی پروژه • زمان کل پروژه: 2 ماه o تحلیل نیازها: 2 هفته o طراحی نرمافزار: 6 هفته o آزمایش و اصلاحات: 2 هفته o آموزش و راهاندازی: 2 هفته
هفته 1 2 3 4 5 6 7 8
تحلیل نیازها
طراحی نرمافزار
آزمایش و اصلاحات
آموزش و راهاندازی
6- بودجه پیشنهادی • برآورد هزینهها شامل هزینههای طراحی، تست، آموزش و پشتیبانی و نحوه پرداخت به تفصیل ارائه شود.
7- مالکیت کد و برنامه و قرارداد پشتیبانی • سورس اصلی برنامه نوشته شده متعلق به این شرکت خواهد بود. • پشتیبانی و آپ دیت دوساله در قرارداد جداگانه ای منعقد خواهد شد.
8- نظارت • نظارت بر تهیه برنامه و اطمینان از تطابق آن با اصول طراحی نرم افزار توسط فرد معرفی شده خواهد بود و طراح ملزم به اصلاح نکات اعلامی است. 9- نتیجهگیری • طراحی و توسعه این نرمافزار تحت وب میتواند به بهبود چشمگیر فرآیندهای مدیریت ممیزی و قراردادها منجر شود. این پروپوزال زمینهساز جلسات آینده و گفتگوهای بیشتر در خصوص جزئیات و مراحل بعدی خواهد بود.
10- موارد مورد نیاز برای بررسی و عقد قرارداد پیشنهاد دهنده موارد نهایی زیر را برای پروپوزال بالا بدهد: • 1- زمان تهیه نرم افزار • 2- هزینه • 3- زبان های مورد استفاده • 4- تضامین انجام کار • 5- رزومه کاری و رضایت نامه های کار • 6- هزینه پشتیبانی دو ساله و بروز آوری نرم افزار • 7- زیرساخت مورد نیاز از قبیل سرور و ... • 8- سایر پیشنهادات
سلام پروژه ای مدنظر داریم که با یک اندیکاتوری که داریم و برخی حالت ها مثل tp , sl , Trailing Stop مواردی که مورد نیاز داریم برامون ایجاد شود .
لطفا کسانی که کامل میتوانند به این حالت مسلط هستند اعلام کنند داکیومنت خدمت شما ارسال شود .
پروژه مدنظر با متاتریدر 4 مدنظر داریم اجرا کنیم . تشکر
فاز اول بالا آوردن نسخه Enterprise Odoo هستش
اگر کارتون خوب بود برای توسعه پروژه اودو توافقی جلو می رویم
فعلا نصب و راه اندازی اولیه به همراه آموزش آن رو نیاز داریم
نیازمندیها:
تسلط به زبان برنامهنویسی پایتون
تجربه کار در محیط ERP Odoo
آشنایی با سیستم عامل لینوکس (اوبونتو)
سلام وقتتون بخیر یک اسکریپت حسابداری دارم که همه چیزش تکمیل هستش ، api ارتباط با سامانه مودیان هم آماده شده است با زبان php گرفتن کلید های ارتباط و حتی ارسال فاکتور نوع 2 هم درسته ، اما یکم باید ساختار کد برای ارسال فاکتور بهتر بشه ارسال فاکتور نوع اول درست بشه فاکتور ابطالی ، فاکتور برگشت از فروش ، فاکتور اصلاحی هم درست بشه براش
اسکریپت با زبان php و به صورت mvc توسعه داده شده است
با سلام و عرض ادب یک وبسایت که با قالب آماده تنظیم شده و می خواهم جایگزین آن محصولات و اطلاعات خودم را جای گذاری شود
ما به دنبال یک طراح خلاق و حرفهای فیگما هستیم.
شرایط و مهارتهای مورد نیاز: ✅ تسلط به Figma و طراحی رابط کاربری (UI/UX) ✅ خلاقیت و دقت بالا در طراحی ✅ آشنایی با اصول طراحی مدرن و ترندهای روز ✅ تجربهی طراحی برای وبسایت ✅️تسلط به تایپوگرافی، ترکیب رنگها و اصول گرافیکی مدرن