پونیشا
پونیشا
پایان فرصت دریافت پیشنهاد
طراحی سایت هوش مصنوعی وکلا
توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تیپایان فرصت ارسال پیشنهاد
20,000,000 تومان

میخواهم یک‌سایت طراحی شود به صورت مینیمال با معرفی فروش دوره هوش مصنوعی برای وکلا و در قسمتی از سایت بتونیم اطلاعات حقوقی‌مفید در خصوص جرایم سایبری اینا اپلود کنیم و در قسمتی یک‌هوش مصنوعی دسترسی داشته باشیم که شخصی سازی شده باشه که بقیه بتونن محدود ازش استفاده کنند و… دوره فقط فروخته میشه و در سایت قرار نمیگیره فقط ثبت نام انجام میشه

مهارت‌های مورد نیاز
HTML
برنامه نویسی تحت وب
جاوا اسکریپت (JavaScript)
سی اس اس (CSS)
طراحی رابط کاربری (UI)

سرویس‌های مرتبط

فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کرده‌اند
کارفرما این پیشنهاد را انتخاب کرده است.
Zeeweb
Zeeweb4.69(7) امتیاز
زمان تحویل: 10 روز
ارسال پیشنهاد در: 19 روز و 5 ساعت پیش
زمان تحویل: 30 روز
ارسال پیشنهاد در: 19 روز و 6 ساعت پیش
زمان تحویل: 30 روز
ارسال پیشنهاد در: 19 روز و 5 ساعت پیش
imanmomtad
imanmomtad4.7(48) امتیاز
زمان تحویل: 5 روز
ارسال پیشنهاد در: 18 روز و 9 ساعت پیش
armagbi
armagbi5(1) امتیاز
زمان تحویل: 30 روز
ارسال پیشنهاد در: 19 روز و 3 ساعت پیش
زمان تحویل: 20 روز
ارسال پیشنهاد در: 18 روز و 23 ساعت پیش
mahlasoori
mahlasoori4.91(22) امتیاز
زمان تحویل: 23 روز
ارسال پیشنهاد در: 19 روز و 5 ساعت پیش
hamicode
hamicode4.47(3) امتیاز
زمان تحویل: 15 روز
ارسال پیشنهاد در: 19 روز پیش
زمان تحویل: 30 روز
ارسال پیشنهاد در: 18 روز و 2 ساعت پیش
aryanbagheri
aryanbagheri4.5(8) امتیاز
زمان تحویل: 3 روز
ارسال پیشنهاد در: 18 روز و 21 ساعت پیش
زمان تحویل: 10 روز
ارسال پیشنهاد در: 19 روز پیش
aliprogrammer1379
aliprogrammer13795(2) امتیاز
زمان تحویل: 15 روز
ارسال پیشنهاد در: 18 روز و 20 ساعت پیش

آخرین پروژه های توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تی

projects
برنامه نویس تحت تاکسیرانی شهرداری

سیستم تاکسیرانی شهرداری با امکان مدنظر و نمونه مشابه به همراه درگاه پرداخت و سرویس لاگین با اس ام اس ثبت تمامی اطلاعات رانندگان، خودروها به همراه آپلود مدارک امکان صدور پروانه های تاکسیرانی به همراه چاپ کارت پرسنلی امکان صدور مرخصی آنلاین ثبت تاکسیران نمونه گزارش گیری در قالب اکسل، پی دی اف اتوماسیون اداری و کلیه استعلامات امکان خرید و فروش تاکسی امکان تعریف تاکسیران کشیک ثبت تخلفات و صدور عوارض ثبت شکایات و انتقادات پیشنهادات تعریف کاربر همراه با تعیین سطح دسترسی توضیحات کامل در فایل اکسل سورس کامل به همراه تست نرم‌افزار بدون کدگذاری کاربرپسند

فرصت انتخاب14 روز و 23 ساعت
پیشنهادها0
ادیت بر روی یه برنامه تحت php لاراولیه پروژه ی لاراول دارم میخوام یه تغییراتی برام داخلش ایجاد کنید
فرصت انتخاب14 روز و 23 ساعت
پیشنهادها0
پیاده سازی بازی ۲.۵ بعدی استراتژیک نوبتی اندروید

سلام و عرض ادب به دنبال تیم بازی سازی حرفه ای هستم که بتونه ایده بازی که دارم رو با بهترین کیفیت طراحی و پیاده سازی کنه. این پروژه از نظر زمانی پروژه بزرگی نیست اما می‌خوام کیفیت کار توی لول بالایی باشه. بنابراین بودجه ای که برای این پروژه درنظر گرفته میشه براساس کیفیت خروجی هست نه زمانی که صرف پروژه میشه.

جزئیات مربوط به هر قسمت از بازی زیاده برای همین سعی کردم مختصر توضیح بدم. اما موقع همکاری میایم چند milestone مشخص می‌کنیم و جزئیات مربوط بهش رو می‌دیم تا شما بودجه و زمان مورد نیاز رو مشخص کنید.

یه مورد دیگه اینکه من بازی ساز نیستم و ممکنه توی توضیحات زیر اشتباه کنم، اگه سوال دارید حتما بپرسید.

می‌خوام یه بازی ۲.۵ نیم بعدی، نوبتی و استراتژیک برای اندروید پیاده بشه. فیلم یه بازی نمونه رو توی فایل ها آپلود کردم که صرفا زاویه دوربین، مکانیک انتخاب سربازها و ساختمان ها، انیمیشن های شلیک و حرکت، صداگذاری و .. رو نشون می‌ده. می‌خوام کیفیت کار از فیلمی نمونه حتی بیشتر باشه.

قبلا سعی کردیم یه بخشی از این بازی رو پیاده سازی کنیم. برای همین یه پروژه (صرفا برای code example) وجود داره که می‌تونه به شما برای پیاده سازی زاویه دوربین و.. کمک کنه. اما می‌خوایم شما پروژه رو از صفر ایجاد کنید و پیاده سازی رو شروع کنید.

  • داستان بازی پیچیده نیست این بازی قراره توی زمان جنگ جهانی اول باشه. بنابراین ما قراره فکشن های آلمان، شوروی، ژاپن و آمریکا رو داشته باشیم که کاربر می‌تونه یکی از اونها رو انتخاب می‌کنه. زمین بازی قرار نیست مثل زمین واقعی، کشورها رو مشخص کنه. می‌خوایم یه زمین شبیه به بازی Clash of Kings وجود داشته باشه و کشورها با منابع و اندازه یکسان روی اون قرار بگیرن. بنابراین کاربر و بقیه ربات ها قراره هر کدوم چند شهر روی این نقشه داشته باشند و با این شهرها بتونن سرباز آموزش بدن یا با ارتقا دادنشون بتونن تولیدشون رو زیاد کنن.

  • بخش زیادی از آرت سربازها و ساختمان ها طراحی شده ولی ممکنه لازم باشه که یکسری تغییرات جزئی داشته باشن. اما زمین بازی، از اونجایی که قراره یه مکانیک شبیه به مکانیک نقشه بازی Clash of Kings داشته باشه، یعنی نقشه هر دفعه Generate میشه بجای اینکه یکبار طراحی بشه، نمی‌دونم دقیقا باید کدوم قسمتش رو طراحی یا در کل چطوری باشه. اینو بگم که آرت بازی باید ۲ یا ۲.۵ بعدی طراحی بشه و توی بازی نمونه هم به همین شکله.

  • صداهای پس زمینه، رابط کاربری، شلیک و حرکت اکثر نیروها رو داریم و فکر نمی‌کنم نیاز باشه که صدای جدیدی ظبط بشه. یه مورد که اینجا به ذهنم می‌رسه این هست که لازمه پخش صداهای مربوط به انفجار، شلیک و .. به فاصله دوربین و .. مرتبط باشه. یعنی صدایی که به دوربین نزدیک تره لازمه بلندتر باشه. خیلی مهمه که اینجا تصمیمات درست گرفته بشه.

  • اکثر مکانیک بازی بعدا قراره سمت سرور هندل بشه پس سمت یونیتی به ساده ترین مکانیک فکر کنید.
  • زاویه دوربین: اگه به فیلم نمونه دقت کنید، وقتی کاربر زوم می‌کنه نقشه کج می‌شه و فاصله آبجکت ها از همدیگه تغییر پیدا می‌کنن. علاوه بر اینها ما می‌خوایم کاربر بتونه یه حالت از بالا به پایین هم داشته باشه.
  • زمین بازی: همونطور که قبلا گفتم می‌خوایم زمین هر دفعه با دیتا های مختلف Generate بشه. برای مثال نقشه از روی یه فایل JSON ساخته بشه. یعنی اندازه زمین، موقعیت جنگل و کوه و.. رو از روی اون بخونه. از همه مهم تر مکانیک زمین بازی قراره به صورت شش ضلعی باشه (دقیقا مثل بازی نمونه) نیرو ها و ساختمان ها قراره داخل شش ضلعی قراره بگیرن و حرکتشون هم همینطور. یه مورد خیلی مهم راجع به نقشه اینکه آبجکت هایی که کاربر می‌تونه ببینه فقط توی مموری لود میشن و با فاصله گرفتن از آبجکت تا یه محدوده مشخص، اون آبجکت ها لازمه از مموری پاک شن (دقیقا مثل بازی Clash of Kings)
  • شهرسازی: سمت یونیتی لازمه رابط کاربری و.. پیاده بشه بجای اینکه منابع کاربر رو چک کنه که می‌تونه ساختمان رو بسازه/ارتقا بده. یعنی صرفا می‌خوایم فانکشن مربوط به ایجاد ساختمان وجود داشته باشه تا برای مثال یک ساختمان رو در موقعیت مشخص شده ایجاد کنه. چیزی که انتظار داریم این هست که یک رابط کاربری وجود داشته باشه که کاربر نوع ساختمان رو انتخاب کنه و دکمه ایجاد رو بزنه و بدون چک کردن منابع و.. اون ساختمان رو بسازه.
  • آموزش نیرو: آموزش نیرو هم مثل ایجاد ساختمان قرار نیست مکانیک خاصی داشته باشه.
  • حرکت نیروها: حرکت نیروها و مسیری که می‌تونه بره دقیقا مثل بازی رفرنس باشه.
  • حمله و دفاع نیروها: محاسبه های مربوط به حمله و دفاع نیروها سمت سرور انجام میشه و سمت یونیتی صرفا انتخاب هدف و انیمیشن و صدا و.. انجام میشه.
  • مشخص کردن مرز کشورها: مثل بازی رفرنس لازمه مرز کشورها مشخص باشه. هر شهر قراره چند تا شش ضلعی اطراف خودش رو در اختیار داشته باشه و با جوین شدن این شهرها اون مرز نشون داده می‌شه.

  • رابط کاربری بازی شامل صفحات لودینگ، انتخاب فکشن، ایجاد ساختمان/نیرو، صفحات مربوط به تنظیمات و پروفایل و.. هست که بعدا با جزئیات بیشتر ارائه می‌کنم.

طبق توضیحات بالا می‌تونیم milestone اول رو پیاده سازی مکانیک زمین بازی تعریف کنیم که شامل موارد زیر میشه: ۱. زاویه دوربین (پروژه نمونه وجود داره) ۲. تولید نقشه از روی فایل ۳. سیستم hexagonal grid

  1. سیستم لود و حذف آبجکت ها از نقشه با جابه‌جا شدن کاربر
  2. مکانیک انتخاب آبجکت های روی نقشه و نشون دادن حالت انتخاب آبجکت

لینک ویدیو (بخاطر محدودیت حجم) https://files.fm/u/cvn4aak4nm

لینک بازی رفرنس https://play.google.com/store/apps/details?id=com.easytech.android.ew6&pcampaignid=web_share

فرصت انتخاب14 روز و 23 ساعت
پیشنهادها0
طراحی سامانه پیامکی

سلام و درود ؛ ما نیاز به یک سامانه مدیریت پیامک تحت وب داریم. سامانه باید امکان ارسال، دریافت، مدیریت، گزارش‌گیری و اتصال به اپراتورهای همراه اول ( با واسط) و ایرانسل را داشته باشد.

امکانات و نیازمندی‌های اصلی:

  • طراحی پنل کاربری با رابط مدرن و واکنش‌گرا (Responsive)
  • تعریف چندین سطح دسترسی (مدیر ارشد، مدیر مالی، کاربر عادی)
  • ارسال پیامک تکی، گروهی و زمان‌بندی شده
  • اتصال به اپراتورهای پیامکی (همراه اول، ایرانسل)
  • مدیریت دفترچه تلفن و گروه‌بندی شماره‌ها
  • مدیریت کاربران و واحدهای سازمانی
  • ثبت و مشاهده گزارشات ارسال و دریافت پیامک
  • امکان ارسال پیام داخلی بین کاربران
  • مدیریت حساب‌های اپراتوری و سرشماره‌ها
  • ارائه API های RESTful استاندارد برای اتصال به سامانه‌های دیگر
  • رعایت کامل امنیت (احراز هویت OAuth2.0، رمزنگاری داده‌ها، ثبت لاگ فعالیت‌ها)
  • مستندسازی کامل پروژه (کاربری + APIها)

    فناوری‌های پیشنهادی:

  • Backend: Python (FastAPI یا Django Rest Framework)

نکات مهم:

  • کدنویسی تمیز و مستندسازی کد الزامی است.
  • ارائه سورس کامل پروژه الزامی است.
  • تست امنیتی (Basic) باید انجام شود.
  • در صورت توانایی، ارائه دمو یا نمونه کار مشابه امتیاز محسوب می‌شود.

نحوه همکاری:

  • امکان همکاری فازبندی‌شده (تحویل بخش به بخش)
  • پرداخت بر اساس پیشرفت و تحویل فازها
  • امکان تمدید قرارداد جهت پشتیبانی در صورت توافق

    لطفاً در پیشنهاد خود موارد زیر را ذکر کنید:

  • تکنولوژی انتخابی شما برای پیاده‌سازی
  • مدت زمان تخمینی شما برای تحویل پروژه
  • نمونه کارهای مرتبط
  • هزینه‌ی پیشنهادی کل پروژه

دوستانی که پروژه مشابه کار کرده باشند در اولویت همکاری هستند.

فرصت انتخاب14 روز و 23 ساعت
پیشنهادها0
طراحی وبسایت مزایده اثار هنریطراحی وبسایت مزایده اثار هنری در زمان مشخص . کاربران بعد از اینکه در حراج اثار هنری انلاین رجیستر شدند دارای شماره شخصی میشوند و با ان شماره میتوانند در مزایده شرکت کنند و برنده اثری هنری شوند در صورت اینکه بالاترین قیمت رو زده باشند. این وبسایت هیچ نیازی به درگاه بانکی و خرید انلاین ندارد. کل وبسایت باید به زبان اینگلیسی باشد.
فرصت انتخاب14 روز و 23 ساعت
پیشنهادها1
شخصی‌سازی وردپرس

سلام وقتتون بخیر لطفاً ویسی که براتون گذاشتم رو گوش بدین و وضیح کامل داده شده در مورد چیزی که می‌خوایم wordpree betheme amelia booking plug in https://wordpress.org/plugins/ameliabooking/ better messages https://wordpress.org/plugins/bp-better-messages/

https://drive.google.com/file/d/12bKBr3aQMlk_BtK0WLx2MZ4mzn44v8XM/view?usp=sharing

فرصت انتخاب14 روز و 23 ساعت
پیشنهادها0
طراحی وب سایت شرکت خدمات پرداخت

طراحی وب سایت با WordPress + Elementor + WooCommerce -طراحی صفحه محصولات با قابلیت سفارش آنلاین حدود ۱۰ محصول -طراحی فرم جهت تکمیل اطلاعات پذیرنده طراحی حرفه ای و رعایت اصول SEO optimization اهمیت دارد. نهایتا ۳ یا ۴ صفحه طراحی و چند فرم مدنظر هست.

فرصت انتخاب14 روز و 23 ساعت
پیشنهادها4
برنامه‌نویسی افزودن تغییرات در اسکریپت آماده

اسکریپت آماده خریداری شده از کد کنیون بابته افزودن و سفارشی کردن فرم های مورد نیاز
اعم از اضافه کردن و کم کردن المان های سایت فرم ها کاملا مشخص است نیازی به سوال کردن برنامه نویس وجود ندارد نمونه طرح ارائه داده میشود

لطفا افراد با تجربه قیمت پیشنهاد بدن

مهارت ها و ویژگی های لازم: سابقه‌ی خوب مستند در برنامه‌نویسی Back-End آشنایی به Laravel آشنایی به MySQL آشنایی به API Design, RESTful API, Web APIs آشنایی به مفاهیم Object-Oriented Design, Design Patterns, Solid Principles, Clean Coding آشنایی به Git آشنایی نسبی به HTML5, CSS3, SCSS آشنایی نسبی به JavaScript, ES6-7, NPM

فرصت انتخاب14 روز و 22 ساعت
پیشنهادها3
طراحی منوی رستورانی

یک منوی رستورانی مشابه قالب وردپرس منودیجی این قالب با وردپرس و صفحه ساز المنتور طراحی بشه. یک پنل تنظیمات قالب داشته باشد. قابلیت صفحه‌بندی آیتم‌ها به صورت لود ایجکس در حین اسکرول کردن قابلیت جستجوی ایجکس قابلیت تنظیم قیمت تخفیف خورده روی آیتم‌های موردنظر قابلیت ناموجود کردن آیتم‌های موردنظر قابلیت قرار دادن ویدئو برای آیتم‌های موردنظر قابلیت نشانه گذاری آیتم‌ها به عنوان “ویژه” جهت نمایش در ابتدای صفحه اصلی قابلیت انتخاب تصویر دلخواه برای لودینگ به جای انیمیشن‌های آماده قابلیت انتخاب واحد پولی دلخواه از بین بیش از 100 واحد پولی قابلیت نوار اطلاع رسانی قابلیت انتخاب آیکون از آیکون پک آماده برای دسته‌بندی‌هایی غذایی قابلیت تغییر رنگبندی و استایل بخش‌های موردنیاز قابلیت تغییر تایپوگرافی بخش‌های موردنیاز مثل خانواده فونت، استایل و وزن، سایز، فاصله حروف و… قابلیت نمایش شبکه‌های اجتماعی در صفحه ورودی و فوتر برای جذب مخاطبین و مشتریان + پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی ایرانی (آپارات، بله، ایتا، گپ، روبیکا، سروش پلاس)

فرصت انتخاب14 روز و 22 ساعت
پیشنهادها7
کدنویسی رادیومیکس با پایتون

پروژه رادیومیکس زیر شامل نوشتن کد برای دریافت ورودی اکسل و درنهایت ایجاد خروجی شاخص میباشد برنامه نویس بهتر است از رادیومیکس و برنامه نویسی آن مطلع باشد تا سلسله مراتب پیش پردازش داده را گام به گام به درستی انجام دهد مراحل برنامه نویسی به طور خلاصه شامل موارد زیر میباشد( موارد کامل نیستند لذا برنامه نویس باید تجربه‌ی برنامه نویسی رادیومیکس را داشته باشد) : 1- دریافت ورودی اکسل 2- تعریف گروه آموزش و ارزیابی با نسبت 80 به 20 3- آماده سازی دیتا برای پردازش 4- نرمالایز کردن دیتا 5- تعریف الگوریتم‌های کاهش بعد:
Least Absolute Shrinkage and Selection Operator(LASSO) Minimal Depth (MD) Variable hunting (VH) Value-based Hierarchical Variable Importance Measurement(VH.VIMP)) Mutual Information (MI) -6تعریف الگوریتم یادگیری ماشین: CoxBoost Random Survival Forests (RSF) Cox Proportional Hazards Model (CoxPH) Glmboost Glmnet Supervised Transformation (ST)
Supervised Transformation (ST) تعریف شاخص: Area Under the Curve (AUC)
Concordance Index( C-index) Sensitivity Specificity

فرصت انتخاب14 روز و 20 ساعت
پیشنهادها3
© تمام حقوق برای پونیشا محفوظ است