

هدف این پروژه طراحی یک محیط نمایشگاهی مجازی سهبعدی با استایل هنری مشابه تصویر پیوست (محیط بازی SIFU – محصول استودیو Sloclap) در مقیاسی نسبتاً بزرگ است. فضای نهایی باید حس مدرن، مینیمال، هنری و تمیز داشته باشد. نیازی به ایده پردازی آنچنانی نیست، کانسپت های ذهنی ما، با هوش مصنوعی خروجی گرفته میشه و شما دقیقا پیاده سازی میکنین.
مشخصات کلی پروژه:
مقیاس: نمایشگاه سهطبقه با مساحت تقریبی ۵۰۰ متر مربع
دارای بخشها و غرفههای متنوع در هر طبقه
طراحی گرافیکی دیوارها مشابه رفرنس (نقوش هنری انتزاعی یا خطوط طبیعی)
کف براق، نورپردازی موضعی، و متریالهای ساده و مینیمال
امکان استفاده از assetهای آماده وجود دارد (رایگان یا تجاری)
نکات فنی:
امکان طراحی بخشهایی از پروژه در نرمافزارهای دیگر (مثل Blender، 3ds Max، Maya و...) وجود دارد
اما خروجی نهایی باید بدون نقص در Unreal Engine تحویل داده شود
کیفیت خروجی باید در حد اجرای روان (real-time) برای پروژههای نمایشی یا تعاملپذیر باشد
ویژگیهای بصری مورد انتظار:
سبک طراحی مشابه رفرنس تصویری (محیط بازی SIFU – تصویر پیوستشده)
نورپردازی هنری، فضای باز، رنگبندی محدود و کنترلشده
استفاده از متریالهایی با حس مدرن و هنری (بتن، فلز، بازتاب کف و...)
چیدمان فضا بهشکلی که مسیر حرکتی کاربر یا بازدیدکننده مجازی مشخص باشد
خروجی مورد انتظار:
فایل کامل پروژه Unreal Engine با ساختار منظم
همراه با assetها، متریالها و فایلهای خارجی مورد استفاده
در صورت استفاده از نرمافزارهای جانبی، فایل منبع آنها نیز تحویل داده شود
مستندسازی ساده از مراحل ساخت یا منابع استفادهشده (اختیاری اما ترجیحی)
مهارتهای مورد نیاز:
تسلط کامل به Unreal Engine
آشنایی با طراحی محیط، متریالسازی، نورپردازی
توانایی کار با assetهای آماده و طراحی فضاهای هنری
تجربه استفاده از نرمافزارهای مدلسازی (در صورت نیاز به طراحی سفارشی)
رفرنس تصویری: [تصویر پیوستشده از بازی SIFU – جهت الهام بصری و فضاسازی]




