

انجام شده
تحلیل احساسات رسانه ها در فضای مجازی
- کسبوکار
عنوان: طراحی الگوی توصیفی کنش انسان رسانههای اهل غزه پس از طوفانالاقصی (به مدت یکسال؛ پس از ۰۷ اکتبر ۲۰۲۳ تا ۰۷ اکتبر ۲۰۲۴)
جامعه آماری: ۱۰۰ کاربر اهل غزه (اعم از خبرنگار، عکاس، بلاگر، واینر، هنرمند و... با فالور بیش از 10K)
فضای مورد بررسی: ۵ شبکه اجتماعی اعم از اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب، تیکتاک، ایکس (توییتر)
- بررسی دادهها (شامل عکس، مدیا، سوشال مدیا، ویدئو، ریلز، متن، استوری) و ارائه بازخورد از جانب کاربران در قالب ۶ احساس اصلی که معمولاً در روانشناسی به عنوان احساسات اساسی در نظر گرفته میشوند عبارتند از: شادی، غم، خشم، ترس، انزجار و تعجب.
مهارتهای مورد نیاز
داده کاوی
بیگ دیتا (Big Data)
Hadoop
داده کاوی (Data Mining)
علوم داده (Data Science)
سرویسهای مرتبط
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کردهاند
milad36815(4) امتیاززمان تحویل: 30 روزارسال پیشنهاد در:- ALزمان تحویل: 20 روزارسال پیشنهاد در:
sofwareengineer4.58(18) امتیاززمان تحویل: 15 روزارسال پیشنهاد در:- زمان تحویل: 7 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 20 روزارسال پیشنهاد در:
navidnasri5(1) امتیاززمان تحویل: 40 روزارسال پیشنهاد در:- زمان تحویل: 2 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 9 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 30 روزارسال پیشنهاد در:
آخرین پروژه های کسبوکار
projects
