

انتقال اطلاعات بین سایت و سی آر ام و کلندر از طریق Zapier
- توسعه نرمافزار و آیتی
یک شرکت نظافت خانگی در کانادا به دنبال فریلنسر متخصص در اتوماسیون، API و یکپارچهسازی سیستمها است. هدف پروژه، خودکارسازی انتقال اطلاعات مشتریان از منابع مختلف و هماهنگی بین دو سیستم CRM و Google Calendar و ارسال ایمیل های خودکار برای مشتریان است.
شرح پروژه:
1) دریافت اطلاعات مشتریان از ۴ منبع:
فرم آنلاین وبسایت: https://londonheartsandhomes.ca/booking-form/
Google Local Services
2) انتقال خودکار این اطلاعات به دو CRM:
https://www.bigin.com/ (برای اتوماسیون ایمیل) و تنظیم ارسال خودکار ۱۱ ایمیل مختلف در مقاطع زمانی مختلف برای مشتریان از طریق Bigin CRM.
https://get.zenmaid.com/ (برای مدیریت رزروهای خدمات) و اتصال Zenmaid CRM به Google Calendar بهگونهای که هر رزرو جدید بهصورت خودکار به تقویم اضافه شود و در صورت تغییر، لغو یا تکرار رزرو، Google Calendar بهطور خودکار بهروزرسانی شود.
تصریح
11 آبان 1404 13:27
مهارتهای مورد نیاز
Parallels Automation
سرویسهای مرتبط
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کردهاند
amirhoseinehaddadi5(10) امتیاززمان تحویل: 20 روزارسال پیشنهاد در: