استخدام ادمین پاسخگویی غیر حضوری
- دسترسی به هزاران متخصص ادمین پاسخگویی دایرکت
- مشاهده هزاران نمونه کار
- ساده و سریع
مشاهده نمونه کارهای ادمین پاسخگویی دایرکت
فروشگاه تخصصی ایمپلنت ARGON
فروشگاه تخصصی ایمپلنت دندان
تولید محتوا و ادمین پیج های اینستاگرامی
نمونه پیج آموزشی
صفر تا صد پیج بیمه
طراحی قالب پست و پیج اینستاگرام
مراحل انجام کار
- ۱. ثبت پروژه
توضیحات کاری که میخواهید انجام شود را با دقت بنویسید
- ۲. انتخاب فریلنسر
از میان پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظرت رو با دقت انتخاب کن
- ۳. نظارت بر پروژه
در طول فرآیند طراحی، بر روی پروژه نظارت کن تا بهترین خروجی رو داشته باشی
- ۴. پرداخت امن
پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی رو در بستر امن پونیشا انجام بده
پرسشهای متداول استخدام ادمین پاسخگویی غیر حضوری
اگر حجم پیامهای دریافتی شما زیاد است و خودتان نمیتوانید به طور مداوم این مسئله را مدیریت کنید استخدام ادمین پاسخگویی غیرحضوری بهترین راهکار است. مخصوصا اگر نیاز دارید که خیلی سریع و دقیق به مشتریها جواب بدهید و استراتژی فروش و بازاریابی شما مبتنی بر سرعت و دقت پاسخگویی است.
ادمین پاسخگویی در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و روبیکا مسئولیتهای مختلفی دارد. او باید به سوالات مشتریان درباره محصولات پاسخ دهد، قیمتها را ارائه کند و مشکلات را سریعا حل کند. همچنین، ادمین باید به چتها و پیامها در تلگرام و واتساپ پاسخ دهد و ارتباط موثری با کاربران برقرار کند.
برای پاسخ دادن به سوالات مشتریان در اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و روبیکا، ادمین تنها نیاز به دسترسی به این پلتفرمها دارد و میتواند از هر مکانی بهصورت غیرحضوری فعالیت کند و اکثر کسب و کارها این مسئله را به صورت غیرحضوری مدیریت میکنند که از نظر هزینه هم کاملا بهصرفه است.
کسب و کارهایی که ارتباط سازنده و موثر دارند اعتبار بیشتری هم کسب میکنند و مشتریان وفادار بیشتری دارند. جواب دادن سریع به سوالات و مشکلات و راه انداختن سریع مشتریان هم مستقیما روی فروش و افزایش درآمد کسب و کارها تاثیر میگذارد.
کیفیت ارتباطتان را بالاتر ببرید
ارتباط درست و بهموقع و هدفمند یک عنصر ضروری و مهم برای تمام کسب و کارهاست. شما در شبکههای اجتماعی فعالیت دارید و خیلی از کسانی که شما را دنبال میکنند احتمالا سوالاتی از شما داشته باشند، میخواهند سفارشی ثبت کنند، با شما همکاری کنند و یا به مشکلی خوردهاند و شما باید به آنها پاسخ بدهید. مطمئنا کار سادهای نیست و استخدام ادمین پاسخگویی غیرحضوری یکی از راهکارهایی است که میتوانید امتحان کنید و به احتمال زیاد نتیجه مثبتی خواهید گرفت.
چه کسب و کارهایی به ادمین پاسخگویی نیاز دارند؟
یک جواب ساده برای این سوال وجود دارد: اگر حجم پیامها، دایرکتها و کامنتهایی که دریافت میکنید زیاد است باید ادمین پاسخگویی داشته باشید.
- اگر کسب و کار شما مبتنی بر ارتباط مستقیم است، مثلا کالاها را دایرکت اینستاگرام میفروشید یا برای همکاری باید مستقیما در دایرکت مکالمه کنید.
- اگر خدمات پس از فروش دارید و مشتریان مدام از این خدمات استفاده میکنید.
- اگر نیاز دارید به موقع به مشتریها جواب بدهید و ممکن است در صورت دیر جواب دادن مشتریتان را از دست بدهید.
- اگر استراتژی بازاریابی و پشتیبانی شما مبتنی بر ارتباط سریع و 24 ساعته است.
در این صورت قطعا به ادمین پاسخگویی اینستاگرام یا یا ادمین پاسخگویی تلگرام و یا سایر پلتفرمها نیاز دارید. کسب و کارهایی که سریعتر و دقیقتر جواب مشتریها را میدهند اعتبار بیشتری هم دارند و مشتریها میدانند که در صورت بروز مشکل خیلی سریع میتوانند مشکلاتشان را حل کنند.
شرایط مهم در استخدام ادمین پاسخگویی غیرحضوری
مسلما شما با توجه به شرایط کسب و کارتان و مدلی که برای پشتیبانی و یا بازاریابی و فروش از طریق سوشال مدیا در نظر گرفتهاید به خوبی میدانید که چه نوع ادمینی برای پاسخگویی نیاز دارید اما چند نکته را فراموش نکنید.
- ادمین پاسخگویی واتساپ، تلگرام و یا اینستاگرام باید لحن و مدل کسب و کار شما را بشناسد و متناسب با آن جواب بدهد.
- در زمانهایی که برای او تعریف شده آنلاین باشد و در صورت دریافت دایرکت، کامنت و یا پیام خیلی زود جواب مشتریان را بدهد.
- سوالات پرتکرار مشتریها را به خوبی مطالعه کند و جوابهای دقیق و درستی برای هر کدام از این سوالات داشته باشد.
- اگر ادمین پاسخگویی دایرکت و کامنت با هدف افزایش فروش استخدام میکنید باید نحوه ارتباط گرفتن، اصول فروش و همچنین ترغیب مشتریان را هم تا حد زیادی بلد باشد.
- کار کردن با پلتفرمها را بلد باشد و از امکانات این پلتفرمها برای پاسخگویی بهتر و کاملتر استفاده کند. غلطهای املایی و تایپی نداشته باشد و فرمت پاسخگویی مشخصی که تعیین کردهاید را به طور کامل رعایت کند.
- در مواقع ضروری (مانند مشکلات ناگهانی تاخیر در سفارش، یا قطع شدن سرویسهای شما) کارایی بالایی داشته باشد و بتواند همزمان تعداد بالای پیامها را مدیریت کند و مشکلات متداول کاربران را هم به شما گزارش بدهد تا راهحلی برای آنها پیدا کنید.
ادمین پاسخگویی غیرحضوری یا حضوری؟
استخدام ادمین پاسخگویی دایرکت و کامنت یا پاسخگویی واتساپ و تلگرام بهتر است غیرحضوری باشد. حتی در سیستمهای مدرن پشتیبانی، پاسخگویی تلفنی هم عملا غیرحضوری شده است و خیلی از کسب و کارها این موارد را به صورت دورکار مدیریت میکنند. از نظر هزینه هم به شدت بهصرفهتر است. در ضمن برای پاسخگویی به دایرکتها و کامنتها و پیامها فقط به اینترنت، گوشی هوشمند یا یک سیستم کامپیوتری نیاز دارید و الزامی به حضوری بودن نیست و تقریبا همه افراد به این امکانات دسترسی دارند.