استخدام ادمین پاسخگویی غیر حضوری

  • دسترسی به هزاران متخصص ادمین پاسخگویی دایرکت
  • مشاهده هزاران نمونه کار
  • ساده و سریع
پرداخت نهایی پس از رضایت از کیفیت
آیکون مداد بنفش
آیکون دوربین نارنجی
آیکون پوشه آبی
آیکون تیک سبز
آیکون کلندر قرمز
آیکون image بنفش
آیکون کیف دستی نارنجی
آیکون کیف جیبی آبی
آیکون پرسش و پاسخ سبز
آیکون مداد بنفش
آیکون دوربین نارنجی
آیکون پوشه آبی

مشاهده نمونه کارهای ادمین پاسخگویی دایرکت

WORKS
ادمینی و پاسخ‌گویی حرفه‌ای به دایرکت

ادمینی و پاسخ‌گویی حرفه‌ای به دایرکت

مدیریت پیج اینستاگرام (ادمین)
در این نمونه‌کار، تمرکزم روی پاسخ‌گویی سریع، مؤثر و محترمانه به پیام‌های کاربران در دایرکت بوده. هدفم ایجاد تجربه کاربری خوب، حفظ لحن برند و جذب مشتری از طریق ارتباط مؤثر بوده. آشنایی کامل با اصول ارتباط با مشتری، پاسخ‌دهی بر اساس سناریوهای مختلف، و همچنین مدیریت پیام‌های زیاد از ویژگی‌های این نمونه‌کار است.
Fattahi87
Fattahi87
ادمین شبکه های اجتماعی

ادمین شبکه های اجتماعی

Instagram
مدیریت پیج اینستاگرام (ادمین)
ادمین شبکه اجتماعی
mahsaSA72
mahsaSA72
پیج اینستاگرام

پیج اینستاگرام

الگوریتم
مدیریت پیج اینستاگرام (ادمین)
تولید محتوا
طراحی پست و استوری اینستاگرام
ادمین پاسخگو دایرکت و تولید محتوا
doriiiiii
doriiiiii
مدیریت دایرکت‌های فروشگاه Golnaz.Cps.Shop

مدیریت دایرکت‌های فروشگاه Golnaz.Cps.Shop

مدیریت پیج اینستاگرام (ادمین)
در این پروژه، من به‌عنوان ادمین دایرکت پیج Golnaz.Cps.Shop فعالیت داشتم که در زمینه فروش سی‌پی (CP) برای بازی کالاف دیوتی موبایل فعالیت می‌کرد. وظیفه‌ام پاسخ‌گویی به پیام مشتریان، دریافت مشخصات موردنیاز (مثل ایمیل، یوزرنیم و ID بازی) و انتقال دقیق اطلاعات به مدیر پیج برای تکمیل سفارش بود. این کار شامل نظم در پیگیری پیام‌ها، انتقال سریع اطلاعات، برخورد مؤدبانه و حفظ اعتماد کاربران بود. مدت این همکاری از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ بوده و به‌صورت روزانه انجام شده است.
Shahinshahozhyy
Shahinshahozhyy
ادمین اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

طراحی پست و استوری اینستاگرام
مدیریت پیج اینستاگرام (ادمین)
کاملا حرفه ای ادمین هستم تاحالا هر پیجی گرفتم از آمار پایین به آمار کاملا بالا و فوق العاده رسوندم و ریچ عالی پیجتونو دست من بسپارید تضمینی میارم بالا
MH
mhdie1007
کپی‌رایتینگ و پاسخ‌گویی مشتری در فروشگاه لوازم آرایشی آنلاین

کپی‌رایتینگ و پاسخ‌گویی مشتری در فروشگاه لوازم آرایشی آنلاین

پشتیبانی مشتریان
مدیریت پیج اینستاگرام (ادمین)
مشاوره برند
طراحی پست و استوری اینستاگرام
کپی رایتینگ
در این پروژه مسئول نگارش متن‌های تبلیغاتی (کپشن، پیام دایرکت، بنرهای متنی) برای یک پیج فروش لوازم آرایشی بودم. همچنین پاسخ‌گویی به سوالات مشتریان درباره محصولات، مشاوره در خرید و پیگیری سفارشات در دایرکت اینستاگرام انجام می‌شد. هدف حفظ لحن صمیمی و در عین حال حرفه‌ای بود تا مشتری حس اعتماد و راحتی داشته باشد.
mofanimwork
mofanimwork
منتظر چی هستی؟ همین الان پروژه‌ات رو ثبت کن.

۱۰۰۰ نفر متخصص در پونیشا آماده‌ی ارسال پیشنهاداتشون برای انجام پروژه شما بصورت دورکار، پروژه‌ای و تمام‌وقت هستند. کار نشد نداره.

مراحل انجام کار

STEPS
  1. آیکون ثبت پروژه یا افزودن
    ۱. ثبت پروژه

    توضیحات کاری که می‌خواهید انجام شود را با دقت بنویسید

  2. آیکون پروفایل کاربری
    ۲. انتخاب فریلنسر

    از میان پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظرت رو با دقت انتخاب کن

  3. آیکون نظارت بر پروژه
    ۳. نظارت بر پروژه

    در طول فرآیند طراحی، بر روی پروژه نظارت کن تا بهترین خروجی رو داشته باشی

  4. آیکون سپر یا پرداخت امن
    ۴. پرداخت امن

    پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی رو در بستر امن پونیشا انجام بده

پرسش‌های متداول استخدام ادمین پاسخگویی غیر حضوری

FAQ

اگر حجم پیام‌های دریافتی شما زیاد است و خودتان نمی‌توانید به طور مداوم این مسئله را مدیریت کنید استخدام ادمین پاسخگویی غیرحضوری بهترین راهکار است. مخصوصا اگر نیاز دارید که خیلی سریع و دقیق به مشتری‌ها جواب بدهید و استراتژی فروش و بازاریابی شما مبتنی بر سرعت و دقت پاسخگویی است.

ادمین پاسخگویی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و روبیکا مسئولیت‌های مختلفی دارد. او باید به سوالات مشتریان درباره محصولات پاسخ دهد، قیمت‌ها را ارائه کند و مشکلات را سریعا حل کند. همچنین، ادمین باید به چت‌ها و پیام‌ها در تلگرام و واتساپ پاسخ دهد و ارتباط موثری با کاربران برقرار کند.

برای پاسخ دادن به سوالات مشتریان در اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و روبیکا، ادمین تنها نیاز به دسترسی به این پلتفرم‌ها دارد و می‌تواند از هر مکانی به‌صورت غیرحضوری فعالیت کند و اکثر کسب و کارها این مسئله را به صورت غیرحضوری مدیریت می‌کنند که از نظر هزینه هم کاملا به‌‌صرفه است.

کسب و کارهایی که ارتباط سازنده و موثر دارند اعتبار بیشتری هم کسب می‌کنند و مشتریان وفادار بیشتری دارند. جواب دادن سریع به سوالات و مشکلات و راه انداختن سریع مشتریان هم مستقیما روی فروش و افزایش درآمد کسب و کارها تاثیر می‌گذارد.

همین الان پروژه‌ی خود را سفارش دهید

۱۰۰۰ نفر متخصص در پونیشا آماده‌ی ارسال پیشنهاداتشون برای انجام پروژه شما بصورت دورکار، پروژه‌ای و تمام‌وقت مزون هستند. کار نشد نداره.

کیفیت ارتباط‌تان را بالاتر ببرید

ارتباط درست و به‌موقع و هدفمند یک عنصر ضروری و مهم برای تمام کسب و کارهاست. شما در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارید و خیلی از کسانی که شما را دنبال می‌کنند احتمالا سوالاتی از شما داشته باشند، می‌خواهند سفارشی ثبت کنند، با شما همکاری کنند و یا به مشکلی خورده‌اند و شما باید به آن‌ها پاسخ بدهید. مطمئنا کار ساده‌ای نیست و استخدام ادمین پاسخگویی غیرحضوری یکی از راهکارهایی است که می‌توانید امتحان کنید و به احتمال زیاد نتیجه مثبتی خواهید گرفت.

چه کسب و کارهایی به ادمین پاسخگویی نیاز دارند؟

یک جواب ساده برای این سوال وجود دارد: اگر حجم پیام‌ها، دایرکت‌ها و کامنت‌هایی که دریافت می‌کنید زیاد است باید ادمین پاسخگویی داشته باشید.

  • اگر کسب و کار شما مبتنی بر ارتباط مستقیم است، مثلا کالاها را دایرکت اینستاگرام می‌فروشید یا برای همکاری باید مستقیما در دایرکت مکالمه کنید.
  • اگر خدمات پس از فروش دارید و مشتریان مدام از این خدمات استفاده می‌کنید. 
  • اگر نیاز دارید به موقع به مشتری‌ها جواب بدهید و ممکن است در صورت دیر جواب دادن مشتری‌تان را از دست بدهید. 
  • اگر استراتژی بازاریابی و پشتیبانی شما مبتنی بر ارتباط سریع و 24 ساعته است.

در این صورت قطعا به ادمین پاسخگویی اینستاگرام یا یا ادمین پاسخگویی تلگرام و یا سایر پلتفرم‌ها نیاز دارید. کسب و کارهایی که سریع‌تر و دقیق‌تر جواب مشتری‌ها را می‌دهند اعتبار بیشتری هم دارند و مشتری‌ها می‌دانند که در صورت بروز مشکل خیلی سریع می‌توانند مشکلات‌شان را حل کنند.

شرایط مهم در استخدام ادمین پاسخگویی غیرحضوری

مسلما شما با توجه به شرایط کسب و کارتان و مدلی که برای پشتیبانی و یا بازاریابی و فروش از طریق سوشال مدیا در نظر گرفته‌اید به خوبی می‌دانید که چه نوع ادمینی برای پاسخگویی نیاز دارید اما چند نکته را فراموش نکنید. 

  • ادمین پاسخگویی واتساپ، تلگرام و یا اینستاگرام باید لحن و مدل کسب و کار شما را بشناسد و متناسب با آن جواب بدهد. 
  • در زمان‌هایی که برای او تعریف شده آنلاین باشد و در صورت دریافت دایرکت، کامنت و یا پیام خیلی زود جواب مشتریان را بدهد. 
  • سوالات پرتکرار مشتری‌ها را به خوبی مطالعه کند و جواب‌های دقیق و درستی برای هر کدام از این سوالات داشته باشد. 
  • اگر ادمین پاسخگویی دایرکت و کامنت با هدف افزایش فروش استخدام می‌کنید باید نحوه ارتباط گرفتن، اصول فروش و همچنین ترغیب مشتریان را هم تا حد زیادی بلد باشد. 
  • کار کردن با پلتفرم‌ها را بلد باشد و از امکانات این پلتفرم‌ها برای پاسخگویی بهتر و کامل‌تر استفاده کند. غلط‌های املایی و تایپی نداشته باشد و فرمت پاسخگویی مشخصی که تعیین کرده‌اید را به طور کامل رعایت کند.
  • در مواقع ضروری (مانند مشکلات ناگهانی تاخیر در سفارش، یا قطع شدن سرویس‌های شما) کارایی بالایی داشته باشد و بتواند همزمان تعداد بالای پیام‌ها را مدیریت کند و مشکلات متداول کاربران را هم به شما گزارش بدهد تا راه‌حلی برای آن‌ها پیدا کنید.

ادمین پاسخگویی غیرحضوری یا حضوری؟

استخدام ادمین پاسخگویی دایرکت و کامنت یا پاسخگویی واتساپ و تلگرام بهتر است غیرحضوری باشد. حتی در سیستم‌های مدرن پشتیبانی، پاسخگویی تلفنی هم عملا غیرحضوری شده است و خیلی از کسب و کارها این موارد را به صورت دورکار مدیریت می‌کنند. از نظر هزینه هم به شدت به‌صرفه‌تر است. در ضمن برای پاسخگویی به دایرکت‌ها و کامنت‌ها و پیام‌ها فقط به اینترنت، گوشی هوشمند یا یک سیستم کامپیوتری نیاز دارید و  الزامی به حضوری بودن نیست و تقریبا همه افراد به این امکانات دسترسی دارند.

چطور از کیفیت کار ادمین پاسخگویی دایرکت مطمئن شویم؟

شاخص‌هایی برای آنالیز کیفیت کار ادمین پاسخگویی تلگرام و واتساپ وجود دارد اما عمدتا به بررسی موردی نیاز دارند. اینکه میانگین زمان پاسخگویی چقدر است؟ چقدر توانسته مشتریان ناراضی را راضی کند؟ جواب‌ها تا چه اندازه دقیق و کاربردی بوده‌اند؟ آمار فروشی که توسط ادمین انجام شده چقدر بوده؟ باید به این سوال‌ها جواب بدهید و در نهایت می‌توانید کیفیت کار او را آنالیز کنید. 

استخدام ادمین پاسخگویی غیرحضوری و حرفه‌ای در پونیشا

ادمین پاسخگویی دایرکت و کامنت و استخدام ادمین پاسخگویی تلگرام و واتساپ جزو سرویس‌های محبوب پونیشا هستند. پیج‌های کاری و صفحات شبکه‌های اجتماعی کسب و کارها به یک ادمین حرفه‌ای برای پاسخگویی سریع و دقیق نیاز دارند و شما می‌توانید در پونیشا به سادگی یک ادمین پاسخگویی حرفه‌ای برای کسب و کارتان پیدا کنید. کافیست پروژه موردنظرتان را تعریف کنید تا پیشنهادهای فریلنسرهای پونیشا را ببینید. به همین سادگی کیفیت ارتباط‌تان با مشتری‌ها را بالاتر ببرید.
© تمام حقوق برای پونیشا محفوظ است