

طراحی کاور هایلایت برای پیج اکسسوری

در این پروژه، کاورهای هایلایت متناسب با هویت بصری و تم برند برای پیج اینستاگرام فروشگاه اکسسوری طراحی کردم. با توجه به تنوع محصولات و هدف جذب مشتری، از طراحی مینیمال و رنگهای هماهنگ با محصولات استفاده شد تا مخاطب راحتتر بتواند دستهبندیهای مختلف محصولات مانند ساعت، گردنبند، دستبند و ... را شناسایی کند. این طراحی نه تنها باعث بهبود ظاهر پیج و نظم بیشتر در بخش هایلایتها شد، بلکه باعث افزایش تعامل کاربران و تشویق آنها به مشاهده و خرید محصولات نیز گردید.
نتایج:
طراحی این کاورها باعث شکیلتر شدن پیج و بهبود تجربه کاربری در هنگام مرور محصولات اکسسوری شد. کاربران به راحتی توانستند به محتواهای مختلف دسترسی پیدا کنند و برند با هویت بصری قویتر در ذهن مخاطبان باقی ماند.