پونیشا
rezaof

rezaof

0
Karaj
rezaof

rezaof

0
Karaj
متوسط زمان پاسخ‌گویی کمتر از 1 ساعت
متوسط زمان پاسخ‌گویی کمتر از 1 ساعت

مهارت‌ها

  • گویندگی
  • پادکست
  • تولید محتوا

سوابق کاری

  • مجری ویدیوهای تبلیغاتیسبدگردان کاریزما- همکاری با واحد بازاریابی گروه مالی کاریزما - مجری ویدیو تبلیغاتی صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت، تضمین اصل سرمایه و کهربا ( لینک نمونه کار: B2n.ir/d18667 )31 خرداد 1402 تا اکنون (بیشتر از 2 سال)
  • کارشناس توسعه محصولسبدگردان کاریزما- ارتباط تلفنی و حضوری موثر با شعب بانک (شهر، تجارت ، شهرنت، صادرات) - رفع مشکل سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در صندوق‌های گروه مالی کاریزما - بررسی و ارائه گزارش عملکرد شعب بانک - ارزیابی عملکرد کیوسک‌های شهرنت31 خرداد 1402 تا اکنون (بیشتر از 2 سال)
  • کارشناس مدیریت ارتباط با مشتریهلدینگ مالی کاریزما- مشاوره صندوق‌های سرمایه‌گذاری - راهنمایی و آموزش نحوه سرمایه‌گذاری در پنل کاربری و سامانه معاملات آنلاین به مشتری - تحلیل و آموزش بازار سرمایه - پاسخ دادن به چت آنلاین31 اردیبهشت 1401 - 30 خرداد 1402 (حدود 1 سال)
  • گویندگی (نریتور)فروشگاه آبیکو- گویندگی (نریتور) ویدیو‌های تبلیغاتی ( لینک نمونه کار: B2n.ir/k55629 )31 فروردین 1399 تا اکنون (بیشتر از 5 سال)
  • گویندگی (نریتور)هلدینگ فدک ( گروه غذایی دونا )- گویندگی (نریتور) ویدیو‌های تبلیغاتی - ساخت ویدیوهای تبلیغاتی - تدوین ویدیو آموزشی با نرم افزار پریمیر30 آبان 1398 - 30 اردیبهشت 1401 (بیشتر از 2 سال)
  • کارشناس بازاریابیهلدینگ فدک ( گروه غذایی دونا )- راه اندازی سیستم آنلاین نظرسنجی B2B (شرکتی- ریلی) - راه اندازی واحد کال سنتر B2C - راه اندازی ارتباط با مشتری B2C - وفادارسازی مشتریان و باشگاه مشتریان در قطارهای فدک26 آذر 1397 - 30 اردیبهشت 1401 (بیشتر از 3 سال)
  • کارشناس مدیریت ارتباط با مشتریآسان بار- واحد ارتباط با مشتری و پاسخگویی به تماس ماهانه حدودا 4500 و در نهایت نرخ رشد تبدیل %30 - آموزش اپلیکیشن به رانندگان و صاحبان‌بار30 دی 1396 - 29 آذر 1397 (11 ماه)
  • گویندگی (نریتور)آسان بار- گویندگی (نریتور) ویدیو‌های تبلیغاتی و آموزشی ( لینک نمونه کار: B2n.ir/k55629 )30 دی 1396 تا اکنون (نزدیک 8 سال)
  • کارشناس مدیریت ارتباط با مشتریسفرهای علی بابا- فعالیت در بخش هتل‌های داخلی - واحد ارتباط با مشتری و پاسخگویی به تماس ماهانه حدودا 6000 تماس - بررسی درخواست‌های مشتری در پنل CRM - ارتباط با چارترکننده و تامین کنندگان جهت نهایی کردن درخواست‌ها19 فروردین 1395 - 29 دی 1395 (10 ماه)
  • کارشناس مدیریت ارتباط با مشتریتخفیفان- بررسی و پاسخگوی تماس‌های ورودی - حل مشکل مشتری و پیگیری شکایات - اپراتور چت آنلاین - سرپرست امور قراردادهای حوزه البرز و قم - ورود اطلاعات نمایندگی شهرستان‌ها و تولید محتوای آن31 شهریور 1393 - 29 آبان 1394 (حدود 1 سال)

سوابق تحصیلی

  • کارشناسی مدیریت کسب و کاردانشگاه علمی و کاربردی واحد 10دانشجو رشته کارشناسی و ارشد به طور همزمان24 دی 1402 تا اکنون (نزدیک 2 سال)
  • MBA بازاریابی استراتژیکسازمان مدیریت صنعتیدانشجو کارشناسی و ارشد به طور همزمان24 دی 1402 تا اکنون (نزدیک 2 سال)
آخرین فعالیت 19 آبان 1404

0 پروژه انجام شده
عضو پونیشا از 30 دی 1402
متولد 1373
مسلط به انگلیسی و فارسی
پروژه‌ها
پروژه‌ای یافت نشد!
امتیاز کلی فریلنسر
نرخ موفقیت در پروژه‌ها
کیفیت کار
تعامل با کارفرما
سرعت عمل
تمایل به همکاری مجدد