سلام وقت دوستان بخیر اگه قبلا با تریدر ها کار کرده باشید یا خودتون تریدر باشید میدونید که توضیح این کار یه خط دو خط نیست ولی کلی بگم استراتژی شخصی خودم رو میخوام به ربات تبدیل کنم که پله به پله به شما میگم مثل پازل کنار هم بعد میچینمش

آخرین پروژه های کسبوکار
به دنبال یک متخصص Vensim / System Dynamics هستم تا یک مدل شبیهسازی کامل برای یک کارخانه سرامیک بسازد. مدل شامل: مصرف برق، وضعیت تجهیزات، تولید و بازده کیفیت (FPY) است و نیازمند طراحی نمودار Stock & Flow و اجرای سناریوهای نگهداشت، ارتقای موتور و افزایش تولید میباشد. خروجی مورد انتظار: فایل .mdl کامل، نمودارهای Stock & Flow، و نتایج سناریوهای شبیهسازی شده. مهارت مورد نیاز: تجربه Vensim و مدلسازی دینامیک سیستم. مدت زمان تقریبی: ۵ تا ۷ روز کاری.
باسلام حتما نمونه کار مرتبط داشته باشید(بیزینس پلن در حوزه سلامت و کارافرینی اجتماعی و بازی موبایلی)
موضوع: بازیوار سازی مسواک زدن برای کودکان و کسب جایزه مالی
مدت زمان تحویل نهایی:18 شهریور شرایط فسخ: در صورت عدم تکمیل نهایی پروژه مورد تایید کارفرما تا تاریخ مذکور،بدون هیچگونه پرداخت مالی،پروژه فسح میگردد. اطلاعات موجود تنها کمی بیشتر از ایده اولیه است همراه کمی تحقیق بازار
نیاز به تحلیل بازار،طراحی عملیاتی،پیش بینی های کامل مالی، پیشینه و پنج نیروی پرتر و بصورت کلی تمام اجزا بیزینس پلن هست.
طراحی گرافیکی هم به عهده فریلنسر هست با تم انتخابی ما
ما به دنبال یک دستیار مجازی خلاق و چندکاره هستیم که بتواند در بخشهای مختلف کاری پشتیبان ما باشد. اگر فردی منظم، یادگیرنده و علاقهمند به کار در حوزههای دیجیتال هستید، خوشحال میشویم شما را در تیممان داشته باشیم.
وظایف:
تولید و ویرایش محتوا (متنی، تصویری و ویدیویی)
مدیریت و بروزرسانی مطالب وبسایت (WordPress و سایر سیستمها)
آشنایی و علاقه مندی به کار با ابزار های هوش مصنوعی
مدیریت شبکههای اجتماعی ، هماهنگی و انتشار پستها
جستجو و تحقیق در اینترنت (تحلیل رقبا، جمعآوری اطلاعات، ایدهپردازی)
ارتباط با مشتریان و پشتیبانی آنلاین در صورت نیاز
تست قسمت های مختلف وبسایت
ورود اطلاعات به سیستم
سایر وظایف اجرایی روزمره در حوزه دیجیتال
شرایط:
آشنایی با ابزارهای طراحی و ادیت (Photoshop، Canva یا مشابه)
مهارت در تولید محتوا
آشنایی با مدیریت وبسایت (ترجیحاً WordPress)
توانایی کار با شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، لینکدین و ...)
دقت، مسئولیتپذیری و مدیریت زمان
زبان انگلیسی در حد متوسط به بالا
مزایا:
محتوای آموزشی رایگان
کار بهصورت دورکاری
ساعت کاری منعطف
امکان رشد و یادگیری مهارتهای جدید
ما برای رشد فردی و حرفهای شما ارزش قائل هستیم. بنابراین ساعاتی که صرف آموزش و یادگیری مهارتهای جدید میکنید، بهعنوان ساعت کاری محسوب خواهد شد و درامد کسب می کنید.
نحوه همکاری:
بهصورت پارهوقت / تماموقت (بسته به توانایی و توافق)
📩 اگر علاقهمند هستید، رزومه یا نمونه کارهای خود را ارسال کنید.
طراح ابزارهای اتوماسیون با VBA و Excel سادهسازی فرآیندهای اداری با ساخت ابزارهای هوشمند در اکسل. تخصص در گزارشگیری، مدیریت داده و افزایش بهرهوری دفاتر بیمه و مالی. متخصص اتوماسیون اداری با VBA طراحی سیستمهای سفارشی برای ثبت، محاسبه و گزارشگیری در محیط Excel. مناسب برای کسبوکارهایی که به دقت و سرعت نیاز دارند. فریلنسر اکسل و VBA | ابزارهای کاربردی برای کسبوکار ساخت فرمها و سیستمهای هوشمند برای دفاتر بیمه، مالی و اداری. تمرکز بر کاهش خطا و افزایش نظم در ثبت اطلاعات.
به یک نفر نیاز دارم تا دورههای برتر این حوزهها را در کورسرا پیدا و مقایسه کند، نقشهراه ۴–۶ هفتهای بدهد، از هر هفته خلاصه و فلشکارت بسازد و کوییزهای تمرینی (اصلِی و اوریجینال) تهیه کند. تحویلدادنیها: جدول مقایسه دورهها
بنده یک فروشگاه لوازم خانگی به صورت فیزیکی و اینترنتی دارم برای بدست اوردن یک فروش خوب نیازمند یک قیمت گذاری اصولی و درست هستیم و همچنین تنوع تعداد کالای صنف بسار زیاد می باشد نیاز مند بروز رسانی قیمت ها و تعدیل قیمت ها می باشد واین امر توسط نیرو انسانی بسیار کند و باخطا پیش می روند. و این پروژه نیاز به توضیحات بیشتری دارد . که اگر یک راه ارتباطی صوتی باشد مفهوم نیاز خود را بهتر می توان عنوان کرد
مهارتهای مورد نیاز
شرکت بازرگانی هستیم. از نرم افزار شرکتی هلو کد ۰۲۱ استفاده میکنیم. میخواهیم سال مالی ۱۴۰۳ را برایمان ببندید. ۳ کار باید انجام شود: ۱. ورود اطلاعات هزینه جا مانده ۲. سپس بستن سال مالی ۳. گرفتن گزارش های مدیریتی از نرم افزار
کل پروژه در مدت زمان کمتر از ۴ساعت قابل انجام است.
در صورت رضایت از کار، کارهای مالی دیگری در یک شرکت تولیدی دیگر هم وجود دارد که در صورت توافق جداگانه صحبت خواهد شد.