

"به خلاقیت شما نیاز داریم! فرصتی برای مشارکت در خلق هویت یک برند آیندهساز"
در این پروژه از فریلنسر ها می خوایم برای انتخاب اسم برند ما ایده هاشونو ارائه بدن و برای بهترین اسامی پیشنهادی خودشون، لوگو طراحی کنن. برای شرکت در این رویداد نیاز به ارسال نمونه کار،مدارک یا رزومه ندارید. اهداف و انتظارات: "ما دنبال همکاری با افراد یا تیمهای خلاق هستیم که بتونن: ایدههایی نوآورانه و مفهومی برای نام برند ما ارائه بدن. لوگویی برای نام پیشنهادی شون طراحی کنند که هویت برند رو به شکلی ساده، حرفهای، و مدرن به تصویر بکشه. تمرکز اصلی ما در این مسابقه انتخاب نام برای برند و طراحی لوگو هست و شما در صورتی می تونید فریلنسر منتخب ما باشید که نام پیشنهادی شما بر اساس معیار هایی که تعیین شده امتیاز بالایی بگیره و ارائه ی لوگو و اتود اولیه صرفا روشی برای پرزنت کردن ایده های شماست که در فاز اول این پروژه به صورت اختیاری هستش و پس از انتخاب فریلنسر منتخب در حوزه نام برند برای فاز دوم این مورد مد نظر هستش. ابداع تگ لاین و اسلوگان هم میتونه به عنوان آپشن اختیاری به پرزنت ایده هاتون کمک کنه. شما می تونید فهرستی از ایده های نام پیشنهادیتون رو برای ما ارسال کنید و هرچه ایده های بیشتری برای نام برند ارائه بدید احتمال انتخاب شدن شما در این پروژه بیشتر خواهد بود. میتونید برای اسامی و علت پیشنهادشون دلایل و توضیحات ارائه بدید و تکنیک ها و رویکردهاتون رو در ابداع و انتخاب هر اسم ارائه بدید. نحوه ی ارائه ی پیشنهادات شما به دو شکل می تونه اتفاق بیفته : روش اول : شما می تونید لیستی شامل 10اسم (یا بیشتر) پیشنهاد بدید و در بازه ی زمانی برگزاری مسابقه لیست اسامی شما توسط تیم ما بررسی میشه و در صورتی که اسامی پیشنهادی شما مورد استقبال قرار بگیره با شما ارتباط میگیریم تا برای اسم منتخب لوگو طراحی کنید .
روش دوم : در این روش شما می تونید مثل روش قبل فهرست اسامی رو پیشنهاد بدید با این تفاوت که به سلیقه و انتخاب خودتون یک یا چند اسم مخنتب رو از فهرست گزینش می کنید و برای اسامی منتخب خودتون، لوگو طراحی می کنید . اسامی می تونن شامل اسامی انتزاعی ، توصیفی و اشاره ای باشند .
رویکردهای الهام بخش :پلتفرمی مثل اسنپ رو تصور کنید که برای خدمات مختلفش از ساختار توصیفی متشکل از
"اسنپ" + نام سرویس
استفاده می کنه مثل :اسنپ باکس اسنپ فود اسنپ کلاب و… پس یکی از رویکردهای شما برای انتخاب اسم مناسبی که تمام سرویس های مارو پوشش بده انتخاب یک "بُن یا وند" مناسبه که بشه در همه ی سرویس ها جاگذاریش کرد .
رویکرد بعدی ارتباط معنایی بین سرویس ها یا پلتفرم هاست.اسامی می تونن باهم ارتباط معنایی داشته باشن برای مثال اگر اسم یک پلتفرم ستون باشه اسم اون یکی می تونه دیوار باشه !
رویکرد های مختلفی وجود داره دستت برای استفاده ازشون بازه. نکاتی که میتونی بهش توجه کنی : سعی کنید اسمی که پیشنهاد میدین برای خدمات پلتفرم محدودیتی ایجاد نکنه (قابلیت توسعه و پوشش خدمات در اینده رو داشته باشه). اگه کوتاه و تک کلمه باشه بهتره! تلفظش راحت باشه! نوشتنش و خوندنش به فارسی و انگلیسی راحت و بدون ابهام باشه و چند مدل خونده یا نوشته نشه! به یاد موندنی باشه! اگر اسمی که پیشنهاد میدین بتونه ارتباط معنایی با حوزه ی ساختمان در ذهن مخاطب شکل بده عالی میشه! این ارتباط معنایی میتونه با اسامی اشاره ای مثل ستون، سقف،دیوار و بام یا اسامی توصیفی مثل سازه مارکت، سازه لند و…در ذهن مخاطب ایجاد بشه.
برای درک بهتر خدماتی که برند ما ارائه می ده می تونی تصور کنی همه ی این پلتفرمارو یه جا داریم ! دیجی کالا ، دیوار ، اسنپ، فرادرس،جاب ویژن، تیم یار و …
راجع به این پروژه:
هلدینگ ما در نظر دارد پلتفرم هایی با هدف ارائه خدمات و محصولات با پوشش کامل در حوزه ی ساختمان، مصالح ساختمانی و پروژه های ساخت ارائه دهد. این خدمات و محصولات در قالب دو سوپر پلتفرم ارائه خواهد شد . سوپر پلتفرم marketplace : این پلتفرم خدمات فروش مصالح و ابزار الات ساختمانی را ارائه می دهد و بستری امن برای فروشندگان ،تامین کنندگان زنجیره ی تامین و تمامی فعالان این حوزه فراهم میکند. همچنین خدمات تهاتر ، حمل و نقل ،مشاوره های حرفه ای ،آگهی ها وابزار های دیجیتال مانند هوش مصنوعی وAR ,VR … را در حوزه ی ساختمان پوشش می دهد. پلتفرم میزبان اکادمی و کاریابی در حوزه ی ساختمان می باشد .
سوپر پلتفرم ERP : این پلتف رم خدمات مدیریت منابع سازمانی (ERP) و سلوشن های دیجیتال برای کمک به کسب و کارهای زنجیره ی تامین صنعت سنگ و مصالح ساختمان ارائه می دهد.
این خدمات شامل : حمل و نقل ،اکادمی ،کاریابی ،اگهی های خرید و فروش مصالح ،خدمات مشاوره تخصصی به کسب و کارها و تولید محتوا برای کسب و کارها می باشد.
مواردی که حدس می زنیم به شما کمک بکنه :
لحن برند (Tone of Voice) لحن برند به گونهای است که هم انعکاسی از حرفهای بودن و تخصص در حوزه صنعت ساختمان باشد و هم حس نوآوری، اعتماد و ارتباط نزدیک با مخاطبان را ایجاد کند. لحن پیشنهادی برای برند شامل ویژگیهای زیر است: الهامبخش .پیشرو. متعهد. دوستانه و همراه. نوآورانه و آیندهنگر. قابل اعتماد و شفاف . حرفهای و تخصصی. ساده و مستقیم
کرکتر برند Archetype :
قهرمان (The Hero) حکیم (The Sage) همه پسند (Everyman وRegular) جادوگر – شعبده باز (Magician)
برای پاسخ به سوال هاتون باهامون در ارتباط باشید . منتظر ایدههای درخشان و خلاقیت بینظیر شما هستیم!











