پروژه باز
قیمت بیشترین اهمیت را دارد.نصب و راه اندازی مایکروسافت داینامیک crm برای فروشگاه آنلاین
ایجاد شده توسط
من یک سایت فروش آنلاین دارم میخوام برای مدیریت مشتری هام سیستم مایکروسافت داینامیک رو راه اندازی کنم
نیازهای من
1.نصب مایکروسافت داینامیک و ملزومات آن مثلا SQL SERVER
2.اتصال به ووکامرس و وردپرس
3.طراحی فرآیند خودکار در Dynamics که بر اساس رویدادهای خاص (مثلاً ثبت سفارش جدید، خریدهای مکرر و ...) کد تخفیف ایجاد کند. اتصال آن به ماژول مارکتینگ یا سیستم پیامکی/ایمیلی برای ارسال.
4. ثبت حساب کسبوکار در واتساپ با سرویسی که واتساپ API ارائه میدهد (اکانت های لازم خریداری شده)
5.دستهبندی مشتریان برای مناسبتهای خاص
6.اتصال به تلفن سانترال (شرکت پاناسونیک) خط تلفن آنالوگ می باشد. (اگر امکان این مورد از دور نبود راهنمایی های لازم انجام شود)
7.تقسیمبندی و گروهبندی مشتریان (Segmentation) : ایجاد فیلدهای سفارشی یا استفاده از فیلدهای پیشفرض برای طبقهبندی مشتری (VIP، عادی، باشگاه ورزشی، ...)
8.ارسال خبرنامه و پیامهای تبلیغاتی: طراحی قالبهای ایمیل در ماژول مارکتینگ یا ابزار جانبی. تنظیم کمپینهای خودکار یا دورهای برای ارسال خبرنامه (Release جدید محصولات، تخفیفها، نکات تناسب اندام و ...). رصد نرخ باز شدن ایمیل و نرخ کلیک (Open/Click).
9.ایجاد و مدیریت یک کمپینهای تبلیغاتی : (برای نمونه)
تعریف یک کمپین (Campaign) برای یک رویداد یا مناسبت (نوروز)
تخصیص بودجه، تعیین کانال تبلیغاتی (ایمیل، SMS، واتساپ، شبکههای اجتماعی).
ارزیابی اثربخشی کمپین و بررسی ROI.
10.ساخت قسمت گزارشدهی و تحلیل فروش و بازاریابی
سفارشیسازی گزارشهای پیشفرض - اتصال به Power BI برای ردیابی فروش، نرخ تبدیل، ارزش طول عمر مشتری و …
بهکارگیری KPIهای مشخص برای شفافیت بیشتر در عملکرد تیم.
11.اتوماسیون فرآیند فروش (Sales Process):طراحی Business Process Flow متناسب با فرآیند فروش مکملهای ورزشی (از مرحله لید تا سفارش) - تعریف قوانین اتوماتیک برای پیگیری مرحله به مرحله، ارسال یادآوریها و وظایف.- همگامسازی با صدور فاکتور و انبار.
12-ارسال فاکتور، پیگیری پرداخت و وضعیت سفارش: اتصال CRM به درگاه پرداخت (یا وبسایت) برای بهروزرسانی خودکار وضعیت پرداخت - امکان صدور فاکتور از داخل CRM و ارسال آن از طریق ایمیل/واتساپ - ثبت و پیگیری سفارش تا مرحله تحویل.
13.مدیریت تیکتهای پشتیبانی و خدمات مشتری : تعریف انواع تیکت (گارانتی، سؤال درباره محصولات، مشکل در تحویل و ...) - تنظیم SLA برای پاسخگویی سریع و موثر به تیکتها - گزارشگیری از میانگین زمان پاسخدهی و رضایت مشتریان.
14.شخصیسازی فرمها و فیلدها متناسب با محصول سایت : ایجاد فیلدهای ضروری برای محصول (نوع، تاریخ انقضا، برند، طعم، ویژگیهای تغذیهای و ...) - طراحی فرمهای فروش و سفارش با فیلدهای سفارشی - ساخت Lookupها یا Relationها برای ارتباط با دستهبندی محصولات.
15.توضیح مختصر برای اجرا
16.گارانتی برای دو ماه و اگر تغییری لازم بود در این دوره دوماه گارانتی انجام شود.
17.تهیه یک نسخه پشتیبان که اگر در آینده سیستم دچار مشکل شد خودم ریستور کنم.
CRM
Microsoft Dynamics CRM
زمان باقیمانده برای ارسال پیشنهاد
پیشنهادها1
زمان باقیمانده برای ارسال پیشنهاد
بودجه کارفرما
پیشنهادها1
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کردهاند
آخرین پروژه های بازاریابی و فروش
projects