استخدام کارشناس فروش
- دسترسی به هزاران متخصص کارشناس فروش
- مشاهده هزاران نمونه کار
- ساده و سریع
مشاهده نمونه کارهای کارشناس فروش
طراحی بخش بازاریابی سایت (افیلیت) + ذکر امکانات
طراحی چرخهفروش
ادمین پیج و بازاریابی و فروش محصول
نمونه کار طراحی استوری اینستاگرام
طراحی بنر فروش محصول در ژاکت
طراحي پست، توليد محتوا
مراحل انجام کار
- ۱. ثبت پروژه
توضیحات کاری که میخواهید انجام شود را با دقت بنویسید
- ۲. انتخاب فریلنسر
از میان پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظرت رو با دقت انتخاب کن
- ۳. نظارت بر پروژه
در طول فرآیند طراحی، بر روی پروژه نظارت کن تا بهترین خروجی رو داشته باشی
- ۴. پرداخت امن
پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی رو در بستر امن پونیشا انجام بده
پرسشهای متداول استخدام کارشناس فروش
قیمت و تعرفه متخصص حرفهای فروش با توجه به فاکتور های زیادی از جمله، محدودیت زمانی مد نظر شما، خدمات مورد انتظار استخدام کارشناس فروش و … میتواند در تعیین قیمت نهایی موثر باشد.
شما میتوانید با ثبت نام رایگان در پونیشا، توضیحات پروژه خود را ثبت کنید و بهترین متخصصان برای شما پیشنهاد ارسال میکنند و شما میتوانید بهترین فرد را انتخاب کنید.
پونیشا یه بازار کار آنلاین است که شما میتوانید تمام کارهایی که میشود به صورت آنلاین انجام و تحویل داده شوند (مانند: استخدام کارشناس فروش) را در سایت پونیشا ثبت کنید و پس از آن هزاران متخصص فروش برای شما پیشنهاد ارسال میکنند و میتوانید بهترین فرد را از نظر هزینه، نحوه انجام کار و زمانبندی برای پروژه خود انتخاب کنید.
با پرداخت امن پونیشا، شما میتوانید مبلغی که میخواهید به متخصص پرداخت کنید را به صندوق امن پونیشا واریز کنید تا بعد از انجام کار به حساب متخصص واریز گردد.
راز پنهان رشد کسب و کار و رضایت مشتریان
هیچ کسب و کاری نمیتواند تاثیر بزرگ و عمیق فروش و پشتیبانی را انکار کند. جایی که مستقیما با مشتری در ارتباط هستید و در کارشناس فروش و پشتیبانی در حقیقت نماینده کسب و کار شما در مواجهه با مشتری است. احتمالا شما هم بارها با پشتیبانی کسب و کارهای مختلف ارتباط برقرار کردهاید، اگر احساس کنید آنها در کار خودشان حرفهای هستند به احتمال زیاد ارتباطتان را با این کسب و کار حفظ میکنید و اگر حس بدی از آنها بگیرید ممکن است دیگر از آنها خرید نکنید. با استخدام کارشناس فروش و پشتیبانی یک متخصص کاربلد را در یک نقطه استراتژیک از قیف فروش و وفادارسازی مشتری قرار میدهید.با استخدام پشتیبان حرفهای و متخصص فروش چه چیزی به کسب و کارتان اضافه میشود؟
مهارتهای کارشناس فروش دورکاری یا حضوری و یا پشتیبان دورکار صرفا به افزایش فروش و یا حل مشکلات مشتریان محدود نیست. آنها در حقیقت وظایف و مهارتهای متفاوت و مهمی دارند که قفلهای جدیدی را برای کسب و کار شما باز میکنند.- افزایش فروش و افزایش تکرار فروش: متخصصین فروش و پشتیبانی دقیقا میدانند که چطور لید خلق کنند و چطور این لیدها را به مشتری تبدیل کنند و مهمتر اینکه این مشتریان را به مشتری همیشگی و وفادار بدل کنند.
- بالا بردن رضایت مشتری: ارتباط با مشتریان حرف اول را میزند. اگر ارتباط سازنده و موثری با مشتریانتان داشته باشید آنها حتی در مواقع بحرانی هم با شما خواهند ماند و رضایت مشتری به طرز معجزهآسایی بالا میرود.
- کم کردن بخشی از فشار کاری تیم پشتیبانی و فروش: با استخدام پشتیبان دورکاری یا حضوری یک نیروی تازهنفس دارید که میتواند حجم کاری تیم را کمتر کند و مشتریان هم خیلی سریعتر به شما دسترسی خواهند داشت.
- استخدام کارشناس فروش به تیم شما انعطاف میبخشد و میتوانید برای مشتریان خاصتان افراد متفاوتی در نظر بگیرید تا قراردادهای کاری مهمتان در اولویت بالا قرار بگیرند و بتوانید مشتریان مهمتان را حفظ کنید و در عین حال روی مشتریان جدید هم تمرکز کنید.
در استخدام کارشناس فروش و پشتیبانی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟
هر کسب و کاری با توجه به استراتژی فروش و ایدههایی که برای مدل بیزینس دارد انتظارات متفاوتی از کارشناسان پشتیبانی و فروش دارد ولی در حالت کلی در استخدام پشتیبان و یا همکاری با کارشناس فروش باید نکات مهم زیر را در نظر بگیرید:- در حوزه کاریاش متخصص باشد و با الفبا و اصول کار به طور کامل آشنایی داشته باشد و رزومه خوبی در جذب لید، تبدیل مخاطب به مشتری و وفادارسازی مشتری داشته باشد.
- در مورد حوزه کاری کسب و کار شما اطلاعات نسبتا خوبی داشته باشد. مثلا مدل پشتیبانی و فروش برای کسب و کارهای B2B با کسب و کارهای B2C کاملا متفاوت است و باید بتواند این تفاوتها را به خوبی تشخیص دهد.
- مهارتهای ارتباطی خوبی داشته باشد. در حقیقت مهمترین مسئله در همکاری با پشتیبان و کارشناس فروش همین است. آنها باید بتوانند با مشتری ارتباط قدرتمندی داشته باشند. بیانی شیوا و رسا داشته باشند و با اصول مذاکره هم به خوبی آشنا باشند.
- هوش هیجانی و توانایی حل مسئله: هر کسب و کاری لحظات بحرانی خاص خودش را دارد و نیروی پشتیبانی باید بتواند تا حد زیادی در لحظات بحرانی کارایی لازم را داشته باشد و بنا به شرایط پیش آمده بتواند مسائل را هندل کند. مهارت حل مسئله و مواجهه با چالشها هم جزو تواناییهای کاربردی برای کارشناس فروش و پشتیبانی دورکار یا حضوری است.