پونیشا
پونیشا
باز
مدیریت ممیزی
برجسته
فوری
توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تی7 روز و 21 ساعت زمان باقی‌مانده برای ارسال پیشنهاد
50,000,000 تومان

1- مقدمه با توجه به اهمیت بهبود فرآیندهای ممیزی و مدیریت قراردادها، نیاز هست که یک نرم‌افزار تحت وب طراحی و پیاده‌سازی شود. این نرم‌افزار فرآیندهای مرتبط با اطلاعات مشتری، ممیزی، و کنترل کیفیت را به‌طور یکپارچه مدیریت می‌کند و قابلیت تهیه گزارشات متنوع دارد. مبنای فرایندی این نرم افزار الزامات ISO/IEC17021 و استانداردهای مدیریتی مانند ISO9001 و مدارک الزامی نهادهای گواهینامه دهنده مانند IAD Md هاست.

2- اهداف پروژه • جمع‌آوری و سازماندهی اطلاعات مشتریان و فرآیند ممیزی. • تسهیل ارتباطات بین واحدهای مختلف (امور قرارداد، برنامه‌ریزی ممیزی، واحد مالی و غیره). • افزایش کیفیت و دقت در گزارشات و کنترل کیفیت. • بهبود کارایی در فرآیندهای مدیریتی و تصمیم‌گیری.

3- ویژگی‌های کلیدی نرم‌افزار

  1. ثبت اطلاعات مشتری: o ورود اطلاعات مشتری بر اساس پرسشنامه توسط واحد امور قرارداد. o امکان ویرایش و حذف اطلاعات مشتریان.
  2. محاسبه نفر روز ممیزی: o محاسبه میزان نفر روز لازم برای ممیزی توسط واحد برنامه‌ریزی ممیزی.
  3. ارسال پیشنهاد ممیزی: o ایجاد و ارسال پیشنهاد ممیزی همراه با نامه توسط واحد امور قرارداد.
  4. تنظیم قرارداد: o ایجاد قابلیت تنظیم قرارداد توسط واحد امور قرارداد.
  5. ارسال برنامه ممیزی: o ارسال برنامه ممیزی همراه با نامه توسط واحد برنامه‌ریزی ممیزی.
  6. تهیه چک لیست‌های ممیزی: o فراهم کردن چک لیست‌های ممیزی برای تیم ممیزی جهت تهیه گزارش، با کنترل ورودی‌ها و گزارش خطا در صورت نقص اطلاعات. توضیح:
    • نرم افزار باید به گونه ای باشد که سوالات ممیزی قابلیت اضافه کردن/ ویرایش و حذف داشته باشد. پاسخ سوالات به صورت تشریحی، تصویر، یا چند گزینه ای باشد.
    • در صورتی که چند ممیز در برنامه ممیزی هستند سوالات هر بند ممیزی در برنامه برای ممیز مربوطه دسترسی پیدا کند و در نهایت گزارش های ممیزان به صورت تجمیع بر اساس ترتیب بندهای استاندارد یکپارچه شده و خروجی به صورت PDF و ورد و اکسل بدهد.
    • پک ممیزی شامل فرمهای ممیزی با هر مشتری یا مرحله ممیزی تولید و قابلیت پرینت داشته باشد.
  7. کنترل کیفیت گزارش ممیزی: o کنترل و بررسی گزارشات ممیزی توسط واحد برنامه‌ریزی ممیزی و ارجاع تحت وب به ممیز برای تکمیل گزاراشات وجود داشته باشد.
  8. تصمیم‌گیری ذینفعان: o ارائه محیطی برای تصمیم‌گیری و نظرات ذینفعان در مورد گزارشات و پیشنهادات.
  9. صدور گواهینامه: o صدور گواهینامه پس از تأیید نهایی گزارش ممیزی.
  10. مدیریت ممیزی مراقبتی: • انجام تمامی موارد از ردیف 2 تا 9 برای ممیزی مراقبتی.
  11. یادآوری تمدید و ممیزی مراقبتی: • ارسال نامه یادآوری به مشتریان 9 ماه بعد از آخرین ممیزی.
  12. گزارش خطا: • در صورت نقص اطلاعات چک لیست ممیزی، گزارش خطا به واحد مربوطه ارسال شود.
  13. یادآوری تاریخ‌های مهم: • ایجاد سیستم یادآوری برای تاریخ‌های مهم نظیر تاریخ‌های ممیزی مراقبتی.
  14. مدیریت هزینه‌ها: • ثبت هزینه ممیزی توسط واحد مالی و دریافتی از مشتری.
  15. قابلیت دسترسی: • قابلیت دسترسی دادن به همه یا بخشی از نرم افزار برای یوزرهای مختلف. • برای هر مشتری دسترسی ها میتواند جدا باشد.

در حال حاضر تمامی موارد فوق در 2 فایل اکسل 21 و 68 شیته مرتب شده و انجام میگردد

4- مراحل اجرایی پروژه

  1. تحلیل نیازها: o برگزاری جلسات با ذینفعان برای شناسایی نیازها و الزامات.
  2. طراحی نرم‌افزار: o طراحی رابط کاربری و پایگاه داده.
  3. توسعه نرم‌افزار: o اجرای برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی ویژگی‌ها.
  4. آزمایش و بررسی: o انجام آزمایش‌های کاربری و اصلاحات لازم.
  5. آموزش و راه‌اندازی: o ارائه آموزش به کاربران و راه‌اندازی نرم‌افزار.
  6. پشتیبانی و نگهداری: o ارائه خدمات پشتیبانی و به‌روزرسانی نرم‌افزار.

5- زمان‌بندی پیشنهادی پروژه • زمان کل پروژه: 2 ماه o تحلیل نیازها: 2 هفته o طراحی نرم‌افزار: 6 هفته o آزمایش و اصلاحات: 2 هفته o آموزش و راه‌اندازی: 2 هفته

هفته 1    2    3    4    5    6    7    8

تحلیل نیازها  
طراحی نرم‌افزار      
آزمایش و اصلاحات   آموزش و راه‌اندازی 

6- بودجه پیشنهادی • برآورد هزینه‌ها شامل هزینه‌های طراحی، تست، آموزش و پشتیبانی و نحوه پرداخت به تفصیل ارائه شود.

7- مالکیت کد و برنامه و قرارداد پشتیبانی • سورس اصلی برنامه نوشته شده متعلق به این شرکت خواهد بود. • پشتیبانی و آپ دیت دوساله در قرارداد جداگانه ای منعقد خواهد شد.

8- نظارت • نظارت بر تهیه برنامه و اطمینان از تطابق آن با اصول طراحی نرم افزار توسط فرد معرفی شده خواهد بود و طراح ملزم به اصلاح نکات اعلامی است. 9- نتیجه‌گیری • طراحی و توسعه این نرم‌افزار تحت وب می‌تواند به بهبود چشمگیر فرآیندهای مدیریت ممیزی و قراردادها منجر شود. این پروپوزال زمینه‌ساز جلسات آینده و گفتگوهای بیشتر در خصوص جزئیات و مراحل بعدی خواهد بود.

10- موارد مورد نیاز برای بررسی و عقد قرارداد پیشنهاد دهنده موارد نهایی زیر را برای پروپوزال بالا بدهد: • 1- زمان تهیه نرم افزار • 2- هزینه • 3- زبان های مورد استفاده • 4- تضامین انجام کار • 5- رزومه کاری و رضایت نامه های کار • 6- هزینه پشتیبانی دو ساله و بروز آوری نرم افزار • 7- زیرساخت مورد نیاز از قبیل سرور و ... • 8- سایر پیشنهادات

مهارت‌های مورد نیاز
الگوریتم
برنامه نویسی سی پلاس پلاس (C++)
جاوا اسکریپت (JavaScript)
پایتون (Python)
برنامه نویسی تحت وب
امکانات ویژه
برجسته
فوری
فایل ها

سرویس‌های مرتبط

فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کرده‌اند
sofwareengineer
sofwareengineer4.79(17) امتیاز
زمان تحویل: 70 روز
ارسال پیشنهاد در: 5 روز و 17 ساعت پیش
زمان تحویل: 60 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 روز و 1 ساعت پیش
mhmdmoayeri
mhmdmoayeri5(3) امتیاز
زمان تحویل: 75 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 روز و 1 ساعت پیش
mortezajafari76
mortezajafari764.96(9) امتیاز
زمان تحویل: 60 روز
ارسال پیشنهاد در: 6 روز و 22 ساعت پیش
زمان تحویل: 60 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 روز و 1 ساعت پیش
زمان تحویل: 75 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 روز و 2 ساعت پیش
meysamweb
meysamweb4.67(12) امتیاز
زمان تحویل: 45 روز
ارسال پیشنهاد در: 4 روز و 23 ساعت پیش
mohan21
mohan214.87(26) امتیاز
زمان تحویل: 160 روز
ارسال پیشنهاد در: 6 روز و 2 ساعت پیش
appleader707
appleader7074.88(10) امتیاز
زمان تحویل: 75 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 روز پیش
زمان تحویل: 45 روز
ارسال پیشنهاد در: 2 روز و 2 ساعت پیش
mohammadmazinany
mohammadmazinany5(1) امتیاز
زمان تحویل: 30 روز
ارسال پیشنهاد در: 6 روز و 14 ساعت پیش
زمان تحویل: 60 روز
ارسال پیشنهاد در: 6 روز پیش

آخرین پروژه های توسعه‌ نرم‌افزار و آی‌تی

projects
طراحی اپلیکیشن چت و پیام‌رسان با فلاتر برای اندروید و وب

پروژه حاضر، طراحی و توسعه یک اپلیکیشن پیام‌رسان و چت برای پلتفرم‌های اندروید و وب (PWA) است. این اپلیکیشن دارای امکانات استاندارد و معمول پیام‌رسان‌ها و همچنین اشتراک پرمیوم خواهد بود. تمرکز اصلی پروژه بر روی تجربه کاربری مطلوب و امنیت بالای اطلاعات کاربران است. برای توسعه این اپلیکیشن، از فریم‌ورک فلاتر برای سمت کلاینت (اندروید و وب) و جاوا اسکریپت و MongoDB برای سمت سرور و API نویسی استفاده خواهد شد. خروجی نهایی پروژه باید به صورت کاملا بهینه و استاندارد ارائه شود.

جزئیات کامل و توضیحات تکمیلی پروژه در قالب یک فایل PDF برای فریلنسر منتخب ارسال خواهد شد.

همچنین تمامی مبلغ توافق شده از طریق سیستم امن پونیشا پرداخت و تا زمان تحویل نهایی پروژه، آزادسازی نخواهد شد.

فرصت انتخاب14 روز و 22 ساعت
پیشنهادها3
UI UX اپلیکیشن اندروید و iOS و وب اپلیکیشن

پروداکت دیزاینر حرفه‌ای برای ری‌دیزاین و بهینه‌سازی تجربه و رابط کاربری دیجی‌کالج

شرح موقعیت شغلی:

دیجی‌کالج در راستای بهبود و توسعه تجربه کاربری (UX) و طراحی رابط کاربری (UI) اپلیکیشن، وب‌سایت و وب‌اپلیکیشن خود، به دنبال جذب یک پروداکت دیزاینر حرفه‌ای و خلاق است. ما در حال اجرای یک ری‌دیزاین کامل برای بهینه‌سازی مسیر کاربران، افزایش نرخ تعامل و بهبود کلی تجربه کاربری هستیم. اگر به چالش‌های طراحی محصولات دیجیتال علاقه‌مندید و تجربه کافی در طراحی زیبا، کاربرپسند و استاندارد دارید، این فرصت مناسب شماست!

مسئولیت‌ها:

  • طراحی و بهینه‌سازی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) برای وب‌سایت، اپلیکیشن و وب‌اپلیکیشن دیجی‌کالج

  • انجام ری‌دیزاین کامل با رویکرد افزایش تعامل و رضایت کاربران

  • تحلیل نیازهای کاربران و اجرای طراحی مبتنی بر تحقیقات کاربری

  • همکاری نزدیک با تیم توسعه برای پیاده‌سازی طراحی‌های استاندارد

  • طراحی وایرفریم، پروتوتایپ و موکاپ‌های تعاملی

  • نظارت و بهبود مداوم طراحی‌ها براساس بازخورد کاربران و داده‌های تحلیلی

مهارت‌ها و شرایط لازم:

  • تسلط بر نرم‌افزارهای طراحی مانند Figma، Adobe XD، Sketch

  • آشنایی با طراحی سیستم‌ها (Design Systems) و پیاده‌سازی آن‌ها

  • تسلط به اصول طراحی تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI)

  • تجربه عملی در طراحی محصولات دیجیتال، وب‌اپلیکیشن‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل

  • آشنایی با مفاهیم توسعه فرانت‌اند برای همکاری بهتر با تیم فنی

  • توانایی تحلیل داده‌های کاربری و بهینه‌سازی طراحی براساس آن

  • تفکر خلاق، دقت بالا و مهارت در حل مسائل طراحی

منتظر همکاری با شما هستیم!

کلمه دیجی کالج را در مرورگر سرچ کنید و سایت و اپلیکیشن را دانلود کنید تا بررسی بهتری نسبت به پروژه پیدا کنید

فرصت انتخاب14 روز و 22 ساعت
پیشنهادها3
بومی‌سازی افزونه و قالب وردپرس و توسعه اسکریپت

فرصتی برای کسب درآمد ثابت از فریلنسری قابل توجه فریلنسرهای عزیر در حوزه توسعه وب، طراحی افزونه و قالب وردپرس و اسکریپت‌نویسی؛ تعدادی پروژه در زمینه‌های ساخت ادآن برای افزونه وردپرس، بومی‌سازی افزونه و قالب وردپرس و اسکریپت php ارایه شده که پس از انجام پروژه، علاوه بر دریافت دستمزد، امکان فروش محصول نهایی و دریافت سهم از فروش برای فریلنسر فراهم می‌گردد. (توضیحات در گفتگوی خصوصی ارایه می‌شود) بدین ترتیب فریلنسرهای منتخب پس از انجام و تایید پروژه، امکان همکاری و دریافت درآمد ثابت خواهند داشت.

فرصت انتخاب14 روز و 22 ساعت
پیشنهادها20
تبدیل طرح اختصاصی ui به المنتور

سلام وقت بخیر، نیازمند شخصی هستیم که مسلط به تبدیل طرح از xd,psd,figma به المنتور باشه

اگر که تجربه ای دارین در این زمینه، با افزونه های سری جت آشنا هستین، و css هم میتونین داخل سایت به کار ببرین، و لطفا چک کنین که فایل های ضمیمه رو به طور مثال میتونین اجرا کنید؟ (قبلا اجرا شدن این دومورد صرفا جهت نمونه گذاشتم خدمتتون)

لطفا چند نمونه از پیاده سازی هاتون رو بفرستین (لطفا قالب آماده نباشه)

لطفا به دوصورت هم هزینه اعلام کنین (قیمت همکاری) چون یک دونه پروژه نیست، نیاز داریم بلند مدت و به صورت پروژه ای همکاری کنیم

هزینه هر صفحه اصلی به طور میانگین هزینه صفحات داخلی به طور میانگین

اگر ui هم کار میکنید به صورت متوسط رو به بالا مزیت محسوب میشه، لطفا اگر نمونه ui هم دارید ارسال کنید.

ممنون از شما

فرصت انتخاب14 روز و 20 ساعت
پیشنهادها18
طراح UI/UX برای پروژه اتوماسیون خرید و فروش خودرو

ما در حال توسعه یک سیستم اتوماسیون خرید و فروش خودرو هستیم و به یک طراح UI/UX حرفه‌ای نیاز داریم که بتواند یک رابط کاربری ساده، جذاب و کاربرپسند طراحی کند.

🔹 وظایف: • طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) برای سیستم تحت وب. • ایجاد پروتوتایپ (نمونه اولیه) در Figma یا ابزارهای مشابه. • همکاری نزدیک با تیم برنامه‌نویسی برای پیاده‌سازی طرح‌ها. • طراحی داشبورد مدیریتی و فرآیندهای مرتبط با خرید، فروش، حسابداری و اسناد.

🔹 مهارت‌های موردنیاز: ✔️ تسلط بر Figma، Adobe XD یا ابزارهای مشابه. ✔️ آشنایی با اصول طراحی رابط کاربری برای سیستم‌های سازمانی و اتوماسیون. ✔️ درک نیازهای کاربران و بهینه‌سازی فرآیندهای کاری. ✔️ نمونه‌کار قوی در طراحی داشبوردها و سیستم‌های تحت وب.

📍 نوع همکاری: پروژه‌ای (با امکان تمدید همکاری) 💰 دستمزد: توافقی (بر اساس کیفیت نمونه‌کارها)

فرصت انتخاب14 روز و 20 ساعت
پیشنهادها10
مشکل در سایت پرستاشاپیبا سلام ، سایت پرستاشاپی ورژن 1.7.8.11 هست که 2 تا مشکل داره ، مشکل اول این هست که ترکیب های متنوعی که برای محصول تعریف کردیم با انتخابشون قیمت محصول عوض نمیشه و یک قیمت ثابت رو نشون میده ، مشکل دوم در لاگ ارور به صورت مداوم ارور Uncaught ReferenceError: MtPopUpList is not defined رو داریم ، لطفا دوستانی که اطلاع دارن درخواست بدن
فرصت انتخاب14 روز و 20 ساعت
پیشنهادها3
پرایس چکر ساده

میخاهم اپلیکیشنی اندروید یا pwa بسازم که بااسکن بارکد، عکس و نام و دوقیمت محصول رو بازخوانی کنه در فاز اول

اطلاعات اتصال به دیتابیس و جدول محصولات رو دراختیارتون میذارم

فرصت انتخاب14 روز و 20 ساعت
پیشنهادها7
اتصال وردپرس به ن.ا.حسابداری، پنل پیامکی و تغییرات در فرانت

اتصال نرم افزار حسابداری از طریق API (فایل جیسون) به سایت وردپرسی. (قبلا اتصال برقرار شده و افزونه ای کار میکرده قصد ارتقای افزونه رو باامکانت بهتر دارم.) اتصال پنل پیامکی اختصاصی به وردپرس در قالب پارس کالا (این هم انجام شده اما نیاز به دیباگ داره، برخی تنظیمات قالب رو مختل کرده) نیاز به چند تغییر جزئی در سمت فرانت صفحه فروشگاه و صفحه محصول قالب (در حد چند دکمه و نمایش جزئیات محصول در قسمت مورد نظر قالب پارس کالا قسمت فاکتور داره اما نیاز هست جزئیات بیشتری رو در فاکتور هم قرار بدیم.

فرصت انتخاب14 روز و 20 ساعت
پیشنهادها4
رفع چند کد مخرب از سرورهاست سایت ما به دلیل وجود چند کد مخرب دچار بالا رفتن cpu usage شده . توضیحات پشتیبانی هاست به پیوست ارسال میشه
فرصت انتخاب14 روز و 20 ساعت
پیشنهادها6
طراحی ربات بروزرسانی قیمت محصول از منبع خارجیمن یک سایت وردپرسی دارم که حدود 600 محصول داره و شامل هم محصولات ساده و هم محصولاتی با 2 یا 3 یا 4 متغیر هست که لازم دارم رباتی طراحی بشه که برای هر تنوع محصول بتونم یک url براش مشخص کنم که هر روز یکبار بره قیمت رو رصد کنه و قیمت سایت من رو به نسبت اون تغییر بده و باید این قابلیت هارو هم داشته باشه که مثلا n تومان زیر و یا بالای اون قیمت url رصد شده رو داخل سایت وارد کنه . سایت مقصد هم محصولات عین خودم هست و بیشترشون متغیره . الان همچین رباتی وجود داره که اینکار ور انجام میده ولی فقط برای محصولات ساده کاربرد داره و محصولات متغیر رو نمیتونه انجام بده .ربات هم باید طوری منبع مصرف کنه که با هاست بشه انجامش داد و نیاز به سرور نداشته باشه .
فرصت انتخاب14 روز و 20 ساعت
پیشنهادها10
© تمام حقوق برای پونیشا محفوظ است