فراخوان همکاری در توسعه نقش جدید برای ربات مافیا
ما به دنبال یک فرد خلاق و آشنا به بازی مافیا هستیم تا در طراحی و نوشتن یک نقش جدید برای ربات مافیا همکاری کند. ربات در حال حاضر فعال هست و کد با php خام نوشته شده ، پروژه مقداری سنگین و شلوغ هست و اگر تخصص کافی ندارید لطفاً پیشنهاد نفرستید توضیحات نقش : اسم : شاهزاده در صورت کشته شدن شاهزاده باعث میشود مرحله بعد کنار گذاشته شود. یعنی اگر در شب کشته شود روز بعد از بین رفته و بازی مستقیم به شب بعد میرود و اگر با رأیگیری خارج شود شب نخواهد شد و بازی وارد روز بعد میشود.



آخرین پروژه های توسعه نرمافزار و آیتی
باسلام تعریف پرسنل با ثبت چهره و پلاک خودرو تعریف مشتری با ثبت چهره و پلاک خودرو تعریف قوانین حضور و غیاب تعریف منو کافه و رستوران مجموعه تعریف انبار و موارد مصرفی تعریف سوئیت و اتاق جهت اجاره تعریف باکس در محل های مختلف تعریف کاربر با امکان سطح دسترسی نرم افزاری که پس از تعریف پرسنل و مشتری و به محض ورود با ماشین و تشخیص پلاک و یا تشخیص شهره توسط دوربین ها اون شخص شناسایی بشه و درب مجموعه رو باز کنه در صورتی که از پرسنل مجموعه هست یک پیامک ورود به خودش و افرادی که در قسمت تنظیمات نرم افزار به عنوان سرکارگر،مدیر داخلی،مدیریت مجموعه تعریف شده ارسال بشه اگر از مشتری های مجموعه هست پیامک خوشامد گویی و راهنمایی راجع به سوئیت اجاره شده و یا باکس و ... رو پیامک و واتساپ شود منو همان روز کافه یا رستوران پیامک و واتساپ شود پس ورود و خروج پرسنل و مشتری در این قسمت مدیریت و ثبت و پیامک و واتساپ ارسال شود برای پرسنل بر اساس ورود و خروج گزارش های حضور و غیاب ایجاد شود مدت زمان کارکرد،کسر کارکرد،غیبت،تعجیل و ... یک استند تاچ هست که منو روزانه روی اون نمایش داده میشه،بعد از اینکه مشتریان کافه یا رستوران غذای خودشون رو انتخاب میکنند و از طریق پوز کنار دستگاه که به نرم افزار ارتباط داره پرداخت میکنند دو تا فیش برای آشپزخانه و میز پذیرش میره امکان مدیریت اقلام موجود در انبار اجاره سوئیت ها و اتاق ها و یا باکس ها به مشتریان بر اساس زمان و مبلغ تعیین شده و مدیریت آنها در صورت نیاز لینکی حاوی لینک پرداخت به مشتری ارسال و بعد از پرداخت از طریق درگاه و یا پرداحت به کارت مجموعه رزرو و تحویل انجام میشود اگر سررسید پرداخت باکس یا سوئیت یا اتاق شده پیامک مالی ارسال بشه و ... امکان مدیریت و ویرایش تمام موارد و اطلاع رسانی به کاربران از طریق پیامک یا واتساپ امکان گزارش گیری کامل و تراز مالی جهت کافه و رستوران و اجاره سوئیت ها
در حال حاضر افزونه wpml روی سایت نصب و فعال هست و تعداد از صفحات ترجمه شده اند. با توجه به ساختار جدید سایت نیاز به ترجمه جدید صفحات داریم. صفحات غالبا محتوای کمی دارند و ترجمه آن ها آماده هست. توضیحات بیشتر: 1- سایت ما وردپرسی هست و با افزونه المنتور طراحی شده. برای دو زبانه کردن از افزونه wpml قبلا استفاده کردیم و در حال حاضر چند تا صفحه رو ترجمه کردیم. الان بعضی از صفحات رو اضافه کردیم و میخوایم کاملا به همون شکل فارسی، انگلیسی بشن.( طراحیش فرقی نکنه و چپ پین بشه فقط). الان این افزونه تداخل پیدا کرده و درست اجرا نمیشه. میخوایم درستش کنیم( اولویت هست). کلا 11 صفحه هست که میخوایم ترجمه بشه (محتوای صفحات کم هستند و فایل ترجمه آماده هست). 2- تنظمات هدر بعد از اصلاح ترجمه ها (افزودن دکمه ترجمه به هدر دسکتاپ و مویابل).
عنوان پروژه: چت بات فروشنده
توضیحات پروژه:
به منظور بهبود تجربه مشتری در فروشگاه فیزیکی، نیاز به طراحی و پیادهسازی یک چت بات دارم که به صورت وب یا اپلیکیشن عمل کند. این چت بات باید از آخرین تکنولوژیهای موجود استفاده کند، به ویژه با بررسی و تعامل با چت جی پی تی.
نیازمندیها و ویژگیهای پروژه:
ارتباط با مشتری: چت بات باید قادر به برقراری ارتباط موثر با مشتریان باشد و پاسخهای مناسبی به سوالات آنها ارائه دهد.
لیست محصول: نیاز است که این چت بات بتواند لیست محصولات فروشگاه را به روز رسانی کرده و در صورت درخواست مشتری، آنها را نمایش دهد.
پاسخگویی به سوالات حضوری: چت بات باید توانایی پاسخگویی به سوالات مشابهی که مشتریان در فروشگاه میپرسند را داشته باشد.
تست و بازخورد: مدت زمان تست پروژه ۱ هفته در نظر گرفته شده است و باید پس از آن تغییرات لازم بر اساس بازخورد مشتریان انجام گیرد.
دستهبندی پروژه: توسعه نرمافزار و آیتی
اگر شما توانایی طراحی و پیادهسازی این چت بات را دارید و بتوانید به نیازهای ما پاسخ دهید، لطفاً درخواستی برای همکاری ارسال نمایید.
با احترام،
مدیر پروژه
با احترام یک برنامه نویس منظم ، وقت شناس و حرفه ای میخوام برای توسعه چند برنامه... برنامه نویس باید به api اینستا و قابلیت پاسخگویی دایرکت با api اینستا مسلط باشه و همچنین ساخت پنل های مدیریتی برای موارد خواسته شده
می خوام چند تا اسلایدر تنظیم بشه و تو حالت رسپانسیو هم تنظیم باشه آدرس سایت : https://jacques-andhrel.com/
سلام دوستان من در نظر دارم یک وب اپ برای مدیریت تعمیرات و نگهداری تجهیزات یک مجموعه مانند دستگاه ها یا ماشین ها ایجاد کنم به کمک بک اند Django و فرانت اند میتونه هر چی که راه دست برنامه نویس هست باشه ، این وب اپ یک صفحه ورود و ثبت نام دارد که کاربران یک مجموعه می توانند در آن ثبت نام کنند ، بدیهی است که کاربر باید نام مجموعه مربوط به خودش رو انتخاب کند تا به مجموعه مربوطه لینک شوند و سه سطح دسترسی هست برای کاربران که نوع دسترسی از طریق ادمین صفحه برای کاربران ست می شود ، دسترسی عادی ، دسترسی تکنسین ، دسترسی ادمین بخش های مختلف وب اپ : بخش دارایی ها یا assets در این بخش دارایی های یک مجموعه مشاهده و همچنین ادمین قابلیت اضافه کردن ،ادیت و حذف کردن را دارد پس از وارد کردن اطلاعات هر asset و انتخاب پارت های مرتبط با آن دارایی از فیلد inventory (به عنوان مثال اضافه شدن یک سیستم صوتی به عنوان پارت به یک دارایی مانند خودرو ) و همچنین آپلود فایل های راهنما و عکس های دارایی و نهایتا در انتها ثبت asset برنامه بصورت خودکار یک qr code برای آن دارایی ایجاد میکند . قسمت part inventory: در این قسمت اطلاعات قطعات خریداری شده مشاهده و توسط ادمین یا تکنسین پارت جدید ایجاد میشود (ادمین قابلیت حذف دارد) در صفحه ایجاد پارت جدید یا add part اطلاعات و مشخصات پارت خریداری شده مانند عکس ها یا دفترچه راهنما وارد میگردد . قسمت چک لیست تعمیرات و نگهداری : در این قسمت چک لیست تعمیرات و نگهداری هر asset یا دارایی ملاحظه می شود در واقع پس از ایجاد هر دارایی ، از طریق سه نقطه کنار هر دارایی امکان ایجاد maintenance checklist برای آن دارایی ایجاد میگردد . در صفحه create maintenance checklist ادمین موارد مورد بررسی هر تجهیز یا دارایی را مشخص می کند ، ماکزیمم می تواند ۱۸ مورد رو ایجاد کند به عنوان مثال : 1-Check oil level 2-Check filter .. در انتها برای آن چک لیست دوره زمانی چک مجدد انتخاب می شود ، مثلاً سیکل هر 45 روز ، و برنامه نوتیفیکیشن چک لیست سر رسید آن دارایی را به تکنسین و ادمین اعلام می کند در هر دوره ی چک ،تکنسین باید فیلد تکس مربوط به report آن دوره (زمان) را پر کند و نام تکنسین در ریپورت آن دوره درج گردد. قسمت inspection یا بررسی : در این قسمت از طریق دوربین ،qr code تجهیزات که از قبل اضافه گردیده (کیو آر کد ها چاپ گردیده و روی تجهیزات یا دارایی ها الصاق میگردد) اسکن میشود و از این طریق به صفحه نمایش اطلاعات آن دارایی و چک لیست آن دارایی کاربر هدایت میشود .فقط ادمین امکان ایجاد تغییرات یا حذف دارایی و چک لیست دارایی را دارد . در صفحه اصلی همچنین وضعیت کلی دارایی ها نمایش داده می شود تعداد کل ، دارایی های فعال ، در دست تعمیر ، خراب شده .. نمایش داده میشود (وضعیت دارایی ها در فیلد asset condition آن دارایی قابل ثبت است ) این برنامه یک سوپر یوزر دارد که علاوه بر همه امکانات ادمین یک صفحه اضافه بر همه در خصوص تایید کاربران جدیدا عضو شده و ایجاد سطح دسترسی برای آن کاربران دارد(کاربر ادمین ، کاربر تکنسین ،کاربر معمولی) و ایجاد نام مجموعه ها یا organization. برنامه وب اپ مورد نظر هم بصورت لوکال باید قابل دسترسی باشد بدون اینترنت ، در واقع در یک مجموعه روی یک سرور لوکال قرار گیرد . و هم قابلیت از طریق دسترسی به اینترنت و ثبت دامنه. و تماما به زبان انگلیسی باید باشد . جهت راهنمایی بهتر لطفا فایل پیوست رو ملاحظه فرمایید.
من به دنبال یک توسعهدهنده وب حرفهای(وردپرس) هستم که بتواند یک سایت بوکینگ برای سیستم کوچینگ آنلاین طراحی و توسعه دهد. این پلتفرم قرار است به مهاجران در کشورهای دیگر کمک کند تا با کوچهایی از کشور خودشان (مانند ایران و ...) ارتباط برقرار کنند و از خدمات کوچینگ آنلاین استفاده کنند. جزئیات پروژه به شرح زیر است: (لازم به ذکر است طرح UI این پروژه در حال آماده سازی می باشد و پس از تکمیل فایل فیگما در اختیار شما قرار خواهد گرفت)
- نیازمندیهای پروژه: پلتفرم: سایت باید با وردپرس طراحی و توسعه شود. چندزبانه بودن: سایت باید به چهار زبان (فارسی، عربی، فرانسه و انگلیسی) پشتیبانی کند. بخش بوکینگ: مدیریت هوشمند ساعت و زمان برای کاربرانی که در منطقه زمانی مختلف هستند (کوچ و کلاینت ممکن است در کشورهای مختلف باشند). امکان رزرو جلسات کوچینگ به صورت آنلاین. سیستم جلسات آنلاین: ادغام خودکار با Google Meet برای برگزاری جلسات آنلاین. لینک جلسه به طور خودکار به کاربران ارسال شود. قابلیتهای اصلی: ایجاد پروفایل های مجزا برای هر کوچها با اطلاعات کامل و تصاویر. ادمین بتواند به راحتی هر کوچ را ایجاد و مدیریت کند. همچنین خود کوچ نیز می بایست امکان مدیریت و اصلاح پروفایل خود را داشته باشد. پروفایل وی از بخش های مختلف همچنین: تحصیلات، تجربیات، مقالات، جوایز و ... تشکیل می شود. در پروفایل هر کوچ، امکان وقت گیری(بوکینگ) وجود داشه باشد. سیستم نظرات و امتیازدهی برای کوچها. پنل ادمین برای مدیریت جلسات و پرداختها. پاسخگویی به نیازهای مهاجران: سایت باید به مهاجران کمک کند تا با کوچهایی که فهم فرهنگی مشترک دارند، ارتباط برقرار کنند. ارائه خدمات کوچینگ در حوزههای مختلف (مثل کار، تحصیل، سازگاری فرهنگی و ...). سایت دارای بلاگ، صفحات لندینگ خدمات(که لیست کوچ ها را نمایش می دهد) باشد.
- اطلاعات اضافی: هدف از پروژه: این پلتفرم قرار است به عنوان یک راهحل مقرونبهصرفه و فرهنگی برای مهاجران عمل کند و به آنها کمک کند تا با چالشهای زندگی در کشور جدید بهتر کنار بیایند. قالب خروجی: سایت باید کاملاً ریسپانسیو و بهینهشده برای موبایل و SEO باشد. فایل سورس پروژه: در انتهای پروژه، فایل سورس کامل پروژه (شامل تمام پلاگینها و تنظیمات وردپرس) باید تحویل داده شود. حقوق مالکیت: تمام حقوق محتوا و کد نوشتهشده پس از تکمیل پروژه متعلق به من خواهد بود.
- نحوه ارسال پیشنهاد: لطفاً پیشنهاد خود را همراه با نمونهکارهای قبلی (پورتفولیو) ارسال کنید. اگر تجربه قبلی در توسعه پروژههای مشابه (بوکینگ، چندزبانه بودن، ادغام با Google Meet) دارید، لطفاً در توضیحات ذکر کنید. هزینه پیشنهادی خود را برای کل پروژه مشخص کنید.
- زمانبندی: زمان تحویل پروژه باید حدود 1.5 ماه از تاریخ شروع پروژه باشد. لطفاً در پیشنهاد خود، زمانبندی دقیقتری اعلام کنید.
با تشکر،