

آخرین پروژه های کسبوکار
سلام خدمت عزیزان با تجربه
ما یک تیمی هستیم میخواییم در زمینه سایت فیلم فعالیت کنیم
نیازه به مشاوره داریم برای استارت و شناختن بهترین راه های مدیریتی این زمینه فعالیت
دوستان عزیزی که تجربه این کار رو دارند از لحاظ آرشیو / زیرنویس های چسبیده اختصاصی / سروری / آپدیت ارشیو / پروتکل های دانلودی / سایت های منبع اصلی و ....
عزیزان لطفا قیمت رو متعارف پیشنهاد بدید چون در حد مشاوره هست برای استارت پروژه و باز شدن دیدمون نسبت به کار
ما یک شرکت بازرگانی هستیم که حدود ۲۰۰ مدل کالا داریم. این کالاها از چند تأمینکننده تهیه میشن و تنها مشتری ما دیجیکالاست. در حال حاضر عملیات انبارداری ما کاملاً دستی انجام میشه و فقط با Google Sheets موجودیها رو آنلاین بررسی میکنیم، اما دقت و هماهنگی لازم رو نداره.
ما قصد داریم یک سیستم انبارداری تحت وب راهاندازی کنیم که ویژگیهای زیر رو داشته باشه:
نیازمندیها:
- تعریف بیش از ۲۰۰ کالا با کد SKU اختصاصی
- امکان چاپ لیبل برای هر کالا با بارکد
- ثبت ورود و خروج کالا با بارکدخوان
- گزارشگیری دقیق از موجودی هر انبار و جمع کلی
- نمایش مدت زمان ماندگاری کالا در انبار
- مدیریت کالاهای مرجوعی (قابل فروش و غیرقابل فروش)
- آموزش نیروهای انبار برای استفاده از سیستم
- راهنمایی برای خرید لیبلپرینتر و بارکدخوان مناسب
- در صورت امکان، اتصال به Google Sheets یا داشبورد ساده مدیریتی آنلاین
امکانات بیشتر (در صورت توانمندی):
آشنایی با نرمافزارهایی مثل سپیدار، اودوو (Odoo) یا هر سیستم ERP قابل توسعه تحت وب
توانایی طراحی یا تنظیم سیستم به صورت شخصیسازیشده
تسلط به گزارشسازی بر اساس نیاز کارفرما
همکاری مورد انتظار:
ما به دنبال یک متخصص دقیق، منظم و آشنا به عملیات واقعی انبارداری و فلوکاری عملیاتی هستیم. کیفیت اجرا و سادگی در استفاده برای ما بسیار مهمه.
لطفاً در پیشنهادتون موارد زیر رو ذکر کنین:
سابقه مشابه یا پروژههای مرتبط
پیشنهاد نرمافزار (اگه تجربهای دارین)
مدت زمان اجرا
هزینه اجرای کامل پروژه به همراه آموزش
عنوان پروژه: طراحی، ساخت، اجرا، راهاندازی و تست
توضیحات پروژه: ما به دنبال یک کارفرما با تجربه در زمینه نوشتن برنامه زمانبندی با استفاده از نرمافزارهای MS Project و یا Primavera هستیم. این پروژه شامل مدیریت و کنترل زمانبندی در حوزههای نفت و گاز، معدن، اکتشافی، عمرانی و ساختمانی، فناوری اطلاعات و همچنین راهاندازی تجهیزات خاص و یونیک خواهد بود.
الزامات و نیازمندیها:
- تسلط کامل به نرمافزارهای MS Project و Primavera
- تجربه در طراحی و نوشتن برنامه زمانبندی پروژههای نفت و گاز، معدن و عمرانی
- توانایی در کنترل و بهروزرسانی زمانبندی پروژه
- دانش در زمینه راهاندازی تجهیزات خاص
دستهبندی پروژه: کسبوکار
اگر شما دارای تجربه کافی در این زمینه هستید و مایل به همکاری در این پروژه هستید، لطفاً نمونه کارهای مرتبط خود را ارسال کنید. ما به دنبال یک همکاری مؤثر و بلندمدت هستیم.
سلام یه فایل اکسل من به صورت حرفه ای لازم دارم که تراکنش هامو ادد میکنم اتومات سود و ضرر و مالیاتو ادد کنه خرید میزنم از لیست تامین کننده ها انتخاب کنه و کسر کنه موجودی رو و هر امکانات حرفه ای دیگه که میشه اضافه کرد هوشمند شه اگه بشه با وبهوک وصل کرد به perfex crm هم میخوام انجام بدم
توضیحات: مثلا یه خرید تستی داریم از dojoin 2 تیکت آتلانتیس دونه ای 200 درهم میخریم و دونه ای 250 درهم فروختیم بالانس اولیه از dojoin باید کسر شه میزان خرید مون رو و میزان سود مون باید تعییه شه میزان 5% vat که باید بدیم از اون سفارش باید معلوم شه و میزان vat که به dojoin داده بودیم 5% هم معلوم شه
کل میزان سود در ماه و روز و فصل و میزان پرداختی vat و بدهی vat مون هم باید معلوم شه
کاری که ما میخوایم بکنیم اینه بیایم شرکت ها و افرادی که باهاشون کار میکنیم رو ثبت کنیم و بالانس داشته باشن که منفی یا مثبت میشه یعنی طلب یا بدهی داریم میایم بهشون پول پرداخت میکنیم به بالانسشون اضافه میشه و خرید میزنیم ازشون از بالانس شون کسر میشه میزان vat که موقع خرید ازشون پرداخت کردیم رو اگه انتخاب کنیم که بله پرداخت کردیم میاد تفکیک میکنه توی آمار میاره چقدر پرداخت شده وقتی هم فروش میکنیم تامین کننده رو انتخاب میکنیم میاد از بالانس اون تامین کننده مبلغی که ازش میخریم رو مثلا اگه زدیم 2 تا تیکت ازش 200 درهم خریدیم از بالانسش 400 درهم کسر کنه و زدیم 250 درهم فروختیم بزنه 500 درهم فروختی 100 درهم سودت بوده و انقدر هم بدهی مالیاتی داری روی این فروش
یعنی گاهی مبلغی از بالانس یه تامین کننده بدون تعریف مالیات اضافه یا کسر میکنیم
یا اگه مالیات داشت اون مبلغ که از تامین کننده کسر میشه میزانش رو باید داشته باشیم.
حالت 1: موجودی رو اضافه میکنیم مثلا 2000 درهم که میگیم این تراکنش اش بوده یا فایلش بوده اینم تاریخش بوده و به بالانس اضافه میشه
حالت 2 : مبلغی رو با توضیحات کسر میکنیم از بالانس اش بدون مالیات
حالت 3: ازشون چیزی میخریم که مالیات داره و اون مبلغی که بهشون میپردازیم چقدر میره برای مالیاتو باید بدونیم 5% اش رو (توی اون عدد) حالت 4: میایم چیزی میفروشیم و فقط تامین کننده رو انتخاب میکنیم میزنیم چقدر ازشون خریدیم و از بالانس شون کسر میشه و مالیاتی که ما از مشتری گرفتیم 5% توی عدد فروش و از قبل به تامین کننده پرداخت کرده بودیم رو باید داشته باشیم.
در نهایت توی آمار کل مالیاتی که پرداخت کردیم و مالیاتی که از مشتری گرفتیم باید بدیم دولت رو هم میاد مینویسه از هم کسر میکنه میفهمیم بدهی یا طلب مون در مالیات چقدره
میتونیم حالت 3 و 4 رو در یک تراکنش کنیم یعنی بگیم اینو خریدیم از این تامین کننده و مالیات داشته انقدر و انقدرم فروختیم به مشتری ازش مالیات گرفتیم و پس در نهایت بدهی مالیاتیمون انقدره
عنوان پروژه: طرح توجیهی مجتمع گردشگری جنگلی روستایی با رویکرد احیا جنگل
توصیف پروژه:
هدف از این پروژه ایجاد یک مجموعه اقامتی گردشگری در مناطق جنگلی روستایی با تمرکز بر احیای جنگلهای هیرکانی و حفاظت از محیط زیست است. این طرح شامل استفاده از زمینهای استیجاری دولتی به منظور راهاندازی مراکز اقامتی، استقبال از تورها و مسافران، و همچنین پرورش و کاشت نهالهای بومی جنگلها میباشد.
اهداف کلیدی:
- ایجاد فضای اقامتی: ساخت و راهاندازی واحدهای اقامتی با توجه به استانداردهای گردشگری و ارتباط با طبیعت.
- جذب گردشگران: طراحی برنامههای تفریحی و آشنایی مسافران با فرهنگ و طبیعت منطقه.
- احیای جنگل: کاشت نهالهای بومی و افزایش سطح پوشش گیاهی منطقه به منظور حفاظت از محیط زیست.
- توسعه پایدار: ایجاد زیرساختهای گردشگری با توجه به اصول توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی.
الزامات و نیازمندیها:
- تجربه در زمینه مدیریت پروژههای گردشگری: متقاضیان باید دارای تجربه کافی در حوزه گردشگری و پروژههای مشابه باشند.
- تحلیل بازار: توانایی انجام تحلیلهای بازار و شناسایی نیازهای گردشگران و مسافران.
- هماهنگی با نهادهای دولتی: همکاری با سازمانها و نهادهای مرتبط برای اخذ مجوزهای لازم و تسهیل فرآیند استقرار.
- طراحی طرح مالی و اقتصادی: قابلیت تهیه و تدوین طرح توجیهی مالی و اقتصادی برای پروژه.
از علاقهمندان به همکاری در این پروژه دعوت میشود تا رزومه و نمونه کارهای مرتبط خود را ارسال نمایند.
به دنبال مشاوری متخصص در حوزه پرداختهای بینالمللی هستم که بتونه با بررسی کامل حسابهای ارزی مختلف، راهکاری دقیق و کاربردی برای دریافت و نقد کردن درآمد دلاری یا یورویی با کمترین کارمزد ممکن ارائه بده.
بخشی از درآمد من از پلتفرمهایی مثل سایتهای فروش بینالمللی در حوزه گیم (مانند G2G,G2A,و...) بهدست میاد، بنابراین مهمه که مسیر برداشت این درآمدها تا تبدیل نهایی به تومان، کاملاً بهینهسازی بشه.
نیاز دارم سرویسهایی مثل Revolut، Wise، Payoneer، و سایر حسابهای ارزی و کیفپولهای دیجیتال از نظر:
نرخ تبدیل ارز
محدودیتها
کارمزد انتقال
نحوه نقد کردن در ایران
بهصورت دقیق بررسی بشن و بهترین مسیر برای شرایط من پیشنهاد داده بشه.
همچنین آشنایی با فرآیند صدور و استفاده از کارتهای مجازی یا بینالمللی (مسترکارت ترکیه و حساب بانکی Papara) برای ساخت مسترکارت به اسم شخص .
خیلی مهمه بدونم که این سرویسها رو از کجا تهیه کنم یا به چه افرادی/سایتهایی برای ساخت حساب اعتماد کنم، مخصوصاً در مورد ساخت حساب پاپارا یا گرفتن شماره و سیمکارت ترکیهای معتبر.
ضمن اینکه اگر فریلنسر مورد نظر خودش حساب فعال در سرویسهایی مثل Wise یا Revolut داره، مایلم با پرداخت هزینه کامل، یک خرید تستی انجام بدم تا بهصورت عملی متوجه بشم این سرویسها واقعاً برای من قابل استفاده هستن یا نه، و دقیقاً چه کارمزدی در عمل پرداخت میکنم.
تجربه عملی و واقعی در استفاده از این سرویسها، برای من معیار اصلی انتخاب فریلنسر هست.